Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Nu-i putem forta, dar putem face un pic de zgomot in presa. Ce interes au sa nu le publice? E reflexul functionarului roman de a tine totul secret just in case? Sau chiar nu vor ca societatea civila sa afle unde e trafic, pt ca ar pune mai bine presiune pe ei sa-si faca treaba?

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

qsv

Imi permit sa speculez putin, fiindca situatia asta in directia asta ne conduce:

Daca datele ar fi publice, societatea civila ar putea pune sub lupa deciziile CNADNR de a reabilita /moderniza anumite sectoare de drum in defavoarea altora, prin corelarea datelor de trafic cu datele privind starea drumurilor (pe care le detinem deja la un grad satisfacator de precizie, datorita contributiei utilizatorilor). Astfel deciziile ar trebui luate pe criterii ce tin strict de managementul structurilor rutiere si nu pe criterii politice. Lucrul asta s-ar putea aplica si la nivelul drumurilor judetene, acolo unde recensamantul cuprinde si aceste drumuri, iar deciziile discretionare ale politicului sunt mult mai prezente.

Daca frunzaverde ne-a aratat ca nu datele brute nu pot fi proprietate intelectuala (eu zic ca nici cele prelucrate nu pot fi, dar asta e alta discutie) ar trebui sa solicitam ca datele brute (inregistrarile din teren) sa fie publice. Ne-om pricepe si noi sa prelucram niste date brute in caz de nevoie chiar daca pentru simularea unei intregi retele probabil ar fi mai complicat.

alecu26

Situatia asta este ca si atunci când ISC lua 1% si 0.7% pentru lucrari de interes national. Parca nu era tot acelasi buzunar, si de multe ori proiectele se blocau in acest rahat, CNADNR neavând bani sa plateasca.

Toate aceste masuratori de trafic sunt folosite in 99% din cazuri de firmele de proiectare drumuri si autostrazi. Care in pana mea....sunt platiti tot de CNADNR/CESTRIN. Deci....ma intreb care e logica?
Drumurile noastre POATE;


alecu26

da...ceva gen avocatul poporului, contencios administrativ...etc.
Drumurile noastre POATE;

disney

Aveti mai jos raspunsul CNADNR referitor la plata avansului pentru diferite loturi.





disney

Quote from: disney on August 04, 2016, 07:30:08 PM
ASA NU SE MAI POATE!

Acum ceva timp am adresat urmatoarele intrebari catre CNADNR.

Quote1) Va rog sa imi trimiteti lista cu toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Decembrie 2015 si pana la data prezentei de la firma SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI sau de la asocierea SPEA INGEGNERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA SUCURSALA BUCURESTI - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Mai jos aveti raspunsul CNADNR.



disney

Quote from: disney on August 04, 2016, 07:30:08 PM
ASA NU SE MAI POATE!

Acum ceva timp am adresat urmatoarele intrebari catre CNADNR.

Quote1) Va rog sa imi trimiteti lista cu toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Iulie 2015 si pana la data prezentei de la firma PROEXROM SRL.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Mai jos aveti raspunsul CNADNR.



disney

Quote from: disney on August 04, 2016, 07:30:08 PM
ASA NU SE MAI POATE!

Acum ceva timp am adresat urmatoarele reclamatii administrative catre CNADNR.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate expertizele tehnice contractate de CNADNR pentru loturile Lugoj-Deva lot 2 si Orastie - Sibiu lot 3".

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Documentele solicitate sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Expertiza tehnica pentru determinarea stabilitatii rambleurilor si calitatii materialului de umplutura, folosit la executia rambleurilor in cadrul Contractului "Proiectare si executie Autostrada Lugoj - Deva, lot 2: km 27+620 - km 56+220", atribuita in 2016 catre firma Geotesting, si licitatia "Servicii de expertiza tehnica privind fenomenele de degradare constatate in cadrul obiectivului de investitii Autostrada Orastie - Sibiu, lot 3: km 43+855 - km 65+965" atribuita in 2015 catre firma Proexrom, servicii platite din bani publici.

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

QuoteStimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate rapoartele JASPERS livrate catre CNADNR din 1 Iulie 2015 pana in 15 Iulie 2016".

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Rapoartele JASPERS sunt documente cu caracter public.

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

Mai jos aveti raspunsul CNADNR.





ovideatza

La raspunsul cu "blocarea" contului s-au facut ca nu inteleg intrebarea. Ar trebui ceruta lista popririlor instituite asupra conturilor: valoare, data instituire, parte solicitanta a instituirii popririi, modalitate de sistare poprire (plata, retragere solicitare sau cale legala de anulare a popririi).


disney

#687
Am adresat astazi urmatoarea reclamatie administrativa.

Quote
Stimate Domnule Homor,
Stimate domnule/Stimata doamna,

Prin prezenta formulez o reclamatie administrativa, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare, intrucat la cererea nr. 92/41043 din data de 5 Iulie 2016 am primit un răspuns negativ, la data de 2 August 2016, de la Nicoleta Popa respectiv avizat de Claudiu Buzatu. In urma reclamatiei administrative din 9 August 2016, la data de 22 August 2016 am primit din nou raspuns negativ, de data aceasta de la Andrei Morosan, avizat de Claudia Buzatu.

Documentele de interes public solicitate erau urmatoarele:
- "Toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 pana in 15 Iulie 2016".
Intrucit au trecut deja 6 saptamani de la data de 15 Iulie, doresc sa primesc toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 si pina la data prezentei.

Documentele solicitate se incadreaza in categoria informatiilor de interes public, din urmatoarele considerente:
- Rapoartele sunt documentele pe care furnizorul trebuie sa le predea CNADNR asa cum este stabilit in caietul de sarcini pentru licitatia "Revizuire/ Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti" lansata prin anuntul de participare numarul 151207/31.05.2014.
- Primele trei rapoarte pot fi gasite chiar pe pagina de internet a CNADNR.
Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Referitor la obiectia ca nu ati putut identifica informatiile solicitate, am atasat acestui mesaj prevederile din caietul de sarcini pentru licitatia pentru revizuirea studiului de fezabilitate si fac precizarea sa doresc sa primesc toate aceste documente prevazute in capitolul 8 din caietul de sarcini primite de CNADNR pina la data curentei, documente care sa contina toate informatiile asa cum au fost primite de catre CNADNR, mai putin informatiile exceptate de art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste documente in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Fortarea de a studia aceste documente la sediul Dumneavoastra incalca dreptul meu de a primi aceste informatii in format electronic, asa cum arata cele 2 articole citate mai sus.

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

Prin prezenta solicit revenirea asupra deciziei de refuz al comunicarii informatiilor de interes public solicitate in scris/in format electronic, considerand ca dreptul meu la informatie, conform legii, a fost lezat.

Am atasat extrasul din caietul de sarcini de la NGC20.

disney

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii.

Quote
Pentru toate rapoartele produse de furnizor in cadrul contractului de studii de fezabilitate Sibiu-Pitesti, din 1 Decembrie 2015 pana la data prezentei, asa cum apar in capitolul 8 din caiatul de sarcini al licitatiei pentru acest contract, si asa cum apar si in extrasul din caietul de sarcini pe care l-am atasat acestui mesaj, va rog sa imi furnizati urmatoarele informatii:

a) Data si numarul de inregistrare al raportului
b) Titlul raportului
c) Numarul de pagini ale raportului
d) Numarul de pagini ale raportului care contin informatii exceptate, prevazute la art. 12 din Legea nr. 544/2001.
e) Va rog sa enumerati numarul curent al fiecarei pagini care contine informatii exceptate, prevazute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, pentru fiecare raport in parte.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Mentionez ca doresc aceste informatii in scris prin E-Mail la aceasta adresa, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."

disney

Bataia de joc continua.

Aveti mai jos raspunsul CNADNR la reclamatia administrativa pentru rapoartele JASPERS.