Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

JohannDB

Quote from: pentium10 on May 26, 2017, 11:24:36 PM
La Sighisoara au dat drumul la pod pe ambele sensuri. Nu mai este semafor.
Inca lipseste un strat de asfalt, dar e OK si asa.

      În sfârșit.... O veste bună pentru acest punct de "gâtuire a traficului" pentru zona transilvană, reprezentat de podul/pasajul pentru DN13 ce supratraversează M300 (CFR), magistrală relocată la ieșirea din Sighișoara, și care a necesitat două tunele și ridicarea DN 13 mai sus cu vreo doi metrii față de cota veche pentru a trece noul sector de linie (relocat) dintre gara Sighișoara și stația Daneș...... Și când mă gândesc că și aici s-a stat "pe butuci" vreo  doi-trei ani, cu acest pod....
      Pentru cine nu cunoaște zona, acest pod este la ieșirea din Sighișoara, pe DN13 spre Bălăușeri-Acățari-Tg. Mureș, la cca 100 metrii după sensul giratoriu, de aici, ce face bifurcația DN13 (spre Tg.Mureș) cu DN14 spre Daneș-Dumbrăveni-Mediaș.
     Deci, "case closed".... Acum nu le rămâne decât să lucreze la tunele și linie cât i-or ține..."termenele".... :phew:

Harry

Presedintele CJ Constanta, Horia Tutuianu a anuntat ca impreuna cu Ministerul Transporturilor va fi construit un drum judetean de aproximativ 4 kilometri. Acest drum ar urma sa fie inaugurat anul viitor.

Soseaua va porni din giratoriul A4 Ovidiu si va iesi in Mamaia Nord, scurtand astfel drumul turistilor care vin in statiune.



^^Desenul este facut de mine , nu exista inca planse oficiale, dar 99% acesta va fi traseul. Spun asta pentru ca toamna trecuta am fost cu masina pe acolo si exista un drum de pamant care urmeaza traseul desenat de mine mai sus.

cristi5

Aici adica?

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/46.224/24.771

Multe din podurile si pasajele rutiere proiectate de CFR pe CIV au probleme de proasta conceptie (vezi Curtici), aici e ok?

JohannDB

#4518
    Da exact acela este locul cu "prișina"..... Din ce știu de la constructori (am avut de-aface cu ei de-a lungul timpului cât a durat "bibileala" la acest pasaj și nu se putea trece cu mai mult de 3,00 metrii  lățime și maximum 19-20 metrii lungime) pasajul este făcut la normațiv de DN  standard, adică la carosabil (ar terbui) trebuie să aibă 7,40 metrii lățime.... Dar, cu prima trecere prin zonă, îl voi lua la "puricat"....

   LATER EDIT ......Segmentul de DN13 aici este în linie dreaptă, imediat după giratoriul DN13 cu DN14, până după podul peste Târnava, dar datorită cotei de plus aprox. 2m a noului pod peste M300, a crescut, nu mult, înclinația rampelor de intrare / ieșire de pe pasaj; nu ar fi niciun motiv de existență a unor vicii de concepție, eventual construcție; dacă la ceva în linie dreaptă, nu iese bine, atunci !?!? :hm: :hm:......

JohannDB

#4519
  Harry, la ultima mea trecere, prin zonă, A4 >>> DN2A, asta fiind acum vreo lună și jumate, la "nodul"/giratoriul Ovidiu (A4/DN2A) se lucra pe stânga giratoriului (și-a capătului de A4) din giratoriu, prin spatele clădirilor ce sunt pe stânga DN2A cum intrii pe DN spre podul peste canal.... Aici am și văzut o "viitoare" bretea ce ieșea din giratoriu; să fie începutul acelui drum ?? La intersectarea cu DN2A va fi o subtraversare, pe malul canalului.
   În zonă mai este și acel ultim pasaj de supratraversare a capătului de A4 pentru DC87, cuplat cu DN3C, pentru care sunt acum, lucrari de racordare.
   Se poate vedea, și pe Google Earth ceva din ceea ce va fi...
https://www.google.ro/maps/@44.2646911,28.5579403,1123m/data=!3m1!1e3?hl=en

Harry

Legat de bretea asa cred, proiectul acelui drum este foarte vechi, in zona respectiva, pe fasia dintre lac si canal se dorea acum vreo 10 ani construirea unui cartier rezidential. Referitor la subtraversari, drumul de pamant trece atat pe sub podul rutier cat si pe sub cel feroviar.

ActiON_

Activitate azi pe DN29C, zona Bucecea - Ionășeni. Erau un utilaj, un camion, și mai mulți muncitori. Cred că turnau asfalt acolo unde au răzuit. În plus, la intersecția DN29C cu DN Botoșani - Dorohoi, erau staționate mai multe camioane, pe care scria "Drumuri Naționale".

Trimis de pe al meu E3_Living folosind Tapatalk

GDPR

Lucrãrile din DN7A, spre Voineasa, vor fi reluate

În scurt timp, drumarii spun cã reiau lucrãrile de reparatie a drumului spre Voineasa. Artera este extrem de degradatã si, în urma unei sedinte operative ce a avut loc la finele sãptãmânii trecute, drumarii spun cã reiau asfaltarea si reabilitarea tronsonului pe care, în iarnã, s-a circulat foarte greu. ,,Într-o sãptâmãnã, maxim 10 zile, constructorul va fi mobilizat sã înceapã lucrãrile. În atentia noastrã este si acest drum, ca si DN 66 din Defileul Jiului", a spus Ion Tudor,sef CNADR Gorj.

Drumul a fost lãsat de izbeliste anul trecut, când mai mult nu s-a lucrat pe aceastã arterã, asa încât, factorii decizionali au avut nevoie de lãmuriri suplimentare. ,,Au fost stabilite si lãmurite câteva aspecte în legãturã cu începerea lucrãrilor. Luni a fost si o discutie tehnicã si urmeazã ca, în aceastã sãptãmânã, sã îsi pregãteascã utilajele, sã se mobilizeze si sã prezinte planul de lucrãri, în vederea aprobãrii, pentru cã sunt niste reguli ce trebuie respectate  ", a completat Ion Tudor, sef al CNADR Gorj. Lucrãrile vor avea loc în 5 puncte, luându-se în considerare si partea dintre Petrosani si Jiet, care s-a surpat si pe care a si fost întrerupt traficul o perioadã de timp. Deocamdatã artera este încã deschisã circulatiei, dar drumarii vor face un program de restrictii în functie de portiunile pe care au loc lucrãrile în zona respectivã. Proiectul va dura aproximativ 2 ani, dar se va reface terasamentul mãturat de ploi pe Jiet, pânã la Voineasa.

Cronicavj.ro

NGC

Si daca tot suntem la autorizatii de construire, atunci sa o trecem si pe asta de astazi.

29.05.2017: ""Modificare Autorizaţie de construire nr.  082/06.09.2012 şi Autorizaţie de construire nr. 054/21.05.2012 pentru Lot 1 Moisei - Borşa, km 131+627 – km 156+232 sistem rutier optimizat", din cadrul obiectivului de investiţie "Reabilitare DN 18 Moisei – Iacobeni, km 131+627 – km 220+088" cu încadrarea în limitele avizelor şi a acordurilor iniţiale"

adiarc

up-date de pe Dn 13

zona Gaesti - lucrarile au avansat binisor si se pare ca mai lipsesc doar str.de asfalt,parapetii si poate ceva pt scurgerea apelor pluviale.Se circula alternativ,semaforizat.





zona intrarii in Sighisoara dinspre Tg.Mures .Se faceau masuratori pentru str.final de asfalt.









bonus - the tunnel  :D




momentan atat.

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

elphax

Quote from: adrian rosca on May 29, 2017, 11:20:17 PM
Lucrãrile din DN7A, spre Voineasa, vor fi reluate

În scurt timp, drumarii spun cã reiau lucrãrile de reparatie a drumului spre Voineasa. Artera este extrem de degradatã si, în urma unei sedinte operative ce a avut loc la finele sãptãmânii trecute, drumarii spun cã reiau asfaltarea si reabilitarea tronsonului pe care, în iarnã, s-a circulat foarte greu. ,,Într-o sãptâmãnã, maxim 10 zile, constructorul va fi mobilizat sã înceapã lucrãrile. În atentia noastrã este si acest drum, ca si DN 66 din Defileul Jiului", a spus Ion Tudor,sef CNADR Gorj.

Drumul a fost lãsat de izbeliste anul trecut, când mai mult nu s-a lucrat pe aceastã arterã, asa încât, factorii decizionali au avut nevoie de lãmuriri suplimentare. ,,Au fost stabilite si lãmurite câteva aspecte în legãturã cu începerea lucrãrilor. Luni a fost si o discutie tehnicã si urmeazã ca, în aceastã sãptãmânã, sã îsi pregãteascã utilajele, sã se mobilizeze si sã prezinte planul de lucrãri, în vederea aprobãrii, pentru cã sunt niste reguli ce trebuie respectate  ", a completat Ion Tudor, sef al CNADR Gorj. Lucrãrile vor avea loc în 5 puncte, luându-se în considerare si partea dintre Petrosani si Jiet, care s-a surpat si pe care a si fost întrerupt traficul o perioadã de timp. Deocamdatã artera este încã deschisã circulatiei, dar drumarii vor face un program de restrictii în functie de portiunile pe care au loc lucrãrile în zona respectivã. Proiectul va dura aproximativ 2 ani, dar se va reface terasamentul mãturat de ploi pe Jiet, pânã la Voineasa.

Cronicavj.ro

Am intels ca vor repara si bucata dintre Voineasa si Obarsia, dar asta e inclus in alocarea de fonduri pentru finalizarea investitiei la SRT


Io

SRT - Acronim in lumea schiorilor: Ski Resort Transalpina. Adica Domeniul schiabil de la Vidra.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Cristi N

Stiu ca in fondurile pentru partie era inclus doar racordul din drumul national catre parcare.

Pe portiunea Voineasa - Obarsia Lotrului trebuie facute mai multe lucrari nu doar o asfaltare, sunt de finalizat cateva poduri/podete, de consolidat drumul in 1 sau 2 locuri deoarece a luat-o la vale, etc.

Nu stiu daca exista vreun contract pentru lucrarile astea, prima licitatie a fost castigata de Romstrade in 2008 si contractul reziliat in 2012, de atunci e ceata totala.  ;)

TibiV

Se pare ca se apuca de drumul Voneasa - Obarsia Lotrulu...

A postat elphax ceva mai devreme aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=39.msg157373#msg157373
Mama proștilor este mereu gravidă... :)