News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

disney

Quote from: alecu26 on October 05, 2014, 11:17:42 PM
tot acolo intra si centura Reghin, Bistrita...etc. De aceea mai buna e întrebarea ce se va licita in urmatoarele 6 luni? Atat centuri..cat si reabiltari de DN-uri.
Am intrebat deja, dar inca nu am primit raspunsul.

disney

#256
Aveti aici raspunsul CNADNR la o parte din intrebarile din 08.09.2014, pe care le gasiti aici.





disney

#257
Aveti aici raspunsul CNADNR.





disney

#258
Aveti aici raspunsul AMPOST.







adiarc

intrebare
- este de acord Comisia Europeana cu FAZAREA proiectelor de infrastructura  , astfel incat , atunci cand parti din acestea sunt finalizate ( dar nu si tot proiectul ) , sa deconteze sume partiale aferente finalizarii acestor parti ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Cum naiba de e din nou in faza de "pregatire" centura Timisoara-sud? A mai fost o data si in exercitiul 2007-2013 faza cu "pregatirea".

Cand ma uit la ce se intampla cu pasajele de pe centura Arad, centura Bucuresti sau Craiova-sud... imi dau seama ca numai daca emigrez mai scap de bataia asta de joc. Macar stiu ca impozitele si taxele platite de mine (care nu-s putine), nu mai sunt dirijate de "prieteni".

disney

#261
Pagina 3 din raspunsul CNADNR de aici am primit-o abia astazi, alaturi de "mii de scuze", dupa ce ieri am atras atentia supra omiterii ei. Multumesc sincer pentru promptitudine!

disney

Au fost adresate astazi catre CNADNR urmatoarele intrebari:

1) Se va incerca recuperarea din asigurarile profesionale ale lui Diwi a costurilor si impactului problemelor cu cimitirul si cu pestera de lilieci pentru lotul 4 din A1 Lugoj – Deva? Cand se va intimpla acest lucru?

2) De ce nu se incep lucrarile la centura Tg Jiu? Contractul este semnat deja de o perioada apreciabila.

3) Care este stadiul lucrarilor la centurile Sacuieni, Carei? Care a fost termenul initial de finalizare? Va fi depasit? Daca da, care sunt motivele?

4) In ce stadiu sunt centurile Fagaras, Medias, Reghin si Bistrita?

5) Cand se estimeaza inceperea lucrarilor pe cele 2 tronsoane din ocolitoarea Brasov? S-a finalizat expertiza cu lucrarile executate si cele ramase de executat?

6) Cand se va realiza schimbarea marcajelor pe DN 14 pe sectorul unde viteza va creste cu 20 de km/ora (dupa Rusi spre Medias)?

7) Cand va realiza administratorul centurii Sibiu (Directia de Drumuri Brasov), o curatenie generala pe centura Sibiu? Unele santuri, mai ales in partea de jos sunt pline cu mal, lucru care impiedica scurgerea apei, scazand siguranta in trafic si durata de viata a drumului.

Va aducem la cunostinta ca pe A1 intre Sibiu Vest si Saliste sunt numeroase portiuni (cel putin 5-6) unde se acvaplaneaza, incepand din dreptul lacului si pana dupa tunel. Va rugam sa luati masurile necesare pentru remedierea situatiei in cel mai scurt timp posibil.

disney

Quote from: alecu26 on October 16, 2014, 05:18:27 PM
eu vreau doar o intrebare pe o singura scrisoare:

Care sunt urmatoarele proiecte ce vor fi licitate in urmatoarele 6 luni -1 an. Ne referim la centuri si reabilitari de DN. (Banuim ca in urmatoarele 6 luni 1 an nu mai sunt proiecte suficient de pregatite pentru a fi licitate).

A fost adresata astazi (din nou) aceasta intrebare, de data aceasta insa intr-o singura scrisoare.

disney

Au fost adresate astazi catre CNADNR urmatoarele intrebari:

1) Ce proiecte a pregatit CNADNR pentru a accesa din cele 11,9 miliarde de Euro fonduri UE puse la dispozitie de catre Comisia Europeana, conform anuntului din 11.09.2014 de la Bruxelles (disponibil aici, http://europa.eu/rapid/press-release_IP-14-988_en.htm)? Conform acestui anunt, castigatorii vor fi anuntati in vara 2015, iar proiectele trebuie depuse pana in 26 Februarie 2015 (conform acestui anunt, http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-14-525_en.htm).

2) Este de acord Comisia Europeana cu FAZAREA proiectelor de infrastructura, astfel incat, atunci cand parti din acestea sunt finalizate (dar nu si tot proiectul), sa deconteze sume partiale aferente finalizarii acestor parti? Va rog sa imi trimiteti prin E-Mail o copie a documentului in care Comisia Europeana isi da acordul pentru fazare.
Daca s-a primit acordul Comisiei Europene pentru fazare, care dintre proiecte vor fi supuse fazarii?

3) Cand va fi lansata licitatia pentru finalizarea tuturor lucrarilor Campia Turzii - Gilau, inclusiv pod peste Somes? Care este valoarea estimata pentru aceasta licitatie?

4) Comunitatea pasionatilor de infrastructura poate realiza pana la sfarsitul anului curent pentru CNADNR, o filmare aeriana pentru un tronson de autostrada aflat acum in executie. Care tronson preferati sa fie filmat si care este perioada de timp in care ar fi mai bine sa fie filmat acest tronson?

disney

#265
In 01.10.2014 au fost adresate urmatoarele intrebari catre Comisia Europeana:

I would like to address you some questions regarding the Rhine - Danube Corridor by road.

The transportation of goods by road to the Black Sea is severily slowed down by the lack of motorways in Romania. Some parts of the motorways are under construction and supposed to finish in 2016, but closing the main gap between the cities of Sibiu and Bucharest seems to be postponed until at least 2022.

1) Which is the official route supported by the European Union for the Rhine - Danube Corridor by road through Romania between the cities of Sibiu and Bucharest?
a) Sibiu -> Pitesti -> Bucharest (shorter, faster way, lower altitude meaning less fuel costs and pollution)
b) Sibiu -> Brasov -> Bucharest (longer, slower way, higher altitude meaning higher fuel costs and pollution, preferred by the Romanians in order to use the european money to build their national infrastructure in the national interrest, disregarding the interest of all the other europeans)
c) None of the above (in that case, please specify the complete route)

2) In which way MUST Romania close the Corridor between Sibiu and Bucharest by road?
a) By building a new motorway on the route from point 1)
b) By building a new express road on the route from point 1)
c) By upgrading the national road(s) on the route from point 1)
d) None of the above (in that case, please specify how)

3) What percentage of funds does the European Union provide to Romania for implementing the solution from point 2) by road for the period 2014 - 2020?

4) It seems that the Romanians are going to loose a lot of european funds from the 2007 - 2013 allocation. Can Romania still use the unused funds for 2007 - 2013 to implement the solution from point 2) by road?

5) Which is the deadline for Romania for finishing the implementation of the solution from point 2) by road in order to close the Rhine - Danube Corridor? When can we expect to be able to transport goods from the Rhine up to the Black Sea in order to ship the goods from there by sea?

6) It is clear and known to many european capitals that Bucharest is using any means available in order to postpone closing the Rhine - Danube Corridor by road, and trying to build national motorways which do not serve the direct interest of Europe to have a unified European road network (TEN-T core). Why are you not taking any harder action against Bucharest? Why do the european transport companies have to suffer because of these intended delays?

7) You probably know that the Romanians don't even have a valid feasibility study for the route by road between the cities of Sibiu and Bucharest. When are you going to take some measures against Romania in order to force them to close the Corridor by road sooner than 2022?


Aici aveti raspunsul elegant de astazi al Comisiei Europene.





medicul de garda

Va atasez raspunsul petitiei mele catre CNADNR privind cateva proiecte de drumuri nationale si centuri mult asteptate care au au ramas in uitare de cativa ani. Un raspuns chiar precis si elaborat de data asta, multumesc CNADNR pentru acesta! :applause:

A se observa cate proiecte stau in asteptarea de ani buni, in speranta aprobarii pentru a fi incluse pe finantarea europeana. Apropo de "banii nostri, prietene" :ohno:

Se observa ca centura Medias a fost aproape uitata, dar se doreste invierea ei in viitor. Centura Reghin a fost uitata pe veci, se pare (desi Targu Mures primeste o centura care va facilita traficul fix spre Reghin). In rest, inteleg ca ne asteptam la anul la un nou pachet de licitatii de centuri dintre cele enumerate mai jos? Nu e foarte clar raspunsul si mi-e teama ca la multe dintre cererile noastre, "Vezi Masterplan" (care se schimba de la o zi la alta) va fi raspunsul standard...






Trust me, I'm an east-european doctor!

alecu26

misto raspunsul la aia cu puncte negre.

Sunt contracte la firme care intre timp ambele sunt in faliment...sau cvasifaliment: SCT-Alpine.

Iar contractul de la Miercurea Sibiului-Apold...tot cu SCT...ori sa-l reliciteze de pe acum sa nu piarda timp, dar mai bine sa renunte la el ca s-a deschis autostrada. Fara camioane...acea zona e perfect abordabila pentru orice sofer normal.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

#268
-in ce stadiu se afla proiectul perdelelor forestiere pt cele mai importante drumuri cum ar fii A2 sau A1 ??
-in ce stadiu se afla realizarea documentatiei si a constructiei propriu-zise a Punctului de Trecere a Frontierei de la granita cu Ungaria de pe viitorul tronson de autostrada Nadlac-Arad , aflat in stadiu avansat de executie? cand se estimeaza ca acesta va fii complet operational ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

cand se estimeaza a se semna ctr pe tronsoanele TGM-C.Turzii ?Acestea sunt deja de prea mult timp in stadiul de evaluare oferte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura