News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MRS

In Jilava banda 1 este folosita drept parcare




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Si SURPRIZA ZILEI!
Se asterne asfalt pe banda 1 din pasaj DN5/DNCB:




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

#3752
Un buldoexcavator isi facea de treaba la canalul de la cimitir


S-au montat partial trotuare! - la un interval neregulat in mijlocul trotuarului troneaza cate un mega canal.. Extra, la un moment dat este si o statie maxi taxi/ RATB ??? [url=https://postimg.org/image/z5je5hkgp/]





Cam atat. Concluzia mea este ca drumul in sine arata deplorabil. Aceasta ''poarta'' de intrare in tara ar trebui sa arate ALTFEL.
Doar sa amintesc despre lucruri anterior relatate de colegi:
- ingustare stranie pe sensul spre Giurgiu inainte de pasaj DN5/DNCB
- sper sa apara parapete in zonele in care s-au turnat rigolele (minim 2m pana jos), ceva similar cu DN6 - cine stie, foarte periculos.
- ingustare stranie si mare denivelare pe sensul spre Bucuresti inainte de cimitir/biserica Jilava, cu multe urme de franare.
- mega groapa pe pod Arges la Adunatii-Copaceni, sensul spre Bucuresti, plina de semne ca au dat multi in ea. Am anuntat pe Waze.
- un straniu viitor sens giratoriu? intrare/iesire 1 Decembrie in mijlocul a nimic (intersectie, POI etc)
- intrare horror in capitala ce se vrea europeana Bucuresti (gara parasita Progresu', CF902 parasita, bariere cu transee, palate ale magnetilor)


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

TibiV

#3753
"Statia" din ultima ta poza, vazuta exact invers...


Iar canale sunt destule...






Pozele astea sunt de pe 28 iulie, dar atunci nu le-am postat.
Tare greu merge... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

Quote from: horica45 on August 17, 2016, 04:23:24 PM
Îndrăznesc să mai pun o întrebare, adresată mai cu seamă celor mai în vârstă.
Aceste lărgiri de drumuri au fost realizate după anul 1990 sau anterior acestei date? Eu, din ce am mai întrebat știu doar că  secțiunea București Ploiești din D.N 1 a fost lărgită la finalul anilor 1970, dar nu garantez.

Mă consider tânăr (n. 1980), dar încerc să-ți răspund.

I. Perioada antedecembristă

Cf. Monografiei IPTANA:

Primele lucrări de sporire a capacității de circulație a unor sectoare de drumuri, prin lărgirea părții carosabile de la două la patru benzi de circulație au început în anul 1963 prin lărgirea DN 1 la ieșirea din București, în zona aeroportului Băneasa și a continuat în anii următori, cu DN 2A între Constanța și Ovidiu și mai apoi pe DN 1 între Băneasa și Otopeni [zic ăi mai bătrâni că s-ar fi făcut cu ocazia vizitei lui Nixon în România...].
Au urmat apoi [bănuiesc că în ordine cronologică]:
- DN 39 Constanța - Mangalia
- DN 6 Craiova - Ișalnița
- DN 1 Otopeni - Ploiești
- DN 2 Sectorul de la ieșirea din București până după centură
- DN 21 Brăila - Chișcani
- DN 11 Brașov - Hărman
- DN 1 Tălmaciu [Veștem] - Sibiu și Oradea - Borș
- DN 7 Minția - Deva
- DN 15 Săvinești - Piatra Neamț
- DN 6 București - pod peste Argeș
- DN 5 București - Adunații Copăceni
- DN 64 Râmnicu Vâlcea - Râureni
- DN 76 Oradea - Băile Felix,
- DN 67 Dr. T. Severin - Halânga
- DN 3 Murfatlar - Constanța
- DN 2A M. Kogălniceanu - Ovidiu
- DN 1 Ploiești - Câmpina, Brașov - Codlea și Turda - Cluj [Feleacu - Cluj este însă pe trei benzi]
- sectoarele preorășenești ale principalelor DN-uri aferente Craiova, Timișoara, Arad, Oradea, Cluj-Napoca, Baia Mare, Iași, Suceava, Bacău etc.

II. Perioada post-decembristă

Din datele pe care le-am adunat de-a lungul anilor, lucrurile au stat cam așa:
DN 6 Craiova - Filiași 2003 - 2006
DN 5 Adunații Copăceni - Giurgiu 2003 - 2007
DN 1 București - Acces Aero OTP (2x4 la 2x6) 2004 - 2006
DN CB DN 7 - DN 2 2009 - 2012 (?)
DN 73 Pitești km 7-11 + legătura la DN 73D (Uzina Dacia) 2011 - 2013 (?)

Rog completați.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

ActiON_

Salut!

Am auzit de la o ruda cum ca pe DN29C, in zona comunei Mihaileni, jud. Botosani, s-ar lucra la reasflatare sau ceva de genul. Acea ruda trece aproape zilnic pe acolo pentru a ajunge la locul de munca. Este adevarat?

Multumesc anticipat!

Beowulf

Ruda ta e cumva soacra? De ce nu crezi ce ti-a spus? :-)
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

ActiON_

#3757
 :lol:. E unchiul meu. Am incredere in el, dar vreau si confirmari de la specialisti.

Daca va intrebati care e varsta mea, din moment ce am pomenit de unchi... Am 16 ani, dar sunt pasionat de infrastructura si vreau sa invat cat mai multe in domeniu. :-)

NGC

CNADNR a lansat o licitatie pentru "Executie sens giratoriu DN 65F km 4+080 intersectie DJ 643F si Strada Prelungirea Teilor (Eliminare punct periculos DN 65F km 4+080 intersectie DJ 643F si Strada Prelungirea Teilor Craiova-Ghercesti)".



SILVIUFG

Ieri am facut un drum Fagaras-Alba Iulia si retur. La 11-12 pe DN1 Fagaras-Sibiu se circula destul de bine. Nesperat de liber intre Saliste si Cunta. L-am parcurs destul de repede. Pe viaductul de la Aciliu se circula deci se lucra si ieri. Surpriza mare am avut-o intre Sebes si Alba Iulia. Daca pe 6 august am facut distanta asta in aprox 45 de min, acum am mers cu 70 constant. La fel la intorcere in jurul orei 19. Liber din nou intre Cunta si Saliste dar nebunia m-a intampinat dupa giratoriul de la Vestem spre Fagaras. Era cam ora 21 (ma oprisem in Sibiu) iar masinile erau in coloana bara la bara peste toata Hula Bradului pana la localitatea Bradu. 5-6 km doar masini dupa masini. Fara accident, sau alte evenimente. In orice caz intre 21 si 22 sensul Fagaras-Sibiu a fost extrem de aglomerat. A fost foarte obositor cel putin pentru mine mai ales ca am avut doi ,,colegi de trafic" pusi pe glume. Unul era cu ditamai faza lunga si nu a renuntat la ea absolut deloc, iar unul folosea un laser din acela verde pentru cei ce veneau din contrasens. Cel putin lu' asta ultimul i-am dorit sa-l umfle politia. Nu mai zic de depasiri aiurea ca nu mai are rost. Sa aveti drumuri bune pe unde mergeti.

pentium10

Se lucreaza pe DN13 in judetul Mures, la dealul surpat intre Gaiesti si Balauseri (evitati zona, ca sunt cozi ~ 30 de minute)

au adus niste structuri de otel si foreaza ceva



Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

carutasul

Acum ca de bine de rau ne-am mai venit in fire cu autostrazile, poate cineva sa imi reaminteasca de ce portiunea de DN6  parasita de Romstrade nu se atribuie? Stiu ca exista o contestatie, dar exista un motiv pentru care contestatia nu se judeca de cativa ani?

NGC

#3763
^^^ Ai deschis la tanc subiectul.

Se reliciteaza anul acesta "Reabilitare DN 6 Alerxandria - Craiova lot 2 km 132+435 - km. 182+230 - relicitare", iar valoarea estimata este de 273.338.498,12 RON.
Va anunt cand incepe.

GDPR

^Eu astept sa se lanseze licitatiile pentru toate DN-urile mentionate in raspunsul primit de @Eurocopter la inceputul lui iulie. Il repostez aici:

Quote from: Eurocopter on July 07, 2016, 05:40:35 PM
Am primit raspuns la o solicitare de informatii cu privire la evolutia retelei de autostrazi si drumuri in 2016-2017.

Legat de DN-uri: