Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Tocmai ce m-a sunat un prieten si mi-a spus "pune pe forum, Beius-Oradea e praf si pulbere in zona Beius, mi-am spart o roata". Mi-am permis sa elimin cam 90% din mesaj, deoarece continea limbaj obscen. Ideea e ca timpul trece, soferii sunt exasperati, CNADNR se misca in ritmul caracteristic. Nu e ok deloc...

Dan74

Fara suparare, eu ieri am trecut prin zona de 2 ori, daca mergi usor in treapta 2 prin zonele mai rele poti trece fara sa patesti nimic , daca ai viteza poti uita de masina (zonele cu podete intr-adevar arata rau de tot). Daca s-a intamplat pe sectorul Azvi, de la Beius spre Oradea 10 km unde chiar se lucreaza, imi pare rau de prietenul tau dar e si vina lui.

horatiu.cosma

Nu vreau sa il apar, dar el e temperat ca si sofer, nu cred ca viteza a fost problema. Poate a avut ghinion, cine stie. Oricum, cu cat e mai rau drumul, cu atat sansa sa ai ghinion e mai mare. Si Beius-Oradea e foarte rau.

alecu26

Da chiar...ar fi interesant niste poze de progres de acolo. Nu e departe de rocklee sau altii care ne desfata cu poze din zona.

Poate nu ar strica nici intrebari la CNADNR...ca parca termenele contractuale expirau cam pe acum.
Drumurile noastre POATE;

Ciprianul

Oradea - Beius e sub orice critica de multi ani si o stiu f bine si cei din CNADNR doar ca nu le pasa probabil de acest tronson astfel nu vad logica lipsa totala de reactie.
Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.

NGC

#2570
^^^ CNADNR a reactionat, dar cu viteza melcului turbat.

Quote from: Dan74 on August 14, 2015, 06:22:30 PM
Daca s-a intamplat pe sectorul Azvi, de la Beius spre Oradea 10 km unde chiar se lucreaza [,,,].
Ai incurcat tronsoanele. AZVI se ocupa de Stei - Beius, iar de Beius - Oradea s-a ocupat CCCF Timisoara.

Am mai scris si acum 2 saptamani aici si aici ca se liciteaza acum refacerea in situ a portiunilor Km 133+600-150+000, Km 150+000-166+000 si Km 166+000-180+794 din contractul initial cu CCCF (Km 133+600 - Km 184+390).

Teoretic durata contractului este 31.12.2015. Sa vedem daca vor reusi si practic.

Si daca mai tineti minte, mai exista si o licitatie pentru 7 "truse de reciclare in situ" de care am scris aici, cate una pentru fiecare SDN (reciclatoare, compactoare, basculante, etc.).

alecu26

restul loturilor merg mai bine?

parca DRDP Cluj mai dadea ceva procente de progres.
Drumurile noastre POATE;

NGC


Alexandru.

Oradea - Deva

Porr - jos palaria pt ca lucreaza f bine... ( vor termina anul acesta).
Selina - lucreaza bine...(probabil ca vor termina si ei anul acesta).
Azvi -  asa si asa....
Restul e cancan :)))) ...dezastru !

Dan74

Ma repet, sectorul Azvi incepe la 100 m dupa intersectia DN76-DN75 spre Stei si se termina dupa Beius, intre Pocola si Rabagani, la intersectia DN76-DC133. Pe sectorul Azvi  de la iesirea din Beius si pana la terminarea lotului  sunt multe portiuni urate, dar macar acolo se lucreaza.
In sectorul ex-CCCF e sub orice critica o portiune la intrarea in Rabagani dinspre Beius, apoi portiunea dintre Rabagani si Bratesti. De asemenea intre Baile Felix si Hidiselu de Jos s-a facut gropi pe sensul spre Beius in 3-4 locuri. Astea ar fi portiunile cu probleme mari intre Beius si Oradea, daca se utilizeaza varianta prin Holod (DJ768-DJ795), care e se prezinta destul de bine. Drumul e foarte rau in cateva puncte dar nu impracticabil, cu putina atentie poti ajunge la destinatie fara sa distrugi masina.
Legat de acele licitatii, refacerea in situ eu cred ca va f frectie la picior de lemn, trebuie refacut terasamentul pentru ca reabilitarea sa aiba succes.

ovideatza

Refacerea respectiva e buna unde terasamentul e ok. Spre exemplu avem multe drumuri de verde unde cu reciclare+marcaje ar fi de albastru. Sau daca sunt doar probleme punctuale si in rest nu se pune problema intervenirii.

Spre exemplu DN2 Suceava-Siret nu are probleme de terasament, doar ca au trecut multi ani si i-ar prinde bine o reasfaltare integrala, la terasament nu trebuie intervenit decat daca se doreste extinderea pe model DN24. Cred ca pt astfel de lucrari ar trebui folosite respectivele utilaje.

Tehnologia a mai fost folosita. Acu multi ani, UMB a facut acest lucru pe Radauti-Putna si Marginea-Vicov cred in jud Suceava, cred ca in 2004. Lucrarea a fost ok acolo unde nu au fost probleme de terasament.

Dupa acea lucrare RADP Suceava a cumparat si ea o astfel de "masinarie", mai departe nu stiu unde au folosit-o.

NGC

#2576
Quote from: Dan74 on August 15, 2015, 12:36:36 AM
Legat de acele licitatii, refacerea in situ eu cred ca va f frectie la picior de lemn, trebuie refacut terasamentul pentru ca reabilitarea sa aiba succes.

Quote from: ovideatza on August 15, 2015, 01:42:37 PM
Refacerea respectiva e buna unde terasamentul e ok.

Nu cred ca e cineva pe aici care contesta ceea ce ziceti voi.
Ce vroiam sa scot in evidenta e ca, decat nimic pana se reliciteaza si reatribuie acel tronson (cu amanari de deschideri oferte, contestatii, lipsa bani, etc), e bine macar si o reciclare in situ. ;)
Si de aici rezulta poate si reciproca, adica faptul ca nu au de gand sa reliciteze cat de curand.


adiarc

au inceput sa lucreze la zona din DN 14 ce urmeaza sa fie relocata pt a face loc CF , intre intersectia cu Hoghilag si Dumbraveni



lucrarile se desfasoara f lent , in zona semaforului de la Sighisoara , dinspre Tg.Mures,tot la lucrarile la CF....intre timp se fac cozi mari la semafor,de-o parte si alta







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Modernizarea DN 66A km 66+204 - km 109+308"":

   1.554.149,26 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 1.354.661,90 RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA INGEGNERIA INTEGRATA SPA - S.C. VIO TOP SRL
2. 1.504.185,60 RON fara TVA    SC SPECIALIST CONSULTING SRL
3. 1.527.115,63 RON fara TVA    SC LUCA WAY SRL
4. 1.538.622,95 RON fara TVA    Asocierea TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - VIAPONTE ROM SRL
5. 1.543.584,84 RON fara TVA    Asocierea VAMS INGEGNERIA SRL - HYDROARCH SRL - SC GLOBAL SERVICE PROIECT SRL