Author Topic: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera  (Read 3927 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh

  • Executive
  • *****
  • Posts: 359
  • Karma: +87/-22
Re: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera
« Reply #60 on: February 14, 2018, 12:25:11 PM »
Eu cred că unii dintre voi nu raționați. N-o să stea nimeni în câmp, așa cum a spus și colegul ^^^ se pot   amenaja foarte ușor  săli de așteptare,  și cum corporatistul actual bucureștean se sufocă fără net, sălile dotate evident cu  Wireless  moka. Da, și încă un aspect, un pasaj subteran de subtraversare a liniei, corporatistul bucureștean fiind cu ochii lipiți de propriul telefon să nu dea din greșeală Hyperionul peste el.

Da, se poate face ceva modern si curat. Daca ar fi doar peroane cu acoperis nu le-ar folosi nimeni, o cladire incalzita, cu scaune, poate. WiFi nu este nevoie, corporatistii au destul trafic, iar in zona nu este lipsa de semnal 4G ;)

Problema e ca tot la Gara de Nord ajungi. De acolo? Tot cu metroul. Daca adaugi la asta timpul de intrare in GdN, cu 10 km/h peste toate macazurile (ca sa nu sara rotile de pe ele de bune ce sunt), ajungi la GdN cand cu metroul erai deja acasa. Ar fi util doar pentru cei care locuiesc in Bucurestii Noi, de la GdN pot lua M4.

Ca să răspund la o afirmație de mai sus, eu recent ( 2 săptâmâni ? ) am trecut de vreo 6 ori pe lângă Gara Otopeni, n-am văzut nici un semnal aprins. De aici am dedus că centura încă nu e deschisă.

Am spus ca nu stiu daca semnalizarea a fost reparata. Probabil ca nu, cel mai probabil se circula cale libera. Nu sunt singurul care a zis ca CFR-ul a rezolvat unul din firele de circulatie de pe CFB:

Firul 1 este gata. Am vazut trenuri electrice pe acest fir, cu ochiul liber din DNCB.
Se lucreaza instens la "igienizare" Sunt mai multe echipe de-a lungul traseului cu buldo-uri mici (gen bobcat) care indeparteaza mizeria si buruienile crescute.

Nimic deocamdata pe firul 2 (cel dinspre padure). N-am vazut inca progrese la electrificarea firului 2.

Si un articol pe aceeasi tema:
http://clubferoviar.ro/cfr-sa-redeschide-centura-de-nord-capitalei/

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.302
  • Karma: +2823/-576
Re: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera
« Reply #61 on: February 19, 2018, 01:14:21 AM »
Despre variante de iesire de pe A3 la intrarea in Bucuresti...

Conteaza multe, dar pentru orele de varf cu drum la Obor, cred ca asa va fii varianta cea mai rapida (vorba vine rapida)

Mai rapida acum, cand doar cunoscatorii (nu foarte multi) folosesc varianta aia....
Care este o strada mai mult de acces la locurile de parcare din spatele blocurilor. Daca prinzi o masina de gunoieri, ai pus-o... In plus, pe strada aia este si intrarea/iesirea din McDonald's Colentina ...

Si sa nu uit...
Se pare ca intrarea A3 in Bucuresti are probleme cu "Fabricile"...

Scurtatura propusa de voicul se numeste "strada Fabrica de Gheata"...
"Dincolo", la Petricani, A3 da in "Fabrica de Glucoza"

In alta ordine de idei...
Intrarea in A3 venind de la Obor pe Sos.Colentina este exclusa.
In cursul saptamanii, in intervalul 10-18, faci in mod uzual 10 minute (6-7 semafoare) de la Mihai Bravu pana reusesti sa treci de semaforul de la Ziduri Mosi... O distanta undeva sub 600 de metri pe Google Maps.
Si asta se intampla acum, cand inca aproape nimeni nu foloseste traseul asta pentru A3 (am spus aproape nimeni pentru ca sunt si unii care au nervi sa foloseasca varianta Andronache/Stefanesti - DNCB - A3)

panzer

  • Hero
  • *
  • Posts: 526
  • Karma: +300/-39
Re: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera
« Reply #62 on: February 19, 2018, 12:36:34 PM »
Gara Baneasa ar ajuta "corporatistii" de la Piata Presei.

In continuare judecati un traseu pe M800 de la Gara de Nord. Nu e neaparat rau, Gara de Nord fiind un nod important de transport in comun. Dar luati in considerare si centura feroviara si legatuara cu Ilfov care nu are metrou. Nu toti corporatistii vin din Militari. O parte importanta vin din Ilfov cu masinile proprii. Astia nu au de ales. Bucurestenii se ingramadesc in Metrou, dar pot veni la timp.

alexbb

  • Officer
  • ***
  • Posts: 184
  • Karma: +65/-14
Re: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera
« Reply #63 on: February 19, 2018, 12:45:00 PM »
Nu stiu daca are vreo legatura cu viitoarele lucrari de pe FdGl, dar astazi politia locala era pe strada G. Constantinescu (singura care leaga FdG cu D. Pompei) si nu dadea voie sa se parcheze, in plus au pus si ceva garduri din acelea mobile sa inteleaga toti romanii ca nu se mai poate parca. Se circula chiar decent pe strada. Astept cu mare nerabdare si 2 semafoare cu buton la trecerile de pietoni de pe D. Pompei.

Cat despre trenuri... vise umede pentru Bucuresti. CFR e un elefant intr-un magazin de bibelorui. Prea mare si birocratica (si corupto-comunist organizata) ca sa se adapteze la nevoile pietei, si sa gandeasca niste rute rapide si civilizate pentru naveta, sau cum se zice prin tarile din vest, 'comute to work'. In plus, infrastructura invechita si gandita doar pentru distante lungi, intre orase, iarasi nu ne ajuta deloc.

rizzuh

  • Executive
  • *****
  • Posts: 359
  • Karma: +87/-22
Re: [B] Sistematizarea infrastructurii si a transportului public in zona Pipera
« Reply #64 on: February 19, 2018, 03:58:55 PM »
Dar luati in considerare si centura feroviara si legatuara cu Ilfov care nu are metrou. Nu toti corporatistii vin din Militari. O parte importanta vin din Ilfov cu masinile proprii. Astia nu au de ales.

Pai... CFB nu a fost gandita pentru transport de persoane. Garile (mai mult haltele) sunt in camp, acolo unde sunt.

Sa zicem ca nu ar fi o problema reconstructia CF cu dublare, electrificare si corecturi de traseu (mai ales zona Popesti - Glina - Pantelimon, unde-i linie simpla serpuita).
Cine ar putea sa ia trenul? CFB trece prin mijlocul localitatilor doar la Bragadiru, Magurele... si cam atat.

La Chiajna este la margine, la Jilava este la margine (are deja gara), la Glina este la margine (cati muncitori din Pipera locuiesc in Glina?), la Voluntari este la margine, la Mogosoaia este la margine (cu o gara in camp) la Chitila este la margine (si nu-i nici loc pentru o gara fix in mijlocul nodului feroviar). Otopeni, Pantelimon, Popesti nici macar nu sunt aproape de CF.

Asta pe langa faptul ca daca vrei sa ajungi de la Bragadiru in Pipera este un ocol fantastic pe CFB. Macar prin complexul feroviar din Bucuresti, in zona Carpati, este legatura la M800 de pe toate directiile (linie simpla, dar macar este). Dar chiar si asa sunt o groaza de schimbatoare pentru a ajunge pe racord, mai ales venind dinspre Chiajna. Ca sa repari tot traseul, inclusiv prin complex, pentru viteze cat de cat decente (macar 80 km/h pe cerc si 50 km/h in complex) ar costa o avere. Toate liniile astea sunt in paragina.