News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

grig73


carutasul

Mie mi se pare absurd ca se accepta astfel de investitii, cu sosele modernizate, pe drumuri nationale si europene, prin mijlocul satului. Stiu ca e complicat si scump, dar mai bine de banii aia ocoleau cate sate puteau; pai ce localitate e aia prin care pe drumul principal aproape ca nu poti traversa, macar le faceau inca o primarie si pe partea cealalta a drumului :)   Stiu ca acum 100 de ani a fost singurul mod in care au vazut si ei asfaltul, dar de-acum gata, avem si noi pretentii...

dan_c

#2027
Conform Stas 1848/1-2011

Indicatoarele tip  Fig C29- limitare de viteza, in cazul nostru - 50km/h ,  se monteaza la capetele sectorului de drum pe care se interzice depasirea vitezei inscrise pe indicator, care este mai mica decat viteza maxima legala. Terminarea sectorului cu limitare de viteza se semnalizeaza prin indicatorul figura C36 - sfarsitul limitarii de viteza.

Daca sectorul de drum este in localitate atunci se justifica montarea ind C29,

Daca e in afara localitatii, montarea ind C29-50km/h este justificata deoarece in zona exista trecerea de pietoni si avand in vedere ca este si un sector de drum periculos unde este permis virajul la stanga prin zona mediana.

Referitor la Ind fig A22 ( trecere pt pietoni), acesta se monteaza :
- in travilan, inaintea fiecarei treceri pentru pietoni;
- in afara localitatilor, pe toate drumurile, cu exceptia celor de pamant.

Tipul indicatoarelor si locurile de instalare se stabilesc de catre administratorul drumului, impreuna cu politia rutiera





carutasul

Ele sunt corect montate, mai intai limitare la 70 dupa care la 50 in dreptul trecerilor de pietoni, nimic de zis.

dan_c

#2029
Quote from: carutasul on March 12, 2015, 05:44:22 PM
Ele sunt corect montate, mai intai limitare la 70 dupa care la 50 in dreptul trecerilor de pietoni, nimic de zis.


pai daca exista si C29 limitare 70km/h atunci este logic sa fie si limitarea de 50km/h inainte de trecerea de pietoni

discutiile astea ar trebui sa fie pe ''Siguranta circulatiei rutiere in Romania "

scuze sefu'

dan_c

DN 66, Bumbeşti Jiu - Petroşani

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2013.03.pdf

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă participanţii la trafic că în
perioada 15.03.2015 – 15.06.2015, în vederea executării lucrărilor de reabilitare, se închide circulaţia
rutieră pe DN 66, sectorul cuprins între km. 93+500 – 126+000 Bumbeşti Jiu - Petroşani, de luni până
sâmbătă, între orele 07:00 – 19:00, cu excepția intervalului 12:00 – 14:00, în care va fi permis
exclusiv traficul autovehiculelor cu MTMA ≤ 7,5 tone, precum și a autovehiculelor de transport
persoane
În ziua de duminică, circulaţia rutieră se va desfăşura în condiţii normale.
În perioada menţionată anterior, traficul rutier se va desfăşura deviat, pe următoarele variante de ocolire:
 Pentru relaţia Târgu Jiu – Petroşani şi retur:
1. DN 67, km. 83+100 (Tg. Jiu – Rm. Vâlcea) – DN 7, km. 170+752 (Rm. Vâlcea – Sibiu –
Sebeş -Simeria) – DN 66, km. 210+555 (Simeria- Haţeg - Petroşani)
2. DN 67, km. 83+100 (Tg. Jiu – Dr. Tr. Severin) – DN 6, km. 337+825 (Dr. Tr. Severin –
Orşova - Caransebeş) – DN 68, km. 5+300 (Caransebeş - Haţeg) – DN 66, km. 70+336 (Haţeg -
Petroşani)
3. DN 66, km. 83+100 (Tg. Jiu - Filiaşi) – DN 6, 264+995 km. (Filiaşi – Strehaia – Dr. Tr.
Severin – Orşova - Caransebeş) – DN 68, km. 0+000 (Caransebeş - Haţeg) – DN 66, km.
70+336 (Haţeg - Petroşani)

TibiV

Quote

Comunicat de presă
16.03.2015

Compania Naţională de Drumuri şi Autostrăzi din România SA anunţă participanţii la trafic că în perioada 16.03.2015 – 30.06.2015 pe podul de la Agigea, peste Canalul Dunare – Marea Neagră, situat pe DN 39 la poziția kilometrică 8+988, circulația va fi permisă tuturor categoriilor de autovehicule pe cele patru benzi aferente podului, cu excepția autovehiculelor și coloanelor agabaritice.

De asemenea, menţionăm că în perioada precizată va fi menținută măsura de restricționare a vitezei de deplasare la 50 km/h, pe toate cele patru benzi de circulație, de pe toată lungimea podului.
           
Informaţii suplimentare privind starea reţelei de drumuri naţionale pot fi obţinute de la Dispeceratul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din Romania S.A., la numerele de telefon 021/264.33.33; 021/9360 sau pot accesa pagina de internet: www.cnadnr.ro/Situatia Drumurilor Nationale.   
                                                                                                                                                                                                                                      CNADNR SA

Adica sa intelegem ca de la 01.07.2015 vor inchide podul ?!...  :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


TibiV

WTF ?!....
Drumul NATIONAL este drum județean ?!....
Ăştia sunt sănătoși ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan_c

#2034
DN 66 Bumbești Jiu – Petroșani

Vești proaste pentru șoferii care tranzitează șoseaua Bumbești Jiu – Petroșani! Traficul rutier pe Defileul Jiului va fi întrerupt în anumite intervale orare pentru continuarea lucrărilor de reabilitare pe DN 66. Pe acest tronson se va circula fără restricţii doar duminica, atunci când vor fi oprite lucrările.

Începând de astăzi, până pe data de 15 iunie 2015, pe DN66 Bumbeşti-Jiu – Petroşani, traficul rutier va fi întrerupt pentru toate categoriile de autovehicule de luni până sâmbătă, între orele 07.00-12.00 şi 14.00-19.00, pentru executarea unor lucrări. Între orele 12.00 – 14.00, pe respectivul segment de drum va fi permisă circulaţia doar pentru autovehiculele cu masa totală maximă autorizată mai mică de 7,5 tone şi pentru cele destinate exclusiv transportului de persoane. În zilele de duminică, circulaţia rutieră se va desfăşura în condiţii normale.

Conducătorii auto pot folosi rute ocolitoare.

Participanţii la trafic trebuie să ştie că restricţiile vor fi menţinute până pe data de 15 iunie. Pentru prevenirea accidentelor rutiere, conducătorii auto sunt sfătuiți să manifeste prudență sporită la volan și să respecte limitele legale de viteză pe toate categoriile de drumuri.

http://www.tvsud.ro/defileul-jiului-inchis.html

dr4qul4

rute ocolitoare?  :lol: :lol: :lol:

nu exista asa ceva pentru acest drum care se afla de atat timp in santier.
Asa-zisele rute ocolitoare ocolesc sute de km!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NGC

#2036
CNADNR a lansat licitatia pentru "Revizuire D.A.L.I. si realizare expertiza tehnica pentru DN 7D".
Documentele trebuie predate in maximum 5 luni de la data de incepere, care este cu maxim 10 zile dupa data semnarii contractului.

L.E. Este vorba de DN7D Km 0+000 - km 31+360.

NGC

#2037
Dedicatie speciala pentru alecu26:p

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r6267A.pdf







alecu26

de ce e pentru mine?

Oricum ce e de la buget putem zice la revedere.

Ma mira ca DN 76 e la buget????!!!!!

Sunt si lucrari finalizate poate 99,99%. Arad-Oradea????!!!!!????
Drumurile noastre POATE;

istvan78

Quote from: NGC20 on March 19, 2015, 07:39:44 AM
CNADNR a lansat licitatia pentru "Revizuire D.A.L.I. si realizare expertiza tehnica pentru DN 7D".
Documentele trebuie predate in maximum 5 luni de la data de incepere, care este cu maxim 10 zile dupa data semnarii contractului.
Pe toata lungimea de langa Curtea de Arges pana in V.O. (Greblesti)?