Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Morosanu

#3030
Da, este vorba de sectorul de drum de mai sus. Practic tot dj 109f de la Galgau la Tg Lapus devine dn. Am gasit si hotararea de CJ din Salaj.
http://www.cjsj.ro/date/hotcjsj/hotarari2015/hot1592015.pdf
Politica distruge tot ce atinge.

bugybuu

#3031
Quote from: Morosanu on January 08, 2016, 12:36:20 PM
Da, este vorba de sectorul de drum de mai sus. Practic tot dj 109f de la Galgau la Tg Lapus devine dn. Am gasit si hotararea de CJ din Salaj.
http://www.cjsj.ro/date/hotcjsj/hotarari2015/hot1592015.pdf
Mersi de info.
Intradevar o idee buna. L-am folosit destul de mult cand era DN1C in reabilitare pentru a nu rupe masina pana la Baia Mare. Era valurit dar era ok. Era destul de folosit inainte de a asfalta DN18B intre Chiuiesti si Boiereni (era drum de tara inainte nu vazuse nici beton nici asfalt doar pietre si era considerat drum national). Acuma nu stiu cat mai este de folosit. Din ce am inteles de la cumnatul meu DN18B (student la cluj face naveta saptamanal) ii destul de ingust si abrubt pe sectorul Chiuiesti-Boiereni. Posibil tirurile care au drum catre Targu Lapus sa nu poata urca.

alecu26

Quote from: Valeantudor on January 02, 2016, 08:56:42 PM
Ai dreptate, nu a mentionat nimic strict de tunel. Ce am scris mai sus e parerea mea personala.

LE: datorita locului meu de munca am invatat cate ceva despre investitii si una dintre primele reguli ale unei investitii este faptul ca intotdeauna trebuie sa iesi "pe plus". Folosind datele prezentate de frunzaverde am ajuns la concluza ca situatia curenta de pe tronson nu justifica costurile, cel putin nu acum. Stiu ca asta imi atrage antipatia multor colegi de pe forum, in special a celor care locuiesc sau circula des pe tronsonul asta, insa sunt realist.

NU EXISTA proiect de investitie in infrastructura mare in lume care sa faca bani, de exemplu din taxare, adica sa fie profitabil in sensul sa se plateasca o taxa de x euro la fiecare trecere, si dupa XX ani sa inceapa sa aduca profit la investitori.

Cazurile care cat de cat se apropiere de break even si chiar usor profit sunt cateva poduri in lume.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

Se mai mișca ceva la lărgirea Văii Oltului ?ca sa nu mai spunem ca avem câțiva km,la care lipsesc doar marcajele+parapeti si semnele de circulație.....lucrari de o saptamâna.....si s-ar putea inaugura oricând,ușurând mult calvarul șoferilor.....

http://www.turnulsfatului.ro/2016/01/12/din-nou-coloane-pe-valea-oltului/
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

Ofertele pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate pentru obiectivul "Amenajare intersec?ie DN 7/DN 76"":

   175,965.00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    SC TRANSPROIECT 2001 SA

NGC

#3035
Cred ca am uitat sa va scriu aici detalii despre stadiul catorva licitatii, desi ele apar in sinteza licitatiilor.

[160686] / 27.06.2015: "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru "Modernizarea DN 66A km 66+204 - km 109+308"" -> Anulata in 21.09.2015
Quote
Motive anulare: Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire conform art. 209 alin. (1) lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006: "c) (...) este imposibila incheierea contractului".
Motivare: Obiectivul mai sus mentionat nu a fost cuprins in lista de proiecte din Master Plannul General de Transport si in prezent nu este identificata o alta sursa de finantare pentru obiectivul mai sus mentionat.


[161693] / 31.07.2015: "Realizarea Expertizei Tehnice si Realizare Studiu de Fezabilitate pentru Reabilitarea/Modernizarea DN 7C km 0+000 - km 151+955 (TRANSFAGARASAN)" -> Anulata in 21.12.2015
QuoteMotive anulare: Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Autoritatea contractanta anuleaza procedura de atribuire in conformitate cu art. 209 alin. 1 lit. a) din OUG nr. 34/2006, deoarece au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme in conformitate cu H.G. nr. 925/2006.


[380733] / 16.10.2015: "Servicii de proiectare E.T. + reactualizare S.F. – Modernizare DN 28B Tg. Frumos - Botosani km 0+000 – km 76+758" -> Contract atribuit catre RUTIER CONEX XXI.


[163389] / 08.10.2015: "Lucrari de ranforsare sistem rutier a sectorului de drum DN 17D km 0+0750-21+660" -> Contract atribuit catre asocierea SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL SA - SC DIMEX 2000 COMPANY SRL.

NGC

Quote from: NGC20 on January 13, 2016, 01:29:19 PM
Oricum, intre timp au aparut ceva informatii noi pentru diferite proiecte si le voi scrie zilele acestea.

Alte informatii care trebuie luate momentan doar ca informatii. Chiar daca unele se refera la VO sau pasaje, le trec aici.

- MT analizeaza stadiul fiecarui obiectiv de investitii pentru ca sa se stabileasca prioritatile corespunzator bugetului pe 2016.
- Se va studia posibilitatea realizarii pasajului CF de la Drajna din bugetul pe 2016.
- Se studiaza posibilitatea realizarii VO Timisoara in perioda 2014 - 2020 (momentan este prevazuta pentru 2022/2023).

NGC

#3037
Quote from: alexV on December 15, 2015, 08:46:19 PM
Drumul de lagtura A3 - Tureni (Martinesti) din ce stiu are SF gata si se pregateste licitatia. Are cineva informatii noi, termene, progrese? Mersi.

S-a luat decizia etapei de incadrare, si, daca nu vor fi obiectii, in curand vom avea acord de mediu.

nicolaem cita un articol in care se vorbeste despre "breteaua Tureni - Autostrada Transilvania, al cărei traseu a fost modificat uşor de curând, la cererea locuitorilor din Tureni".

Iata traseul dupa toate modificarile.



Quote from: alexV on December 15, 2015, 08:46:19 PM
E vorba sa fie 2x2 iar pe o urcare va fi si a treia banda. Asta se potriveste cu profilul drumului actual Turda-Cluj, care e 2x2 in totalitate.

Dupa cum zicea si alexV mai sus, vom avea 3 benzi pe o portiune, dar ramane 2x1.

horatiu.cosma

Deci nici vorba de drum expres cu doua benzi pe sens si cu separatoare de sens. Nu e o problema, va fi suficient.

NGC

#3039
Va fi 2x1, cu latimea platformei de 9 m si benzi de 3,5 m. Am adaugat si mai sus.

dr4qul4

#3040
Ar fi fost o tampenie sa faca 2X2 cand pasajul peste A3 este cu 1 singura banda (in total). Dar si asa, va fi de ajuns. Va trebui sa aiba doar prioritate pentru unul din sensuri.
Dar nu stiu cum e mai bine, pt cel cu trafic (N-S), sau pentru cel fara (S-N)?

Pentru ca vor fi extrem de putini cei care vor veni dinspre Gilau si vor iesi pe acolo spre Cluj/Gherla. Probabil doar trafic local.
Pe sensul N-S insa vom avea tot traficul Cluj-Alba Iulia si Cluj-TgMures.

Asadar, cine sa aiba prioritate?

LE. Ideal ar fi ca pentru carute si trafic local, sa se faca o trecere din DJ107L pe sub autostrada, ceva mai la vest, pe aici.
https://goo.gl/maps/SaLYENTU8J62
Sunt cam 1,5 km in total, dar vorbim de un amarat de DJ
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ciprebbe

#3041
Relax sunt 9 grinzi acolo la pasaj. Incap lejer ambele sensuri :p . (doua tiruri in paralel )
Acelasi tip de pasaj ca aici e si la nodul de la Campia, si la nodul de la Turda si la Gilau.
Iluzie optica ce vedeti in maps.
Hai ca privind din unghiul asta va intra doua tiruri. 
Myth Busted.
DJ-ul probabil pe acolo va fi deviat(practic jumatate din deviere exista si astazi acolo).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

bine ar fi sa il vedem licitat anul acesta. Pt cei care fac Cluj - Alba e f important.
Estimare de cost avem?

alexV

@NGC20, mersi de info cu drumu de legatura.

apreciez si admir usurinta cu care navighezi birocratia mioritica, si ierarhizezi informatia. nici nu vreau sa stiu daca lucrezi la minister si in ce functie :)

cristi5

Exista si o harta? :) . Eu am trasat asa

http://www.openstreetmap.org/way/391666565

... in sensul ca am inteles cam de unde se desparte de DJ si unde ajunge (apropo km 457+000 e in fata unei gospodarii)

"supratraversa printr-un pasaj inferior" suna ciudat...