News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

#3075
Stadiu lucrari DN 2D conform CNADNR:



Inteleg ca zona cu probleme ar fi asta: https://goo.gl/maps/qGvovAVqB5q, de altfel se poate vedea la minutul 5.55 al filmuletului postat la: ca asfaltul e peticit pe bucatica respectiva.


Morosanu

Astia-s dusi cu sorcova. Ei dau si semneaza hotararile si apoi uita ce au semnat. O fi tras la bord prea multa horinca!!!  :lolz: :lolz:
Politica distruge tot ce atinge.

disney

Quote from: alecu26 on December 30, 2015, 06:36:29 AM
Ce se mai aude de acel studiu privind legătură rutiera A1 - Timișoara?

Studiu de Fezabilitate pentru "Drum de legatura Autostrada A1 Arad – Timisoara – DN 69".



mircea

Să mă bată cucu' de-i văd scopul! Da, știu, Dumbrăvița și bla, bla, dar dacă nu vrei aglomerație, ai centura care te duce pe Aradului.

cryu

Quote from: mircea on February 08, 2016, 10:06:10 AM
Să mă bată cucu' de-i văd scopul! Da, știu, Dumbrăvița și bla, bla, dar dacă nu vrei aglomerație, ai centura care te duce pe Aradului.
Incearca pe la 5 dupa - masa sa iesi de pe autostrada catre timisora via dumbravita si ai sa vezi rostu

NGC

"Pe surse", s-a contestat rezultatul licitatiei pentru "servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)".

alecu26

Dar totusi de ce nu o inteapa in centura actuala? Sau daca tot e drum de legatura cu TM, sa faca un fel de penetratie? Sau macar sa fie gandita asa, si sa fie realizata in mai multe etape....(prima fiind pana la actuala centura de exemplu).
Drumurile noastre POATE;

dorum

de unde vor sa o intepe drumul de legatura in DN sunt 4 benzi pana la TM... centura are 2 benzi....
E adevarat ca ar putea sa vina cu drumul de legatura pana la sensul giratoriu " imens" de pe calea Aradului intersectie cu centura, dar e mai lung...

adiarc

in continuare pe DN ,la intrarea in Sighisoara dinspre Tg.Mures,se circula semaforizat in timp ce la pasajul peste tunel nu se lucreaza deloc.....si asta de aproape un an de zile.
Mai frustrant este ca terasamentul este aproape la nivel,lipsind max 50 de cm in dreptul pasajului,care are si el placa de suprabetonare turnata( lipseste doar hidroizolatia si asfaltul)....ceea ce inseamna ca un efort de max o luna ar insemna mutarea traficului si posibilitatea de a se putea lucra pe sensul actual de circulatie.

intre timp se sta de minim 2 ori la semafor pana se trece si de multe ori coloana trece de curba ( spre Tg.Mures ),intr-o zona cu vizibilitate redusa si viteze de +100....

bravo CFR...un nou proiect gestionat varza de bine













"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Sper sa nu mai avem parte de nici o astfel de antimodernizare de drum national

Pe langa faptul ca nu s-a corectat nici o curba,nu s-au realizat 2 benzi la urcare,nu s-au făcut benzi de refugiu pt virare la stânga ( astfel încât drumul principal sa rămână perfect drept,nu sa se abată la dreapta ),s-a făcut si marcajul abuziv de care știm

Practic absolut tot ce s-a făcut la acest drum s-a făcut prost ( ca proiectare ),singurul lucru pozitiv fiind lărgirea platformei la stas de DE.....
Consecință....creșterea nervozitatii la volan si scăderea drastică a siguranței in trafic.

http://www.turnulsfatului.ro/2016/02/11/inca-un-accident-pe-dn14/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

De pe FB-ul CNADNR:

- Proiectul de HOTĂRÂRE A GUVERNULUI privind actualizarea valorii de in¬ventar a drumului naţional DN 1 şi a terenului aferent aflat în domeniul public al statului şi în administrarea Ministerului Transporturilor şi transmiterea unui sector de drum naţional şi a terenului aferent, situat în intravilanul municipiului Bucureşti, aflat în domeniul public al statului, din administrarea Ministerului Transporturilor în administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti - http://bit.ly/1O6QDUm

- Proiectul de HOTĂRÂRE A GUVERNULUI privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul su¬plimentar al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Reabilitare DN 1C Dej - Baia Mare, km 61 + 500 - km 147 + 990", pe raza localităţii Câţcău din judeţul Cluj
http://bit.ly/1SLSne0

dr4qul4

Miercuri am fost pana in Jilava si am fost surprins sa vad ca era ceva activitate pe DN5, exact dupa CF Progresul.
Poate cineva sa confirme daca se lucreaza la DN sau e ceva civil?

Poze nu am...iar filmarea de pe camera de bord pb s-a sters pana acum...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#3088
Quote from: dr4qul4 on February 14, 2016, 10:00:18 AM
Miercuri am fost pana in Jilava si am fost surprins sa vad ca era ceva activitate pe DN5, exact dupa CF Progresul.

Nu e cumva chiar la inceputul modernizarii executate de EUROCOGEN ANINOASA? Google Maps zice ca Km 8 este cam in dreptul strazii Panselei.

Quote from: NGC20 on June 03, 2015, 12:58:43 PM
^^^ S-a licitat "Modernizare DN5, Bucuresti – Adunatii Copaceni, km 7+573 – km 19+220 - relicitare" si au atribuit contractul in 07.11.2014 catre EUROCOGEN ANINOASA.
"Durata contractului este de 36 luni incepand de la data ordinului de incepere a lucrarilor (12 luni pentru executie + 24 luni perioada de notificare a defectiunilor)".



NGC

#3089
Au aparut cu mare intarziere niste OP din 30.12.2015 pentru DN18 si DN19 si le-am trecut in sinteza platilor.