[B] Infrastructura si transportul public in Pipera si imprejurimi

Started by Ionut, January 20, 2018, 08:32:35 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rizzuh

Quote from: Pelicanul on February 13, 2018, 05:17:33 PM
Eu cred că unii dintre voi nu raționați. N-o să stea nimeni în câmp, așa cum a spus și colegul ^^^ se pot   amenaja foarte ușor  săli de așteptare,  și cum corporatistul actual bucureștean se sufocă fără net, sălile dotate evident cu  Wireless  moka. Da, și încă un aspect, un pasaj subteran de subtraversare a liniei, corporatistul bucureștean fiind cu ochii lipiți de propriul telefon să nu dea din greșeală Hyperionul peste el.

Da, se poate face ceva modern si curat. Daca ar fi doar peroane cu acoperis nu le-ar folosi nimeni, o cladire incalzita, cu scaune, poate. WiFi nu este nevoie, corporatistii au destul trafic, iar in zona nu este lipsa de semnal 4G ;)

Problema e ca tot la Gara de Nord ajungi. De acolo? Tot cu metroul. Daca adaugi la asta timpul de intrare in GdN, cu 10 km/h peste toate macazurile (ca sa nu sara rotile de pe ele de bune ce sunt), ajungi la GdN cand cu metroul erai deja acasa. Ar fi util doar pentru cei care locuiesc in Bucurestii Noi, de la GdN pot lua M4.

Quote from: Pelicanul on February 13, 2018, 05:17:33 PM
Ca să răspund la o afirmație de mai sus, eu recent ( 2 săptâmâni ? ) am trecut de vreo 6 ori pe lângă Gara Otopeni, n-am văzut nici un semnal aprins. De aici am dedus că centura încă nu e deschisă.

Am spus ca nu stiu daca semnalizarea a fost reparata. Probabil ca nu, cel mai probabil se circula cale libera. Nu sunt singurul care a zis ca CFR-ul a rezolvat unul din firele de circulatie de pe CFB:

Quote from: panzer on January 17, 2018, 03:23:24 PM
Firul 1 este gata. Am vazut trenuri electrice pe acest fir, cu ochiul liber din DNCB.
Se lucreaza instens la "igienizare" Sunt mai multe echipe de-a lungul traseului cu buldo-uri mici (gen bobcat) care indeparteaza mizeria si buruienile crescute.

Nimic deocamdata pe firul 2 (cel dinspre padure). N-am vazut inca progrese la electrificarea firului 2.

Si un articol pe aceeasi tema:
http://clubferoviar.ro/cfr-sa-redeschide-centura-de-nord-capitalei/

TibiV

Despre variante de iesire de pe A3 la intrarea in Bucuresti...

Quote from: voicul on February 18, 2018, 04:35:53 PM
Conteaza multe, dar pentru orele de varf cu drum la Obor, cred ca asa va fii varianta cea mai rapida (vorba vine rapida)

Mai rapida acum, cand doar cunoscatorii (nu foarte multi) folosesc varianta aia....
Care este o strada mai mult de acces la locurile de parcare din spatele blocurilor. Daca prinzi o masina de gunoieri, ai pus-o... In plus, pe strada aia este si intrarea/iesirea din McDonald's Colentina ...

Si sa nu uit...
Se pare ca intrarea A3 in Bucuresti are probleme cu "Fabricile"...

Scurtatura propusa de voicul se numeste "strada Fabrica de Gheata"...
"Dincolo", la Petricani, A3 da in "Fabrica de Glucoza"

In alta ordine de idei...
Intrarea in A3 venind de la Obor pe Sos.Colentina este exclusa.
In cursul saptamanii, in intervalul 10-18, faci in mod uzual 10 minute (6-7 semafoare) de la Mihai Bravu pana reusesti sa treci de semaforul de la Ziduri Mosi... O distanta undeva sub 600 de metri pe Google Maps.
Si asta se intampla acum, cand inca aproape nimeni nu foloseste traseul asta pentru A3 (am spus aproape nimeni pentru ca sunt si unii care au nervi sa foloseasca varianta Andronache/Stefanesti - DNCB - A3)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Gara Baneasa ar ajuta "corporatistii" de la Piata Presei.

In continuare judecati un traseu pe M800 de la Gara de Nord. Nu e neaparat rau, Gara de Nord fiind un nod important de transport in comun. Dar luati in considerare si centura feroviara si legatuara cu Ilfov care nu are metrou. Nu toti corporatistii vin din Militari. O parte importanta vin din Ilfov cu masinile proprii. Astia nu au de ales. Bucurestenii se ingramadesc in Metrou, dar pot veni la timp.

alexbb

Nu stiu daca are vreo legatura cu viitoarele lucrari de pe FdGl, dar astazi politia locala era pe strada G. Constantinescu (singura care leaga FdG cu D. Pompei) si nu dadea voie sa se parcheze, in plus au pus si ceva garduri din acelea mobile sa inteleaga toti romanii ca nu se mai poate parca. Se circula chiar decent pe strada. Astept cu mare nerabdare si 2 semafoare cu buton la trecerile de pietoni de pe D. Pompei.

Cat despre trenuri... vise umede pentru Bucuresti. CFR e un elefant intr-un magazin de bibelorui. Prea mare si birocratica (si corupto-comunist organizata) ca sa se adapteze la nevoile pietei, si sa gandeasca niste rute rapide si civilizate pentru naveta, sau cum se zice prin tarile din vest, 'comute to work'. In plus, infrastructura invechita si gandita doar pentru distante lungi, intre orase, iarasi nu ne ajuta deloc.

rizzuh

Quote from: panzer on February 19, 2018, 12:36:34 PM
Dar luati in considerare si centura feroviara si legatuara cu Ilfov care nu are metrou. Nu toti corporatistii vin din Militari. O parte importanta vin din Ilfov cu masinile proprii. Astia nu au de ales.

Pai... CFB nu a fost gandita pentru transport de persoane. Garile (mai mult haltele) sunt in camp, acolo unde sunt.

Sa zicem ca nu ar fi o problema reconstructia CF cu dublare, electrificare si corecturi de traseu (mai ales zona Popesti - Glina - Pantelimon, unde-i linie simpla serpuita).
Cine ar putea sa ia trenul? CFB trece prin mijlocul localitatilor doar la Bragadiru, Magurele... si cam atat.

La Chiajna este la margine, la Jilava este la margine (are deja gara), la Glina este la margine (cati muncitori din Pipera locuiesc in Glina?), la Voluntari este la margine, la Mogosoaia este la margine (cu o gara in camp) la Chitila este la margine (si nu-i nici loc pentru o gara fix in mijlocul nodului feroviar). Otopeni, Pantelimon, Popesti nici macar nu sunt aproape de CF.

Asta pe langa faptul ca daca vrei sa ajungi de la Bragadiru in Pipera este un ocol fantastic pe CFB. Macar prin complexul feroviar din Bucuresti, in zona Carpati, este legatura la M800 de pe toate directiile (linie simpla, dar macar este). Dar chiar si asa sunt o groaza de schimbatoare pentru a ajunge pe racord, mai ales venind dinspre Chiajna. Ca sa repari tot traseul, inclusiv prin complex, pentru viteze cat de cat decente (macar 80 km/h pe cerc si 50 km/h in complex) ar costa o avere. Toate liniile astea sunt in paragina.

Ionut

Miercuri ma duc la Ringier pentru un interviu despre infrastructura in Pipera si in Bucuresti. Dati-mi gloante. :) In special pentru problemele din Pipera.

voicul

Drum paralel cu linia ferata: Petricani - sos. Pipera. Nu ar strica nici sos. Pipera pana la Elvila/Lidl/ cumva iesire acolo la pasarela Baneasa.
Pasarela Petricani peste linia ferata
Fabrica de Glucoza
Razoare - aici se rezolva o parte rapid din schimbare timpi semafoare in functie de ore.
Pasaj la arcul de Triumf.
Bd. Timisoara sa iasa in DNCB.

L.E. Linia lui 5. Si pana se gandesc ... sa scoata semnele de ocolori prin dreapta a refugiilor - adica sa se poate circula pe linia de tramvai.

Goldmund

Faptul ca in Pipera Sud lucreaza azi 65 de mii de angajati nu este o catastrofa.
Exista cartiere in marile orase ale lumii unde lucreaza sute de mii de oameni pe aceeasi suprafata de teren plus cateva turnuri care si aici se vor face...Infrastructura este sub orice critica la noi, nu concernele  care angajeaza it-isti si ne scot din rahat ar fi de vina...
Voi vedeti tramvaiele ruginite de acum 40 de ani care circula pe acolo si care iarna nu au usile inchise? In loc de tramvaiele alea ar trebui tramvaie dublu de lungi, silentioase, cu aer conditionat plus autobuze articulate, dar nu turcisme,  parcari uriase sub si supraterane, mai multa verdeata , trotuare de cinci ori mai late decat cele din zona(ajunsii din mediul rural nu au avut trotuare!!!!) si atunci primarii si-au facut treaba intr-un mandat de cativa ani

PS
Azi am vizionat interviul lui Ionut pentru "Libertatea". Daca bucurestenii s-ar interesa mai mult de orasul lor, chiar ca ar putea schimba in bine capitala, dar din pacate putini sunt precum Ionut...

dr4qul4

De unde ati scos Pipera Sud?
Exista Ansamblul (cartierul) Aviatiei (Nordului-B Vacarescu-Avionului), Platforma Industriala (acum cartier) Pipera si fostul sat Pipera, acum cartier al Voluntariului
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Deci nu se schimba nici o brodura in 20 de ani. Nu se rabiliteaza nici macar un singur metru de trotuar in 20 de ani. Si de vina nu este nimeni. S-au mai facut lucruri in Bucuresti dar zona Pipera a fost faultata de PMB si de Sectorul 2 integral.

Ajungi sa crezi ca Pandele, care s-a apucat acum de borduri dupa CF, are mai mult respect fata de orasul lui Corporatist decat au avut toti primarii Bucurestiului dupa 2000 pana in prezent de zona unde lucreaza atatia oameni.

In ultimele zile au aparut masini ale Politiei Locale sector 2 care stationeaza la Metrou Pipera si impiedica parcarea pe centrul bulevardului.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 24, 2018, 09:09:56 PM
De unde ati scos Pipera Sud?
Exista Ansamblul (cartierul) Aviatiei (Nordului-B Vacarescu-Avionului), Platforma Industriala (acum cartier) Pipera si fostul sat Pipera, acum cartier al Voluntariului
Pai cred ca Pipera Sud este exact fosta Platforma Industriala (care apartine de S2) iar "Sud" vrea sa insemne ca este altceva decat fostul sat Pipera din Voluntari, care probabil este considerata Pipera Nord...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexbb

#salvatipipera Sorin Chiriță și Speranța Cliseru, la Interviurile Libertatea LIVE

- Linia 5 suspendata ar fi doar temporara, se urmareste modernizarea ei, si sa fie dusa pe I.I. de la Brad si Sisesti pana la M4. De-asemenea o linie pana la academia militara...
- Linia 16 - unita cu Linia 5, largire pe Maica D si Lizeanu pt linie rapida + coborarea la intersectia cu FdGc pt eliminarea conflictului de trafic (proiectul va fi gata in acest an si se va demara in regie proprie cu fantasticele companii ale primariei) - a adus in discutie si revenirea la giratoriu in intersectia cu A3... noaptea mintii
- Supralargirea FdGc - mai avem cateva exproprieri pt ca diversi (politie, muzeu, skanska...) vor intrari separate... Lucrarile vor incepe nu mai tarziu de 1 iunie
- Petricani cu CF Constanta - blablabla, scuze se lucreaza pt atribuirea lucrarilor la pasajele cu CF (petricani si andronache plus intrare in cartierul H Coanda)
- La fel lucreaza si la pasaj peste colentina la Dna Ghica
- Drumul paralel cu CF mai asteapta
- Se urmaresc si noi legaturi intre Pipera, D. Pompeiu si FdGc poate chiar sens unic pe FdGc pt preluarea traficului A3, iar D. Pompeiu sens unic in directia opusa... no comment.
- D Pompeiu - largit + modernizarea liniei de tranvai
- 2 gari pe CF, una la spitalul metropolitan plus una la Petricani - CFR lucreaza la modernizarea centurii feroviare (e gata in 2 ani de zile). Anul viitor va fi primul punct intermodal cu CFR.
- Nimic practic despre intrarea A3 in Buc, doar ceva povesti sau vorbe de duh, inclusiv - dl. Chirita: "uitandu-ne pe google earth, sunt anumite zone care nu apar ca si construite"... Serios? Pe Google Earth va uitati sa vedeti daca o zona e construita sau nu?
- O bila mai alba pt ca dl Chirita spune ca oricat ai largi, tot va fi haos in trafic pt ca drumurile atrag trafic.
- pista de biciclete Dna Ghica - Pipera, primii 67km de piste de biciclete cica vor fi gata anul asta
- 2 autobuze din Voluntari care intorc la Pasajul pipera, ar putea merge pana la A. Vlaicu - se studiaza daca s-ar putea face un pct de intoarcere la Globalworth
- ceva discutii despre transformarea RATB in STB, si autoritate metropolitana, integrare B cu IF... de aici nu prea am mai avut timp si rabdare sa ascult.


voicul

"Supralargirea FdGc - mai avem cateva exproprieri pt ca diversi (politie, muzeu, skanska...) vor intrari separate... Lucrarile vor incepe nu mai tarziu de 1 iunie"

Si anu? Care e anu?

dr4qul4

Localii vor sa dea amenzi in zona Pipera. Ei vor, dar e cam greu. Pana acum dadeau avertismente (in sectorul 3 te invitau la sectie). De acum inainte insa vor sta la panda. Adica vor fi pandari  :lol:

Quote"În ultima lună am dat 1.020-1.026 de avertismente. Sancţiunile au fost în jur de 300-350. Aici avem o greutate. Agenţii nu pot să sancţioneze conducătorul auto decât dacă îl găsesc lângă mijlocul de transport cu care circulă, întrucât este o hotărâre a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie care nu ne mai dă posibilitatea să intrăm în baza de date şi să interogăm cine a condus mijlocul de transport", spune Aurelian Dobrilă.
Ar fi de  :lol:, daca n-ar fi de  :bash:

Eu am o intrebare, daca nu recunosc ca sunt soferul acelei masini, ce imi pot face?

Sursa
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024