Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

alecu26

In zona fostului complex comercial Prisma (unul din primele de acest gen din Romania) (Hornbach acum...dar cred ca fara multi clienti), exista un underpass, care ar permite sa se faca stanga pe acolo, evitând conflictele de trafic.

Oare nu poate fi folosit acest underpass, cu o mica reconfigurare a parcarilor si trazilor de acolo pentru a imbunatatii intersectia la nivel cu DJ 101.

https://www.google.ro/maps/@44.6027087,26.0714862,333m/data=!3m1!1e3?hl=ro

Eventual, acolo eu as zice ca e nevoie chiar de a 3-a cocoasa pe DN pe langa cea de la Otopeni si cea de la Complexul Comercial Baneasa. O eventual extindere a lui A3 nu ar rezolva cu nimic problema, acolo fiind exclusiv trafic local spre zona rezidentiala Corbeanca-Buftea. In foarte multe momente ale zilei, acolo este blocaj si ma mir ca nu sunt mult mai multe accidente.
Drumurile noastre POATE;

stangabriel

Este privat, asa stiu. Face parte din complex iar  noaptea se inchide. Am vrut sa intru de curiozitate si era inchis.

alecu26

cum poate fi privat? ala banuiesc ca s-a cerut prin autorizatia data de CNADNR pentru avizul de constructie/functionare/acces in DN al complexului comercial.
Drumurile noastre POATE;

ovideatza

#2613
Pe SSC colegul Cosinus a postat fotografii de la lucrari de reabilitare DN2A intre Ovidiu si Mihail Kogalniceanu.

Am trecut si eu saptamana aceasta pe acolo.
Apreciez ca se face, dar:
- drumul e tot valurit
- de ce nu se decapeaza serios, ci se astern straturi succesive de asfalt peste cel vechi, eventual caruia i-a fost inlaturat doar stratul de uzura.
- s-a ajuns ca in localitati sa fie drumul foarte sus fata de nivelul general. Vor trebui facute rampe de acces de la fiecare strada, alee, etc.
- aceasta "meteahna" romaneasca e folosita din pacate cam peste tot, si ne tot inaltam, de parca am vrea sa ingropam trecutul. Se ajunge la situatii gen strada mai sus de treptele blocurilor, usa magazinului, etc...In 2-3 reabilitari vom avea nevoie de scari sa iesim din case.

Si din pacate nu am vazut nici o miscare pe zona "galbena" a DN2A, la mijlocul dintre Kogalniceanu si Harsova. Mai urgent era acolo sa se reia reabilitarea in opinia mea.


In alta ordine de idei:



Stare trecere la nivel cu calea ferata Crasna - DN24:


Foto cu zona "reabilitata", adica doar asfaltata in zona caii ferate de la Crasna.
Pacat de asa proiect, si sa se uite reabilitarea portiunii de 500m+cale ferata+pod.






Nu m-am putut abtine sa nu va prezint si "calatorul ilegal" din masina din fata  :lol:

v46is

Quote from: adrian rosca on August 26, 2015, 09:00:17 PM
In afara de bolovan, care mai e starea drumului de pe malul romanesc al Dunarii? Cand am fost pe acolo in 2013 erau doua portiuni neasfaltate intre cazanele Mari si ramificatia spre Eibenthal, respectiv intre Svinita si limita jud. Caras-Severin, dar in 2014 s-au alocat peste 22 milioane lei pentru DN57, asa ca ma gandesc ca s-a mai facut cate ceva intre timp.

DN57 va fi redeschis. Super .
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Stanca+de+19+tone+detonata+de+pirotehnisti

dr4qul4

@ovideatza..... Avea centura ?

Asta e de pus pe fb la...dupa o luna in VS :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Allex

Am trecut si eu azi prin Vaslui, chiar prin zona asta (Crasna) si langa calea ferata de care povestea colegul ovideatza mai este un pod (Golden Gate dupa o luna in Vaslui)care sta asa de cel putin 7 ani de cand tot ajung pe aceste meleaguri. Chiar nu reuseste nimeni sa il repare?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ovideatza

Eu prima data am trecut in 2008 pe acolo. Nu s-a miscat nimic la pod.

Am inteles ca la reabilitare s-a "uitat" sa se prinda si aceasta mica bucata. Nu stiu de ce..

Legat de bietul animal, nu, nu era legat si nici scaun isofix nu parea sa aiba:)

StefanCelMare

#2618
Am trecut prin defileul Jiului zilele astea (DN66)... Comparat cu anul trecut, arată mult mai bine (un număr mult mai mic de zone unde erai nevoit să dai a-ntâia), dar declarațiile lui Neaga de la CNADNR cum că ar fi gata de la Tg. Jiu la Lainici 100% anul ăsta, și chiar prim strat de asfalt până spre Petroșani, sunt fanteziste.
De la Tg. Jiu spre Bumbești e asfalt nou, fără marcaje. Ține fix până la ieșire din Bumbești, unde adio, vreo 2-3 km, e tot asfaltul vechi... Până la Lainici, este în general prim strat de asfalt, și arată bine lucrat, cu rigole și parapeți Jersey pe malul Jiului, dar mai sunt zone fără asfalt nou, printre care și un pod îngust cu șanse zero de a fi lărgit anul ăsta (nici măcar nu a fost abordat, nu se lucra prin zonă).
Apoi spre Petroșani, comparat cu stilul lucrării de pe partea dinspre Tg. Jiu (rigole, lărgiri, etc...), din nou, șanse minime să fie gata anul ăsta, deși am văzut că au turnat pe unele bucăți asfalt (suspectez că îi pistonează CNADNR-ul să cheltuie pe execuția asta bugetară). Până la Petroșani mai au și ceva trecere pe sub calea ferată cu drum îngustat, care ar trebui lărgit.
Eu zic, optimist vorbind, pe finalul anului viitor ar putea fi gata cu totul.
În caz că ați văzut declarațiile din presă, nu vă faceți iluzii, poate se va mai turna ceva asfalt, dar lărgirile necesare pe alocuri, fixările de stânci, rigolele, plus lucrările de artă (poduri, trecerea pe sub CF), sigur vor mai dura.
S-or mai rări semafoarele, ce să zic, deși nici aia nu e sigur.

Levente

Buna Ziua, daca are cineva noutăți despre reabilitarea drumului dintre Săcele și Câmpina pe Valea Doftanei?
În ianuarie se anunța cu surle și tămbițe ca prioritatea nr. 1, pentru decongestionarea traficului de pe Valea Prahovei.
De atunci mai nimic, sunt curios dacă s-a mișcat ceva pe acest tronson. Mulțumesc.  :)

pasadia

Nu se intampla nimic. Nici macar nu cred ca au trecut DJ-ul in categoria DN-ului astfel incat sa-si poata justifica investitia.

ps: vineri seara niste prieteni cu care mergeam in creasta Fagarasului au petrecut 2 ore prin Sinaia.

CristiM

Quote from: Levente on August 31, 2015, 11:44:01 AM
Buna Ziua, daca are cineva noutăți despre reabilitarea drumului dintre Săcele și Câmpina pe Valea Doftanei?
În ianuarie se anunța cu surle și tămbițe ca prioritatea nr. 1, ....

Asa este , era foarte mediatizat pe atunci, dar intre timp au inceput niste anchete pe la DNA, chiar arestari ... cui ii mai arde de construit?! :D
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

alecu26

Drumurile noastre POATE;

CristiM

"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

NGC

Ofertele pentru "Servicii de proiectare E.T. + S.F. – Modernizare DN 29D Botosani - Stefanesti km 2+800 – km 18+500 si 21+800 – km 48+146":

   181.451,61 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea SC PROEXROM SRL - SC PRO CONS XXI SRL
2. ? RON fara TVA    SC RUTIER CONEX XXI SRL