Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC


NGC


adyneamtu

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2028.04.2015%20ref.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în
perioada 28.04.2015 – 15.05.2015, în vederea executării lucrărilor de consolidare a versantului,
aflate în desfășurare pe DN 68A la km 3+190, circulația rutieră va fi restricționată pe sectorul
cuprins între km 2+970 ÷ km 3+289, astfel:
Pentru autovehiculele cu masa totală maximă admisă mai mică de 7,5 tone și pentru autovehiculele
de transport persoane, care tranzitează DN 68A, la poziția km 3+190, va fi asigurată circulația
alternantă pe un singur sens de deplasare.

Circulația autovehiculelor cu masa totală maximă admisă superioară limitei de 7,5 tone va fi
deviată pe următoarele variante ocolitoare:

  • pentru sensul de deplasare dinspre Lugoj spre Ilia Deva, circulaţia se va desfăşura deviat pe
    DN 68A (Lugoj) – DN 6 (Centura Lugoj) – A6 (Lugoj - Balint) – A1(Balint – TVuia) – DN
    68A km 22+500;
  • pentru sensul de deplasare dinspre Ilia spre Lugoj, circulaţia se va desfăşura deviat pe DN
    68A km 22+500 (Lugoj) – A1 (Traian Vuia - Balint) – A6 (Balint - Lugoj) – DN 6 (Centura
    Lugoj).

Cred ca aici e locul restrictiei    Google Maps

ciprebbe

#2133
Actualizari situatie lucrari DN:

Contractul 5R12 – Reabilitare DN76 – km 68+350 – km 102+660, Varfurile – Stei, (in jud. BH limita jud AR/BH – Stei km.83+000 – km.102+660, lungime 19,660 km.); ( data inceperii lucrarilor: 2011) -> Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 45.19%;

Contractul 5R13 – Reabilitare DN76 – km 102+660 – km 133+660, Stei – Beius; lungime 31,000 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); -> Stadiu lucrari in 28.04.2015: 22.52%;

Contractul 5R14 – Reabilitare DN76 – km.133+660 – km.184+390, Beius – Oradea, lungime 50,730 km; (data inceperii lucrarilor: 2011)  -> Stadiu lucrari in 28.04.2015: 7.46%

Contractul 6R1 – Reabilitare DN79 – km  4+150 – km 107+745, Arad-Oradea, lungime 103,595 km (in jud. BH Avram Iancu – Oradea km 56+000 – km 107+745, lungime 51,745 km); (data inceperii lucrarilor: 2009) ->Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 98.00%;

Contractul 6R8 – Reabilitare DN1C – Baia Mare – Livada – Halmeu km 155+120 – km 216+630, lungime 61,500 km si DN 19 – Satu-Mare – Livada km 134+950 – km 150+080, lungime 15,130 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 99.00%;

Contractul 6R9 – Reabilitare DN1H – Zalau-Rastoci km 75+446 – km 128+823, lungime 53,377 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->lucrare finalizata, perioada de garantie pana la 26.03.2016;

Contractul 6R11 – Reabilitare DN18 – Baia-Mare – Sighetu Marmatiei km 3+522 – km 62+234, lungime 58,712 km; (data inceperii lucrarilor: 2011);->Stadiu lucrarii in 28.04.2015: 37.75%

Contractul 6R12 – Reabilitare DN18 – Sighetu Marmatiei – Moisei km 69+790 – km 131+627, lungime 61,837 km; (data inceperii lucrarilor: 2011);  ->lucrare finalizata, perioada de garantie 13.09.2015

Contractul 6R14 – Reabilitare DN15/A – limita jud MS/BN – Saratel (intersectie cu DN 17) km 18+000 – km 46+597, lungime 28,597 km; (data inceperii lucrarilor: 2011); ->Preluat de CNADNR prin PV predare/primire nr. 113/11.09.2014;

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot1 : km 0+000 – 26+510, lungime 26,510 km ; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 99,00%;

Reabilitare DN 1H , Alesd – Zalau, Lot2 : km 26+510 – 69+334, lungime 42,824 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) ->Stadiu Lucrari: lucrare finalizata, perioada de garantie pana la 06.11.2015;

Constructie Varianta de Ocolire Carei: km 0+000 – 10+459, lungime 10,459 km; (data inceperii lucrarilor: 2012) -> Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 52,56%;

Constructie Varianta de Ocolire Sacueni: km 0+000 – 7+623, lungime 7,623 km; (data inceperii lucrarilor: 2013) -> Stadiu Lucrari in 28.04.2015: 53,40%.

Multumim DRDP Cluj
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dan74

Am auzit de ceva probleme cu Construct Mod si ca ar exista posibilitatea sa nu se mai continue activitatea pe sectorul lor, sper sa nu se adevereasca zvonul.

afreddyapp

Ce se va intampla in situatia in care unii constructori de pe DN76 nu vor finaliza lucrarile pana la 31 decembrie 2015(avand in vedere ca e vorba de fonduri FEDR)?
In acest moment e aproape sigur ca SCT(fosta CCCF) nu va finaliza lucrarea si sunt curios cum vor evolua lucrurile.Cum va ramane cu finantarea?


AlexIP

Și sunt destule probleme acolo. O prietenă care lucra la firma care se ocupa de consultanța pentru unul dintre loturile de pe DN76 a primit liber de la 1 aprilie împreună cu toți colegii pentru că nu a fost acceptată prelungirea contractului firmei de consultanță (fiind arvuniți înainte constructorilor cu câteva luni). Hârțoagele au fost trimise frumos constructorului care le-a trimis mai departe la DRDP-uri, din câte am înțeles. Cât despre progres, tot din ce îmi zicea ea, respectă destul de fidel plățile făcute către constructori.

dan_c

ciprebbe, era si contractul asta, 6R10, la care expira perioada de garantie in 08.07.2015

Contractul 6R10 – Reabilitare DN1C – Dej – Baia-Mare km 61+500 – km 147+990, lungime 86,490 km; (data inceperii lucrarilor: 2011) lucrare finalizata, perioada de garantie pana la 08.07.2015;

din cate stiu, au fost executate anul acest ceva reparatii in carosabil(reparatii cu mixtura stocabila) si lucrari in afara carosabilului ( trotuare, timpane...) dar si refacere de marcaje degradate deocamdata pe raza judetului MM

totodata in zona Mesteacan, exista doua cedari in carosabil destul de incomede la trafic, oare vor trece cu vederea cei de la CNADNR ?????

trebuie sa fim cu ochii pe toate contractele la care expira perioada de garantie anul acesta, sa observam conditiile prin care DRDP ca reprezentant al CNADNR, vor prelua aceste contracte





afreddyapp

Quote from: AlexIP on April 29, 2015, 10:43:09 PM
Și sunt destule probleme acolo. O prietenă care lucra la firma care se ocupa de consultanța pentru unul dintre loturile de pe DN76 a primit liber de la 1 aprilie împreună cu toți colegii pentru că nu a fost acceptată prelungirea contractului firmei de consultanță (fiind arvuniți înainte constructorilor cu câteva luni). Hârțoagele au fost trimise frumos constructorului care le-a trimis mai departe la DRDP-uri, din câte am înțeles. Cât despre progres, tot din ce îmi zicea ea, respectă destul de fidel plățile făcute către constructori.
Probabil ca unii constructori nu-si primesc banii la timp,insa pe contractul 5R14 e dezastru!!!
Aici chiar nu are ce sa se plateasca.....


TibiV

Comunicatul spune asta:

QuoteCOMUNICAT DE PRESA
-04.05.2015-

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România SA anunţă că în data de 30.04.2015 a fost semnat contractul de servicii având ca obiect "Revizuire/Actualizare Studiu de Fezabilitate pentru Modernizarea DN 71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia, km 0+000 - km 44+130 - Lărgire la 4 benzi și km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi".

Contractul a fost atribuit prin licitație deschisă Asocierii CONSITRANS S.R.L.-SEARCH CORPORATION S.R.L., având o durată de implementare de 6 luni de la data de începere.

Valoarea totală a acestui contract este de 1.210.768,75 lei  fara TVA, finanțarea fiind asigurată de la Bugetul de Stat.

Pe lângă importanța sa națională, Proiectul "Modernizarea DN 71 Bâldana-Târgoviște-Sinaia, km 0+000 - km 44+130 - Lărgire la 4 benzi și km 51+041 - km 109+905 - drum la 2 benzi" va deservi în condiții bune, traficul de tranzit internațional, de mărfuri și persoane de pe teritoriul României.

CNADNR SA
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nicolaem

necesar drum , ajuta un pic si la celebrul trafic "de weekend" de pe VP

in alte ordine de idei, vad zilele astea in mai multe locuri in presa discutii despre intarzierea voita de catre guvern a SF pe VO in speranta unei reusite pe VP.
nu vreau sa repornesc discutii cu atat mai mult pe topicul asta, dar vroiam sa ajung de DN-ul de pe VO. Rus s-a tot laudat ca se va largi drumul in foarte multe zone la 3 benzi pentru fluidizarea traficului, si ca se lucreaza deja.
Noi stim ceva de acest proiect? cine lucreza? care is termenele ? ce se face mai exact?

teocharis

e noua stratagema de blocat constructia unei autostrazi: largirea la 2x2 a DN-ului adiacent

dar, cum spune francezul: it won't fly!

NGC

#2144
^^^ Inca nu exista vreo licitatie noua pentru aceste presupuse lucrari.