News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

O știre pe Yahoo News Romania, preluata de pe Digi 24 din câte se pare, referitoare la reamenajarea DN1. E pe bune știrea?
Începe-reamenjarea-celui-mai-periculos-drum-al-româniei

pasadia

Despre separatoare in zonele in care drumul este 2*2 se vorbise de mult timp. Sensurilor giratorii insa nu sunt sigur ca le gasesc rostul, oricum nu imi e clar care va fi amplasamentul lor.

user201

Separatoarele pe porțiunile 2*2 mi se par și mie super ok, dar par lucrări de mai mare amploare.

pasadia

Nu cred ca sunt de mai mare amploare. 33 de milioane de euro cred ca se refera la valoarea contractului pentru toate drumurile cu 2*2, nu numai pentru DN1 intre Bucuresti si Comarnic. Ca atare as zice ca nu sunt atat de multi bani...

Eu doar sper ca vor mai asfalta putin din acostament astfel incat prin montarea parapetilor mediani (mai ales daca sunt din beton) sa nu ingusteze prea mult benzile de circulatie. Intre Ploiesti si intrarea spre Baicoi senzatia nu e prea placuta cand esti intre tir si parapet.

NGC

#1671
Pentru DN 18, Moisei – Iacobeni, km 131+627 – 220+088, adica pentru fostul tronson Shapir, se completeaza SF-ul in vederea lansarii licitatiei de executie pentru lucrarile ramase din contractul reziliat.

alecu26

apropo de DN 1: oare acum vor rezolva in sfarsit problema ramasa nerezolvata din anii 90: La intrarea in breaza, la podu vadului, pe o portiune de cateva sute de metri nu exista doua benzi, ca atunci erau grele procedurile de expropiere si omul ala nu s-a lasat.

adica aici:

http://goo.gl/maps/HHaRI
Drumurile noastre POATE;

radudanutz

DN 14 - Sibiu - Sighisoara - , aceeasi mizerie, nimic schimbat, nimeni nu a ridicat nici o restrictie, nimic inaugurat, cireasa este ca pe site-ul CNANDR de azi apare termen de finalizare a drumului 31.03.2015 !!!!! ( http://213.177.10.50:6060/itn/drumuri.asp )

Sa fie din cauza ca la Atel si Laslea "trag" de vreo luna sa termine 3 metrii de drum

Atel



Laslea



La iesire din Sura catre Medias trebuia neaparat sa faca 2 benzi in urcare, poza de mai jos o vad de fiecare data cand trec pe acolo, mai grav e ca omu grabit depaseste camionul cu vitejie in panta sau daca ajunge pana sus se avanta acolo in depasire si uite asa ajunge in ziare la "pomeniri".



Eternul si fascinantul Medias



Oamenii sunt perseverenti cu bordurile, se schimba la greu, vor sa termine anu asta tot drumul se pare si la anul le-ar mai schimba inca o data. Ceea ce e deranjant e ca sunt sosele secundare care dau in principala, anul acesta au fost astfaltate, oare nu era mai corect sa cumpere calul inainte apoi caruta?







Ieri militienii erau la ciupeala la Tarnava, acolo e restrictie, au prins gustul si deja au loc rezervat ca se prinde mult peste:



Ma opresc pentru cateva minute in refugiu la iesire din Rusi, nu apuc sa ma dau jos din masina ca in viteza vine masina politiei, binenteles intoarce pe linie continua si se pozitioneaza in spatele meu efectiv la ciupeala, acolo fiind restrictie. De ce zic ciupeala, pt ca e linie continua si restrictie de 50 daca nu ma insel, nu ar sta in acea zona sa previna accidentele nici poveste, pe sensul Rusi - Sibiu nu prea ai cum face un accident nasol, in schimb exact acolo au fost ft ft multe accidente mortale dar pe sensul catre Rusi, masina trebuie pozitionata invers dragilor. La setea cum a intors nenea ala masina sigur are target si procent din amenzi...





Nu stiu zau daca lucrurile se vor schimba vreodata pe acest drum............. pacat...





jpg images

disney

#1674
Va mai aduceti aminte ce a promis CNADNR anul trecut referitor la intersectia DN 76 cu DN 7 de la Soimus? Daca nu, vedeti aici.
Ei bine, in raspunsul de astazi pe care il gasiti aici, au admis ca inca nu au stabilit o solutie definitiva, desi a trecut aproape 1 an si trebuia sa fie aproape gata !!!  :o

vancouver

Quote from: pasadia on October 30, 2014, 01:13:21 PM
Vectra? Cea aflata in insolventa, careia CNADNR inca ii mai plateste facturi pentru tronsonul III din centura Brasov inaugurat acum un an de zile?

Macar vor lucra bine, dar tot mi se pare anacronica situatia asta in care avem constructori bunicei in insolventa...

Iarasi confundam insolventa cu falimentul. O firma in insolventa NU ISI INCETEAZA ACTIVITATEA, decat daca situatia este lipsita de orice speranta. In insolventa patronul / actionarii nu mai au nici un cuvant de spus in firma, administrarea fiind preluata de un administrator judiciar numit de stat prin decizie judecatoreasca. Acesta va face tot posibilul sa continue contractele care aduc profit, va face demersuri pentru incasarea tuturor creantelor, pentru a putea plati datoriile si a iesi din insolventa.

Practic INSOLVENTA = REORGANIZARE.


Atentie: firmele in insolventa pot si chiar TREBUIE sa incheie si contracte noi, pentru a reveni pe linia de plutire. Important este sa existe plan de reorganizare si acesta sa se respecte. La licitatiile publice pot participa firmele in insolventa, dar cu plan de reorganizare aprobat.


Confuzia dintre insolventa si faliment este una grava si afecteaza puternic sansele firmelor in insolventa de a reveni. In caz de reusita, se pastreaza partial locurile de munca si se platesc integral datoriile la furnizori, ceea ce duce la evitarea unei reactii in lant (daca o firma mare nu-si mai plateste furnizorii, este foarte posibil ca si unii furnizori sa intre in insolventa).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

Te rog frumos, nu ma lua peste picior. Stiu prea bine diferenta, sunt in situatia asta:

QuoteIn caz de reusita, se pastreaza partial locurile de munca si se platesc integral datoriile la furnizori, ceea ce duce la evitarea unei reactii in lant (daca o firma mare nu-si mai plateste furnizorii, este foarte posibil ca si unii furnizori sa intre in insolventa).

Sa-ti povestesc cat de multi bani au pierdut firme in care am lucrat eu sau in care au lucrat prieteni de-ai mei? Da, stiu, nasol sa lucrezi in productie / distributie de materiale de constructii, dar daca ai fi trait in Romania anilor 2010-2013 ai incepe sa privesti altfel situatiile in care firme mari, ce par serioase, ajung sa isi ceara singure insolventa. Da, stiu, exista diferite motive si uneori nici ele (sau patronii lor) nu sunt atat de "neprihanite" incat sa nu merite un blocaj. Dar pe de alta parte ce fericit trebuie sa fie furnizorul ala care are bani blocati cu anii...

Ionut


heydee

#1678
Am revenit cu poze de pe DN73. Sunt facute pe data de 26 Oct cu telefonul. Nu se lucra deoarece a fost Duminica.
Pozele sunt pe directia Campulung --> Pitesti.





















Pozele sunt facute doar pe portinule atacate. Mai este foarte mult de munca, probabil inca vreo 2-3 ani de acum inainte.


medicul de garda

Quote from: alecu26 on October 31, 2014, 03:43:23 PM
apropo de DN 1: oare acum vor rezolva in sfarsit problema ramasa nerezolvata din anii 90: La intrarea in breaza, la podu vadului, pe o portiune de cateva sute de metri nu exista doua benzi, ca atunci erau grele procedurile de expropiere si omul ala nu s-a lasat.

adica aici:

http://goo.gl/maps/HHaRI

Din cate inteleg din stirea postata de colegul @user201, inteleg ca CNADNR se tine de promisiunea din raspunsul pe care l-am primit luna asta de la ei, anume de a demara in sfarsit acel contract de rezolvare a punctelor negre de pe DN1, cu 7 loturi. Astea insemnau refacerea unor insule la treceri, calmatoare de trafic, giratorii (inclusiv la iesirea dinspre Sinaia spre Busteni), mai multe chestii. Unul din loturi include si zona mentionata de @alecu26, unde dispare brusc banda 1. Se prevede exproprierea zonei cu probleme si refacerea drumului.

Ce nu-mi amintesc este ca acest contract sa fi prevazut montarea de parapeti mediani. Aceia cred ca fac parte din acel contract mare de separare a sensurilor pe drumurile cu 4 benzi. Desi nu cred ca executia lui fost adjudecata inca...  ???
Trust me, I'm an east-european doctor!