Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

carutasul

Quote from: alecu26 on May 15, 2015, 09:39:01 AM


Eu ce ma mir e de ce nu am descoperit aceasta ""apa calda'" inca de acu 5-10 ani????!!!!!
Probabil atunci inca asteptam Autostrada :)

alecu26

Quote from: stangabriel on May 15, 2015, 09:49:06 AM
1,3 Milioane euro pe km de consolidare si largire nu e cam mult???

nu neaparat. e un zid de sprijin masiv acolo....aproape continuu. 3-4 metri inaltime, vreo 2 metri latime la baza, 0,8 la partea de sus. Vreo 800.000 euro te cost doar acest zid. Dupa aia umplutura in spatele lui, asfalt deasupra...plus ca probabil le va cere si un strat de uzura asternut peste tot de uniformizare.
Drumurile noastre POATE;


afreddyapp

In sfarsit s-a dat "drumul" si la podul de la km.86-87,de pe DN79 Oradea-Arad(langa loc.Inand):




dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

DN65...Bals... sau de ce avem nevoie urgent de centura/autostrada







Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

DN6 in zona DTS...






Ca o observatie personala: DN65 Pitesti-Craiova extrem de aglomerat, in sa DN6 Craiova-DTS extrem de liber; insa DTS-Orsova este tot aglomerat, in special tiruri care vin probabil de la Calafat.
Relieful.... total neprietenos pentru o autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC


NGC

#2198
In ultimele saptamani au fost eliberate mai multe autorizatii de construire pentru lucrari la drumuri nationale.

Trec aici autorizatiile cele mai importante.

DN76
17.03.2015: ",,Construire pod la km 102+622" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Contract 5R12, Vârfurile - Ştei km 69+350 - km 102+660""
17.03.2015: ",,Lucrări rămase de executat aferente autorizaţiei de construire nr. 004 din 21.03.2014 pentru - Sector km 55+425 - km 69+350, Contract 5R11" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN 76 Deva-Oradea km 0+000 - km 184+390""
17.03.2015: ",,Construire poduri la km 24+248, km 24+695, km 28+714" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Contract 5R10a, km 0+000 - km 30+436 - Şoimuş - Brad""
17.03.2015: ",,Construire pod la km 176+486" din cadrul obiectivului de investiţie ,,Reabilitare DN76 (E79) Deva - Oradea, km 0+000 - km 184+390, Contract 5R14, Beiuş - Oradea  km 133+660 - km 184+390""

DN19
04.05.2015: ",,Lucrări rămase de executat aferente AC076/19.10.2011" din investiția Construcția variantei de Ocolire DN19 oraș Săcuieni km 0+000 – km 7+623""

DN2A
14.05.2015: ",,Lucrări rămase de executat aferente autorizației de construire nr. 039/15.07.2011 și autorizației de construire nr. 006/25.03.2014" din cadrul investiției ,,Consolidare sistem rutier, reconstruucție pod, consolidări maluri, refacere podețe – DN2A km 152+800 – km 162+500""

DN7A
14.05.2015: "Consolidare și amenajare DN7A, km 86+601 – km 105+120"

DN73A
14.05.2015: ",,Lucrări rămase de executat aferente autorizației de construire nr. 065/28.09.2011" din cadrul obiectivului de investiție ,,Consolidare DN73A, km 29+317 – km 47+000""

DN1
14.05.2015: "Modernizarea infrastructurii privind siguranța circulației pe DN1, sate lineare și puncte negre – localitatea Tureni"

istvan78

Quote from: NGC20 on May 19, 2015, 06:30:01 PM
DN7A
14.05.2015: "Consolidare și amenajare DN7A, km 86+601 – km 105+120"

Poate cineva sa specifice geografic sectorul asta? Nu stiu unde e Km 0... Multumiri!

pasadia

Km 0 ar trebui sa fie la Brezoi, unde se desprinde din DN7 (si daca ma uit la acesta borna kilometrica as si e), iar acele consolidari par sa se refera la zona de pe teritoriul jud. Hunedoara (coborarea dinspre Obarsia Lotrului si zona Cheilor Jietului).

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

istvan78

Forta sa fie cu ei daca se (re)apuca sa repare drumul asta!!  E intr-o stare aproape inaccesibila, si din cauza asta nici deszapezirea nu se poate face cum se cade iarna.

E de interes pentru ca din regiunea de vest pe aici mergem la ski la "Transalpina", si stiu multi care pur si simplu refuza sa-si bage masinile pe acolo, desi ar vrea sa mearga... :(

De altfel nici coborarea din pas catre Obarsie nu se prezinta mult mai bine pe unele portiuni, si acolo sunt lucrari mari incepute si oprite... :(

igorashu

Heh... dacă s-ar face până la Brezoi am ajunge și noi (din est) mai ușor până în Parâng sau "Transalpina", n-ar trebui să mai ocolim prin Tg. Jiu-Petroșani.

dr4qul4

Intre Brezoi si Obarsie drumul este OK. De fapt este de verde, cu exceptia zonei lacului, unde sunt mici denivelari (probabil din cauza podetelor) care se simt rau la viteze de peste 90.

Insa, drumul poate fi parcurs fara probleme (am trecut pe acolo de 1 mai 2014) atat timp cat se merge cu viteza legala! E totusi drum de munte, nu putem zbura cu 100 km/h pe acolo ca nu stim ce ne apare in fata!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024