Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR.

1) Cand a fost dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru loturile 1 si 2 ale autostrazii Sebes – Turda?

2) Cand au fost semnate sau se estimeaza a se semna contractele pentru fiecare din tronsoanele autostrazii Targu Mures – Ogra - Campia Turzii? Acestea sunt deja de prea mult timp in stadiul de evaluare oferte. Cate contestatii au fost pentru fiecare lot in parte?

3) In raspunsul CNADNR 92/61504 din 30.10.2014 pentru unitatile de implementare proiecte 4 si 6 ati precizat ca "nu se va licita nimic in urmatoarele 6 luni - 1 an". Care este motivatia pentru care nu se va licita nimic? Va rog sa motivati detaliat.

4) In ROGOP apare pentru firma Search Corporation o factura cu data de 15.10.2014 in valoare de 11698,97 RON, pentru "RECUPERARE CHELTUIELI TAXE SI AVIZE PT. PROIECTAREA AUTOSTRAZII BRASOV-CLUJ-BORS SECTIUNEA 1C: SIGHISOARA-TARGU MURES (OGRA)". Care este sectiunea exacta abordata in aceasta proiectare? Va rog sa specificati localitatile de inceput si sfarsit ale sectiunii si kilometrajul exact. Care este data prevazuta pentru finalizarea proiectarii si predarea proiectului catre CNADNR?

NGC

Intrebari pentru CFR SA:
- De ce nu sunt actualizate datele din ROGOP disponibile pe site-ul www.cfr.ro?
- De ce nu au fost incarcate in SEAP procesele verbale de deschidere a ofertelor pentru unele licitatii?

frunzaverde

O chestie - nu exista un singur CFR, ci mai multe - daca punem intrebari la CFR trebuie sa le punem la CFR-ul care trebuie (Infra/Marfa/Calatori) ca altfel nu primim raspuns. Astea-s intrebarile mele:

CFR Infrastructura:

1. Submagistrala 702, pe segmentul Buzau - Faurei este, de foarte multi ani, intr-o stare foarte proasta, desi este un segment de infrastructura extrem de folosit atat de marfare cat si de trenuri de pasageri (inclusiv sezoniere turistice). Linia, dubla si electrificata, are astazi viteza maxima de 30 km/h pe aproape intreaga distanta, necesitand lucrari de amploare. In conditiile in care e o linie esentiala de acces in portul Constanta, care sunt planurile de investitii pentru aceasta linie pentru a o aduce la o stare decenta de circulatie? Exista intentia accesarii de fonduri europene pentru aceasta linie?

2. Desi segmentul  linia Chitila - Brazi a fost reabilitat pentru viteze de 160 km/h, inclusiv in documentele oficiale ale UE, de ce nu s-a circulat niciodata la aceste viteze in trafic comercial? In momentul asta, VS pe acest segment este 140 km/h in livretele operatorilor feroviari.

3. Desi segmentul M1000 Chitila - Ploiesti - Campina a fost reabilitat complet, in momentul acesta este plina de restrictii severe de viteze in zona aparatelor de cale. Care este planul pentru inlocuirea/repararea acestor aparate de cale si readucerea liniei la standarde conforme TEN-T Core?

4. Cand estimati punerea in functiune a sistemelor ERTMS nivel 1/2 pe liniile reabilitate? Care sunt problemele de natura tehnica, operationala, financiara, politica etc. care previn utilizarea ERTMS pe liniile reabilitate?

5. De ce doar 2 perechi de trenuri au drept de circulatie pe Bucuresti - Constanta la viteza stabilita de 160 km/h? Este aceasta o decizie a operatorului feroviar CFR Calatori sau o decizie a gestionarului de infrastructura? Daca este o decizie a gestionarului de infrastructura, care e motivul pentru aceasta?

6. De ce se circula cu viteze atat de mici pe segmentul recent reabilitat al M300 Busteni - Azuga - Predeal? Mentionez ca pe linie reabilitata recent timpii de mers sunt mai mari ca in 1978-1979, atat la calatori cat si la marfa.

7. Cum se decid statiile de cale ferata incluse in programul de reabilitare pe fonduri europene? De ce statiile cu trafic mic-mediu sunt prioritizate in fata statiilor mari (ex. Ploiesti Sud, Timisoara Nord etc. sunt reabilitate din fonduri bugetare, cu dificultatile de rigoare, pe cand Piatra Neamt sau Giurgiu Calatori sunt reabiitate din fonduri UE)?

8. Care sunt planurile pentru reconstructia pachetului de macaze la intrarea in gara Bucuresti Nord (gr. A), in conditiile in care acesta este complet uzat fizic? Care este motivul pentru care nu se obtin bani UE pe Fonduri de Coeziune pentru reconstructia Garii de Nord, in conditiile in care gara Bucuresti Nord este parte a retelei TEN-T Core?

9. Care sunt planurile pentru refacerea podului de la Gradistea, inchis din 2005? De ce nu s-au folosit pentru reconstructia acestuia fondurile SAPARD realocate, disponibilizate de Uniunea Europeana in 2005 pentru eliminarea efectelor inundatiilor?

10. Se efectueaza lucrari la Podurile Dunarene originale (Carol I / Anghel Saligny) pe M800. Urmeaza sa se redea traficului feroviar aceste poduri? Va fi aceasta reactivare a podurilor temporara, pe perioada refacerii podurilor noi sau permanenta?

11. Care este situatia electrificarii segmentului Tecuci - Independenta - Barbosi? Cand va fi completa?
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

disney

Au fost adresate azi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

La demararea lucrarilor la tronsonul 4 din autostrada Sebes - Turda din 29.10.2014, constructorul desemnat PORR a prezentat un plan al nodului A10 - A3 de la Turda si s-a mentionat ca proiectul pentru acest nod este predat la CNADNR in vederea aprobarii.

Nodul respectiv nu este la fel cu nodul din SF si este cunoscut faptul ca este un contract in care constructorul se ocupa de proiectare.

1) A fost aprobat deja acest proiect de nod?

2) Este obligatorie respectarea nodurilor asa cum apar in SF sau doar a numarului structurilor nodului?

3) a) S-a incalcat sau se va incalca principiul concurentei de la faza de licitatie prin acest nod modificat fata de SF? Va rog sa dati explicatii detaliate.
b) Vor putea si ceilalti constructori sa vina fiecare cu propria versiune a unor noduri?

4) a) Vor exista restrictii de viteza pe bretelele nodului care unesc A10 cu A3 (ma refer strict la aceste bretele intre cele 2 autostrazi, nu la cele catre DN1)?
b) Daca da, care sunt motivele pentru care se accepta astfel de solutii?
c) Care sunt motivele pentru care CNADNR nu doreste sa se faca noduri de autostrazi cu 2 benzi pe sens, abordabile chiar si cu 130 Km/h, asa cum sunt in Germania, Austria, Italia, etc.?

5) A facut CNADNR o analiza serioasa din puct de vedere al conflictelor de trafic care vor fi generate in noua configuratie?

Atit mai jos, cat si atasat acestui mesaj, aveti doua randari ale respectivului nod in care se pot vedea mai bine conflictele de trafic.

Va expunem mai jos o analiza a noii configuratii si va invitam sa ne spuneti punctul Dumneavoastra de vedere.

Observatie: Au fost atasate randarile lui delacroix si analiza foarte buna a lui medicul de garda.

disney

Quote from: alecu26 on November 02, 2014, 05:20:41 PM
intrebare atat pentru Ministerul Turismului cat si pentru CNADNR (MT), referitoare la amplasarea de semne cu indicatoare turistice pe autostrazi, dupa standardul care se gaseste deja in Ungaria, Austria, Germania, etc.
Au fost adresate astazi catre CNADNR si Agentia Nationala pentru Turism, intrebarile lui alecu26.

disney

#290
Quote from: frunzaverde on November 04, 2014, 01:35:52 PM
Astea-s intrebarile mele:

CFR Infrastructura:
Au fost adresate astazi catre CFR intrebarile 1 - 7 ale lui frunzaverde.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Am primit si eu un raspuns de la Primaria Bucuresti. Desi a venit prompt (max 1 sapt), m-au cam incuiat cu legea drepturilor de autor  :lol:
Disney/altii, please help ca sa stiu ce sa le cer (desi cred ca exista pe metrousor dar acolo e imposibil sa gasesti ceva)



Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

disney

#294
Quote from: frunzaverde on November 04, 2014, 01:35:52 PM
Astea-s intrebarile mele:

CFR Infrastructura:
Au fost adresate astazi catre CFR si intrebarile 8 - 11 ale lui frunzaverde, precum si urmatoarele intrebari:

5) De ce nu sunt actualizate datele din ROGOP disponibile pe site-ul www.cfr.ro? Unde se pot accesa platile la zi din ROGOP?

6) Pe site-ul JASPERS apar urmatoarele proiecte in derulare la data de 08.09.2014:
a) Cale ferata pina la aeroportul Otopeni. De unde va pleca aceasta linie si cand se va scoate la licitatie executia ei?
b) Linia Predeal - Brasov. Care sunt obiectivele acestui proiect si cand se va scoate la licitatie executia lui?
c) Modernizarea liniei Sighisoara - Brasov. Cand se va scoate la licitatie executia tronsoaneler?
d) Reluarea circulatiei feroviare pe noul pod peste Arges intre statiile Vidra - Gradistea. Care este situatia actuala a proiectului?

7) Procesul verbal de deschidere a ofertelor pentru licitatiile publice urmatoare nu apare in SEAP:
I) Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebes -Timsoara-Arad (oferte deschise in 28.10.2014)
II) Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste Dunare - km 152+149 si km 165+817, linia CF Bucuresti -Constanta, SRCF Constanta (oferte deshise in 28.02.2014)
III) Lucrari de executie instalatii semnalizare,ERTMS,GSM-R,centralizare electronica si Centrul de Control Operational Simeria aferente proiectelor:"Reabilitarea liniei c.f.Simeria-Brasov, parte componenta a Coridorului IV Pan European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h" sectiunea Coslariu-Simeria si "Reabilitarea liniei c.f.Simeria-Brasov, parte componenta a Coridorului IV Pan European pentru circulatia trenurilor cu viteza maxima de 160 km/h" sectiunea Coslariu-Sighisoara (oferte deschise in 13.08.2012)
Intrebari:
a) Din ce motive nu au fost incarcate in SEAP procesele verbale de deschidere a ofertelor, ci doar datele de identificare a ofertantilor in cazurile I) si II) de mai sus?
b) Din ce motive nu a fost incarcat in SEAP procesul verbal de deschidere a ofertelor si nici datele de identificare a ofertantilor in cazul III) de mai sus?
Va rog sa imi trimiteti in format electronic o copie a acestor procese verbale.

MNU

Intrebare catre CNADNR:

Care este cauza pentru care azi (06.11.2014) inca nu se circula pe centura Domasnea (DN6)?

Multumesc. :)

disney

Au fost adresate astazi catre CNADNR urmatoarele intrebari:

1) a) Care este cauza pentru care azi (06.11.2014) inca nu se circula pe centura Domasnea (DN6)?
b) Cand se va redeschide centura Domasnea? Care este data exacta?

2) Cand se va deschide tronsonul Cunta - Saliste din autostrada A1? Care este data exacta?

Sunt curios cat timp le va lua sa raspunda.  Poate dupa deschidere.  :lol:

MNU

Multumesc mult @disney. Faci o treaba extraordinara...  :gj:

alecu26

poate pentru Cunta saliste intrebarea ar trebui sa fie:

Care sunt planurile CNADNR de a forta Salini-Impregilo sa respecte contractul si pe perioada de garantie? Este evident ca lucrarile de stabilizare au o foarte mare probabilitate sa creeze probleme pe viitor, si alunecarile de teren sa nu fie pe deblin incheiate. Deasemenea, in cazul unor lucrari masive este evident ca valorile garantiilor de buna executie sunt mult prea mici pentru acoperirea eventualelor pagube.
Drumurile noastre POATE;

disney

#299
Aveti mai jos raspunsul CNADNR de astazi la reclamatia administrativa de aici.



Dupa cum vedeti, legea nu e egala pentru toti.  :o :o :o :o :o

Din pacate pentru ei, in acest mod ne obliga sa mergem pe cale judecatoreasca si probabil vor sa sponsorizeze filmarile din avion.  :lol: