News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:22:21 PM
eu vreau doar sa publice acea harta ca in 2010

Acea harta n-a fost niciodata facuta publica de CESTRIN sau CNADNR. A obtinut-o un jurnalist de la un ziar central (probabil pe bani, desi informatia nu e grevata de drepturi de autor) care a pus-o intr-un articol, de unde a fost redistribuita.

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:22:21 PM
sau MZA pe toate segmentele de DN si A. Prin segment, inteleg bucatile dintre 2 municipii sau dintre 2 intersectii de DN-uri.

Pai practic alea sunt datele colectate. Uneori sunt 2-3 puncte de recenzare intre punctele pe care le descrii tu, dar foarte des vorbim de un singur punct de recenzare.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

TibiV

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:22:21 PM
Au fost stranse de catre angajati CNADNR, nu? Nu au platit pe cineva din afara.
Asadar sunt datele lor si le pot posta in voie pe site-ul propriu.

E la fel ca un sondaj de opinie sau ca mai exact ca recensamantul populatiei.

Aici, ca ai amintit de recensamantul populatiei, este de facut o mica observatie.

Recensamantul costa.
In anii cand se face (o data la 10 ani) bugetul INS creste considerabil.
INS nu are nici pe departe atatia angajati.
Deci recruteaza/angajeaza recenzori, pe care ii platesc sa se duca in praznic la mama naibii, sa ii intrebe pe aia de una si de alta....
Si datele sunt oferite apoi public...
Dar...
INS este institutie total bugetara, banii aia in plus pentru recensaminte ii primesc tot de la Bugetul de Stat...

La recensamantul CESTRIN exista mici diferente.
Da, aia care fac recensamantul sunt salariatii CNADNR, dar ca extra-job. (Si poate au avut si angajati extra, ca au fost prea multe puncte...)
Deci aia au fost platiti separat, probabil suplimentar, pentru numarat masini si intrebat "de unde veniti si unde mergeti?"....
Dar (cred eu) din bugetul CNADNR, nu de la bugetul de stat, ca nu tin minte sa fi avut o suplimentare pentru asta...

De unde rezulta ca datele pot fi considerate ale CNADNR, care sa le dea "contra cost", asa cum CNADNR le-a obtinut "contra costuri proprii"...
Daca sondajul (ca pana la urma asta a fost, un sondaj...) l-ar fi facut GfK sau Metromedia, in mod sigur sigur cereau bani pe el.
(Evident, cu exceptia clientului initial care l-a cerut si platit, caci institutele de sondare nu fac nimic daca nu sunt platite in avans.)

Nu sariti pe mine, ca nu am emis o judecata daca este bine sau rau...
Pur si simplu constat o situatie legal/juridica....

Este adevarat, CNADNR este o companie detinuta de stat, nu este asfaltaorul X din zona Y.
Este clar ca trebuie (sau ar trebui) sa lucreze pentru interesul  general al tarii.
Poate vreau sa imi deschid un popas turistic, dar n-am banii ceruti de CNADNR ca sa aflu daca merita.
Dar este la fel de adevarat ca daca sunt o retea hoteliera, ar trebui sa imi pot permite...

Nu stiu ce za zic...
Enervant statutul asta al CNADNR... Este "Companie", cu buget propriu etc., dar este detinuta de stat si ar trebui sa lucreze pentru binele statului. Inclusiv sa informeze pe toata lumea...

Incalcita treaba...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cricric

Mai trimiteti intrebari? Pot sa inserez si eu 2 intrebari in pachetele voastre?

dr4qul4

@Disney, te rog ca la urmatorul set de intrebari sa adaugi si urmatoarele:
- Se va organiza o noua licitatie pentru proiectul tehnic pentru tunelele forate impuse prin acordul de mediu pe lotul 2 Lugoj-Deva sau aceasta va fi realizat de Salini?
- In cazul in care este facut de Salini, cand trebuie sa fie gata? Tot in sarcina lor cade si intocmirea documentatiilor pentru avizul de mediu si a autorizatiei de construire?
- Cele 2 (sau 3) tunele se vor licita impreuna sau separat?
- Ce tip de Fidic se va folosi pentru licitatie si care va fi criteriul/ile de departajare a ofertantilor? In cazul in care vom avea mai multe criterii, ce pondere va avea fiecare?
- Daca PT este realizat de catre Salini, acestia vor putea participa  la licitatia pentru executie?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

#724
Am trimis azi o petitie catre ANAP (cu copie la MCPDC) cu urmatorul continut:

QuoteCu referire la documentatiile de achizitie supuse aprobarii A.N.A.P. de catre autoritatile publice si companiile nationale inainte de a fi publicate pe SEAP, in temeiul Legii nr. 233/2002 doresc sa va transmit urmatoarea petitie in vederea transparentizarii procesului de aprobare a acestora:

Va rog sa publicati pe site-ul de internet al A.N.A.P. date in format tabelar referitoare la documentatiile de achizitie (licitatie) supuse aprobarii A.N.A.P. de catre autoritatile publice si companiile nationale, care sa contina minimum urmatoarele informatii:

-   denumirea autoritatii / companiei nationale care a supus documentatia spre aprobarea A.N.A.P.
-   denumirea proiectului supus aprobarii
-   data depunerii
-   data aprobarii, respectiv respingerii
-   motivul succint al respingerii, daca este cazul.

In opinia subsemnatului, un astfel de demers s-ar inscrie in cadrul procesului general de crestere a transparentei achizitiilor publice promovat de catre Ministerul pentru Consultare Publica si Dialog Civic, cu sprijinul Primului Ministru al Romaniei.

QuoteVa informam ca petitia dumneavoastra a fost inregistrata in cadrul Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice (ANAP) sub nr. 8177/10.10.2016.

Secretariat MCPDC:
QuotePetiția dumneavoastră a fost înregistrată cu nr. 2074/V.A./10.10.2016.

disney

E cam liniste in acest topic daca nu scriu eu, nu-i asa? :p
Atunci o sa va bombardez imediat! :lol:

disney

Quote from: cricric on September 21, 2016, 03:04:37 PM
Mai trimiteti intrebari? Pot sa inserez si eu 2 intrebari in pachetele voastre?
Bineinteles!
Scuzati linistea din ultimele saptamini, dar a trebuit sa clarific niste chestii juridice in legatura cu raspunsurile celor de la CNAIR, ca intre timp si-au schimbat si numele. :lol:

disney

Quote from: cezar.ionescu on September 16, 2016, 08:31:12 PM
Si raspunsul final.
Raspunsul acela l-au pregatit pentru mine. :p
Am primit si eu exact acelasi lucru.

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:01:35 PM
Nu cred sa aiba ceva cu disney. Mai degraba cineva le-a atras atentia ca nu se prea pupa noua imagine transparenta cu refuzurile de a da informatii banale.
Probabil ai dreptate in a doua propozitie.

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:01:35 PM
Multumim celor care au muncit pentru acest rezultat si multumim CNADNR pentru deschidere.
Sa nu zicem hop pina nu am trecut puntea sau cum e zicala aia. Veti vedea imediat ca nu e chiar cazul.

disney

Quote from: disney on August 29, 2016, 08:05:35 PM
Buna dimineata!

Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii publice.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) Va rog sa imi enumerati toate numerele de intrare pentru toate intrarile de documente de orice tip din data de 1 Septembrie 2014 si pana la data prezentei, de la firma KPMG ROMANIA, careia i-ati atribuit contractul "Consultanta priv.elaborarea Doc atrib.în vederea initierii proced. de ach.publica a Contr.de concesiune a Spatiilor de Servicii aflate pe tronsoanele de autostrada TEN-T7, Var.de ocolire Cta, A.Transilvania si A.Buc–Pl în scopul asig.serv.aferente conf. legislatiei,standardelor si normativelor teh." in 2014.

2) Pentru fiecare din numerele de intrare mai sus mentionate, va rog sa precizati urmatoarele:
a) Data numarului de intrare
b) Obiectul intrarii
c) Tipul documentului
d) Titlul documentului
e) Numarul de pagini daca este cunoscut

Fac precizarea ca numerele de intrare solicitate, sunt numerele de inregistrare care se regasesc in registrul de corespondenta (registrul de intrare/iesire), acelasi registru din care ati acordat numarul 92/51986 solicitarii mele pentru unele informatii. Din acelasi registru se pot obtine si informatiile de la punctul 2) a) si 2) b), iar celelalte informatii se pot obtine din documentele carora s-au atribuit numerele de inregistrare respective.

Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei reclamatii administrative, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."



What a funny joke! :lol: :lol: :lol:

Deci nu au primit nici un document de la KPMG? De aia nu liciteaza spatii de servicii definitive? :lol:

disney



Se pare ca treaba cu Corsan merge perfect si nu e nevoie de documente de vreun fel. :lol:

disney



Si la fel de bine merge treaba si cu Comsa, tot fara documente. :lol:

disney

Quote from: disney on September 06, 2016, 11:33:19 PM
Am adresat astazi urmatoarea solicitare de informatii cu caracter public.

QuoteStimata Doamna, Stimate Domn,

Conform art. 7 si 9 din Legea 544 din 12 octombrie 2001 actualizata, privind liberul acces la informatiile si documentele de interes public, va solicit citeva informatii cu caracter public.

1) a) In ce data a fost aprobat in CTE CNADNR proiectul tehnic pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost aprobat, in ce data urmeaza a fi aprobat?
c) Ce observatii a avut CTE CNADNR fata de proiectul prezentat initial?

2) a) In ce data a fost depusa documentatia pentru obtinerea acordului de mediu pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost depusa, in ce data urmeaza a fi depusa?
c) Ce documente lipsesc la data prezentei astfel incat documentatia sa fie completa si sa poata fi depusa?

3) a) In ce data a fost depusa documentatia pentru exproprierea zonelor suplimentare pentru nodul Holdea de pa autostrada A1?
b) Daca nu a fost depusa, in ce data urmeaza a fi depusa?
c) Ce documente lipsesc la data prezentei astfel incat documentatia sa fie completa si sa poata fi depusa?

4) Va rog sa imi trimiteti prin E-Mail sau sa imi precizati de unde poate fi descarca in format electronic (editabil daca este disponibil) proiectul pentru nodul Holdea, incluzand, dar nefiind limitat la, plansele de situatie si de detaliu, impreuna cu coordonatele STEREO 70.


Pentru a nu mai invoca motive diverse si a nu mai trage de timp, va aduc la cunostinta faptul ca au intrat in vigoare noile norme metodologice din HG 478/2016, pentru aplicarea Legii 544/2001 a accesului la informatiile publice.

Daca informatiile solicitate se regasesc pe pagini in care apar si informatii exceptate de la liberul access, prevazute la art. 12 din Legea 544/2001, va rog sa imi oferiti informatiile solicitate confirm art. 22, alin. (2-1) din noua HG 478/2016, care prevede ca "în situaţia în care informaţia publică solicitată se află pe un înscris care conţine atât informaţii la care accesul este liber, cât şi informaţii exceptate de la liberul acces, informaţia publică solicitată va fi comunicată, după anonimizarea informaţiilor exceptate, prevăzute la art. 12 din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare".

Mentionez ca doresc aceste informatii in format electronic si editabil, conform art. 15, alin. (3) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Informaţiile de interes public solicitate în scris vor fi comunicate în formatul precizat în cererea solicitantului, respectiv în scris, în format electronic sau hârtie.", respectiv conform alin. (4) din noua HG 478/2016 care prevede ca "Dacă informaţiile de interes public solicitate sunt disponibile în format editabil, la cererea solicitantului, acestea vor fi furnizate şi în acest format.".

Va mai atrag atentia si asupra art. 15, alin. (5) din noua HG 478/2016 care prevede ca "În aplicarea art. 7 alin. (3) din Legea nr. 544/2001, cu modificările şi completările ulterioare, lipsa semnăturii olografe de pe solicitarea de furnizare a informaţiilor de interes public transmise în format electronic nu poate constitui un motiv de nefurnizare a informaţiilor solicitate."

De asemenea, va rog sa imi comunicati imediat numarul de inregistrare al acestei solicitari, conform art. 20, alin. (5) din noua HG 478/2016, care prevede ca "După înregistrarea cererii, structurile sau persoanele responsabile de informarea publică directă au obligaţia să comunice solicitantului, direct sau electronic la adresa de e-mail furnizată, data şi numărul de înregistrare a cererii."






disney

Quote from: dr4qul4 on September 16, 2016, 09:01:35 PM
Nu cred sa aiba ceva cu disney.

Din contra, par foarte amabili. :lol:
Pacat ca este o amabilitate prefacuta, intrucit stiu ca nu am cum sa ajung foarte usor la sediu la ei, dupa cum le-am si precizat in reclamatia administrativa.

Quote from: disney on September 05, 2016, 11:06:40 PM
Desi nu este neaparat necesar conform acelui studiu, am facut o ultima incercare de a rezolva situatia in mod amiabil si am formulat o noua reclamatie administrativa pentru rapoartele de la studiul de fezabilitate Sibiu - Pitesti.

Quote
[...]
Va atrag atentia ca in cazul in care refuzati din nou sa imi oferiti documentele solicitate in formatul solicitat conform HG 478/2016, va trebui sa ma adresez in justitie pentru a-mi apara dreptul prevazut de Legea 544/2001 si HG 478/2016.

In acest caz, pentru fiecare dintre infatisarile la Tribunal si la Curtea de Apel, urmatoarele costuri vor fi imputate CNADNR:
- bilete de avion dus-intors pina la Bucuresti, al caror pret incepe de la 3000 Euro (1 stop, cumparare 1 luna inainte)
- 60 ore de zbor efectiv (1 stop) plus 10 ore drumul dus-intors pana la cele 2 aeroporturi, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici
- orele pierdute efectiv la Tribunal si la Curtea de Apel, care vor trebui achitate la nivelul tarifelor si salariilor de aici

Dupa cum se poate observa, pentru fiecare proces se poate trece usor de suma de 30000 Euro doar pentru timpul si banii pierduti, fara a mai lua in calcul daunele morale, cheltuieli pe care CNADNR ar urma sa le faca din bani publici.

Intrucat am primit raspunsuri negative pentru 3 solicitari diferite, pentru cele 3 procese dauna din bani publici ar putea ajunge usor la 90000 Euro.
[...]



Si ce sa fac la sediu? Bem o cafeluta impreuna? Sau o bere? :lol:

stangabriel