Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Ofertele pentru "Realizarea Expertizei Tehnice si Revizuirea /Actualizarea Studiului de Fezabilitate pentru ,,SPORIRE CAPACITATE DE CIRCULATIE DN 2 km 7+848+18+330"pentru sectorul 7+848-11+500":

   150.000,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1.  98.500,00 RON fara TVA    SC MAXIDESIGN SRL
2. 127.500,00 RON fara TVA    SC RUTIER-CONEX XXI SRL

NGC

Au fost eliberate noi autorizatii de construire pentru lucrari la drumuri nationale.

Trec aici autorizatiile cele mai importante.

DN5
21.05.2015: ",,Reabilitare podul de la Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884"  - inclusiv drumul de acces de la ieșirea din vamă până la intrarea pe pod"

DN1
21.05.2015: "Modernizarea ifrastructurii privind siguranța circulației pe DN1, în sate lineare și puncte negre - localitate Florești"

ddfab

dupa cum am zis, ceva foto cu largirea dn7, pe valea oltului, directia valcea-sibiu, dupa lazaret.



aici largirea este destul de consistenta, din masina pare egala cu actualul carosabil de 2 benzi.




ddfab

mai departe...




aici apreciati voi inaltimea consolidarii, tinand cont ca excavatorul nu se vede din groapa...




ddfab


horatiu.cosma

Multumim de poze, in cateva saptamani ar putea da drumul pe sectorul pe care ai facut pozele, fiindca acolo sunt aproape gata cu consolidarea malului. Inaltimea trebuie sa fie mare, sa ajunga cu acei stalpi de beton sub nivelul Oltului, fiindca altfel apa va sapa pe dedesupt.

ddfab

horatiu.
eu zic ca va dura mai mult. zonele unde s-au realizat peretii nu sunt continue... exista zone unde nu se vede inca nimic. arata ca o linie discontinua de pe sosele... :lol:

horatiu.cosma

AA, credeam ca e o zona continua, mersi de lamurire :).

TibiV

Nu poate fi continuu, pentru că au anunțat că lărgesc la 3 benzi pe zonele de urcare...
Dar oricum arată f.bine, mai bine decât m-aş fi aşteptat.
Jumătatea plină: nu o să mai plec la drum pe VO cu gândul dacă am lăsat acasă toate lucrurile în ordine.
Jumătatea goală: la ce viteză au, să nu ne trezim că vine prietenul si zice " v-am lăţit DN7, la ce vă mai trebuie PiSi ?..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AFC

Multumim pentru poze ! Imbucurator sa vezi ca se misca. Daca se largeste la 3 benzi ( desi din ce se vede in poze se pare ca vor fi si sectoare de 4 benzi) pe macar 1/3 din vale, vom castiga minim 20 de minute la parcurgere. Incep sa calculez cam cat fac pana la granita in februarie 2017 ( sesiunea de ski daca ne tine cel de sus sanatosi). Sper ca nu sunt prea optimist.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

danutzu_1069

#2230
@TibiV
Mi-ai luat vorbele din gura.
Raspunsul va si foarte simplu: Cand o sa "indrepte" si serpentinele de la dealu` negru, dedulesti etc, si cand o sa faca 3 sau 4 benzi pe tot Pitesti - Rm Valcea, atunci POATE nu o trebuiasca PiSi!
Adica, NEVER!

Lasand guma la o parte, largirea este benefica pentru traficul care va fi pe perioada constructiei A1 din zona montana, in special sectiunile de pe V Oltului.
Poate face cineva o harta cu sectoarele pe care se face largire la 3 benzi.

btw, pe V Oltului, strict prin defileu, nu sunt zone de urcare. Avem o urcare abia de la boita la Talmaciu. A, si mai e ceva pe ocolitoarea de la Calimanesti - Caciulata.

dr4qul4

@danutzu, exact la asta ma gandeam si eu.
Aceasta extindere este necesara pentru a nu bloca total VO atunci cand vor incepe lucrarile la A1.
Imaginati-va doar cate vehicule lente (si nu ma refer doar la camioane incarcate) vor circula pe acolo, si chiar vor vira la stanga pentru a intra/iesi in/din zona santierului.

Iar zona in care A1 va merge paralel cu DN7 va fi dezastru. Spre deosebire de alte santiere, aici nu vor avea unde sa faca "drum tehnologic", asa  ca vor fi nenumarate restrictii pe DN.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Eu sper ca impreuna cu aceasta latire, vor trage un strat sanatos de asfalt si pe benzile pe care se circula in prezent. E destul de subred in prezent, si cand o sa apara si sutele de camioane incarcate pe santier, o sa apara gropi si denivelari cu sutele.

stangabriel

Sunt zone in care par ca intra 2 benzi in plus. Parapetii vor fi de metal probabil,pe digul de ciment. Ce ar putea sa mai ocupe spatiu? Viituri in zona sunt putin probabile din cauza lacurilor de acumulare din amonte.

Imi aduc aminte discutiile din iarna in care nu eram siguri daca e consolidare sau latire. Sunt curios de ce atata secret? Abia dupa cateva luni de lucru au aparut in presa primele informatii. Multumim de poze.

pasadia

E o pura speculatie ce voi face, dar in ideea de a explica lipsa de informatii imi permit sa o dezvalui:

- contractul e mai vechi (a spus NGC ca nu l-a gasit intre lucrarile licitate in ultimi ani)
- lucrarile se deruleaza doar in jud. Sibiu, deci in aria de acoperire a DRDP Brasov. Poate astfel se explica si lipsa de informatii de la CNADNR si faptul ca e castigat de Vectra Brasov
- Vectra e in insolventa inca de la finalul lui 2013, mai avand inca de incasat de la CNADNR pentru tronsonul III din centura; deci nu vad cum ar fi putut castiga o lucrare noua.

Ca atare imi inchipui ca contractul era semnat de mai demult si ca doar de curand au aparut banii de la buget pentru executia lui. Cum e derulat de DRDP si nu de CNADNR direct, Bucuresti-ul o fi uitat sa se laude cu el.