Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

Au aparut ieri 3 noi autorizatii de construire.

19.11.2014, "Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN1, în sate lineare şi puncte negre, Lot 4 – localitatea Săcel"
19.11.2014, "Modernizarea infrastructurii privind siguranţa circulaţiei pe DN1, în sate lineare şi puncte negre, Lot 4 – localitatea Apoldu de Sus"
19.11.2014, "Lucrări de poduri la km 0+550, km 3+545, km 4+790, exclusiv rampele din cadrul obiectivului de investiţii Varianta de ocolire a Municipiului Braşov, Tronson II, DN11-DN13"

Inca nu a aparut nimic legat de portiunea ramasa din lotul 4 Lugoj - Deva (UMB).

dan_c

#1741
POZE 13.11.2014

Contract 6R11
Reabilitarea DN18 Baia Mare – Sighetul Marmatiei,km 3+522 - km 62+234
Constructor AKTOR

















Zimox

Raspuns pt. DN2D pe relatia Ojdula -Focsani, drumul dinspre Ojdula pana la granita cu jud. Vrancea este unul forestier ( nu recomand pe timp de ploaie si in timpul nopti - periculos) de la granita pana la Gresu se lucreaza ( atentie la utilaje si la cratere) de la gresu pana la Lepsa este bun drumul, la iesire din Lepsa spre Vidra au astfaltat de asta vara si au facut si tunelul. Atentie la politie care sta la podul peste Tisita ( cel cu limita de 30km/h) ....din cate am auzit UMB a prelungit cazarea muncitoriilor in zona Lepsa vu 1an si jumatate.
P.s: la iesire din Ojdula drumul are MULTE Cratere (!Atentie mare)
!

NGC

#1743
A fost azi lansata licitatia [367737] / 21.11.2014: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69"".

QuoteDrumul de legatura va avea 2 benzi pe sens si va asigura legatura dintre Autostrada A1 Arad - Timisoara cu DN69.



MNU

Abia acum se liciteaza pt SF... Daca e sa ma uit in trecut (SF>PT>Executie) la doua obiective din vecinatate (Centura Timisoara-NE si Centura Timisoara Sud), vom vedea acest obiectiv cam in 7-8 ani.

alecu26

totusi eu nu inteleg cum vor sa realizeze toate acele obiective...toate acele conexiuni.

Poate e si legatura si centura...prin est sud si vest. Altfel cum sa legi toate acele drumuri...care acopera toata circumferinta Timisoarei??
Drumurile noastre POATE;

NGC

Descrierea e destul de ambigua, dar ceea ce vor de fapt este un SF pentru legarea A1 de DN69.
Probabil ca celelalte legaturi vor fi facute prin viitoarea Centura Sud.

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2021%2011%202014%20ref%20%20inchidere%20circulatie%20DN%2079.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în
perioada 22.11.2014, ora 0700 - 23.11.2014, ora 1900, traficul rutier va fi închis pe DN 79, km
40+680, în vederea execuţiei lucrărilor de refacere a planeității trecerii la nivel cu calea ferată
situată pe DN 79 km 40+650, la intersecția cu linia CF 332 Nadab – Grăniceri.


http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2021%2011%202014%20ref%20%20inchidere%20circulatie%20DN%207.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în
perioada 22.11.2014, ora 1000 - 24.11.2014, ora 1800, traficul rutier va fi închis pe DN 7, km
538+600, între localităţile Vladimirescu şi Arad, în vederea execuţiei lucrărilor de reparație și
amenajare a trecerii la nivel cu calea ferată.

istvan78

Quote from: alecu26 on November 21, 2014, 04:38:53 PM
totusi eu nu inteleg cum vor sa realizeze toate acele obiective...toate acele conexiuni.

Poate e si legatura si centura...prin est sud si vest. Altfel cum sa legi toate acele drumuri...care acopera toata circumferinta Timisoarei??

E necesara o descarcare de pe autostrada catre zona de Nord a orasului. Momentan singura descarcare viabila, pentru tot orasul, e pe DJ691, apoi prin Dumbravita in oras. Traficul prin Dumbravita, zona rezidentiala, a devenit insuportabil.

Pentru Sudul orasului, un acces alternativ va fi pe centura, pana la DN6, apoi DJ592 si DN59. Cand va exista centura de sud.
Pentru Nord si Vest, singura alternativa rezonabila ar fi readucerea traficului pe DN69 undeva in zona "acumularii Sanandrei". DN 69 si penetrarea in oras e capabil sa poarte acest trafic, DJ691 si calea Lipovei, NU.

De altfel, aceasta descarcare a fost insistent ceruta de inginerii de trafic si urbanistii din oras inca atunci cand s-a elaborat SF-ul pentru A1 Timisoara-Arad, dar degeaba.

MNU

^^
Acum doua seri l-am auzit pe Bojin (presedintele CJT) spunand ca autostrada catre Serbia se va desprinde din A1 tot in acea zona si va ocoli orasul pe la vest. Nu este prima oara cand spune acelasi lucru si pare ca e sigur pe ceea ce afirma. Ma gandeam, ca solutie future-proof, sa se realizeze portiunea A1<>DN69 din acea autostrada (cu tot cu nodul aferent), iar in momentul cand vor continua catre Serbia sa o faca de la DN69 mai departe.

alecu26

faceti va rog si niste schite pentr cei care nu suntem in zona. Sa nu tot deschidem gmaps si mesaje si sa ne tot gandim si socotim.
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Cam ca si cu A6 la Lugoj, zici?
Ar fi o idee...

stelian222

Din pacate pe DN24  ruta Crasna -Iasi in dreptul Marului de Aur soseaua se tot "lasa" on continuare desi au reparat pana acum cam de 3-4ori. La fel si spre Husi in apropiere de satul Tarzii la prima bariera de tren este un pod unde apar frecvent gropi. Ceea ce este si mai rau, soseaua este deja alba din cauza sarii aruncate pt. a combate poleiul. Eu estimez ca la traficul actual de camioane si avand in vedere iernile severe de aici in maxim 2 ani vor apare cam multe gropi.

MRS

@stelian, in we am fost in Ro si chiar am avut drum la Iasi via Vaslui; chiar comentam in masina ca drumul e perfect chiar daca ningea bine... Cu exceptia "tepei" de la Crasna (cei 5-600 m uitati de cnadnr la reabilitare)... Insa ce se intampla la Marul de aur e ingrijorator ptr umb avand in vedere ce au de facut pe A1...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

stangabriel

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/comunicat%20CNADNR%20SA%20%2027%2011%202014%20autorizatii%20DN%201.pdf

"Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă participanţii la
trafic că pe drumul naţional DN1 (E60), sectorul Bucureşti-Ploieşti-Braşov, circulaţia vehiculelor
cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate
exclusiv transportului de persoane, este permisă de luni până duminică inclusiv, în baza
autorizaţiei nominale de circulaţie eliberată pentru fiecare vehicul
, de către CNADNR SA, conform
prevederilor Ordinului Ministrului Delegat pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional şi
Investiţii Străine nr. 485/2013 privind introducerea restricţiei de circulaţie pentru vehiculele rutiere cu
MTMA mai mare sau egală cu 7,5 tone.
Pentru obţinerea autorizaţiei nominale de circulaţie, solicitanţii vor depune o cerere, conform
modelului publicat pe site-ul CNADNR SA, la pagina de internet www.cnadnr.ro/ Informaţii
transporturi rutiere/ Autorizaţii/ Eliberarea autorizaţiei de circulaţie pe DN1.
Cererea va fi transmisă prin fax, la numărul 021.264.34.82.
Autorizaţiile nominale de circulaţie se eliberează la sediul CNADNR SA, din Strada Dinicu
Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucureşti, Direcţia Comercială. Programul de eliberare a autorizaţiilor
este în fiecare zi de marţi şi joi, între orele 13:00 – 15:00.
"

Nu-i prea ok,insa alte solutii nu vad nici eu,alta decat autostrada.