Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

carutasul

Am uitat să "raportez", am fost ieri pe DN5 şi în sfârşit podul de peste Sabar este deschis pe ambele direcţii. Incă se lucrează la una din  grinzile cu zăbrele de pe centru, e un pic "furat " din carosabil pentru lucrări, dar se circulă normal. In schimb in zona de la Bucureşti până spre centură sunt mai multe locuri unde se circulă greu din cauza lucrărilor. N-am făcut poze pentru că nu prea era nimic spectaculos.

marinul

#4846
Azvi trage tare sa termine lucrarile in zona Dealu Biti DN76, dar podul din Pocola ramane in continuare abandonat. pozele sunt de azi, multe echipe/utilaje pe teren in aceasta duminica














marinul

#4847












O sa revin si cu cateva poze primite de pe tronsonul Construct Mod/Selina


voicul

Quote from: NGC on October 11, 2017, 08:11:34 PM

Trebuie sa fie ceva miscare in zona Turnu Spart.

Daca sunteti in zona, ne bucuram de niste poze cu evolutia lucrarilor.

Era un excavator in zona (pe malul Oltului), dar era pe langa Turnu Spart (vreo 20m de el), deci nu stiu daca lucra la el sau in alta parte. Altceva nu se vede din DN in zona respectiva, decat daca opresti.

luc

O știre privind exproprierile necesare pentru Varianta ocolitoare Stei - Beiuș:

"Prin proiectul de act normativ se propune:
* aprobarea coridorului de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Varianta de ocolire Ștei";
* aprobarea declanșării procedurii de expropriere pentru imobilele proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de interes național și care se află pe raza teritorială a localităților Beiuş, Bunteşti, Drăgăneşti (cu satele Sebiş, Ţigăneşti de Beiuş, Mizieş, Grădinari), Finiş, Lunca (cu satele Şuştiu, Sîrbeşti, Seghişte), Rieni (cu satele Petrileni, Sudrigiu), Ștei, Tărcaia (cu satul Tărcăiţa) din judeţul Bihor;
* aprobarea listei proprietarilor de imobile care se propun a fi expropriate, precum și aprobarea sumei aferente justelor despăgubiri.
Proiectul menţionat este amplasat în Depresiunea Beiuşului, încadrată de Munţii Bihorului, Pădurea Craiului şi Codru Moma.
Traseul acestei variante se desprinde din DN76 (E79) la kilometrul 101+100 și se desfășoară pe partea dreaptă a DN76 (E79) urmând ca la kilometrul 120+019 să traverseze DN76 (E79) și să-și continue traseu pe partea stângă a DN76 (E79) până la kilometrul 124+940 unde revine în DN76 (E79).
Între km 10 și km 19 alternativa se înscrie printre localitățile Tigăneștii de Beiuș, Belejeni, Sebis pe dreapta și Drăgăneşti pe stânga, realizând astfel o apropiere de traseul actual al DN76 și o scurtare cu aproximativ 900 m față de lungimea alternativei VOS1B. Lungimea variantei este de 27,230 km."

https://www.arenaconstruct.ro/exproprieri-pentru-varianta-de-ocolire-stei-si-pentru-relocarea-17-stalpi-de-inalta-tensiune/?utm_source=Newsletter__Newsletter&utm_medium=yahoo.com&utm_campaign=newsletter_408809


NGC

De asta am uitat.

"Lucrari de ranforsare sistem rutier a sectorului de drum DN17D km 21+660-23+259 si km 29+625-45+000"

QuoteLucrarile propuse se realizeaza pe platforma existenta a drumului national. Aceste lucrari constau in: reparatii la imbracamintea existenta, executie parte carosabila, acostamente, ridicare la cota camine, ridicare la cota guri de scurgere.

Contractul a fost atribuit in 11.10.2017 catre ARL CLUJ contra 8,417,041.67 RON fara TVA.

perfidus

Pe DN66 pe defileul Jiului, Copisa lucra ieri pe cca 3-4km la taiat + spart margini covor asfaltic si turnat santuri din beton intre asfalt si parapetul NJ sau peretii de roca. Se circula bine, nu erau restrictii desi lucratorii se cam miscau prin drum.
Sunt semnalizari de drum in lucru si limitare la 40km/h.
Retin ca doar la un podet mai marisor se lucreaza, se circula pe un fir si este semafor.
Mai e mult pana departe (strat de uzura de asternut in multe locuri, lipsesc catadioptri pe parapeti, semnalizarea verticala de facut, marcaje...  ) dar se circula mult mai bine ca la inceputul anului.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Dar oare cat dumnezeu mai au de lucru acolo? Cred ca deja se apropie de 5 ani de când e acel contract.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Quote from: perfidus on October 18, 2017, 11:10:17 AM
Retin ca doar la un podet mai marisor se lucreaza, se circula pe un fir si este semafor.

Vorbesti despre podetul asta ?...
Quote from: TibiV on September 03, 2017, 02:41:15 AM
PARTEA 5/8


Este clar ca ceea ce este acum in lucru este prima jumatate de pod.
Dupa ce o termina pe asta, muta circulatia si se apuca de cealalta jumatate...
Poate termina anul viitor. :(


Care jumatate era in lucru ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Horațiu 87

A facut si CUC-ul ceva bun inainte de "a-si lua zborul"  :lol: :lol:

A început asfaltarea drumului care leagă Romanul de județul Vaslui, prin Gâdinți și Poienari

Cu puțin timp în urmă, județul Neamț a fost vizitat de ministrul Transporturilor. Președintele CJ Neamț Ionel Arsene l-a adus domnul ministru în zonele unde drumurile au nevoie de asfaltare deoarece gradul de degradare este accentuat.

Ministrul Transporturilor a vizitat și drumul național DN 15D care leagă județul Neamț de județul Vaslui și a promis că lucrările de reabilitare – modernizare vor începe în cel mai scurt timp.asfaltare drum roman vaslui 2

,,Încep să apară primele rezultate ale vizitei ministrului transporturilor de acum două săptămâni în județ când împreună cu conducerea Regionalei de Drumuri și Poduri Iași m-au asigurat că în cel mai scurt timp vor demara lucrări de reparații pe drumurile naționale importante pentru economia județului.

Astfel, zilele trecute, Direcția Națională de Drumuri a început lucrarea de pe drumul național DN 15D, ce asigură legătura între Neamț și Vaslui, ce presupune așternerea unui covor asfaltic pe o lungime de 30 de km, drumul traversând localitățile Gîdinți, Poenari, Pîncești și Bozieni.

Următorul drum național ce va beneficia de reparații este DN 15 C Bicaz-Lacu Roșu. Lucrarea de aici va consta în așternere de covor asfaltic pe o lungime de 12 km", a precizat Ionel Arsene, președintele CJ Neamț.

http://romanulfinanciar.ro/stiri-locale-2017/105-octombrie-2017/11503-a-inceput-asfaltarea-drumului-care-leaga-romanul-de-judetul-vaslui-prin-gadinti-si-poienari

perfidus

^^ TibiV, nu-i ala podetul, asa cred. Erau la lucru tot pe o prima jumatate de pod, numai ca se lucra inspre apa nu spre peretele de roca. Si erau pe zona veche si deteriorata niste bumpere galbene montate din loc in loc sa se treaca incet.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

marinul

cateva poze de pe tronsonul Construct Mod/Selina, Varfurile-Stei cel mai greu sector de pe dn76














Dominik

You're in Steelers Country

marinul











aici noul traseu o va lua prin stanga pe langa acel zid de sprijin