News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Tuneluri feroviare

Started by nenea_hartia, September 02, 2012, 07:38:33 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Neufunk

Pacat. In viziunea mea de revitalizare a Constantei tunelul ala ar trebui utilizat / facut un tunel nou..

GDPR

#61
ISU a organizat o simulare de accident in tunelul Runcu: http://www.tlplus.ro/incendiu-la-tunelul-runcu/

GDPR

Stadiu executie RK tuneluri Filesti si Runcu:


tom_sawyer

#63
Quote from: adrian rosca on May 01, 2017, 01:13:17 PM
Conform unui raport prezentat la Colegiul Prefectural de către Sucursala Regională CF Galaţi, refacerea tunelului CFR de la Fileşti, pe firul I al liniei Bucureşti - Galaţi, ar fi trebuit să fie gata în ultima lună a acestui an. Din valoarea totală actualizată de 94,14 milioane de lei pentru lucrări, a mai rămas o valoare de executat de 10,68 milioane de lei, inclusiv TVA.

În acest an, alocaţia financiară asigurată de la bugetul de stat a fost de numai 5 milioane de lei, inclusiv TVA, ceea ce înseamnă că - spun reprezentanţii Regionalei CFR Galaţi, lucrările nu vor putea fi finalizate în termenul programat.

La Tunel Filesti anul trecut ramasesera lucrari de efectuat de  10 milioane, si alocasera 5 (oare s-a si lucrat de 5 ??).

Anul asta au alocat ~3 milioane. Deci tot mai raman lucrari de 2 milioane...

yetiman

 :D La anul vor aloca 1 milion, apoi 0,5 si tot asa... si lucrarile nu se vor mai termina niciodata.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

tom_sawyer

#65
Pai oricum sunt incepute din 1996... si firma care lucreaza (Tunele Brasov) probabil n-o mai duce mult, parca era in insolventa.

GDPR

#66
Contractul pentru tunelul Filesti s-a semnat in 1996, iar cel pentru Runcu in 2008. La vremea respectiva, valoarea contractului pentru Runcu era de 16.5 milioane lei. Sa revedem alocarile pe 2017 conform adresei similare primita anul trecut de la CFR:



Insa, conform ROGOP CFR, platile pe 2017 au fost urmatoarele:

Tunel Filesti: 3.50 milioane lei (aici am inclus si ultima factura din decembrie 2017 care s-a platit de abia in 4 aprilie);
Tunel Runcu: 1.32 milioane.

In baza acestor fonduri stadiul fizic a crescut cu 8% la Runcu si cu doar 4% la Filesti.

TibiV

Quote from: adrian rosca on April 16, 2018, 08:53:35 PM
Contractul pentru tunelul Filesti s-a semnat in 1996, iar cel pentru Runcu in 2008.
Deci (pana acum) 22 de ani la Filesti, si "doar" 10 ani la Runcu....
Ce atata graba pe capul vostru ?!?!...
Sunt cinvins ca in urmatorii 10-15 ani vor fi gata amandoua...
Inclusiv becuri LED, panselute, apa la buda si... coliva proaspata !... :((

Cred ca dupa cativa ani de forum, mi-am decis "semnatura"...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Asta e finantarea de la buget: bani cu ţârâita si tergiversarea lucrarilor. Ba de multe ori intra si constructorul in insolventa, daca nu chiar in faliment. Cu toate astea, statul nu prea are apetit pentru fonduri europene.

Harry

Unul dintre cele mai inedite proiecte feroviare din Romania este realizat in anul 1898, pe teritoriul localitatii Calinesti, judetul Valcea.
In acea perioada se lucra la construirea caii ferate, iar la un moment dat traseul acesteia s-a intersectat cu manastirea fortificata Cornetu, o superba cladire din secolul 17, ctitorie a vornicului Mares Bajescu.
Datorita acestui fapt se ia decizia de a trece calea ferata pe sub manastire. Nu stiu cine a proiectat lucrarea, dar dupa aspect si tinand cont de anul in care a fost realizat banuiesc ca e vorba de Anghel Saligny sau o echipa coordonata de acesta.




nenea_hartia

@Harry: Incredibil, habar n-aveam, mulțumesc! Văd că tunelul încă mai e acolo.

Vice33

Încă se circulă pe acolo, nu? Știam că face parte din tronsonul cf Podu olt-valcea.

Harry

La cum arata de pe gmaps nu prea cred

frunzaverde

Quote from: Harry on June 19, 2018, 07:02:25 PM
La cum arata de pe gmaps nu prea cred

Da, se circula prin tunelul respectiv - e linia 201 Piatra Olt - Podu Olt.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

carutasul

Vedeți? Dacă nu sunt urși sunt călugări. Orice lucrare are obstacole neprevăzute, dacă vrei și ești bun, le depășești :)