[IF] Centura Buftea

Started by punktnet, December 16, 2021, 09:50:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

NGC

"PROIECTARE SI EXECUTIE "Varianta de ocolire Buftea""

Avem un singur ofertant, adica asocierea E.M. PRIME CONSTRUCT S.R.L. + OPR ASFALT S.R.L. + OBRAS PUBLICAS Y REGADIOS S.A..

AndreiB

Random thought - pasajul peste M1000 lasa loc suficient pentru cvadruplare? Nu mi se pare o perspectiva asa indepartata cat sa nu merite future proofing.

NGC

^^

Umbla vorba prin targ ca licitatia se va anula.

NGC

^^^

Licitatia a fost in sfarsit anulata. Au tras de timp.

TibiV

De la FB CNAIR:

QuoteO nouă licitație pentru construcția Variantei Ocolitoare #Buftea (județul #Ilfov)!
Pentru că orașul Buftea are nevoie de o #Variantă #Ocolitoare care să scoată traficul rutier de tranzit din localitate am reluat procedurile și am transmis astăzi spre validare la #ANAP documentația pentru #licitația necesară proiectării și construcției acestui obiectiv.
Varianta Ocolitoare Buftea va avea o lungime de 5,77 km și o durată contractuală de 34 luni (10 luni proiectare și 24 luni execuția lucrărilor).
#Finanțarea obiectivului va fi asigurată prin #Fonduri #Europene Nerambursabile, iar data limită pentru depunerea ofertelor și valoarea estimată vor fi anunțate în SICAP în momentul publicării anunțului de participare.
Varianta ocolitoare va porni de la km 17+100 al DN 1A, cu orientarea nord, va ocoli pe partea de est complexul Avicola Buftea (zona propusă pentru construcția unor locuințe colective) și va continua pe culoarul natural care marginește canalul situat la est de localitatea Buftea, paralel cu DN 1A.
La km 0+580 traseul va traversa denivelat un drum colector a cărui lărgire la 4 benzi este prevăzută în PUG, DJ 101 la km 2+785 și magistrala 300 a CFR, la km 4+600.
Varianta Ocolitoare Buftea va face joncțiunea cu DN 1A, la km 21+700, prin strada Metalurgiei.

... transmis spre validare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

[CN1054750] - PROIECTARE SI EXECUTIE "Varianta de ocolire Buftea"

Data publicare: 30.04.2023

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 329.045.162,51  si 389.320.390,69 lei

Data limita depunere oferte: 15.06.2023

Konter

"Valoarea estimată a acestui contract este de 329,04 milioane de lei fără TVA, iar finanțare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile din cadrul POT 2021 – 2027, de la bugetul de stat și/sau alte surse legal constituite.
Cele șapte oferte au fost depuse de către:
* Asocierea Bog'art SRL – Trace Group Hold PLC (România – Bulgaria);
* Constructii Erbașu SA (România);
* Asocierea IBB-HIB Romania SRL – IBB Haus-Und Industriebau GMBH (România – Germania);
* Onur Taahhut Taşimacilik Inşaat Ticaret Ve Sanayi AŞ (Turcia);
* Porr Construct SRL (capital austriac);
* Asocierea Tracon SRL – Chirulli Andrea Impresa Individuale (România – Italia);
* Asocierea X-Way Infrastructure SRL – Concelex SRL – Terra Gaz Construct SRL – Hydrostroy AD (România – Bulgaria).


Caracteristicile Variantei de ocolire Buftea sunt:
* 5,7 km lungime;
* iluminat public;
* două parcări, în care se are în vedere și montarea de sisteme de cântărire a autocamioanelor și de utilare a acestora cu stații de încărcare pentru autovehiculele electrice;
* sistem de colectare și scurgere ape;
* trei pasaje: pasaj peste calea ferată București-Ploiești (81,90 m lungime), pasaj peste DJ101 (84,90 m lungime), pasaj peste drum betonat (36,10 m lungime).
* trei intersecții la nivel:
– intersecție giratorie la km 0+000 (începutul variantei intersectează DN 1A la km 17+100 și va asigura conexiunea cu nodul rutier al autostrăzii de centură București);
– joncțiunea Variantei Ocolitoare cu DN 1A se face la km 21+700 (km 5+774 al Variantei Ocolitoare) utilizând Strada Metalurgiei;
– intersecție (nod rutier) cu DJ101.

VO Buftea va veni în completarea investițiilor privind pasajul Mogoșoaia, lărgirii la 4 benzi a DN1A între Parc Mogoșoaia și DNCB.
Durata contractuală este de 34 luni, din care 10 luni perioada de proiectare și 24 luni perioada de execuție a lucrărilor."

In afara de bogart-trace group(bulgarii de pe a7) si concelex care nu se descurca grozav la VO Barlad, restul arata bine.

Sursa: https://arenaconstruct.ro/varianta-ocolitoare-buftea-sapte-oferte-pentru-proiectare-si-executie/

AdrianRO

Se mai stie ceva despre statusul proiectului?

Kitz

QuoteAm desemnat astăzi constructorul Variantei de Ocolire #Buftea, județul #Ilfov!
PORR CONSTRUCT SRL, care a câștigat acest contract cu suma de 281,17 milioane de lei (fără TVA), are la dispoziție 34 de luni pentru finalizarea proiectării și a lucrărilor (10 luni perioada de proiectare și 24 de luni perioada de execuție a lucrărilor).
Contractul pentru construcția acestei variante ocolitoare, în lungime de 5,77 km, este finanțat prin Programul Transport 2021-2027 (#PT).
Traseul acestui nou obiectiv de infrastructură rutieră va porni de la km 17+100 al #DN1A, va ocoli pe partea de est complexul Avicola Buftea și va continua pe culoarul natural care mărginește canalul situat la est de localitatea Buftea, paralel cu DN1A.
Traseul va traversa denivelat un drum colector, #DJ101, magistrala 300 a #CFR și va face joncțiunea cu DN1A ( la km 21+700) prin strada #Metalurgiei.
Semnarea contractului va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Sursa: Cristian Pistol, Facebook

dr4qul4

Tiandn cont de traseul ales pentu DX B-Targoviste ce rost mai au spatiile de servicii si pasajul peste DJ101 de pe centura Buftea?
Nu am o problema cu realizarea unui nou drum, dar spatiile de servicii ar trebui sa fie acum pe acel DX (in aceeasi zona), iar un giratoriu la sol ar fi de ajuns (practic va deservi doar Crevedia).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Gigeluș

Cred că e prea târziu să se mai schimbe ceva.