Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

marinul

Quote from: adrian rosca on January 12, 2018, 07:01:09 PM
^Lotul asta nu-i reziliat?

este si va ramane santier fara constructor pentru urmatorii 3 sau 4 ani

NGC

Quote from: NGC on December 27, 2017, 08:56:53 PM
"PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649""

Au primit si aici un cadou de Mos Craciun. Este vorba despre o contestatie de la TEHNIC ASIST.

Contestatia a fost respinsa.

NGC

DN76

MT a emis astazi inca o autorizatie de construire pentru DN76.

18.01.2018: "Lucrări rămase de executat aferente Autorizaţiei de construire nr. 008/17.03.2015, "Construire poduri la km 109+030, km 115+078, km 120+483, km 120+675 și km 126+370" din cadrul obiectivului de investiţie,"Reabilitare DN 76 (E79) Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Contract 5R13, Ștei – Beiuş, km 102+660 - km 133+660""

NGC

Quote from: NGC on January 17, 2018, 10:15:34 PM
Quote from: NGC on December 27, 2017, 08:56:53 PM
"PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE "Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649""

Au primit si aici un cadou de Mos Craciun. Este vorba despre o contestatie de la TEHNIC ASIST.

Contestatia a fost respinsa.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 15.02.2018.

horyatm

DN68A — Șoferii și mașinile lor rezistă din ce în ce mai greu gropilor din drumul care duce la autostradă


Tot mai mulți șoferi ales să meargă pe varianta Săcămaș – Coșevița – Coșava – Margina, atunci când vin dinspre Deva, pentru a ajunge la intrarea pe autostradă. Traficul este unul greu, plin de tiruri, dar în aceste zile au apărut și gropile din asfalt. Pe unele porțiuni sunt atât de multe și de mari încât nu prea ai cum să le ocolești și mașina are de suferit.
Când începi să urci dealul Coșavei ești anunțat printr-un panou pe margina drumului că urmează un drum greu, dar nu îți spune nimeni că este și plin de gropi, în această perioadă. Drumul este unul plin de curbe și cu circulație intensă, ca pe autostradă, plin de tiruri și mașini care merg bară la bară în căutarea șoselei de mare viteză. Până să dai însă de șoseaua de mare viteză ești nevoit să dai în gropi. Practic, pe acest drum, din cauza traficului greu și intens și a curbelor nu ai cum să depășești, ar fi riscant și nu câștigi timp pentru că se merge tot în coloană. Iar gropile le iei sub roți fără să crâcnești pentru că nu ai multe posibilități de deplasare stânga-dreapta pentru a le ocoli.

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara spun că în perioada de iarnă se fac reparații cu mixtură stocabilă, provizorii.

,,În perioada de iarnă se fac reparații cu mixtură stocabilă, iar în cursul acestui an vor avea loc și lucrări mai ample pe acest tronson", a spus Alina Sabou, purtător de cuvânt al DRDP Timișoara.


Pe drumul care începe de la Săcămaș, Coșevița, Coșava, DRDP Timișoara a montat și un panou pe care scrie ,,Rezistă", ceea ce înseamnă că mai ai ceva până la intrarea pe autostradă, de la Margina. Șoferii încă mai rezistă pe acest drum, iar pe unele porțiuni sunt nevoiți să meargă cu 10 kilometri la oră, dar mașinile lor oare mai rezistă?



http://www.tion.ro/soferii-si-masinile-lor-rezista-din-ce-in-ce-mai-greu-gropilor-din-drumul-care-duce-la-autostrada/1970309

adiarc

Solutia cea mai buna este cea indicata de Vancouver,dupa parerea mea...modernizare in regim de urgenta cu platforma mai lata si zone de refugiu...pot sa peticieasca cat vor...terasamentul acela nu este facut pt un asemenea trafic

ramane de vazut ce inseamna /...lucrari mai ample
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Fără un proiect tehnic, lucrările mai ample reprezintă doar întreținere curentă, adică înlocuire uzură sau reciclare in situ.

TibiV

Quote from: adiarc on January 19, 2018, 08:56:56 PM
Solutia cea mai buna este cea indicata de Vancouver,dupa parerea mea...modernizare in regim de urgenta cu platforma mai lata si zone de refugiu...pot sa peticieasca cat vor...terasamentul acela nu este facut pt un asemenea trafic
Evident ca asa este...

Dar "platforma mai lata si zone de refugiu" inseamna alt drum.  Mai exact modificarea celui actual.
Cum spune Horatiu, trebuie PT.
Evident, trebuie si licitatiile aferente, deci... inca 2-3 ani.
Ar fi fost minunat daca se apucau in forta de treaba asta in urma cu 2-3 ani, cand, surprinzator, au "aparut din neant" faimoasele "tuneluri pentru ursi...
(La vremea aia, muuuult inainte de deschiderea partiala a LD2, am si spus aici de mai multe ori ca sunt imbecili daca nu incep o reabilitare / macar reasfaltare temeinica intre Holdea si Margina. Preventiv, exact pentru ca era previzibil "asaltul" pe acest biet DN de mana a doua.
Dar am gresit. Sunt imbecili indiferent de situatie. :(  )

Probabil se va aplica una din Legile lui Murphy: "Nu lasa pe maine ce poti face azi... Lasa pe poimaine, ca poate pana atunci nu mai este nevoie !"
Adica pana trec ei prin "laboriosul si extrem de complicatul proiect" de "platforma mai lata si zone de refugiu" s-ar putea sa termine "tunelurile pentru ursi" !
:lol:
Rad eu, dar nu prea este rasul meu...
:(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Eu n-as fi atat de stresat de DN68A daca ar deschide mai repede Soimus - Holdea. Una e sa ai parte de 15 km de DN68A (dintre care vreo 6, Margina - Cosevita, destul de ok chiar si acum) si cu totul alta sa ai parte de 39 km +inca 18 pe DN7. Nu zic ca nu merita un tratament mai bun portiunea de urcare dinspre Cosevita, dar acolo sunt deja parcari (evident, pline de gropi, neasfaltate, si folosite mai mult de localnicii ce vand fructe).

cristi5

#5034
Quote from: TibiV on January 20, 2018, 01:25:41 AM

Cum spune Horatiu, trebuie PT.
Evident, trebuie si licitatiile aferente, deci... inca 2-3 ani.


Pentru executia acelui PT trebuie exproprieri (daca tot te apuci de asa ceva, largesti cativa m), AC, AM... AM va iesi greu in zona aia cu mamifere mari...

Pe bune, o cale de tunel, ceva? Traficul ala de 900 PCE pe ora/sens va merge lejer 10 km pe 1+1 chiar si in xmas expat rush. Poate incape si 2+1 intre tuneluri sa depaseasca mamiferele mari (bizonii). Exista AM deja, o mare performanta. Hai Stefane, e la juma de pret (de fapt 60% dar asa-i in telemarketing).

Si asa scapi si de aditionalul la Holdea, cui ii mai trebuie descarcarea pe care nu te lasa constiinta s-o aditionezi, daca tu-ti faci temele la tuneluri? Numai sa convingi constructorul sa mute DNul pe pasajul ala care sta degeaba... Si sa te lase parintii politici (Tatal mai ales) sa cheltui de la bugetul stramtorat sa faci un tub de tunel... hai ca dupa aia plateste EU si pac, intra la buget!

Uite, pe half profile pana si stalpul ala poate ramane in picioare multa vreme, ca se pune in opera calea pe care nu e stalpul. Hai c-am rezolvat-o si p-asta.

Oare cate muzee ale incompetentei, cate vernisaje ne mai trebuie? Cata nepasare fata de oamenii care-si rup masinile intre Holdea si Grind cu autostrada langa ei, asa, cam ca cei care-si rup gatul langa A10 tzipla? Hai sa vedem cate claim-uri se vor pierde, cu blocarea LD3, ST3, ST4... si din ce bani se vor plati. Sau poate pentru alea chivernisim inca de pe acum?

Stefan, desteapta-te! Ministri vin si pleaca (tot mai des) competenta ta ramane. In Tine ne stau sperantele. Am scapat (oare?) de Razvan "95km", de Felix "156 virgula", ramanem cu Stefan "zero kilometri". Realizati, nu promisi; om serios! Chiar asa vrei sa intri in istorie? Au vrut sa te schimbe dar uite ca n-au cu cine, e criza de cadre. Vei mai sta mult si bine, poti sa te apuci linistit de treaba. Daca lansezi macar half-profile pe LD2E iti facem statuie din roca dura de la Soimus. E friabila, dar asa-i in telemarketing.

B.Robert

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/posts/531280593901195

QuoteSecțiile de Drumuri Naționale Timișoara și Deva au fost pe teren și ieri și astăzi, 24 ianuarie, pentru a executa reparații cu mixtură stocabilă pe DN 68A, între localitățile Margina și Ohaba. Lucrările vor continua și zilele viitoare, în funcție de condițiile meteo.

Ar trebui promovata si varianta Faget-Savarsin si de acolo pe DN7.






















Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Pai nu o sa fie 20 - 30 de grade. Deci nu o sa fie vreme aspra pentru lucrari.
Vor fi probabil intre - ceva grade si 0 grade ... ideal pentru a rezista lucrarea cel putin pana pleaca muncitorii.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horyatm

Cred că Vancouver se ia cu mâinile de cap.

— și probabil mulți alții

dr4qul4

si totusi...sunt bune si aceste interventii.
La ce fundatie avem pe acel drum, schimbarea stratului de asfalt nu va aduce beneficii mult mai mari decat aceste carpiri, si ar genera blocaje mai mari.
Solutia ar fi refacerea fundatiei, si largire 2+1acolo unde este simplu, pe bucata Holdea -Margina, si astfel de carpeli pe bucaza dublata de A in viitorul apropiat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024