Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

alecu26

semna??? pai abia acum se apropie de acel 50 de zile. Care erau termenele legale? 30+extindere?

Oricum am vazut pe site la MT si AMPOST ca e obligatia beneficiarilor ca atunci cand e nevoie de mai mult timp pentru evaluare sa fie mobilizate resurse corespunzatoarea astfel incat timpii sa nu fie depasiti. Face parte din strategia de accelerare a absorbtiei.
Drumurile noastre POATE;

disney

A fost adresata azi urmatoarea reclamatie administrativa catre CNADNR:











Time-and-Space

vreau sa va multumesc scurt (disney, toti membrii fondatori , cu experienta si activi) ca va implicati intr-un astfel de mod , ,politicos (civilizat) si informat. urmaresc cu mult interes si interpelarile factorilor de decizie asupra proiectelor de interes public intarziate. dezamigirile asupra contrapeformantelor pe diferite moduri de transnport nu le mai dau glas acum cu toate ca, costurile sunt ENORME, chiar aproape incuantificabile si problematica complexa.

va rog sa continuati sa militati pentru transparenta, eficienta  si informatie.efortul si timpul depus este admirabil.

va sunt recunascotar !

celor de la CNADNR si din ministere le doresc spor la munca si la investitii. fonduri sunt, capacitate, daruire si profesionalism sa fie. responsabilitatea e la domniile voastre. asteptam rezultate!!!

disney

Quote from: alecu26 on October 16, 2014, 05:18:27 PM
eu vreau doar o intrebare pe o singura scrisoare:

Care sunt urmatoarele proiecte ce vor fi licitate in urmatoarele 6 luni -1 an. Ne referim la centuri si reabilitari de DN. (Banuim ca in urmatoarele 6 luni 1 an nu mai sunt proiecte suficient de pregatite pentru a fi licitate).

@alecu26: Aici este raspunsul la intrebarea ta.  :p





adiarc

la ce se refera UIP 4 si 6 , care lipsesc in urm an ?

Mersi.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Unitate Implementare Proiecte.

Nu zice mare lucru acest comunicat.

Se vorbeste in general de proiecte deja in curs de licitatie, sau altele care urmeaza sa se reliciteze, plus niste amarate de pasaje.

Chiar si acele largiri la 4 benzi ale lui DN 7, Titu, Baldana, Targoviste Sinaia sunt deja in licitatie...ca noi am discutat despre ele ceva pe aici. Nu-mi amintesc exact.

Nu-mi dau seama acele portiuni din centura Sud Bucuresti. Vor fi relicitari ale unor tronsoane abandonate sau chiar liciteaza?
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

#276
Daca ne luam dupa distanta, avem aproape 32 km, adica toata centura de sud! Ce bine ar fie o singura licitatie, pentru drum expres (sau macar drum de 2 benzi fara nici un fel de intersectii la nivel).

Ciudata intentia de a licita in acelasi timp si DN71 si DN7. Pare a fi cu dedicatie. Totusi, sper sa nu inceapa santierul in acelasi timp ca sa blocheze tot traficul.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

daca acolo nu erau deja ceva contracte semnate? Sau s-au reziliat???

Tehnologica radion stiu ca era pe nord....intre A2 si DN 2?????
Drumurile noastre POATE;

florin74


disney

Aveti mai jos raspunsul de astazi al CNADNR la intrebarile din 22.09.2014, pe care le gasiti aici.







disney

Quote from: disney on November 25, 2013, 08:53:57 PM
Intrarea / Iesirea pe / de pe A1 de la Soimus.

Se pare ca mai avem de asteptat pina la finalul lui 2014 ca sa avem varianta finala.  :o





Acest raspuns este de anul trecut si este pus aici doar ca si referinta, intrucit se gaseste pe alt thread.

alecu26

oare nu stiu sau din punctul lor de vedere nu este relevant ca exista o conditie in Certificatul De Urbanism a lui UMB pentru a ""rezolva"" aceasta intersectie?
Drumurile noastre POATE;

alecu26

intrebare atat pentru Ministerul Turismului cat si pentru CNADNR (MT), referitoare la amplasarea de semne cu indicatoare turistice pe autostrazi, dupa standardul care se gaseste deja in Ungaria, Austria, Germania, etc.

Are in vedere Ministerul Turismului ca autoritate cu obligatii in dezvoltarea turismului introducerea pe autostrazi, in apropierea nodurilor rutiere a unor panouri indicatoare, referitoarea la obiectivele turistice din zona respectiva?

In ultimii ani totusi numarul de kilometrii de autostrada a crescut, multe dintre autostrazi trecand prin zone turistice cu obiective importante.
Mentionam doar cateva noduri rutiere, in apropierea carora exista obiective care prin numarul de vizitatori, sunt evident obiective cautate si cu mare succes la populatie, atat locala cat si internationala:

Nod Rutier Orastie:
Complexul de cetati dacice din muntii Orastie
Parcul National Retezat
Geoagiu Bai

Nod rutier Simeria:
Castelul Corvinilor
Parcul dendrologic Simeria
Cetatea Devei
Rezervatia de zimbri de la Hateg
Biserica de piatra din Densus


Nod rutier Turda:
Cheile Turzii
Salina Turda

Bine inteles lista nu este exhausitiva, si doar demonstreaza multitudinea de obiective aflate in imediata apropiere a acestor noduri rutiere.
Deasemenea, de ce nu se semneaza un protocol intre CNADNR ci Ministerul Turismului astfel incat aceste semnalizari cu scop turistic sa fie implementate inca din faza de executie prin contractele cu antreprenorii principali?
Drumurile noastre POATE;

sebba

io le-as mai cere sa-si si motiveze detaliat deciziile ptr raspunsuri de genul "nu se va licita nimic in urmatoarele 6 luni - 1 an"

adica am ajuns asa de bine ca ne putem culca pe o ureche si sa asteptam sa vedem de unde va mai bate vantu'?
sa spuna frate clar: nu mai facem nimic 1 an ca asteptam sa se aseze praful "electoral" si nu stim cinesi daca il va sterge
ca alt motiv de hibernat 1 an de zile nu vad

si sa bat in continuare fierul, cat e cald: chiar nu au de gand sa faca in asa fel incat sa miste mai natural lucrurile pe santiere precum cel de pe centura Aradului? sau... 6 luni - 1 an... pffffff...... ca n-a fost Tepes pe boletinu de vot.. l-am cautat, dar nu era acolo.... s-a tirat si ala!
Sailing away! S/Y Haimana

disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR.

1) Mai intii va readresez intrebarile pe care vi le-am adresat si in data de 06.08.2014 la punctul 1) si la care inca nu am primit raspuns. Care este stadiul fizic si financiar actual al contractelor 5R2, 5R3, 5R10a, 5R10b, 5R11, 5R12, 5R13, 5R14, 5R15 si 5R16 din etapa 5 de reabilitare a drumurilor nationale? Care sint fondurile alocate pentru 2014 si care este noul termen estimat pentru terminarea fiecarui contract?

2) In raspunsul CNADNR 92/28219 din 10.07.2014, ati precizat ca "data de finalizare a lucrarilor conform contractului si a graficelor de lucrari prezentate de constructor" pentru reabilitarea DN66 Rovinari – Bumbesti Jiu, este de "22 Octombrie 2014"".
Care este stadiul fizic si financiar actual al acestui proiect? Care este noul termen de finalizare, in caz ca cel mentionat anterior nu este valabil?

3) In ce stadiu se afla proiectul perdelelor forestiere pentru cele mai importante drumuri, de exemplu autostrazile A2 sau A1?

4) a) In ce stadiu se afla realizarea documentatiei si a constructiei propriu-zise a Punctului de Trecere a Frontierei de la granita cu Ungaria de pe viitorul tronson de autostrada Nadlac-Arad, aflat in stadiu avansat de executie? Cand se estimeaza ca acesta va fii complet operational?
b) Care este stadiul fizic la drumul de legatura A1 – Nadlac din cadrul proiectului pentru lotul 1 Arad – Nadlac? Au fost mutate toate utilitatile?