Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

StefanCelMare

#3000
Un update cu poze din 25 dec. 2015 de pe DN66, Defileul Jiului.
Pe scurt:
Veștile bune: Tg. Jiu-Lainici este 95% gata, iar Lainici - Livezeni este cca. 80% la stadiul de prim strat de asfalt. De sărbători nu se lucrează, nu sunt nici semafoare, se merge bine.
Vești mai puțin bune: lipsa scurgerilor pe partea cu versantul între Lainici și Livezeni, dar și ne-atacarea unor lucrări de artă, sau a unor fixări de versant (stânci) se traduc în faptul că va mai fi de lucru și la anul, destul de mult pe acest tronson.
Per total: se circulă deja mult mai bine ca înainte de modernizare, dar atenție noaptea între Tg. Jiu și Bumbești, dar și de la Lainici spre Petroșani, unde marcajul e mai prost vizibil

Începem dinspre Livezeni:
- chiar la intrare în defileu dinspre Petroșani, era prim asfalt vreun km, nu am poze
- urmează cca. 2-3 km ne-atacați cu plăci de beton:


- apoi începe zona adusă la prim strat asfalt



StefanCelMare

#3001
- nu e chiar continuu stratul de prim asfalt, mai sunt zone scurte în lucru (e și o zonă ceva mai mare în lucru, de 1-2 km, nu am poză)


- treptat revenim la prim asfalt pe distanțe mai mari, dar cu mențiunea că lipsește scurgerea pe partea cu versantul, și că majoritatea plăcilor Jersey nu sunt puse pe soclul lor, ci sunt pe marginea drumului





StefanCelMare

#3002
- în continuare strat prim de asfalt; trafic lejer




- panoul cu investiția POS



StefanCelMare

#3003
- ne apropiem de Lainici, și calitatea lucrării e mai bună, încep să apară și scurgeri de apă pe partea cu versantul









StefanCelMare

#3004
- înainte de Lainici, podul și urcarea




- chiar la mănăstire nu s-a lucrat - vreo 500m în ambele direcții




- nici podul spre Tg. Jiu nu e atacat

StefanCelMare

#3005
- spre Tg Jiu drumul e bun, și e marcat. E o plăcere de șofat




- Vișina


- excepția de cam 500m - 1km de la ieșire din defileu... unde inca nu e gata

StefanCelMare

#3006
- intrare Bumbești




- podeț



StefanCelMare

#3007
- se mai lucra și la acest pasaj (pasaj CF?) care arăta ca bombardat înainte; se vede și fostul aliniament


- apoi e drum întins spre Tg. Jiu, unde îi poți da ușor 100 la oră, fără să îți rupi mașina


- și pe aici lipsesc parapeții laterali, și drumul poate fi cam sus, deci e ușor periculos încă;

- una din puținele zone mai amenajate pe margini


- intrare Tg. Jiu

StefanCelMare


stangabriel

Multumim de vesti. E un drum pe care la vara il parcurg sigur , sper ca pana atunci sa fie gata tot.

adiarc

Așteptam de mult un asemenea up-date din zona

Multumim Ștefan....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Am facut azi un drum Zalau-Alesd-Oradea-Beius. DN 1H e grozav, fara defecte notabile. In schimb, intretinerea...tipic CNADNR. Rigolele pline cu frunze, iarba, noroi, iarba a crescut peste tot si nu a fost taiata, parapetii sunt murdari. DN 1e ok. Pe centura Oradea se fac ultimele pregatiri inainte de inaugurare. Pe prima portiune, de langa DN 1, au disparut parapetii new jersey si doar jaloanele mai blocheaza accesul, s-au trasat marcajele si nu se mai observa vreo lucrare la acea conducta. Pasajele peste drumul de Deva si Arad, sunt finalizate, accesul e blocat de niste stalpi de iluminat rasturnati  :o. Pe Oradea-Beius, unde s-a reciclat in situ, calitatea e so-so. Sunt zone foarte bune, cu o planeitate ok, altele prin padure unde e cam denivelat deja. In zona podetelor sunt trambuline mari, nesemnalizate. Exista o portiune de vreo 2-3 km unde nu s-a reciclat si e plin de petece. Eu sper ca la anul, dupa ce vom vedea exact unde sunt probleme in continuare, sa se faca o refacere completa. Poze si filmari maine, eventual daca e nevoie de zonele exacte cu probleme, o sa le indic tot maine.

NGC

#3012
Quote from: bgd77 on December 23, 2015, 06:13:56 PM
Lucrarea a fost executata acum vreo 3 ani. Fiind vorba de contract de finantare, presupun ca doar se vor deconta banii de facturi.
Bingo!

Quote from: NGC20 on December 17, 2015, 11:31:00 PM
Au reusit sa mai salveze ceva fonduri din POS-T 2007-2013.

Quote
17.12.2015

A fost aprobată finanțarea pentru proiectul ,,Lărgire la 4 benzi de circulație a DN 73 între km 7+000 – km 11+100 și drum de legătură cu DN 73D".
[...]
Proiectul are un buget total de 154.460.897,97 lei, din care 82.340.724 lei constituie finanțare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Sectorial ,,Transport" 2007-2013, restul sumei fiind asigurată de la Bugetul de Stat.

NGC

#3013
Ofertele pentru "Servicii de proiectare in faza SF pentru obiectivul : "Drum de legatura DN 5 km 60+500 – soseaua de centura Pod Prieteniei km 61+400" (7 km drum nou)":

   915,246.39 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 263.832,59 RON fara TVA    SC IRIMAT CONS SRL
2. 464.650,52 RON fara TVA    SC TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
3. 483.214,25 RON fara TVA    Asocierea SC NOX INTERNATIONAL SRL - SC TRANSPROIECT 2001 SRL
4. 545.040,10 RON fara TVA    Asocierea 3TI PROGETTI ITALIA - INGEGNERIA INTEGRATA SPA - SC EUROCERAD INTERNATIONAL SRL
5. 549.010,31 RON fara TVA    SC PRIMACONS GROUP SRL
6. 623.929,63 RON fara TVA    SC EXPERT PROIECT 2002 SRL
7. 642.943,60 RON fara TVA    SC CONSITRANS SRL

TibiV

Ăia de pe locul 1 pun asfaltul direct peste lanul de grâu ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)