Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dan74

@user201: eu cred ca DN76 o sa fie circulabil in conditii civilizate undeva in a doua jumatate a anului 2017, cu exceptia portiunii Varfurile - Ionesti.

NGC

#3781
CNADNR a lansat astazi licitatia pentru "Intocmire documentatie cadastrala aferenta Coridor Expropriere pentru 18 UAT- uri, 85 documentatii cadastrale de dezmembrare pentru imobilele afectate si evaluarea a 268 imobile potrivit legii 255/2010 in vederea promovarii si aplicarii unei Hotarari de Guvern de modificare si completare a HG 742/21.07.2010- Hotarare privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor propietate privata situate pe amplasamentul lucrarii de utilitate publica ''Reabilitare DN 1 (E 68), Brasov-Sibiu, km 173+800 si km 296+293'' din cadrul Proiectului de reabilitare a drumurilor, etapa a V-a" (Contributia Guvernului Romaniei la Acordul de imprumut pentru proiectul BEI V ratificat prin legea 86/2003 in conformitate cu prevederile caietului de sarcini".

Eurocopter

Pai ce naiba se mai reabiliteaza pe Sibiu-Brasov?

marinul

asta vroiam sa intreb si eu, din cate tin minte prima data cand am fost pe drumul asta in 2007, era in reabilitare


Sent from my iPhone using Tapatalk

NGC

#3784
Am lasat doar partea cu licitatia, pentru a nu induce in eroare.

Se pare ca nu tot coridorul este inscris corect in CF.

Ar fi mult text de scris, asa ca cel mai bine vedeti in caietul de sarcini (391101).

adiarc

Poate nu are legătura,dar la urcare la Bradu,pe ambele sensuri e mare nevoie de 2 benzi la urcare....in trecut la un moment dat s-a demarat ceva pt sensul spre SB,ba chiar s-a defrișat pădurea.....dupa care totul s-a oprit ....macar pădurea s-a refăcut
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

boer_escu

La Bradu ar fi nevoie de un tunel, mai degraba...

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-presa-26082016

Quote
Comunicat de presa 26.08.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că au fost finalizate lucrările de montare a parapetelor rigide prefabricate din beton pe lucrările de artă - pasajele de pe DN 1, sectorul cuprins între Pasajul Băneasa şi intrarea în localitatea Otopeni.

De asemenea,  precizăm că lucrările de montare a separatoarelor de sens de tip parapete rigid prefabricat din beton vor continua pe drumul naţional DN 1 pe raza localității Otopeni.

Lucrările executate vor afecta ambele căi de circulație şi vor fi închise benzile centrale, astfel circulația se va desfășura pe două benzi pe sens.

Menționăm ca în zilele de sărbători legale nu vor fi executate lucrări, nefiind instituite restricții de circulație.

Montarea acestor separatoare este foarte importantă pentru asigurarea siguranței circulației.

CNADNR, împreună cu Poliția Rutieră au stabilit ca toate aceste lucrări să se desfășoare în anumite intervale orare, când traficul este mai scăzut, astfel încât impactul lucrărilor asupra celor care tranzitează zona să fie cât mai mic.

CNADNR face apel în continuare la șoferi să circule cu respectarea regulilor de circulație, mai ales cu viteza legală, pentru că montarea acestor parapete nu va exclude producerea de accidente cauzate de viteza excesivă.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

1. Sunt planuri de reabilitare al DN 14B Teius - Copsa Mica, pe sectorul Micasasa (limita AB-SB) - Copsa Mica?
2. In sarcina cui revine acest drum?

Sectorul DN 14B Teius-Blaj a fost reabilitat cu proiectul "Drumul Vinului", un mix de dn-uri si dj-uri Ciumbrud-Teius-Blaj-Jidvei-Tarnaveni. Apoi sectorul Blaj - Micasasa a fost si el reasfaltat, nu mai arata ca in G Maps. Santierul de cale ferata a deteriorat putin drumul asta.

A mai ramas Micasasa - Copsa, un drum din dale de beton pe alocuri.


Dan74

Pe DN76, sector Azvi, ieri intre orele 13:00-14:00 se lucra in 3 puncte. Peste doua saptamani o sa plec din nou in sat si atunci o sa fac ceva poze sau incerc sa fac un filmulet pentru a se vedea stadiul lucrarilor pe acest sector.

olea10



adiarc

se lucreaza la asfaltarea drumului Copsa Mica-Blaj .Inca nu stiu exact pe ce distanta,dar probabil voi vedea saptamana viitoare.
Drumul este din placi de beton ( terasament solid ),dar erau problemele clasice la imbinari
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Horațiu 87

Asa arata iesirea din Beius inspre Stei, azi, duminica 4 sept 2016, cu mentiunea ca se lucreaza si azi la excavarea casetei....























Sursa

infraAdi_ro

Am discutat azi cu un prieten ce lucreaza pe DN 76 Pocola-Stei si zicea ca Azvi vor sa termine anul acesta toate casetele si sa aduca tot drumul la primul strat de asfalt(AB2) cel putin.Se lucreaza intens,chiar si duminica.Deci se pare ca CNADNR  au reusit sa-l puna pe roate pe constructor.Si Stei-Varfurile merge binisor dar nu vor termina terasamentele anul acesta,mai ales ca in noiembrie e cam iarna acolo:))
Romania are un viitor doar daca are prezent!