News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[CT] Transportul public in Constanta

Started by Harry, January 09, 2018, 07:39:42 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

CT BUS S.A. a semnat contractul pentru Sistem E-ticketing cu RADCOM pentru suma de 10.330.500 lei + tva.

Harry

de azi a fost suspendata si linia 305, cica sapt viitoare urmeaza 310 si gata am scapat de dube

Harry

Quote from: Harry on August 01, 2020, 11:57:00 PM
S-a lansat consultarea populatiei pentru infiintarea lliniei CT Bus Gara Constanta-Cumpana.

S-a lansat consultarea si pt linia catre MK

Sunt zvonuri ca de luna viitoare incepe operarea celor 3 noi linii

Harry

Mdibuses de la Mercedes conform zvonurilor ar trebui sa intre pe trasee luna asta

Harry

#109
Licitatia pt autobuzele electrice de 12 m e in faza evaluarii financiare.

Reamintesc ofertele depuse sunt ale Alstom Transport, New Kopel Car Import, Bozankaya Otomotiv, Solaris si SOR

La CT vor veni 20 de bucati pe rutele 100, 100C si 43M.

Personal sper sa castige Solaris.

Harry

Maine dimineata la ora 10 va fi prezentat primul minibus. Revin maine cu multe poze  :D

Harry

Licitiatia pentru autobuzele electrice de 10 metri NU s-a mai reluat.

Harry

 Pe 04 august 2020, CT BUS S.A. a achitat integral anticipat obligația fiscală către A.N.A.F., stabilită prin Decizia de eșalonare la plată încheiată pe 20.04.2017, pentru o perioadă de 55 de luni.

📌 Cuantumul datoriei totale era de 27.923.828 lei, cu rata aproximativă lunară de 500.000 lei. Pe lângă această sumă datorată, autoritățile dispuseseră și sechestru asupra tuturor bunurilor aparținând fostei regii.
📌Graficul lunar de plată a datoriei a fost respectat cu strictețe, iar ca urmare a încadrării în prevederile O.U.G. 69 / 14.05.2020, CT BUS S.A. beneficiază de facilități fiscale în valoare de 2.786.475 lei.

📌Pentru stingerea datoriei s-au achitat 5.373.370 lei. Efortul financiar a fost realizat prin forțe proprii, fără contractarea niciunui împrumut.


❗️În prezent, CT BUS S.A. nu mai înregistrează datorii către A.N.A.F. Totodată, pe 12.08.2020, autoritățile au comunicat către CT BUS Decizia de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate nr. 58733 și Decizia de ridicare a măsurilor de executare silită aplicate asupra bunurilor sechestrate nr. 58731.

📄Certificatul fiscal care atestă 0 datorii deschide calea pentru noi investiții, CT BUS fiind eligibilă pentru proiecte cu fonduri atrase și proiecte cu fonduri europene. 🚌

Harry

As promised

























*****
✅CT BUS face următorul pas pentru a consolida poziția municipiului Constanța în topul oraşelor europene care
deţin o bază ultramodernă de transport în comun.
👉Valoarea totală a investiției făcute de către Primăria Municipiului Constanța este de 8 403 361 lei fără T.V.A, iar
valoarea unitară a unui autobuz este de 466 300 lei fără T.V.A.
🟢Procedurile de achiziție au fost demarate la sfârșitul anului trecut, o dată cu emiterea deciziei interne de
întocmire a documentației (caietului de sarcini) și s-au încheiat pe data de 19 iunie 2020, când a fost semnat
contractul cadru al achiziției.
MERCEDES-BENZ
- M2, de capacitate mică, EURO 6, faza D, cu podea coborâtă
🔴Cele 18 autobuze, care au o capacitate de transport de aproximativ 500 de călători pe oră, vor prelua fluxul de
călători și de pe străzile unde nu au acces mijloacele de transport în comun de dimensiuni mari.
Ele vor asigura legătura între obiective importante, printre care:
➔ Casa de Cultură a Sindicatelor;
➔ Spitalul Județean;
➔ Universitatea Andrei Șaguna;
➔ Universitatea Ovidius;
➔ Inspectoratul Județean de Poliție, etc.
🔵Cele 18 autobuze Mercedes-Benz, M2/M3, de capacitate mică, EURO 6, faza D sunt livrate de compania C&I
Eurotrans XXI și au dotări de ultimă generaţie, printre care:
• Motorizare Euro 6;
• Capacitate cilindrică de 2143 cmc;
• Lungime 7.4 m;
• Lățime de 2.0 m;
• Înălțime de 2.8 m;
• Putere: 163 CP (120kW);
• Cutie automată Mercedes cu 7 trepte – 7G-Tronic;
• Acces facil prin sistemul cu podea coborâtă;
• 3 uși de acces (două uși duble și una pentru șofer);
• Rampe de acces și un spațiu destinat unui scaun rulant pentru persoanele cu dizabilități;
• Capacitate de 28 de locuri: 10 locuri pe scaun și 18 locuri în picioare;
• Sisteme de climatizare (sisteme de încălzire, ventilație și condiționare a aerului)
• Sistem de supraveghere video: 7 camere digitale color, de înaltă rezoluție, 4 la interior și 3 la exterior;
• Sistem 3D cu camere video pentru numărarea pasagerilor;
• Sistem audio-video cu display LCD pentru informarea pasagerilor: panouri cu led exterioare față/ lateral/ spate/,
panou interior, 1 monitor 28.6;
• Sistem wireless destinat încărcării dispozitivelor mobile, dar și sistem USB Charge 5V - 1 A, cu aceeași
funcționalitate;
• Capabilitate Fleet Management (inclusiv un modul pentru gestiunea traseului, destinației, stațiilor și orarului de
circulație, integrat în sistemul AVL existent la CT BUS)
• Suport de biciclete;
• WI-FI gratuit pentru călători;
• Instalații de măsurare și înregistrare a vitezei, cu modul de înregistrare a evenimentelor (cutie neagră);
• Modul de autodiagnoză și semnalizare pentru facilitarea conducerii midibusului și de diagnoză pentru mentenanță;

****************





**************


est si un filmulet la editat, cand e gata il postez.

kitsune

și au dotări de ultimă generaţie, printre care:
• Capacitate cilindrică de 2143 cmc;
• Lungime 7.4 m;
• Lățime de 2.0 m;
• Înălțime de 2.8 m;
• Putere: 163 CP (120kW);
• Acces facil prin sistemul cu podea coborâtă;
• 3 uși de acces (două uși duble și una pentru șofer);
• Capacitate de 28 de locuri: 10 locuri pe scaun și 18 locuri în picioare...

:lol:  :lol:  :lol:

Alea de generație mai veche nu aveau ușă la șofer, sau cum? Cine le scrie ăstora pliantul publicitar, că e ca la unele mărci de autoturisme (dotare standard: 4 roți, uși, volan, etc.)
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry


Feri

Ma amuza catalogarea lor ca midibuse.  :lol:
Sunt minibuse in toata regula, s-a facut un mic upgrade de caroserie si s-a schimbat firma care le opreaza, atat. Oricum tot e bine, macar se integreaza in sistemul de abonamente ctbus (sper)

Harry

Lucrarile de modernizare a bulevardului Tomis, pe tronsonul Capitol-Victoria, se apropie de finalizare. Odata cu finalizarea acestor lucrari, maxim pana pe 15 septembrie vor deveni  functionale primele benzi unice destinate transportului public din Constanta.

Pe aceste benzi speciale vor circula autobuzele CT BUS, taxiuri si autospecialele politiei, ISU si ambulanta.

De asemena liniile 43, 43C si 43M isi schimba traseele pe sensul de mers dinspre centru catre Tomis 2 dupa cum urmeaza: La itnersectia Mircea cu Mamaia, autobuzele vor face stanga pe Mamaia si imediat dreapta pe Tomis.

Practic liniile CT BUS vor fi mutate de pe Mircea (tronsonul Mamaia-Ion Ratiu) pe Tomis.

kitsune

Și traficul normal de pe Tomis va fi mutat pe Mircea. Într-o zonă unde pe stânga sunt parcări și pe dreapta se oprește ilegal de multe ori. Good luck. Eu o să ocolesc de tot zona.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Harry

Gata de azi oficial nu mai exista maxi taxi in CT. Ultima linie ramasa , 310 a fost suspendata.