News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

yetiman

#4665
Am uitat sa va pun si o poza cu parapetii dintre Tureni si Turda. (DN1)
(cu ocazia asta am incercat si uploader-ul de poze facut de cristi5 - foarte usor, multumim)

(GPS)

original image


Powered by API/PUM imgur uploader


LE: @cristi5:  Pozitionarea GPS nu e chiar precisa. Oare de ce?
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

cristi5

#4666
Merci de test yetiman!

Am verificat pozitia GPS in informatiile pozei
GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[46,37,37],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[23,42,36],"GPSAltitudeRef":1,"GPSAltitude":0,"GPSTimeStamp":[5,49,42],"GPSDateStamp":"2017:08:10"

adica 46°37'37''N si 23°42'36''E adica la fel ca link-ul GPS, deci datele GPS din poza se salveaza corect la imgur.

Google afiseaza: 46°37'37.0"N 23°42'36.0"E, adica secundele de grad pot fi si zecimale. Cele inregistrate in poza sunt intregi, dar eu zic ca pentru pozitionarea in contextul comunicarii pe forum e suficient :) In plus, te aflai in miscare, fixarea satelitilor nu e ideala in astfel de conditii.

Informatiile mai detaliate din alte poze/aparate pot cuprinde altitudinea, viteza GPS si orientarea aparatului (incotro era indreptat).

adiarc

NGC se mai știe ceva de acele licitații de lărgire pe DN7,V.Oltului.?..La Cum (nu)se mișcă lucrurile,acest proiect e după părerea mea cea mai importanta modernizare de DN din tara,după DNCB..Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

ieri m-a intrebat cineva de ce nu se circula pe acolo ca pare gata o bucata destul de lunga.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

Azi am ajuns din nou pe meleagurile căruţeşti.
Sunt câteva noutăţi, din care asta pe DN6 de care am mai zis, dar acum am "dovezi"


original image



original image



original image


Powered by API/PUM imgur uploader


Pe porţiuni destul de consistente din tronsonul fost Romstrade s-a reparat ca în imagini, nu doar cârpit gropi...

vancouver

#4670
Dat fiind ca DN7 Pitesti (Bascov) - Rm. Vâlcea - Sibiu (Boița) va rămâne probabil pentru următorii 15 ani drumul de legătură principal pentru tranzit între sud-est și vestul României, ca și vestul Europei, propun ca la mijlocul acestui drum extrem de dificil să fie creată o zonă cu circulația mai fluentă și pe care depășirile să fie posibile mai lejer. Schița următoare cred că este suficient de clară:



Ar fi ca. 25km de drum express 2+2 alternat cu drum 1+1. Ca. 70% se pot face 2+2. Pentru mai mult de atat ar fi necesare exproprieri mai multe in localitati, ceea ce ar putea amâna proiectul.

Prin localități propun următorul scenariu: urcarea drumului nou pe un pasaj suprateran 1+1 prin zona centrala a localității, pe ca. 100-150m + rampe (să zicem ceva gen pasajul calea Văcărești - Mihai Bravu din București, dar numai o cale de rulare și desigur fără partea de pod în arc). Pe sub pasaj vor putea circula pietonii si masinile localnicilor in toate directiile. Alternativ se poate și pasaj subteran, desigur (gen Piața Sudului, o singură cale). Ar intra in discuție (de la nord la sud) Păușa, Jiblea, Dăești. La Feldeșcoiu s-ar putea face drum nou la vest de localitate (gen la Mehadia, pe DN6). Iar începutul ar putea fi la sensul giratoriu DN64 / DN7 de la sud de Rm. Vâlcea.

Estimez costurile la ca. 80 milioane €.

Și aici CHIAR CA CNAIR POT ÎNCERCA SĂ FACĂ PROIECTAREA ÎN REGIE PROPRIE. La autostradă mai bine o lasă pe mâini mai bune. Și hai să începem regie proprie cu un proiect mai simplu, nu direct cu cea mai complexă autostradă de până acum.


PS. Acest drum va fi util și după finalizarea autostrăzii și poate fi considerat parte a DN7 pe un nou amplasament. Ca atare cred că poate beneficia și de fonduri UE.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

^^
Quote from: adiarc on August 15, 2017, 01:31:09 PM
NGC se mai știe ceva de acele licitații de lărgire pe DN7,V.Oltului.?..La Cum (nu)se mișcă lucrurile,acest proiect e după părerea mea cea mai importanta modernizare de DN din tara,după DNCB..Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC


GDPR

#4673
In data de 11 august s-a atribuit contractul pentru Elaborare Expertiza tehnica si Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii la obiectivul "Stabilizare si consolidare versanti DN 57 km 4+093-km 93+000" catre RUTIER CONEX XXI S.R.L.

cezar-mario2012

  DN 5 filmat pe 12 august 2017 (București, Gera Progresul - Vama Giurgiu via Oinacu) și pe 15 august 2017 (Vama Giurgiu via Remuș - București, Gera progresul):





Eu nu înțeleg un lucru, de ani de zile merg pe acest traseu de cel puțin două ori, nu suntem în stare să facem ceva cu acea bucată de 600 m dintre giratoriul Petrom și intersecția DN 5/DJ 507, nu mai zic că ar trebui totuși un drum direct dintre DN 5 și vamă fără să mai treacă prin localitățile Giurgiu, Remuș și Oinacul.
  Bulgari se gândesc deja la dublarea podul cu unul nou, pentru a elimina blocaje aproape zilnice.

http://www.novinite.com/articles/182487/There+is+a+Trend+of+Constant+Increase+in+Traffic+Through+the+Danube+Bridge

Plus încă ceva, bulgarii au învățat ceva din cozile imense pe pe 5 iunie și pe 15 august au organizat mai bine încasarea taxei de pod, pe care ei au vrut să o elimine, dar noi nu. Au deschis 5 posturi și polițiști de frontieră acu făcut mai multe culoare de intrare în vamă unul chiar pe contrasens, iar la stația de taxare erau doi oameni, încasatorul din gheretă și un polițist de frontieră ce stătea afară și îi dicta numărul mașini și modalitatea de plată(euro sau leva), plus ,,barzo, barzo" adică mai ,,repede mai repede", către încasatoare.

Notă: Știu că există un proiect pentru un DX dintre DN 5 și Vama Giurgiu, dar tot prin sertare a rămas... amânări...

Razvan.M

Quote from: vancouver on August 19, 2017, 01:10:14 AM
Dat fiind ca DN7 Pitesti (Bascov) - Rm. Vâlcea - Sibiu (Boița) va rămâne probabil pentru următorii 15 ani drumul de legătură principal pentru tranzit între sud-est și vestul României, ca și vestul Europei, propun ca la mijlocul acestui drum extrem de dificil să fie creată o zonă cu circulația mai fluentă și pe care depășirile să fie posibile mai lejer. Schița următoare cred că este suficient de clară:
Da, foarte buna propunerea. Nu ar necesita multa munca chiar daca este destul de deluros. Recent am mers pe acolo datorita unui accident pe traseu si stiind drumul, dar avand posibilitatea asta l-am folosit. Este denivelat mare parte din el, de galben in multe locuri. Insa e si ingust si deci trebuie largit dar si traseul lui mai netezit pentru a putea duce la un drum viabil cu rol de ocolire.

alecu26

Drumurile noastre POATE;

luc

#4677
Vesti bune, cel putin pe tronsonul Varfurile - Stei, unde se vede mana celor de la Selina. Am fost in week-end in zona si am fost placut surprins. Se lucreaza, estimez un 75% din tronson la nivel de asfalt. In aceste conditii estimez ca va ramane pentru la anul turnarea stratului final. Am si ceva filmari, sa vad cat sunt de ok.

In Stei circulatia este deviata pe centura, mai au de lucru si la podul nou de la intersectia cu DN75 spre Arieseni

luc

Video reabiltare DN76 la iesirea din Stei spre Varfurile: