Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

ovideatza

Centura de trafic usor pentru Iasi reprezinta in fapt "eliberarea" unui cartier (daca nu doua trei) care momentan sunt pur si simplu sufocate, cu legaturi improprii cu orasul si exteriorul sau.

In opinia mea, orasul ar trebui sa faca singur varianta "trafic usor", respectiv legatura cartiere Mircea/ Galata/ Dacia cu centura existenta, iar CNANDR sa se implice mai departe pe partea de trafic greu, continuarea bucatii existente de centura catre DN-uri, momentan legam nimic de nimic.

Ps: poate un coleg sa reposteze imaginile de mai sus care nu se vad pe tel in alta parte, de ex imgur.com ? Multumesc anticipat.

dr4qul4

Perfect de acord. Autoritatile locale ar tb sa puna mana si sa faca proiecte, nu sa astepte "de la centru".
Trebuie sa realizam ca fara descentralizare nu putem fi competitivi.
Investitiile de interes local tb facute de primarii, nu asteptat sa vina CNADNR-ul si mai apoi sa li se reproseze ca tb sa faca diferit. E greu sa cunosti situatia de la sute de km distanta.
Primariile ar tb sa intre in competitie pt fonduri. Din pacate, suntem inca departe. In loc sa se ia exemplu de la alt oras, la noi domneste invidia
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Va rog sa discutam pe thread-urile de fonduri si altele, unde trebuie. Aici sa pastram strict comunicarea cu institutiile. Multam!

adiarc

1.Ce măsuri concrete ( repet , măsuri concrete , nu declarații ) , intenționează sa ia CNADNR , pt remedierea problemelor grave de pe lotul Orăștie-Sibiu ( Salini-Impregilo ) si pt recuperarea prejudiciilor de la constructor ?
2.Este evident ca lotul de mai sus are o multime de vicii de proiectare si execuție , care vor putea fii descoperite integral , doar printr-o expertiza profesionista.Intentioneaza CNADNR sa comande o asemenea expertiza ?
3.Care sunt măsurile luate sau măsurile pe care intenționează sa le ia CNADNR , pt rezolvarea numeroaselor probleme de implementare a proiectelor de autostrăzi ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR mai multe demersuri la furnizorii de utilități pt urgentarea si simplificarea relocării utilităților de pe Șantierele de construcție de autostrăzi ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR mai multe demersuri la Agențiile Regionale de Mediu pt urgentarea si simplificarea eliberării aut.de mediu ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR mai multe demersuri , la autoritățile locale , centrale , pt urgentarea si simplificarea exproprierilor si descărcărilor arheologice ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR mai multe demersuri catre Min de Finanțe , primul ministru , etc , pt adoptarea unei strategii bazată pe finanțarea continua a proiectelor strategice pe baza unor bugete multianuale ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR mai multe demersuri pt restructurarea si eficientizarea departamentelor interne , astfel încât evaluarea ofertelor , anunțarea câștigătorilor sa se realizeze intr-o perioada mult mai scurta de timp ?
- inteprinde sau va inteprinde CNADNR demersuri pt schimbarea criteriului de câștigare a unei licitații , de la cel mai mic preț ( cum este in prezent ) , la cea mai buna soluție tehnica , care sa asigure o întreținere mai redusă pe o perioada medie si lunga de timp ?

Concluzionând - Are CNADNR orice fel de strategie pt reducerea drastică a proceselor birocratice enumerate mai sus ?

Multumesc
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

Din moment ce avem un nou Min al Transp , propun ca întrebările adresate mai sus catre CNADNR sa fie adresate si catre noul min.,Iulian Matache.

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

zup

Scuzati intarzierea, dar abia acum o ora m-am intors din concediu.






cmd

Niste nesimtit, dom'le...
La pct. 9 (finalizare A3 2B Campia Turzii - Gilau) presupun ca e vorba de podule peste Somes.
Deci au deschis ofertele in ianuarie si dupa 180 zile nu au inca castigator desemnat !!!!
Legal, inteleg ca legea zice in celebrul articol 200 ca au voie pentru desemnare 25 + 25 zile maxim pentru desemnare castigator...
Deci au depasit deja de 3 ori termenul maxim.
Abuz in serviciu?
Nu de alta dar se va termina Gilau - Nadasel si ne vom face poza cu ea pentru un pod care trebuia facut pe vremea lu' Bechtel...

NGC


NGC

In raspunsul din Ianuarie 2015 CNADNR zicea ca ordinul de incepere pentru VO Alesd Sud si VO Stei "se estimeaza a fi emis in trimestrul III al anului 2015" iar contractele nu erau semnate.
Care este situatia actuala? Ce sa mai aude cu VO Alesd Nord?

Quote from: disney on December 22, 2014, 11:23:49 PM
4) a) In ce data a fost semnat contractul cu CONSINIT (desemnat de CAB ca si castigator in 13.06.2014) pentru VO Alesd Sud? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
b) In ce data a fost semnat contractul cu IMOB LUX CONSTRUCT (desemnat de CAB ca si castigator in 13.06.2014) pentru VO Alesd Nord? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
c) In ce data a fost semnat contractul cu COPISA (desemnat de CAB ca si castigator in 14.08.2014) pentru VO Stei? Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor?

NGC

Quote from: adrian rosca on July 21, 2015, 04:25:06 PM
Cand mai trimiteti intrebari catre CNADNR va rog sa-i intrebati care este stadiul executiei lucrarilor si data estimata de finalizare a obiectivului "Pod pe DN 54 km 67+774 peste raul Sai la Turnu Magurele si varianta noua de traseu DN 54 km 65+950 - km 70+600 la Turnu Magurele". Pe site-ul CNADNR apare ca stadiul actual e la 70%. Multumesc.

Vezi aici stadiul din 27.06.2015.

adiarc

Cerem detalii exacte de la Omv PETROM legat de benzinăriile mobile ? si in același timp sa ne exprimam doleanțele , fata de pozele apărute ?In principal lipsa acoperișului si a oricărei protecții de intemperii ?
Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Eurocopter

Da, le scriu eu maine o solicitare si ii intreb si daca din punctul lor de vedere au in plan in viitorul apropiat sa construiasca statii fixe pe Sibiu-Nadlac sau pe alte tronsoane finalizate sau in curs de finalizare.

raresc

Puteti include in lista cu intrebari pe care o veti trimite data viitoare si cea legata de data la care se va demara licitatia pentru centura Bucuresti, tronson DN2 - A2?

Multumesc frumos

cutter

Întrebările legate de Centura București Nord au fost puse aici.

yetiman

Oare nu ar putea fi intrebat CNADNR de ce isi mai tine site-ul deschis? Informatiile sunt penibile si perimate. mai bine ar sterge paginile respective decat sa prezinte balarii.

Exemple: Turda - Sebes e prezentat drum expres
Jucu - Dej - Bistrita - autostrada (e drept , doar titlu)
Sibiu - Pitesti !!! termen incepere:2007 ; termen estimat finalizare: 2008 !!! Stadiul actual    Are Studiu de Fezabilitate finalizat în 2008 şi Hotărâre de Guvern nr. 1418/2008
Nadlac - Arad - Constructor    ALPINE Bau GmbH/ IPTANA SA 75,41% REALIZAT

Si astea continua la toate proiectele....

:busted:
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu