Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

horatiu.cosma

In judetul Alba pare ca a rezistat. Poate se mai raresc din aceste camioane, daca se suna la numarul verde.

nicolaem

sincer nu ar trebui sa fie deloc camioane cu lemne acolo pt ca in interiorul Parcului National Apuseni. din cate stiu nu au voie sa taie acolo.
Horatiu, cel din Alba imi pare mai bine executat (nu cred ca e reciclare in situ ca aici, se vede stratul de asfalt mai gros)

Eu il vad totusi ca pe un drum turistic nu ca un DN in adevaratul sens al cuvantului, si sunt multumit chiar si cu aceasta "reciclare" chiar daca e evident ca nu se ridica la pretentiile unei reabilitati de drum national.

NGC

#2792
Quote from: TibiV on June 18, 2015, 12:37:02 PM
Banda a 3-a pe Valea Oltului, Boita-Vestem, a ajuns la stadiul SF... :)
Pentru portiunea "km: 251+250 - km: 254+190 (între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu), km: 256+500 - km: 258+800 (între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem)", s-a ajuns la solicitarea acordului de mediu.

NGC

#2793
Recapitulare privind banda a 3-a pe Valea Oltului.

Avem 3 proiecte diferite.

1) "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" -> Lucrari executate la ora actuala de VECTRA. Este vorba de portiunea dintre limita judetelor Sibiu si Valcea si statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte). -> In CS nu este prevazuta a 3-a banda, dar se dubleaza zidurile de sprijin degradate inspre Olt, deci drumul se lateste.

2) "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025" -> Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt. -> Nu este prevazuta deocamdata a 3-a banda.

3) Intocmire SF pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului" -> Km 251+250 - 254+190 ("între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu") si Km 256+500 - 258+800 ("între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem").

Eurocopter

Cel de-al doilea proiect are contract atribuit?

NGC

#2795
^^^ Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Am adaugat acum si mai sus.

Pe sectorul respectiv (Km 246+500 - Km 251+025), nu este prevazuta a 3-a banda.

Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt.



bacovia

DN 18 - Pasul Gutai [nu comentez pentru ca iau ban]

http://www.emaramures.ro/Stiri/118781/CIRCULATIE-La-aproape-doua-luni-de-la-inchiderea-pasului-Gutai-soferii-au-descoperit-astazi-un-drum-asfaltat-cu-gropi-

AKTOR nu cred ca are nici macar o lopata pe inventar. Doar stickere sa le lipeasca pe utilajele subcontractorilor.




NGC

Quote from: NGC20 on August 19, 2015, 08:52:35 AM
Quote from: dan_c on July 09, 2015, 03:26:05 PM
Comunicat de presă
09.07.2015
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că a
fost aprobat în Programul de Investiţii pe anul 2015 obiectivul ,,Sporirea capacităţii de circulaţie a
sectorului de drum naţional DN15, km 61+100 – km 69+215, Recea – Târgu Mureş".


Quote from: yetiman on July 09, 2015, 06:18:41 PM
Practic e vorba de drumul de la Tg. Mures la Aeroport.

S-a lansat licitatia pentru "Intocmire SF pentru obiectivul: Sporirea capacitatii de circulatie a sectorului de drum national DN 15 km 61+100 - 69+215, Recea-Tg. Mures".

S-au miscat foarte repede si in nici 5 saptamani de la deschiderea ofertelor, au analizat cele 10 oferte si au atribuit contractul catre ROAD CONSULTING & DESIGN SOLUTION, contra 126,461.92 RON fara TVA.
Diferenta este ca s-a facut prin DRDP Brasov.

NGC

#2798
Quote from: dan_c on July 09, 2015, 03:26:05 PM
Quote
Comunicat de presă
09.07.2015
[...]
Pe cale de consecinţă, pentru drumul naţional DN15, km 61+100 – km 69+215, Recea – Târgu Mureş se va proceda la dublarea căii de rulare de la două benzi de circulaţie câte sunt în prezent la patru benzi.

doar 8 km si 115 m ???

in Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 46/27.01.1998,

Capitolul 3 Dispoziţii finale

3.2. Încadrarea drumurilor în clase tehnice se va face pe sectoare cat mai lungi, cu caracteristici uniforme.
Sectorul de încadrare nu trebuie să fie mai scurt decât distanta dintre doua localităţi urbane sau dintre doua intersectii cu drumuri de aceeaşi clasa sau de clasa tehnica superioară şi trebuie să aibă minimum 20 km lungime.

Stai linistit ca nu e singurul caz.

In curand vom avea si "Sporirea capacitatii de trafic DN 65 km 5+210 – km 11+500", in lungime de doar 6,290 Km.

Quote
Profil transversal si structura rutiera
In profil transversal, DN65 intre Km 5+210 - Km 11+500, va avea urmatoarele elemente geometrice:
- latimea platformei 18.00m;
- latimea partii carosabile min15.00m, din care:
* 4x3.50m benzi de circulatie
* 1.00 m separator de trafic (parapet rigid tip New Jersey, h=0.80m)



adyneamtu

@NGC20 e o veste bună acel proiect. S-ar evita multe accidente in acea zona prin eliminarea virajului la stanga.
Unde ai gasit acel text ? Eu nu gasesc documentul, doar referiri in documentatia PUZ Zona Aeroport Parc Industrial Craiova.

NGC

#2800
Probabil va mai amintiti ca in August CNADNR a lansat o licitatie pentru "7 truse de reciclare in situ", si ca sa nu pierdem sirul, am copiat aici din "Parcare" detaliile initiale.

[161751] / 04.08.2015 -> "Achizitie a 7 truse de reciclare in situ pe drumuri: Lot 1 Reciclator; Lot 2 Compactor tambur lis; Lot 3 Compactor multi-pneu; Lot 4 Distribuitor de lianti hidraulici; Lot 5 Autogreder; Lot 6 Autobasculanta 18mc; Lot 7 Autocisterna apa 10mc; Lot 8 Autotransportor emulsie 25 tone; Lot 9 Autotransportor muncitori; Lot 10 Cap tractor cu semiremorca transport utilaje (trailer)".

http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=850

Lot  1 ->  7 bucati "Reciclator",                                             valoare estimata 21.635.950,00 RON fara TVA
Lot  2 -> 14 bucati "Compactor tambur lis",                                   valoare estimata  4.636.275,00 RON fara TVA
Lot  3 ->  7 bucati "Compactor multi-pneu",                                   valoare estimata  2.936.307,50 RON fara TVA
Lot  4 ->  7 bucati "Distribuitor de lianți hidraulici",                      valoare estimata  6.336.242,50 RON fara TVA
Lot  5 ->  7 bucati "Autogreder",                                             valoare estimata  6.645.327,50 RON fara TVA
Lot  6 -> 14 bucati "Autobasculantă 18mc",                                    valoare estimata  8.036.210,00 RON fara TVA
Lot  7 -> 14 bucati "Autocisternă apă 10mc",                                  valoare estimata  7.418.040,00 RON fara TVA
Lot  8 ->  7 bucati "Autotransportor emulsie 25 tone",                        valoare estimata  6.181.700,00 RON fara TVA
Lot  9 ->  7 bucati "Autotransportor muncitori",                              valoare estimata  1.081.797,50 RON fara TVA
Lot 10 ->  7 bucati "Cap tractor cu semiremorcă transport utilaje (trailer)", valoare estimata  4.945.360,00 RON fara TVA

Pana astazi, avem deja 21 de clarificari, o contestatie la CNSC si un recurs la CAB la decizia CNSC din 23.09.2015.

adyneamtu

Salut @NGC20 . Imi poti oferi un link cu documentatia sau documentul din care ai facut acel printscreen cu detaliile despre sporirea capacitatii de trafic pe DN65 ?

NGC

#2802
^^^ Uite aici un link alternativ.