Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vice33

Nu stiu exact încadrarea și latitudinea instanței, având în vedere că este parte juridică și nu civilă. Cine face pârnaie...instituția...? Trebuie separat proces pe persoană și asta numai dacă are fapte grave, să poată primi o pedeapsă penală.

Aici cred că DNA poate sesiza fapte de corupție și altele asemenea...

Abuzul în serviciu este interpretabil mai ales dacă este o entitate juridică unde sunt mai multe persoane decidente pentru nerespectarea atribuţiilor de serviciu...e complicat cu o entitate juridică.

alecu26

Eu ma intreb....dar poate asta e si raspunsul....de ce e nevoie sa semneze vreo 5 persoane in general pe adresele trimise de CNAIR?
Drumurile noastre POATE;

pentium10

asa e legea, orice petitie faci si la o primarie mica, tot 4-5 5 semnaturi vei avea
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alecu26

Drumurile noastre POATE;

pentium10

Am o propunere/solutie.
Dupa modelul de aici pun link pentru ca un quote e prea lung: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg165566;topicseen#msg165566

Se poate adresa Ministerului Consultarii Publice si Dialogul Social (MCPDS) formaland clar "problemele" de interpretare, si solicitat o pozitie oficiala.
Obtinand rezultatul, se poate la formularea de petitii atasa si raspunsul de la MCPDS.
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

NGC

Este o problema respectarea legii la CNAIR. ;)

Potrivit art. 21 alin. (1) din L 544 / 2001, "Refuzul explicit sau tacit al angajatului desemnat al unei autoritati ori institutii publice pentru aplicarea prevederilor prezentei legi constituie abatere si atrage raspunderea disciplinara a celui vinovat."

Mai mult, daca solicitantul a avut dreptate, in raspunsul la reclamatia administrativa sunt obligati sa spuna ce sanctiune au aplicat.

perfidus

^^ @pentium10
Propunerea e buna dar timingul e nasol, ministerul acela tocmai s-a desfiintat.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pentium10

trebuie trimis acuma, pana nu e oficial, ca poate mai dureaza pana se inchid usiile
oricum se poate trimite si la secretarul guvernului, ca legea le obliga in 5 zile sa redirectioneze oficial catre structura abilitata sa raspunda
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

perfidus

Da, cred ca la secretariatul guvernului se poate trimite, probabil atributiile fostului minister vor fi redistribuite.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Din ultimele informatii se pare ca structurile si atributiile MCPDS vor fi preluate chiar de SGG.

Ionut

Quote from: Ionut on January 26, 2018, 07:42:35 PM
Se pare ca au reactionat la reclamatia administrativa. Dar au reactionat exact in stilul lor...

Sibiu-Pitesti:



O sa le raspund.

Si raspunsul.


dumbravaandrei

#926
Vice33 a primit un raspuns de la CNAIR legat de receptia unor lucrari efectuate in cadrul contractului de executie DN VO 1K Tronson II. (Celebrele spatii de servicii si podul Sanpetru). Raspunsul e ... noaptea mintii.

Quote from: Vice33 on February 28, 2018, 07:39:30 PM
Am primit răspuns de la CNAIR în legătură cu parcările de pe VO Brașovului de lângă podul Sânpetru (peste ocolitoare). Mai jos atașez răspunsurile.

Draga CN***,

1) DE CE MINTITI CU DATA DE RECEPTIONARE A TRONSONULUI III?!? RECEPTIA + DAREA IN TRAFIC A FOST EFECTUATA PE DATA DE 18 NOIEMBRIE, NU 7 NOIEMBRIE. Doar ASR a fost inceput pe data de 7, dar departe de a pune acea data ca data finala de receptie. Chiar nu va puteti abtine de la aberatii/minciuni? Dar ce mai conteaza acum 11 zile cand stam cu ST3 si ST4 inchise?!?
2) Din ce mai aveati de receptionat (Un pod si doua parcari) - culmea ca acolo unde exista o lista de probleme ceva mai stridente, fix portiunea aia e in exploatare la ora actuala - podul de la Sanpetru. Adica nu se putea face o deschidere [in regim de santier - sanchi] si pentru cele doua spatii de servicii?
3) Ce argumente aveti cu neconformitatea tehnica dupa aproape un an de exploatare a podului Sanpetru? Sau inca mai aveti vise ca VIAROM va inchide acel pod si-l va reconstrui? Va asigur ca nu s-a clintit nici macar cu 1mm.
4) Nu ati mentionat si care sunt acele demersuri contractuale si legale pentru a realiza Receptia la Terminarea Lucrarilor in semestrul I al anului 2018?. Mai sunt si alte demersuri decat refuzul receptiei acestor lucrari?

CataOT

Am pus cateva intrebari generale CNAIR, si pun mai jos mesajul care a fost scris ca raspuns la mail, nu adresa scrisa.


Stimate domnule Catalin,

Urmare a solicitarii dumneavoastra, inregistrata cu numarul 92/82329, va comunicam urmatoarele

Stadiul lucrarilor aferente contractului  Varianta de Ocolire Mihailesti este de 31%. Data estimata de finalizare a contractului este trimestrul 3 2019.

In data de 3 decembrie 2018, s-au semnat primele 3 contracte pentru proiectarea și execuția a 3 loturi ale Drumului Expres Craiova – Pitești.

Ø  Tronsonul 1 (17,7 km) se întinde între km 0+000 și km 17+700 și are ca punct de început desprinderea din varianta de ocolire Nord a municipiului Craiova (unde este prevăzută amenajarea unui nod rutier), iar ca punct final limita județelor Dolj cu Olt. Acest tronson traversează teritoriile administrative ale următoarelor localități: Craiova, Ghercești, Pielești și Robănești.

Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 1 este TIRRENA SCAVI S.p.A. (ITALIA) cu o valoare a contractului de 358.179.480,69 LEI fără TVA, echivalentul a 76 milioane Euro fără TVA, avand un cost/km de 4,3 milioane euro fără TVA.

Ø  Tronsonul 2 (39,85 km), format din două loturi, - se întinde între km 17+700 și km 57+550 și are ca punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final în apropierea municipiului Slatina, la intersecția cu DN 65B în zona localității Valea Mare. Acesta traversează teritoriile administrative ale urmatoărelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare.

-          Lotul 1 – inclusiv Varianta de ocolire BALȘ (18,5 km) - se întinde intre km 17+700 – Km 36+200. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Balș, Bârza, Piatra Olt.

-          Lotul 2 – inclusiv Varianta de ocolire SLATINA (21,35 km)  - se întinde intre km 36+200– km 57+550. Acesta traverseaza teritoriile administrative ale următoarelor localități: Slătioara, Ulmi, Milcov, Slatina și Valea Mare. Prin execuția Lotului 1 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Balș, iar prin execuția Lotului 2 se va realiza decongestionarea traficului de pe raza localității Slatina, prin redirecționarea traficului greu în afara acestor localități.

Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Tronsonului 2 - Lotul 1 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 661.452.009,54 LEI fără TVA, echivalentul a 141 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,6 milioane euro fără TVA.

Operatorul economic care va realiza proiectarea si executia Tronsonului 2 - Lotul 2 este Asocierea SA&PE Construct SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Consitrans

SRL (ROMANIA). Valoarea contractului este de 792.189.981,56 LEI fără TVA, echivalentul a 168 milioane Euro fără TVA, având un cost/km de 7,8 milioane euro fără TVA.

În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestor contracte este de 36 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare și 24 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 7 ani. Lungimea totală a drumului expres este de 120 km, din care cele trei contracte însumeaza o lungime de 57,55 km.

Reabilitare DN6 Alexandria – Craiova, lot 2

Procedura de atribuire a contractului de lucrări "Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare" a fost demarata prin publicarea in SEAP a Anunţului de Participare nr. 174933/26.04.2017, iar şedinţa de deschidere a ofertelor a avut loc in data de 11.09.2017. Au fost depuse 13  oferte, procesul de evaluare finalizandu-se prin aprobarea Raportului de evaluare si prin comunicarea rezultatului procedurii in data de 09.11.2017, prin care Asocierea SECOL SOCIETA EDILE COSTRUZIONI E LAVORI S.A. - SECOL ROMANIA SRL a fost desemnata castigatoare.

Dupa acest moment, au urmat o serie de contestatii depuse atat pe cale administrativ – jurisdictionala, la CNSC, cat si in conditiile legii contenciosului – administrativ, la Tribunalul Bucuresti, respectiv Curtea de Apel Bucuresti, solutiile pronuntate conducand la reevaluarea ofertelor. Rezultatul procesului de reevaluare va fi comunicat in perioada imediat urmatoare.


Cu stima,

CNAIR S.A.

dancosta

In 28 Noiembie 2018 am adresat intrebarile de mai jos. Dupa 48 de zile am primit si raspunsul. :o

Pentru fiecare dintre achizitile publice enumerate mai jos, si pentru fiecare lot in parte, va rog sa precizati:

a) Care ofertant a castigat procedura? Pentru multe dintre aceste achizitii in seap evaluarea financiara apare finalizata, si perioada contestatiilor a expirat de mult. Va rog sa nu invocati textul ca "este inca in perioada de evaluare a ofertelor", pentru ca ati finalizat deja evaluarea financiara, asa ca stiti bine care e situatia.

b) Care sunt motivele din care nu s-a semnat inca respectivul contract? Ce piedici mai sunt si cand estimati semnarea contractului?

c) Trebuie anulata procedura de achizitie sau nu? Pentru multe dintre aceste achizitii in seap evaluarea financiara apare finalizata, si perioada contestatiilor a expirat de mult. Va rog sa nu invocati textul ca "este inca in perioada de evaluare a ofertelor", pentru ca ati finalizat deja evaluarea financiara, asa ca stiti bine care e situatia.

d) Daca procedura de achizitie trebuie anulata, care sunt motivele si cand se va face anularea?

Achizitiile pentru care doresc informatiile de mai sus sunt:

- Proiectare si executie pentru finalizarea Autostrazii Brasov - Tg. Mures - Cluj - Oradea, Sectiunea 3C: Suplacu de Barcau - Bors (km 4+200 - km 64+450): Lotul 1 - Subsectiunea 3C1: Suplacu de Barcau - Chiribis (km 4+200 - km 30+550)
- Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 1
- Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 2, Lotul 1 si Lotul 2
- Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 3
- Proiectare si executie Drum Expres Craiova - Pitesti, Tronsonul 4
- Proiectare si executie Varianta de ocolire Timisoara Sud
- Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare
- Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520 - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600
- Proiectare si executie Largire la 4 benzi DN 7 Baldana - Titu km 30+950 - 52+350
- Proiectare si executie Drum de legatura DN5 km. 60+500 - Soseaua de Centura - Pod Prieteniei km. 61+400
- PROIECTARE, ASISTENTA TEHNICA SI EXECUTIE Modernizare DN52 Alexandria-Tr.Magurele km 1+350-km 44+600; km 49+194-km 52+649
- Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Bacau - Pascani
- Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic pentru Drum Expres Legatura A3 - Aeroport Henri Coanda
- Elaborare Studiu de Fezabilitate, Elaborare Proiect Tehnic si DTAC pentru obiectivul Alternativa Techirghiol
- Reactualizare SF pentru obiectivul Modernizare DN 2N km 52+860 - km 60+000 Jitia - Bisoca si pod nou peste raul Ramnicu Sarat la km 53+300
- Revizuire / Actualizare Studiu de Fezabilitate si Elaborare Proiect Tehnic pentru Drum de legatura între A1 si DN 7 (DJ 711 A)-LARGIRE LA 4 BENZI DE CIRCULATIE











CataOT

La fel ca si in raspunsul primit de mine anterior, raspund ce le convine si ce da bine. La intrebarea despre Tronsonul 3 si 4 din DX Craiova - Pitesti nimic.