Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

nicolaem

" Deci acolo avem o problemă și o rezolvăm în anul acesta, în felul următor: pe actualul Drum Național se face o a treia bandă - și se lucrează deja, pentru că autostradă, indiferent cum face, durează patru ani. Dar ca să decongestionăm, să rezolvăm parte din problemă, sunt identificați 25 de kilometri care se pretează la banda a treia, pe Valea Oltului", a declarat Rus pentru DCNews.

ok deci e mincuna 100%. credeam ca poate lucreza direct prin CNADNR. Ok, am reusit numa sa ma enervez degeaba...

pasadia

Quote from: nicolaem on May 04, 2015, 02:19:38 PM
Rus s-a tot laudat ca se va largi drumul in foarte multe zone la 3 benzi pentru fluidizarea traficului, si ca se lucreaza deja.
Noi stim ceva de acest proiect? cine lucreza? care is termenele ? ce se face mai exact?

Se lucreaza, cei de la Vectra Brasov au contractul (si cred ca e atribuit de vreo cativa ani de nu stie NGC de el). Pusese un coleg de forum o stire cu cateva zile in urma legata de un scandal pe acest santier, vezi link 1 si link 2.

horatiu.cosma

Nu e minciuna. De vreo cateva zile am vazut o gramada de acuze aduse constructorului ca nu a oprit lucrarile in zona unui turn medieval din zona Boita. Am vazut si poze si ceva filmare, se lucreaza(sau se lucra in acel moment) la adaugarea acelei benzi.

florin74

Se lucreaza. Intre Boita si limita de judet Valcea Sibiu. De anul trecut. Ultima oara cand am trecut se lucra puternic. Se construieste o banda suplimentara in partea dinspre raul Olt . Constructor VECTRA.

Scuze, acum am observat raspunsurile anterioare.

NGC

#2149
Quote from: pasadia on May 04, 2015, 02:41:33 PM
Se lucreaza, cei de la Vectra Brasov au contractul (si cred ca e atribuit de vreo cativa ani de nu stie NGC de el).
Atunci s-ar putea sa ai dreptate, dar ma mir ca nu am vazut nimic legat de aceste lucrari. Deocamdata am modificat mai sus ca nu exista vreo licitatie noua si verific imediat despre ce este vorba.

L.E. Am gasit doar licitatia "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" care a fost intr-adevar atribuita catre VECTRA in 2012, dar intr-unul din articolele mentionate de pasadia, se precizeaza zona Km 246+500 - 251+025.

horatiu.cosma

Intervalul 246+500 - 251+025 cred ca tine strict de Boita, zice ceva de genul "în intravilanul şi extravilanul comunei Boiţa".

NGC

#2151
Am gasit o solicitare din 23.03.2015 pentru emiterea acordului de mediu pentru "Consolidare DN 7 KM 246+500 - KM 251+025", dar acolo precizeaza ca "proiectul [...] propus a fi amplasat in comuna Boita, intravilan si extravilan".
http://www.drdpbv.ro/pdfuri/Comunicate%20de%20presa/23mar2015.pdf

CONSITRANS a castigat abia in 12.02.2014 de fapt proiectul "Intocmire documentatie tehnica (DALI, PT, DE, PAC) si asigurarea asistentei tehnice "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025"".

@florin74: Nu e oare vorba de "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500", de care am scris mai sus?

florin74

Sigur este asta.
Lazaret face parte din comuna Boita, lucrarile de acolo au inceput (iesirea din Lazaret) spre Boita. Marcajul galben este de de la limita de judet, dar nu am vazut sa se lucreze efectiv acolo

NGC

#2153
^^^ Pai atunci nu e aceeasi zona cu cea la care se face referire in articol.
M-am uitat acum in ambele proiecte si nu am gasit nimic referitor la o a treia banda.  :o
Pentru tronsonul Km 246+500 - 251+025, "se vor pastra elementele geometrice existente, iar in curbe se vor asigura pante transversale corespunzatoare unei viteze de circulatie de min.60km/ora".

Asadar, daca totusi cumva se adauga o a treia banda, atunci pe ce portiune si pe baza carui proiect tehnic? ???

nicolaem

http://www.turnulsfatului.ro/29017/foto-cum-arata-valea-oltului-cu-trei-benzi-de-circulatie.html

Liviu Crețu, directorul secției Sibiu a Drumurilor Naționale, a declarat pentru Turnul Sfatului că lucrările sunt mult mai complexe de atât și că se vor întinde pe o perioadă mai lungă de timp. "Pe acel sector de drum la care faceți referire CNADNR-ul are un proiect mai mare. S-a lucrat la consolidare, așa cum ați putut observa, și se vor face o serie de analize și studii, urmând ca acolo unde este cazul să apară și cea de-a treia bandă de circulație. Însă lucrurile nu se vor face de azi pe mâine, ci în timp, la capătul unor analize serioase"

probabil momentan se lucreaza la acei 12 km (239-251) doar in judetul SB. presimt ca pt zona Valcea e doar un vis frumos, si prietenul ne-a dus cu zaharelul.

NGC

#2155
Quote from: nicolaem on May 04, 2015, 04:18:45 PM
se vor face o serie de analize și studii, urmând ca acolo unde este cazul să apară și cea de-a treia bandă de circulație. Însă lucrurile nu se vor face de azi pe mâine, ci în timp, la capătul unor analize serioase"
Pai atunci e cum spuneam. Inca nu exista vreo licitatie noua pentru acele studii si "analize serioase", iar daca se va face vreun act aditional la vreo licitatie existenta, ar trebui sa aflam.
Dar cum zicea si respectivul domn, "nu se vor face de azi pe maine, ci in timp".

NGC

#2156
Quote from: NGC20 on May 04, 2015, 04:07:33 PM
Asadar, daca totusi cumva se adauga o a treia banda, atunci pe ce portiune si pe baza carui proiect tehnic? ???

Ca sa lamurim problema, am adaugat niste intrebari pentru CNADNR in thread-ul de comunicare.

dr4qul4

si care ar fi A adiacenta DN71?

nu are nici o treaba una cu alta. DN71 se inteapa in DN1 la Sinaia. Dar pana acolo traverseaza "Paduchiosu" unde e cam greu de catarat cu camionul plin.
Iar modernizarea e doar pana la Targoviste si este necesara nu pentru vreo "stratagema" ci pentru cozile care se fac in Ghergani-Racari-Baldana, unde este aproape imposibil sa depasesti legal iar radarul se plimba non-stop (si bine face).

Sper totusi sa faca un drum nou in acea portiune, daca  fac doar  2X2 benzi noi ramanem cu acele curbe extrem de periculoase si cu "zarzavagii" de pe margine.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

silviu321





Imaginile sunt de pe DN 15 , dar am vazut aceasta combinatie de camera +acele bucle in asfalt in multe alte locuri pe DN-uri
Am vazut astfel de "bucle" si fara camera pt rovigneta.
Care ar fi rolul acelor "bucle" din asfalt ??


istvan78

Buclele sunt senzori pt. contorizare de trafic.