Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cutter

Ionuț, răspund aici.

Quote from: Ionut on August 16, 2015, 07:21:12 AM
Quote from: alecu26 on August 15, 2015, 11:29:23 PM
Ce propun: API sa ceara procesul verbal de la CTE al cnadnr pentru acest proiect.

Bine, cerem, dar avem sanse sa-l si primim? Nu sunt confidentiale documentele astea? Din ce stiu eu nu poti cere chiar tot pe legea aia de acces la informatii sau cum se numeste.

Poți cere orice informație de interes public care se definește ca: Art 2. lit b) prin informatie de interes public se intelege orice informatie care priveste activitatile sau rezulta din activitatile unei autoritati publice sau institutii publice, indiferent de suportul ori de forma sau de modul de exprimare a informatiei;. Rezultă fără echivoc că procesul-verbal de la CTE intră în această definiție, adică este informație de interes public.

Pe de altă parte sunt prevăzute o serie de excepții la articolul 12. Iată lista completă:

Art. 12.
(1) Se excepteaza de la accesul liber al cetatenilor, prevazut la art. 1, urmatoarele informatii:
a) informatiile din domeniul apararii nationale, sigurantei si ordinii publice, daca fac parte din categoriile informatiilor clasificate, potrivit legii;
b) informatiile privind deliberarile autoritatilor, precum si cele care privesc interesele economice si politice ale Romaniei, daca fac parte din categoria informatiilor clasificate, potrivit legii;
c) informatiile privind activitatile comerciale sau financiare, daca publicitatea acestora aduce atingere principiului concurentei loiale, potrivit legii;
d) informatiile cu privire la datele personale, potrivit legii;
e) informatiile privind procedura in timpul anchetei penale sau disciplinare, daca se pericliteaza rezultatul anchetei, se dezvaluie surse confidentiale ori se pun in pericol viata, integritatea corporala, sanatatea unei persoane in urma anchetei efectuate sau in curs de desfasurare;
f) informatiile privind procedurile judiciare, daca publicitatea acestora aduce atingere asigurarii unui proces echitabil ori interesului legitim al oricareia dintre partile implicate in proces;
g) informatiile a caror publicare prejudiciaza masurile de protectie a tinerilor.


Nu cred că procesul-verbal al CTE-ului intră la vreuna din aceste categorii de exceptare.

alecu26

#571
plus ca sedintele CTE sunt publice.

Nu cred oricum ca ar fi in avantajul lor sa fim refuzati. CTE_ul din ce stiu eu, ajuta CNADNR. CNADNR a aprobat cu OBSERVATII proiectul lui TS, tocmai pentru ai ajuta sa mearga mai departe cu executia si obtinerea autorizatiilor.

Drumurile noastre POATE;

sebba

Quote from: disney on April 30, 2015, 12:02:16 AM
4) a) Cand se va lansa licitatie pentru lucrari pentru finalizarea lucrarilor pentru pasajul peste CF Brad - Curtici si DJ709B de pe centura de Nord a Aradului? (corespunzator contractului reziliat cu firma CCCF)?
b) Care este stadiul documentatiei pentru noua licitatie pentru acest pasaj?
c) Cand se va lansa licitatie pentru lucrari pentru finalizarea lucrarilor pentru pasajul peste CF Arad - Bucuresti de pe centura de Nord a Aradului? (corespunzator contractului reziliat cu firma CONFORT)?
d) Care este stadiul documentatiei pentru noua licitatie pentru acest pasaj?

se mai stie ceva de subiectul asta? asteptam alegerile din 2078? e perfect, am timp sa trec la budism si sa ma reincarnez...
Sailing away! S/Y Haimana

cutter

Răspunsuri legate de Orăștie-Sibiu lotul 3 și de Sebeș-Turda, dar și lipsa unor răspunsuri sub un pretext ridicol.






cutter

Răspuns referitor la studiile de fezabilitate pentru DX7.


cutter

Răspunsuri referitoare la disputele contractuale de pe Lugoj-Deva lot 2. Ne-a fost refuzat accesul la procesul-verbal prin care a fost aprobat proiectul tehnic în Consiliul Tehnico-Economic al CNADNR.



stefan_viziru

Sper ca API poate sa intrebe CNADNR in legatura cu mizeria existenta pe DN 7C Transfagarasan:

- ce firma efectueaza servicii de salubritate pe DN 7C
- care este valoarea contractului ?
- care sunt clauzele contractuale?
Daca nu exista o astfel de firma:
- ce masuri intelege sa ia CNADNR pentru a asigura igienizarea drumului.

In present, DN 7C este plin de peturi in parcari, santuri, parcari improvizate, pe pantele din apropierea drumului. Sunt sute de tone, iar la Poarta Genistilor cineva a vandalizat inscriptia cu spray verde. Este pur si simplu o rusine nationala!

Poate ca API ar putea chiar realiza un reportaj care sa ajunga la un post de televiziune si ar putea sesiza Ministerul Mediului
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

pasadia

Este o rusine nationala poporul roman care se asteapta sa-i adune altcineva gunoaiele pe care le arunca aiurea. Asta desi au masina la dispozitie si pot sa-si care linistiti gunoiul pana la primul cos / container disponibil.

Ce naiba, ne dorim acum sa puna CNADNR cosuri de gunoi de-a lugul Transfagarasanului? Bine, nici macar nu ar fi folosite de oameni (ci eventual de animalele salbatice care s-ar invata astfel ca gunoiul reprezinta o sursa de hrana. Singurul impact e ca ar distruge si mai mult mediu. Iar singura solutie la problema ta e sa nu mai arunci gunoiul.

stefan_viziru

Scrisesem un mesaj mai lung, vad ca moderatorul mi l-a sters.

Pe scurt:

Nu e "problema mea" e problema tuturor, ca nu e doar drumul meu acest DN 7C, ci in egala masura al tuturor celor ce il folosesc!!!

Si nu vad cum niste cosuri de gunoi ar distruge mediul - sau animalele care cauta in ele. Mediul e distrus de gunoaie aruncate peste tot sau de gunoaiele neridicate din cosurile de gunoi de firma de salubritate!

Eu nu arunc niciodata gunoiul, cand am putut am strans ce au aruncat altii.

CNADNR  e proprietar, trebuie sa mentina drumul curat, e autoritate publica!

O adresa catre CNADNR din partea API nu ar face nimanui rau si ar clarifica unele lucruri. Ca sa stim si noi, publicul normal, de ce sunt gunoaie asa de multe pe DN7C de atat amar de ani si nimeni nu face nimic!!!

A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

Ionut

Motivul pentru care l-am sters a fost ca acest topic nu este de discutii, este strict pentru a pune intrebari. Avem topicuri pentru fiecare subiect.

stefan_viziru

Intrebari pentru CNADNR:

1) va rugam sa ne precizati, in prezent, care este modalitatea de asigurare a serviciilor de salubritate pe DN 7C : externalizare catre o firma privata, in regie proprie etc.
- daca salubrizarea drumului este asigurata de catre o firma privata, va rugam sa ne precizati: data incheierii contractului, durata acestuia, valoarea platilor, obligatiile firmei respective;

2) avand in vedere accesul dificil (drum fara localitati, cu exceptia "capetelor") va rugam sa ne precizati , daca este cazul, forma de colaborare existenta in prezent intre CNADNR si agentiile de mediu din judetele Sibiu si Arges pentru sanctionarea firmelor si persoanelor care incalca prevederile legale referitoare la protectia mediului inconjurator;

3) va rugam se ne precizati daca in prezent CNADNR are incheiat sau urmeaza sa incheie protocoale de colaborare cu ONG-uri din domeniul protectiei mediului pentru asigurarea curateniei pe DN 7C;

4) avand in vedere starea deplorabila a salubritatii acestui drum, precum si imprejurarea ca DN7C face parte din imaginea de tara a Romaniei,
ce masuri intelegeti sa luati pentru imbunatatirea substantiala a starii de curatenie a drumului prin eliminarea gunoaielor existente
A12 sau A6 pentru Romania pana in 2025!

adiarc

Pe Dn Sibiu -Fagaras , in zona urcării spre localitatea Bradu si invers spre Vestem , am avut la un moment dat un proiect de realizare ( pe ambele sensuri ) , a doua benzi la urcare , pt depășirea vehiculelor lente.
La un moment dat , chiar s-a defrișat o parte din pădure.De ce s-a abandonat acest proiect ?
Se are in vedere reluarea acestuia ?
In zona traficul este de coșmar , adesea urcându-se cu 15-20 de km / ora.

PS : consider ca se impune o reclamație la adresa CNADNR , cel putin la avocatul poporului.
In ultimul timp , răspunsurile vin dupa luni de zile , mult peste termenul legal de 30 de zile.

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

România asista la o premiera nedorita ,care aduce prejudicii majore de imagine , dar si prejudicii economice , mai ales transportatorilor , aceea de a inchide Total un tronson de autostrada.

Intenționează CNADNR sa se îndrepte in justiție împotriva antreprenorului Salini Impregilo pentru a recupera prejudiciile cauzate de închiderea acestui tronson ?

Intenționează Cnadnr sa introducă Salini Impregilo pe lista neagră a companiilor care nu mai sunt acceptate la licitații in Romania  , in perspectiva modificării legii achizițiilor publice ?

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

raduac

Așadar au demarat demersurile necesare în vederea achiziționării serviciilor... iar lansarea procedurilor de achiziție ... se va demara în cel mai scurt timp. Limba de lemn a CNADNR ,,frizează" perfecțiunea!

Quote from: cutter on August 27, 2015, 06:58:06 PM
Răspuns referitor la studiile de fezabilitate pentru DX7.



horatiu.cosma

Pacat, incepuse sa imi placa de CNADNR in primavara, cand au dat niste termene foarte clare "pana in x aprilie se deschid ofertele, pana in y iunie se anunta castigatorul etc".