Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

Vesti bune,se lucreaza pe DN 17C -Constructor Diferit SRL.Pozele sunt de pe FB CNADNR.Fff rapida mobilizarea lor,doar de aprox 2-3 saptamani au primit avizul in CTE-CNADNR.















Romania are un viitor doar daca are prezent!

myid

Quote from: adrian rosca on August 24, 2016, 10:44:00 AM
^Eu astept sa se lanseze licitatiile pentru toate DN-urile mentionate in raspunsul primit de @Eurocopter la inceputul lui iulie. Il repostez aici:

Nici nu vreau sa stiu cand si cum or sa inceapa lucrarile referitoare la punctul 20.
Consolidare versanti, refacere ziduri de sprijin, aparari de maluri DN1 - km.111 - km.138
Este zona cumprinsa intre Comarnic si Azuga
Just imagine : lucrari de infrastructura in lunile de vara (anul 2017) pe Valea Prahovei :)))

GDPR

^Da, proiectul asta e poezie curata.  :D  Macar sa rezolve alunecarile care apar cam in fiecare an prin zona Posada.

phb2

Quote from: euromau on August 24, 2016, 12:37:40 PM
Vesti bune,se lucreaza pe DN 17C -Constructor Diferit SRL.Pozele sunt de pe FB CNADNR.Fff rapida mobilizarea lor,doar de aprox 2-3 saptamani au primit avizul in CTE-CNADNR.



]

Constructor DIFERIT srl or ARL Cluj ?

infraAdi_ro

Greseala mea,(am luat exact ce scria pe pagina de fb a CNADNR) se pare ca pozele sunt de pe DN 17 C constructor Diferit SRL si DN 17 D -constructor ARL.Se lucreaza pe amandoua tronsoanele.Probabil pe saptamana viitoare o sa trec prin zona si fac poze mai multe.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

ioio_viola

DN 7A intre Petrosani si Obarsi Lotrului are sansa sa vada asfalt in curand?

TibiV

Quote from: phb2 on August 24, 2016, 04:13:48 PM
Constructor DIFERIT srl or ARL Cluj ?

Probabil ca le-au amestecat special ca sa deruteze forumistii...
Ca au pus si cu Diferit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

infraAdi_ro

Sa mai radeam putin:)) deci se incepe si DN 18 Moisei-Iacobeni

"REABILITARE AMÂNATĂ Reabilitarea DN 18, tronsonul Moisei – Iacobeni a fost pusă din nou în așteptare. Demararea lucrărilor a fost amânată până în luna septembrie din cauza nunţilor.

REABILITARE AMÂNATĂ Deși sunt așteptate de locuitorii din zonă de ani buni, lucrările au fost oprite tocmai la cererea acestora.

Potrivit prefectului județului Maramureș, Sebastian Lupuț, decizia de amânare cu aproximativ două săptămâni a începerii lucrărilor a fost luată tocmai pentru a nu încurca locuitorii zonei. Primarii din zonă au fost cei care au solicitat acest răgaz şi au motivat că au foarte multe nunţi în această perioadă, iar un eventual şantier pe DN 18, principala rută de acces ar bloca total traficul în zonă.

În zonă, în luna august sunt zeci de nunți la fiecare final de săptămână. ,,La finele săptămânii trecute am avut 18 nunţi în Borşa. La acestea se mai adaugă aproximativ 5.000 de borşeni veniţi acasă în concediu şi 3.000 de turişti zilnic. Un eventual şantier ar bloca total oraşul", a subliniat Ion Sorin Timiş, primarul oraşului Borşa.

Astfel, lucrările efective în zonă nu vor începe decât pe 2 septembrie, deși ordinul de începere a lucrărilor a fost dat pe data de 9 august.

Tronsonul Moisei – Iacobeni are pe raza județului Maramureș o lungime de aproximativ 60 de kilometri, iar șantierul care va fi deschis va avea nu mai puțin de 10 puncte.

,,Se va începe cu podurile şi podeţele, în 10 puncte. Va fi restricţionată circulaţia, dar şi viteza în zonă cu semafoare. Clar va fi un inconvenient pentru locuitorii zonei. Constructorii sunt pregătiţi să înceapă în orice moment lucrările, finanţare există, dar dacă transformăm zona în şantier nu rezolvăm nici problema concediilor celor din zonă şi nici problema drumului", a mai explicat prefectul de Maramureş.

Lucrările de reabilitare ale DN 18 în Maramureş au început în anul 2011 și s-au oprit trei ani mai târziu, respectiv în 2014, din cauza lipsei de finanțare."

sursa:http://actualmm.ro/reabilitare-amanata-lucrarile-pe-dn-18-s-au-oprit-inainte-de-a-incepe/
Romania are un viitor doar daca are prezent!

user201

Ce se mai întâmplă cu DN76 Deva-Oradea și mă refer dacă a mai fost cineva pe acolo recent ca să ne poată spune dacă au mai progresat efectiv lucrările în teren?

NGC

Au fost emise mai multe ordine de plata pentru lucrari la drumuri nationale. Le gasiti in locul obisnuit.

TibiV

Quote from: user201 on August 25, 2016, 08:20:52 AM
Ce se mai întâmplă cu DN76 Deva-Oradea

CNADNR a postat luni niste poze de pe Stei-Varfurile:
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/1736401679953237






Interesant instrument.
Poate ne spun specialistii ce este...









Mama proștilor este mereu gravidă... :)

RaduC

^^^ Instrumentul reprezinta una din modalitati de a testa reactiunea materialului de fundare. Se poate verifica daca acea compactare a fost facuta suficient.

user201

@TibiV
Mersi de info. Pe moment se pare clar că e de evitat.

infraAdi_ro

#3778
Se numeste test Benkelman,verifica capacitatea portanta a fundatiei.



Romania are un viitor doar daca are prezent!

qsv

^^ Mai exact este o parghie pentru masurarea deflectometriilor, probabil parghie Benkelman (deplasarilor pe verticala la trecerea unei sarcini). Se folosesete pentru masurarea capacitatii portante a diferite straturi rutiere, atat straturi noi cat si pentru masurarea capacitatii portante a drumurilor existente (masuratori care servesc la stabilirea modului de consolidare a structurii rutiere). Exista limite adminisbile stabilite in normative cum ar fi CD31 pentru deflectometriile  diferitelor straturi in functie de categoria de pamant pe care se fundeaza. Pentru incercare, bratul parghiei se pozitioneaza intre rotile unui autocamion incarcat cu o sarcina prestabilita prin normativ si ulterior autocamionul se pune in miscare producand deformatia stratului in zona bratului parghiei, deformatie fiind inregistrata cu ajutorul microcomparatoarelor de pe parghie. Ulterior inregistrarile sunt prelucrate si rezulta deflectometriile. Masuratorile se efectueaza in mai multe puncte, pe fiecare banda, de preferat dupa perioada de dezghet si ploi, cand terenul este cel mai sensibil.
Masuratoarea difera de masuratoarea gradului de compactare (Proctor, Proctor modificat).  Un strat poate avea gradul de compactare necesar, sau chiar mai mare, fara insa sa aiba capacitatea portanta necesara, adica deflexiunile admisibile sa fie depasite. In practica acea structura va ceda, indiferent de tipul ei - rigida, semirigida, flexibila.

Mai multe informatii in http://documents.tips/documents/revizuire-cd-31-2002-normativ-pentru-determinarea-prin-deflectografie-si-deflectometrie-a-capacitatii-portante.html