Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

adiarc

da...astept mult trambitata reabilitare pe fonduri europene a portiunii Tarnaveni-Ungheni si bineanteles in paralel trebuie si Tarnaveni - limita jud.Sibiu.....poate,poate gasim vreun om cu viziune care chiar vrea sa faca modernizare - adica mai corectam niste curbe,mai facem 2 benzi la urcare,mai largim platforma,etc.Deja ne apropiem de 2017 si nimic...iar in ultimii 2 ani tragem tare si tremuram sa nu cumva sa trebuiasca sa reziliem
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

infraAdi_ro

#3826
Imagini proaspete de pe DN 18 Moisei-Borsa Lot 1 constructor Tehnic Asist Botosani

Pentru inceput s-au apucat sa frezeze o portiune de 6 km si apoi se vor asterne inca 2 straturi de asfalt si se vor repara rigolele deja executate de Shapir,saptamana viitoare se apuca si de inlocuirea podetelor.











Lot 2 Moisei-Pasul Prislop(Sesuri) constructor ARL Cluj-Napoca

s-au apucat de inlocuirea podetelor







statia de betoane din padure:))





tabla de inceput de santier




Romania are un viitor doar daca are prezent!

TEO73H11

Multumesc de fotografii si de vestile bune de pe DN18 Euromau + 1.In sfarsit se lucreaza pe acest drum pt ca arata rusinos pt o tara membra a UE. Despre loturile 3 si 4 ce informatii ai, stiu ca lotul 4/s-a semnat mai tarziu, s-a inceput ceva si acolo sau inca nimic?

Catalin M

Salutare,
Ma alatur si eu forumului, de altfel foarte interesant si documentat!
Aduc in discutie situatia de pe DN7 in Bascov unde trecerea peste calea ferata creeaza foarte mari probleme de trafic pe sensul dinspre A1, mai ales pe weekend. Tot traficul dinspre Bucuresti plus cel ce vine din giratoriul de la iesirea din Pitesti se aduna sa treaca peste o cale ferata extrem de denivelata, provocand cozi de cativa km si intarzieri pe directia Bucuresti-Sibiu de 30-45 min. Am sesizat CNaDNR iar raspunsul acestora a fost ca se va repara trecerea pana la sfarsitul lunii in curs. Astept cu interes...

infraAdi_ro

Pe lot 3 Sesuri-Carlibaba constructor Autotehnorom &co am inteles ca nu e aprobat proiectul de executie in CTE-CNADNR.S-au efectuat lucrari nesemnificative la vedere,trasare ax drum,reteaua de borne....si organizare de santier, in rest nici o miscare.
Lot 4 Carlibaba-Iacobeni,acelasi constructor se face proiectarea anul acesta!

Am trecut recent(marti dimineata) pe DN 17C Beclean-Salva constructor Diferit &Dimex 2000 si am ramas suprins ca jumatate tronson e asfaltat primul strat,se merge fff bine,fara nici o denivelare.Am ceva poze dar mi rusine de ele ca le-am facut dimineata la 6 ,pe ploaie,din masina.Totusi pun una ca sa ma credeti.



scuze de calitatea imaginii O:-)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

nenea_hartia


alecu26

Tehnologie veche de 30 de ani. Nu am mai văzut așa. ...doar am auzit în poveștile bătrânilor de luvoaieza montata pe o macara pe senila.
Drumurile noastre POATE;

Dan74

Asa cum am promis, cateva poze de pe DN76, sunt facute in directia Stei-Oradea, duminica la orele 16:00-17:00.
Sector de lucru in Petrileni

La intrarea in Rieni mai au de lucru la zona podetului


Dupa podet in localitate

La Sudrigiu alt sector in lucru

In zona fabricilor fratilor Micula

Inainte de Draganesti o portiune cu strat de uzura

De pe sectorul in lucru la intrare in Beius am vazut ceva poze pe forum, nu sunt modificari semnificative.
Intre Beius si Pocola mergem off-road (sunt 3-4 zone pe tot sectorul unde se mai circula in astfel de conditii)


Pe dealul Bitii o portiune in lucru

La sfarsit asa o sa arate DN76 cand va fi gata




In concluzie cei de la Azvi chiar lucreaza, in unele perioade 7 zile din 7 iar de la o saptamana la alta se vad progrese mari, insa tot nu cred ca o sa poata termina tot sectorul pana la sfarsitul lunii noiembrie, nu prea vad cum ar putea turna si stratul de uzura cand inca sunt sectoare destul de mari neatacate decat pe un sens.

loft

#3833
Salutare comunitate,

Aș dori să știu mai multe despre situația legală a DN14, între Sibiu și Mediaș. L-am frecventat destul de des de pe la finalizarea lucrărilor până acum aproape 2 ani. La vremea respectivă apăruseră prin presă mai multe articole care prezentau situația limitelor de viteză abuzive (de cele mai multe ori cu 20km mai mici decât viteza la care se pot negocia în siguranță respectivele sectoare) și de recepțiile amânate de primării din cauza aberațiilor.
Zilele astea am revenit pe acest drum și am constatat că situația, cel puțin în cazul limitărilor de viteză e aceeași.
Mai știe cineva dacă s-a mai făcut ceva în zonă? Mă interesează în special amenzile, care sunt sigur că sunt multe în situația de față, chiar dacă, conform logicii sunt abuzive, și care e rezultatul lor după contestații.
Nu am primit nici una și nici nu doresc nimănui asta, dar dacă avem vreun nefericit printre noi îl rog să ne împărtășească din experiențele sale.
O zi frumoasă!


dr4qul4

circulatia rutiera se desfasoara dupa semne si reguli. Nu dupa logica.
Asadar, daca primesti o amenda pentru nerespectarea unui indicator (in cazul de fata unul care limiteaza viteza) atunci esti bun de plata. Nici un judecator nu iti poate da dreptate.

De fapt iti poate da, dar numai verbal. Sentinta lui va fi dupa cum scrie in lege.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Hercule

Desi umblu mai rar pe acolo n-am luat nici o amenda, cunosc locurile unde sta politia de obicei. Dar de fiecare data ma enervez chiar daca conduce altcineva: drumul e perfect dar e liniat continuu aiurea si limitele de viteza sunt aberante. Nu te pot ajuta cu informatii dar te sustin in orice ai incerca sa faci.
Deșteaptă-te române!

loft

dr4qul4, stiu ca legea e lege, chiar daca e aberanta si pe banii nostri. Eu doar vroiam sa stiu care e situatia in teren: daca se sta la panda, daca se impart amenzi, daca s-a mai discutat (in presa sau pe aici) despre acest tronson.

dr4qul4

#3837
Eu nu am mers decat 1 data sau maxim de 2 ori pe DN14, si asta acum multi ani, dar s-a discutat f mult aici pe forum despre militienii de boschet care abia te asteapta sa incalci limitele absurde.
Nu cred ca se vorbea ipotetic. Asadar, mergi ci waze-ul deschis si cu ochii in 4. Dar tot sa nu o calci prea tare pentru ca asteapta oaspeti.

Din mesajul tau eu am crezut ca intrebi daca ai sanse sa castigi un eventual proces prin care contesti o amenda primita pt încălcarea unei limitari exagerate; caz in care nu aveai nici o sansa.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Am si eu o intrebare: Cum putem participa cu propuneri pentru "largirea la 2 benzi a DN7 si DN71" ?
De la giratoriul de la Baldana, DN71 merge 9,2 km numai prin sat/oras! Iar DN7 trece prin Slobozia Moara si Lunguletu, unde se produc frecvent ambuteiaje din cauza masinilor agricole si a celor care isi vand marfa pe marginea drumului.

eu vad urmatoarea solutie:


Avantaje:
- Se ocolesc 5 localitati intinse in lungul drumului
- avem 15 km de drum nou cu 2 benzi/sens in total in loc de dublat 22,4 km (din care peste 15 km prin localitate, unde vom avea sute de capete de pod si eventual trotuare)
- se evita curbele (sunt destule pe acolo, si unele chiar urate, chiar daca pe maps nu par)
- r se evita relocarea utilitatilor (apa, gaze si curent)
- se evita circulatia "in regim de santier" , scazand astfel considerabil costurile.

Dezavantaje:
- distanta Bucuresti - Targoviste creste cu 800 m
- Distanta Bucuresti-Titu creste cu 260 m
- pod nou peste Dambovita (dar oricum trebuie dublat cel actual)
- exproprieri (dar nu cu mult mai mari, deoarece in localitati terenul este mai scump si vor fi si garduri de daramat)


Varianta mea cred ca este chiar mai ieftina (cu minim 25%) decat varianta in care s-ar dubla pe amplasamentul actual
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Excelenta propunere dr4qul4, exact asa mi-am imaginat si eu (cu gandul pe harta) ca trebuie facut.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.