Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote
Comunicat de presă
21.07.2015


Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că astăzi, 21.07.2015, a fost semnat contractul ,,Proiectare si Executie Reabilitare DN 18 Moisei - Iacobeni pentru remedierea lucrărilor existente şi finalizarea lucrărilor rămase de executat: Lot 3 Şesuri - Cârlibaba km 180+850 - km 199+400".

Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă) conform OUG 34/2006, Asocierii SC AUTOTEHNOROM SRL - SC OPR ASFALT SRL - SC RUTIER-CONEX XXI SRL și are o valoare totală de 54.295.957,72 lei fără TVA.

Finanțarea proiectului este asigurată de Banca Europeană de Investiţii şi Guvernul României.

Durata contractului este de 48 de luni din care 24 de luni Proiectarea şi Execuţia Lucrărilor (din care 120 de zile proiectare) şi 24 luni  Perioada de Garantie.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bacovia

#2461
A auzit cineva de AUTOTEHNOROM ?

Inafara de asfaltari pe la sate, au mai realizat ceva?

infraAdi_ro

E o firma fantoma din Suceava...au mai lucrat la drumuri comunale,asfaltari străzi prin oras....ei au contestat si lotu 4 castigat de Straco....
Romania are un viitor doar daca are prezent!

bacovia


florin74

A început sa apară asfalt pe VO in zona unde se lucrează la largire.

horatiu.cosma

Deci exista o licitatie pentru SF largire VO, dar deja apare asfaltul pe largire, cum vine asta?

neobluenet

Actuala largire este de fapt o consolidare a malului Oltului, dar drumul se lateste cu 1-2 benzi in functie de spatiu.

NGC

DN76

Pentru doua bucati din tronsonul de care se ocupa CCCF Timisoara (Km 133+600 - Km 184+390) prin contractul 5R14, CNADNR a lansat azi licitatii de reciclare in situ.

[161498] / 25.07.2015: "Lucrari de reciclare in situ a sectorului de drum DN 76 km 133+600-150+000 pentru SDN Oradea"

[161521] / 25.07.2015: "Lucrari de reciclare in situ a sectorului de drum DN 76 km 150+000-166+000 pentru SDN Oradea"

mircea

Quote from: alecu26 on July 14, 2015, 02:18:45 PM

decat 4 benzi intre TGM si Recea, unde oricum va fi dublat de autostrada, si unde oricum niciodata nu au fost probleme deosebite, mai bine faceau 4 benzi inspre Reghin. Acolo da trafic intens. Si decat 4 benzi prin localitati (oare ce vor face la Cristesti, Ungheni???) nu mai bine centuri de cate 2 benzi? Pe cuvântul meu ca suntem idioti.

Pentru asta, cineva mai trebuie să și gândească.
Cât despre centuri, la Cristești chiar nu văd pe unde te-ai putea înțepa înapoi în DN15.
Fiind vorba despre un SF, părerea mea e că facem niște calcule, doar ca să cheltuim niște bani "aiurea".

ddfab

baieti... luati de aici! VO dinspre Lazaret spre Sibiu...











ddfab

mai departe...



de aici este asfalt...la inca 2 benzi... :)







ddfab


ddfab

si mai continuam o data...





de aici nu mai este asphalt, dar terenul este pregatit...





ddfab


ddfab