Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

Multumesc mult pentru atentionare,nu mi-am dat seama.Am incarcat pozele pe alt site inainte si acu le-am pus pe imgur.O sa corectez si pozele mai vechi care sunt cu probleme.Cand vede-ti o greseala nu ezitati sa -mi dati un mesaj sau o atentionare publica.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Ionut

Cum se mai prezinta zona reabilitata si extinsa din DN7. Video de ieri dimineata.


voicul

Pare faza cea mai grea a proiectului: legarea a 3 suruburi cu piulite.

Toti angajatii cred ca sunt acum la studii avansate, in strainatate, atat de complexa e situatia actuala. De asta nu e nimeni pe santier!

GDPR

Podetul de la Turnu Spart cred ca e parte a unui alt contract, de-aia se lucra la el. Prima data am crezut ca ai filmat in weekend, dar nu.

ion59


Ionut

^ Nu cred ca exista un termen clar. Mult nu mai este de lucru, dar nu inteleg de ce se misca atat de prost.

Intr-o alta ordine de idei, va pun, asa de weekend, tot segmentul Sibiu-Ramnicu Valcea. Pe alocuri imaginea este intunecata pentru ca nu este foarte performanta camera de bord. Dar na, este OK de vazut.


ion59

Sunt destule alte zone pe care s-ar putea efectua lărgirea la 3 benzi. Până ajungem să avem o autostradă, ar fi o soluție! Și destul de rapid de realizat.

alecu26

Gând la gând cu bucurie. Chiar vroiam sa întreb dacă se știe ceva de studiul/proiectul pt asta. Încă de pe vremea lui Rus....care se lauda ca identifica și alte zone potențiale.
NGC20?  Horatiu?  Oare cine ne poate ajuta cu info?
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Aveti filmarea mea completa pentru Valea Oltului. Mai sunt zone unde se poate extinde. Cine are răbdare să se uite la tot clipul. :)

Skynick

Am si eu una de ieri. Mie ochiometric mi se pare ca se poate extinde la 4 benzi. Si mi se mai pare ca latimea nu este constanta. In afara de marcaje si o parte de parapeti nu au de ce sa nu o deschida.


Robby

#3955
DN5, sensul de la Adunatii Copaceni la Bucuresti






A disparut sensul giratoriu





asfalt nou, deocamdata pana aici


dar este in pregatire portiunea urmatoare


au defrisat prima banda



la pod, nu prea este miscare


nici la intrare in Jilava


au finalizat de asfaltat prima banda in Jilava... dar este foarte prost asfaltata, intr-o parte si fara canalizare ... cand a plouat, prima banda efectiv a disparut


continua lucrarile la podetul dintre Jilava si Bucuresti, intr-un ritm destul de lent



PS: Mersi Ionut :)

dr4qul4

pe DN2, intre Buzau si Focsani avem portiuni de asfalt frezate si altele cu asfalt proaspat!

Am observat, pe zone mici, si o mica latire a carosabilului. Am impresia ca au turnat asfalt direct peste iarba in locurile unde a inceput sa se lase acostamentul din cauza ca se circula pe el.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Da scrie si pe site-ul lor de aceste lucrari. In acest moment reasfalteaza "DN2 km 130+300 - 137+400 - MARACINENI (BZ)-RAMNICU SARAT (BZ)": Lucrari de intretinere periodica (covoare asfaltice), Termen de finalizare: 31.10.2016.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

133 313

#3958
DN6 Craiova-Bucuresti: https://www.youtube.com/playlist?list=PL8fA6E1BzwC3-wWEr1D-lD52lPO__sVbk

17200019: Minutul 8:40, pasarela. Minutul 9:46 a doua pasarela,



P.S. Scuzati episodul cu full upload. Tot uit ca oamenii folosesc si telefonul la browsing. :-[

NGC

#3959
Quote from: ion59 on October 15, 2016, 04:48:38 PM
Sunt destule alte zone pe care s-ar putea efectua lărgirea la 3 benzi. Până ajungem să avem o autostradă, ar fi o soluție! Și destul de rapid de realizat.

Quote from: alecu26 on October 16, 2016, 09:00:32 AM
Gând la gând cu bucurie. Chiar vroiam sa întreb dacă se știe ceva de studiul/proiectul pt asta. Încă de pe vremea lui Rus....care se lauda ca identifica și alte zone potențiale.
NGC20?  Horatiu?  Oare cine ne poate ajuta cu info?

Reiau un mesaj mai vechi.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 01:05:02 PM
Recapitulare privind banda a 3-a pe Valea Oltului.

Avem 3 proiecte diferite.

1) "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" -> Lucrari executate la ora actuala de VECTRA. Este vorba de portiunea dintre limita judetelor Sibiu si Valcea si statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte). -> In CS nu este prevazuta a 3-a banda, dar se dubleaza zidurile de sprijin degradate inspre Olt, deci drumul se lateste.

2) "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025" -> Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt. -> Nu este prevazuta deocamdata a 3-a banda.

3) Intocmire SF pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului" -> Km 251+250 - 254+190 ("între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu") si Km 256+500 - 258+800 ("între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem").

Se vor scoate curand la licitatie lucrarile din proiectul 2 de mai sus, dar nu stiu sa se fi modificat proiectul.
Incerc sa revin cand stiu ceva nou si sigur.