Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC20 on July 21, 2016, 11:46:19 AM
Quote from: oaspetele on July 19, 2016, 07:46:49 PM
http://www.bistriteanul.ro/in-sfarsit-incep-lucrarile-la-drumurile-nationale-care-leaga-bistrita-de-nasaud-si-salva-de-beclean-1468931718251.html

Ministerul Transporturilor a emis vineri autorizația de construcție pentru reabilitarea primelor tronsoane din drumurile naționale 17 C și 17 D care leagă Bistrița de Năsăud și Salva de Beclean. Deja amplasamentele au fost predate constructorului și încep lucrările!

Quote from: NGC20 on January 13, 2016, 01:38:26 PM
Cred ca am uitat sa va scriu aici detalii despre stadiul catorva licitatii, desi ele apar in sinteza licitatiilor.

[...]

[163389] / 08.10.2015: "Lucrari de ranforsare sistem rutier a sectorului de drum DN 17D km 0+0750-21+660" -> Contract atribuit catre asocierea SC ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL SA - SC DIMEX 2000 COMPANY SRL.

Se pare ca in Ianuarie am uitat sa va zic si de atribuirea contractului pentru licitatia pereche, desi contractul era deja atribuit.

[163165] / 29.09.2015: "Ranforsare sistem rutier a sectorului de drum DN 17 C km 9+020 - 26+050" -> Contract atribuit catre SC DIFERIT SRL.

Si pentru ca sa avem toate informatiile centralizate, trec si cele 2 autorizatii de construire emise de MT zilele trecute.

15.07.2016: "Ranforsare DN 17C, km 9+020 – km 26+050 exclusiv sectorul cuprins intre km 19+934 – km 23+390"
15.07.2016: "Ranforsare DN 17D, km 0+075 – km 21+660"

Adaug si noua autorizatie de construire pentru DN17D.

13.07.2017: "Ranforsare DN 17D km 21+713 – km 23+259; km 29+625 – km 45+000"

pasadia

Quote from: clau on July 11, 2017, 11:11:21 AM
Am fost duminica pe Soimus-Brad (Selina).. e strat de uzura pe tot lotul... Ar mai fi marcaje definitive si parapete si e gata lucrarea

Asa e cel putin din martie. Dar:
- la intrarea in Soimus, imediat dupa giratoriu de la iesirea din DN1 e pietris si zero asfalt.
- zona de sub dealul Soimus NU are strat de uzura. De fapt e inca peticita pe acel tronson
- mai la deal inca nu sunt rigole sau santuri

Ce e mai grav e ca nici nu prea am vazut utilaje. Dar si ca lipsesc complet orice marcaj, facand foarte periculos tronsonul in cursul noptii.

voicul

Lucrările de supralărgire a fluxului de ieșire din Aeroportul Otopeni către Capitală, finalizate până la finele lui iulie

Compania Națională Aeroporturi București (CNAB) va finaliza până la sfârșitul lunii iulie lucrările de supralărgire la două benzi a fluxului de ieșire din Aeroportul Henri Coandă către Capitală.

Potrivit unui comunicat al CNAB, remis vineri AGERPRES, lucrările urmează să înceapă săptămâna viitoare.

Din cauza volumului mare de autoturisme și autovehicule de transport pasageri și mărfuri, la orele de vârf se formează cozi la ieșirea din aeroport către DN 1, întrucât accesul în sensul giratoriu se face pe o singură bandă.

Pentru fluidizarea traficului auto, CNAB a luat decizia supralărgirii la două benzi a fluxului de ieșire spre București, pe toată lungimea acestuia. Banda suplimentară se creează prin redimensionarea insulei din vecinătatea sensului giratoriu, iar pe perioada lucrărilor nu va fi afectat fluxul actual de ieșire.

"Acest proiect a fost demarat încă din 2010 și este important pentru accesul și defluirea clienților Aeroportului Henri Coandă. Împreună cu echipa CNAB, am deblocat acest proiect preluând responsabilitatea efectuării lucrărilor de la administratorii DN 1 și obținând avizele și autorizațiile necesare, astfel încât săptămâna viitoare să putem începe lucrările", a declarat directorul general al CNAB, Bogdan-Stelian Mîndrescu.

Preluat: https://www.agerpres.ro/economie/2017/07/14/lucrarile-de-supralargire-a-fluxului-de-iesire-din-aeroportul-otopeni-catre-capitala-finalizate-pana-la-finele-lui-iulie-11-29-17

yetiman

QuoteAcest proiect a fost demarat încă din 2010

Uneori tacerea e de aur.
Cum poti sa te lauzi ca o lucrare care dureaza 2 saptamani (azi suntem in 14 iulie) a fost deblocata dupa 7 (sapte) ani?

Indiferent unde a fost problema este dovada uriasa de INCOMPETENTA!

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

voicul

#4609
Cautam date despre acest DN7 si am gasit articolul asta, dar senzatia este ca e de anul trecut. Se mai stie ceva de lucrarea asta?

Ieşirea nordică de pe Valea Oltului se lărgeşte la trei benzi pe sens

Firma Egis Romania va realiza studiul de fezabilitate pentru lărgirea la trei benzi a DN7 Valea Oltului, sectorul Boiţa-Veştem

CNADNR a semnat contractul pentru studiul de fezabilizate al lucrării Extindere la trei benzi a DN7 Valea Oltului, sectorul Boiţa-Veştem cu firma Egis România, preţul fiind de 129.000 de lei, se arată într-un comunicat. Durata de realizare este de 4 luni, fondurile provin din bugetul de stat.

http://www.economica.net/cnadnr-a-demarat-procesul-de-largire-la-trei-benzi-a-drumului-de-pe-valea-oltului_102633.html#ixzz4mvjh7cxD

carutasul

Azi am fost din nou pe Dn5 până la 1 Decembrie; lucrurile par destul de ... neschimbate din păcate. Din câte am văzut, în localitatea respectivă capacele canalelor au fost ridicate, semn că urmează încă un strat, cel de uzură ( nu eram foarte sigur că cel pe care se circulă nu e cel final). La podul de peste Sabar se circulă în continuare doar pe sectiunea din dreapta ( spre Giurgiu) ; pe stânga încă se lucrează. ( Nu ştiu cât durează în mod normal lucrările astea, dar cred că au deja două luni aici) In Jilava păreau că încă mai au destulă treabă cu trotuarele. N-am mai făcut poze pentru că iar ploua şi pentru că nu prea sunt relevante... lucrările nu sunt prea spectaculoase.

carutasul

Azi în drum spre meleagurile căruţeşti am fost din nou surprins de activitatea celor de la drumuri pe sectorul Mihăeşti (sau Mihăieşti, cum poftiti) - Caracal . Chiar la ieşirea de pe zona reabilitată s-a turnat o porţiune destul de lungă de asfalt proaspăt, majoritatea gropilor au fost peticite, era chiar şi o maşină de frezat acolo ( am fost aşa de surprins încât n-am apucat să scot telefonul). Aşa că mi-a trecut prin cap un gând conspiraţionist: nu cumva Romstrade a primit ceva mai mult decât a lucrat efectiv, şi acum se "acoperă urmele"? Asta să fie cauza amânării la nesfârşit a licitaţiei? Sigur că CNADNR sau cine se mai ocupă acum are tot dreptul să repare un drum, chiar şi dacă nu e reabilitat, dar parcă e cam ciudat....

carutasul

O imagine de pe DN55 ( Bechet-Craiova).

Tronsonul este în cea mai mare parte asfaltat, se lucrează în vreo trei locuri ( unde se circulă pe o singură bandă) la câteva poduri şi podeţe. De asemenea se lucrează la şanţurile de scurgere pe o porţiune destul de mare; in rest se circulă bine şi senzaţia a fost de treabă bună, asfaltul pare lin.

marinul

DN76

http://www.bihon.ro/stadiul-lucrarilor-la-dn-76-si-cand-va-fi-gata-centura-beius-stei/1868479

pare articol de campanie elctorala, doar acest pasaj mi s-a parut interesant

"Tronsonul Oradea – Dealul Bitii a fost împărțit în trei loturi. La începutul săptămânii viitoare va apărea, în sistemul electronic de achiziții publice, licitația pentru execuția primilor 15 km din traseu. Astfel, pe ruta Oradea – Băile Felix se vor realiza poduri, podețe, rigole, ziduri de sprijin și va fi urnat un nou strat de uzură."

se confirma cele aparute in articol?

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/restric%C8%9Bii-de-circula%C8%9Bie-pe-dn5-%C3%AEntre-bucure%C8%99ti-%C8%99i

Quote
Restricții de circulație pe DN5, între București și Jilava
21 Iul 2017

În perioada 21 iulie - 01 septembrie 2017 circulația pe DN 5 va fi restricționată în zona km 9+300, ca urmare a lucrarilor efectuate la un podeț.

În această zonă circulația va fi închisă total pe Calea II dar se va putea desfășura în ambele sensuri pe Calea I și pe Varianta Temporară de deviere a traficului, care are o lățime de aproximativ 4 m.

Participanții la traficul rutier sunt rugați să circule cu atenție în zonă și să respecte semnalizarea rutieră temporară.

Adica vom avea devierea simetrica fata de cea din septembrie anul trecut...

Quote from: TibiV on September 29, 2016, 01:16:40 AM
Sicana...



Mama proștilor este mereu gravidă... :)


Io

Tocmai ce-am facut Cluj Oradea si am avut parte de "insulele de calmare". Ma rog, eu sint oricum un tip calm si conducind o masina "mica" am trecut cu usurinta insa ma indoiesc foarte ca soferul TIR-ului din spatele meu era foarte incintat sa strecoare ditai harabaia pe-acolo.
O idee timpita.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

lupualb

Ieri am  circulat pe DN2D Targu Secuiesc - Focsani. Ultima tentativa de a merge pe acest drum a fost acum 3 ani cred, insa dupa aproximativ 3 Km am renuntat avand in vedere cat de prost era drumul, asa ca am intrat in Moldova trecand muntii prin Oituz. Ieri insa am gasit un drum reparat care arata foarte bine si care trece prin niste zone fantastice. Se mai lucra insa la aproximativ 20 Km de Targu Secuiesc, unde o banda era complet prabusita pe o lungime de 50 m. Ieri acolo se lucra cu o macara si un excavator. Dupa excavator se pot observa niste structuri din fier beton. Probabil in respectivul loc vor fora niste piloni.





alexa_adrian2001

Azi am venit cu un autocar de la Deva catre Oradea, DN76, peste Varfuri direct - adica prin santier.
Am fost foarte uimit ca si duminica baietii lucrau.
Am inceput sa fac poze pe transonul Selina doar. Nu stiu exact localitatea dar pe urma a fost Grosi, Cristoriu catre Vascau.
Cei experimentati puteti sa faceti cateva remarci dupa pozele ce le veti vedea. Personal cred ca mai au nevoie de cel putin 2 luni pana sa termine numai cu structurile/zidurile de beton.