News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

disney

#690
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la reclamatia administrativa.



disney

#691
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 9 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Andrei Morosan, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate expertizele tehnice contractate de CNADNR pentru loturile Lugoj-Deva lot 2 si Orastie - Sibiu lot 3".

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Documentele solicitate sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220", atribuita in 2016 catre firma Geotesting, si licitatia "Servicii de expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" atribuita in 2015 catre firma Proexrom, servicii platite din bani publici.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru expertize si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 5.5 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole citate mai sus.

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

Am atasat extrasul din caietul de sarcini de la NGC20.

disney

Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/49708 din data de 9 August 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 23 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Mircea Epure, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:

1) Va rog sa imi trimiteti lista cu toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei de la firma SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI sau de la asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.
Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/49708 solicitarii mele initiale pentru aceste informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Daca aceste informatii se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate perioadele in care cel putin unul din conturile CNADNR Central a avut poprire in perioada 1 Mai 2016 - 1 August 2016, asa cum ati mentionat chiar Dumneavoastra in raspunsul 92/49875.

2) Pentru fiecare perioada in care cel putin unul din conturile CNADNR a avut poprire in perioada 1 Mai 2016 - 1 August 2016, va rog sa precizati urmatoarele informatii:
a) Valoare popririi
b) Data instituirii popririi
c) Partea solicitanta a instituirii popririi
d) Motivul complet al instituirii popririi
e) Modalitatea de sistare a popririi (plata, retragere soliciitare sau cale legala de anulare a popririi)


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru expertize si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 5.5 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

A venit repede si raspunsul la reclamatia admnistrativa referitoare la JASPERS.



Cititi cu atentie primul paragraf, va rog.

Daca nu reusiti sa identificati informatia solicitata, va rog sa scrieti. Cel putin asa, cei de la CNADNR nu ar fi atunci singurii cu astfel de probleme.

:lol: :lol: :lol:

disney

Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate deciziile CTE CNADNR din 1 Iulie 2015 pana in 15 Iulie 2016 referitoare la studiul de fezabilitate pentru proiectul "Tunel Meses" de pe autostrada A3".

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Va rog sa imi furnizati documentele solicitate, tinind cont de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

disney

Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate deciziile CTE CNADNR din 1 Iulie 2015 pana in 15 Iulie 2016 referitoare la studiul de fezabilitate pentru viitorul nod Holdea de pe autostrada A1 Lugoj - Deva".

Informatiile solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Va rog sa imi furnizati documentele solicitate, tinind cont de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii cu caracter public.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

ATENTIE! Textul prezentei solicitari este MODIFICAT fata de textul din solicitarea de la inceputul lunii !!!
Nu se mai solicita lista numerelor de intrare, ci sa le enumerati pe toate.

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei, de la JASPERS.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele initiale pentru aceste informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

TibiV

Quote from: disney on August 26, 2016, 08:33:25 PM
Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii cu caracter public.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,
.....
Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele initiale pentru aceste informatii.
:lol: :lol: :lol:

Da doua pagini in spate, jackass.... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar.ionescu

Am adresat astazi catre CNADNR (relpub1@andnet.ro) urmatoarea cerere de informatii publice

Quote


Buna ziua.

Ma numesc Cezar Ionescu si va solicit urmatoarele informatii cu caracter public legate de infrastructura rutiera.

Temeiul cererii de informatii este reprezentat de:
Legea 544/2001 - accesul liber la informatiile de interes public
HG 123/2002 - norme metodologice de aplicare a legii anterior mentionate
HG 418/2016 - modificare is completare a normelor metodologice din HG-ul anterior mentionat

De ce nu este functional iluminatul rutier pe urmatoarele tronsoane de autostrada, respectiv noduri rutiere?

autostrada A2, podul peste bratul Borcea ambele sensuri de mers
autostrada A2, podul peste Dunare de la Cernavoda, ambele sensuri de mers
nod rutier autostrada A2 - DN 3
nod rutier autostrada A2 - autostrada A4
nod rutier automstrada A2 - DN 39

Mentionez ca circul cu masina des in zonele respective si iluminatul rutier nu functioneaza in zonele mentionate de mai bine de 1 an.

Va multumesc.


disney

Buna dimineata!

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Septembrie 2014 si pana la data prezentei, de la firma KPMG ROMANIA, careia i-ati atribuit contractul "Consultanta priv.elaborarea Doc atrib.în vederea initierii proced. de ach.publica a Contr.de concesiune a Spatiilor de Servicii aflate pe tronsoanele de autostrada TEN-T7, Var.de ocolire Cta, A.Transilvania si A.Buc–Pl în scopul asig.serv.aferente conf. legislatiei,standardelor si normativelor teh." in 2014.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele pentru unele informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Ianuarie 2015 si pana la data prezentei, de la firma IPTANA.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele pentru unele informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Ianuarie 2015 si pana la data prezentei, de la firma SEARCH CORPORATION.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele pentru unele informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa emunerati si sa detaliati toate actele semnate intre CNADNR si firma SALINI IMPREGILO intre 1 Septembrie 2015 (anul trecut, deci nu e greseala ortografica) si data prezentei. Va rog sa precizati pentru fiecare act, numarul lui si data, valoarea in discutie, data de intrare in vigoare a actului si/sau valabilitatea prevederilor, alte prevederi (aceasta lista nefiind exhaustiva).

2) a) In ce data a fost scos din contractul de proiectare si executie pentru lotul Lugoj - Deva 2 (atribuit catre SALINI IMPREGILO) sectorul E2?
b) Daca sectorul E2 inca nu a fost scos din contract, va rog sa detaliati toate motivele pentru care acest lucru inca nu s-a realizat.
c) Daca sectorul E2 inca nu a fost scos din contract, va rog sa prezentati calendarul real al demersului pentru scoaterea din contract a acestui sector.
d) Care este sau care va fi valoarea finala a contractului de proiectare si executie pentru lotul Lugoj - Deva 2 dupa scoaterea sectorului E2 din contract?

disney

In mesajul acesta am citat gresit reclamatia la care am primit raspuns saptamana trecuta si am scris o prostie, cum ca as fi primit raspunsul de pe o zi pe alta, dar am corectat.