Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

disney

#375
Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) a) care este situatia juridica a podurilor peste Dunare de la Festesti si Cernavoda?
b) Care parte din structura este in administrarea CNADNR si cine este resposabil pentru modernizare, podurile fiind in prezent intr-o stare deplorabila?
c) Avand in vedere ca CFR a inceput reabilitarea podurilor dunarene, ce se va intampla cu partea rutiera? Exista planuri pentru reabilitarea portiunii rutiere a podurilor in viitorul apropiat? Daca da, cand se estimeaza demararea procedurilor de atribuire?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

2) Referitor la Punctul de Trecere a Frontierei de pe Autostrada Nadlac - Arad, in raspunsul din 14.11.2014 ati precizat ca "proiectul a fost avizat in cadrul Consiliului Tehnico - Economic al CNADNR in data de 13.10.2014", precum si ca "Termenul contractual de finalizare a lotului 1 al Autostrazii Nadlac - Arad este Ianuarie 2015".
a) In ce stadiu se afla realizarea constructiei propriu-zise a Punctului de Trecere a Frontierei?
b) Cand se estimeaza ca acesta va fii complet operational? Va fi gata atunci cand expira termenul contractual in Ianuarie 2015? Vor fi amanari?
c) Ce anume din Punctul de Trecere a Frontierei trebuie sa fie gata in Ianuarie 2015, atunci cand expira termenul contractual pentru lotul pe care se afla? Doar cladirile? Benzile de incadrare pe care se vor face verificarile, in special pentru camioane? Dotarea interioara? Legatura la retelele de utilitati? Ce anume?
d) In sarcina cui este constructia si operarea acestui PTF? CNANDR sau Vama/Politie/MI?
e) Au fost terminate exproprierile pentru terenul pe care trebuie construit Punctul de Trecere a Frontierei?
f) Ce alte obstacole mai exista in acest moment pentru finalizarea Punctului de Trecere a Frontierei?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

@medicul de garda: Scuze de intarziere, dar am observat abia astazi ca am sarit peste intrebarile tale referitoare la podurile peste Dunare.

florin74

Disney, am o rugaminte.!
Te rog daca se poate sa  nu mai folosesti textul "Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect." Cu sau fara el, iti raspund la fel. Hai sa incercam sa fim mai civilizati decat ei, poate asa avem o sansa sa se schimbe si sa fie mai comunicativi. Multumesc si te apreciez pentru efortul depus.  :)

disney

#377
Am adaugat acea fraza fara intentia de a jigni pe cineva, si doar pentru a nu mai primi raspunsuri doar de dragul de a ne da un raspuns si sa nu ne mai ia drept prosti.
Sa vedem cum reactioneaza la intrebarile din Decembrie 2014 si de astazi, si, daca trebuie, la urmatoarele intrebari voi scoate acea fraza.

Sau, daca sunteti de acord, pot adresa intrebarile in numele forumului, si atunci nu mai trebuie sa adaug acea fraza, pentru ca se vede clar ca nu suntem chiar asa amatori si prosti cum ne iau ei cateodata.
@Ionut: Ce parere ai?

Ionut

Poti adresa intrebarile in numele forumului, este OK. :)

sebba

Si fraza aia sa o pastrezi ptr eventualitatea - foarte probabila de altfel - in care isi vor mentine stilul...
Actiunea si reactiunea, trebuie sa fie direct proportionale... daca ei se misca "greu" noi va trebui sa aplicam o forta mai mare...
Sailing away! S/Y Haimana

cutter

Răspunsuri de la CNADNR privind:
- intrarea în București a A3, autostrada București-Ploiești, procesele pe rol cu Pizzarotti
- Lugoj-Deva lot 2, tunelele forate, lot 4, încercările UMB de suplimentare a contractului
- licitațiile de pe A3, Cîmpia Turzii-Tîrgu Mureș





NGC

Ce e cu zonele "albe" din document? Nu au raspuns?

cutter

Zonele albe sunt "marginile" de sus și de jos ale paginilor. Au grupat răspunsul la unele întrebări, spre exemplu 2 și 3.

pasadia

Raspunsul la intrebarea 9 nu contine cumva niste date gresite? Deswchiderea ofertelor stiam ca a avut loc anul trecut, nu pe 16 ianuarie anul asta.

In plus nu inteleg cum au dat o erata chiar in 31 decembrie 2014 la un anunt din 18 ianuarie 2015.

NGC

Sunt gresite datele.
Anuntul 155614 e din 18.11.2014 si e vorba de fapt de lucrarile ce mai trebuie facute la Gilau, inclusiv podul peste Somes, pentru care au deschis ofertele abia Vineri, 16.01.2015.

adiarc

Cred ca la punctul 9 , suntem luați de prosti....pai ofertele astea sunt deschise din Septembrie.....știm cu toți ofertanți.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

^^^ Au gresit si in loc sa raspunda pentru Campia Turzii - Targu Mures, au raspuns pentru Gilau.

adiarc

F.tare...habar nu au pe ce lume trăiesc....incredibil
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

sebba

Deci e clar ca trebuie introdusa fraza de care vorbeam mai devreme...
Sailing away! S/Y Haimana

florin74

In maxim o luna o sa avem castigatorii pe Campia Turzii-Ogra. Posibil in maxim 2 luni pe celalalt lot. (Ogra-Tg Mures).
La intrebarile 10 si 11 care se refera la acelasi sector au raspuns corect. Raspunsul la 9 in esenta este corect, nu s-a terminat inca evaluarea. Detaliile privind anunturile sunt gresite.

Ar fi bine s-a intrebam ce se aude cu Suplacu-Bors, ca dl Rus ne-a anuntat ca avem constructor desemnat. Si acolo au fost doar 3 oferte, si a trecut ceva timp de atunci.