Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

TibiV

Vedere spre Giurgiu.
Copacul ala va revolta ecologistii cnd se va intalni cu drujba

Pentru cei care nu cunosc zona...
S-a facut un nou marcaj. Cel vechi arata clar ca era o singura banda pe sensul spre Bucuresti.

Cat am pandit soseaua libera pentru poza asta... :(






Si ultima NOUTATE SOC !
Au inceput sa asfalteze banda 1 frezata de primul consructor






Dar nici o minune nu tine pana la capatul drumului... :(


Si ultima intalnire cu "sicana" in drum spre casa...


Toate imaginile (vreo 200... dar NU full-size, ca nici imgur nu le-a putut "duce") le gasiti aici:
http://imgur.com/a/eYk2u
http://imgur.com/a/DdXiJ
http://imgur.com/a/76nHs
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

Quote from: TibiV on September 29, 2016, 01:38:19 AM
Eu am zis si acum doua luni ca "pare ca vor sa faca un giratoriu..."
Dar mi se parea greu de crezut ceea ce vedeam.
Acum nu mai este asa de greu de crezut...
Astept pareri despre rostul/utilitatea giratoriului asta...

Ar putea fi o bucla de intoarcere (U-turn)?

lupualb

Mersi mult @TibiV, mi-ai facut dimineata mai frumoasa cu fotoreportajul tau. Mai ales partea cu trotuar-lipsa trotuar, pod vopsit-pod ruginit, canal mic - canal mare, nou - vechi, etc. Mi-a adus aminte de o poezie, Decor de Bacovia.

__dir

Se toarna asfalt pe DN28A intre Pascani si Motca

MRS

^^@TibiV: pe 25.09 va spuneam ca se asfalteaza banda 1, vezi cateva pagini in spate
Trebuia sa spui ceva si depre calitatea asfaltarii in pasaj...
In rest  :thumbsup: (pentru tine, caci despre constructor..)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

Daca nu as fi stiut de la tine despre asfaltarea benzii 1, probabil ca mi-ar fi scapat pe vremea aia ploioasa si de cacao... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

infraAdi_ro

#3891
Update DN 18 Moisei-Borsa
Asternere asfalt -Borsa





Materialul alb este un geocompozit anti-fisura









cam atat pe azi

Maine sper sa pot pune poze cu podete si casete din Moisei si de pe lot 2 Borsa-Sesuri
Pe lot 3 am auzit pe surse ca proiectul asteapta avizul CTE-CNADNR(organizarea de santier este complet functionala,statii de betoane,asfalt,laborator,echipa de conducere asteapta doar startul)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

bugybuu

Stie cineva cine a hotarat ca trebuie tras asfalt proaspat pe DN1C Cluj-Napoca  Dej?
NU de alta dar mi se pare o prostie. Drumul asta nu avea numai cateva zone cu probleme(pe centura Gherla o mica alunecare, vreo 2 gropi pe toata distanta asta, in rest era perfect) . NU ii vad rostul sa fie astaltat tot. Plus ca un momentul de fata se desprind pietricele din asfaltul turnat si sar pe parbriz.

voicul

#3893
Am gasit urmatorul video: DN7 - lucrari de largire 4 benzi - de la minutul 29.45

Se pare ca mai e putin din asfaltare. S-a adus la nivel si portiunea lipsa de dupa Lazaret (cum mergi spre Sibiu).
Inaugurarea pare, in sfarsit, tare aproape.

vancouver

^^ DN7. Dat fiind marcajul continuu, pare ca banda suplimentara va fi disponibila exclusiv celor care merg pe directia Rm. Valcea spre Sibiu. Pe toata portiunea reabilitata nu va fi posibila nici o depasire in sensul celalalt. Hm.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

voicul

Din pacate ai dreptate. Mie mi s-a parut ca e loc de 4 benzi dar am gasit asta:
"de la Lazaret înspre Boița au început lucrări de consolidare a malului drept al Oltului, iar "acolo unde s-a putut" zona carosabilă a fost lărgită pentru amenajarea unei a treia benzi de circulație."
intr-un articol despre acesta modernizare.

Mai bine ca nimic si 2 benzi spre Sibiu in ideea: sunt la capatul puterilor dupa VO, deci lor le trebuie 2 benzi :)

pasadia

Dar de la bun inceput s-a spus ca vor fi doar 3 benzi; ca unii au sperat ca e loc de 4 e alta treaba. Mie imi e frica ca aceasta "upgradare" va duce la mai multe accidente  - viteza de deplasare mai mare, unii vor fi tentati sa depaseasca illegal, etc...

vancouver

In Germania va intra in vigoare in curand un nou standard pentru drumurile de tip 2+1, deci cu 3 benzi:



Dupa cum se vede, linie dubla continua + marcaj de culoare verde intre cele 2 linii. In total latimea zonei cu cele 2 benzi continue albe + marcajul verde va fi de 1 m, fata de standardul actual de 0,5 m. Poate ar trebui adoptat si la noi cat mai repede.

De mentionat ca si acostamentul pe partea cu o singura banda este 2,50 m in Germania, adica o zona neasfaltata, dar cu umplutura compactata, deci viabila pentru oprirea de urgenta chiar si a unui vehicul greu. Ma refer desigur la standardul nou, care inca nu este in vigoare nici in Germania si nu se va aplica decat la drumuri noi. Iar la modernizari in masura in care este posibil.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Mie imi place ca cel care are prioritate este cel de pe banda 1. Nu dupa a 2-a ca la noi. Asa ca la ei tirurile vor ramane pe prima banda si se vor putea depasi in voie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Masina mai agila, mai rapida, care poate fi manevrata mai brusc trebuie sa fie cea care sa se incadreze. In nici un caz colosul de TIR sau de autocar de pe prima banda nu are ce cauta sa franeze sau sa accelereze, plus sa faca o miscare de balans. Ideea cu retragerea primei benzi mi se pare de o mare mare absurditate. Nu mai vorbim, ca de frica de a nu ramane blocati, multi nici nu se dau pe prima banda la noi, ca atare apar nervozitate, depasiri prin dreapta etc..
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.