Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bogdymol

Cand va fi realizata reconfigurarea intersectiei intre DN7 si DN76, la vest de Deva, pentru a permite realizarea virajului la stanga atat pe relatia Brad > Deva, cat si pentru relatia Ilia > Brad? Care va fi solutia tehnica adoptata pentru aceasta intersectie?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Astazi a venit raspunsul e-mailului trimis la CNADNR pe 18 Februarie.

Nu am timp sa analizez acum fiecare raspuns in parte, dar, pe scurt, ma bucur ca se da pe 7 Aprilie 2014 ordinul de incepere pentru lucrarile la autostrada A3 Gilau-Nadaselu, iar in curand vor fi demarate licitatii pentru construirea de benzinarii in spatiile de servicii de pe autostrazile nou construite.

Raspunsurile de la CNADNR:









Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Va rog pastrati acest thread curat, nu comentati aici. Comentati va rog pe threadurile dedicate pentru autostrazi, centuri si restul. :cheers:

disney

Alte raspunsuri de azi de la CNADNR.  :p









tigrel58

^
Un like mare de la mine pentru intrebari si raspunsuri, dar taie chestiile cu 29 februarie si termenele de raspuns, important e fondul, nu forma.

Harry

^^

Intrebare de la mine:

Cand se vor efectua platile pentru a putea fi date in folosinta nodurile rutiere Poiana si Ovidiu de pe A4 pentru a se putea face receptia lucrarilor intrucat in prezent inca se circula in regim de santier: iluminatul nu e functional, nu exista spatii de servicii/benzinarii.

Ionut

Oare putem cere si studiile de la CNADNR? Ma refer pentru A3 Campia-Tg Mures si Comarnic-Brasov. In rest cred ca avem. Sebes-Turda avem, A1 avem, Tg Mures-Iasi avem dar oricum nu sunt sanse sa vedem ceva prea curand.

MHN

Iata intrebarea mea pentru Ministerul Transporturilor si CNADNR in legatura cu intretinerea defectuoasa a drumurilor publice, pornita de la lipsa de reactie in urma accidentelor (de exemplu, parapete indoite si ruginite ramase neschimbate cu anii) si pana la indiferenta fata de spatiile verzi si plantatii.
bogdymol, ai libertatea sa alegi pe care dintre cele doua variante vrei sa o trimiti. De asemenea, poti face modificari dupa cum consideri necesar.

Varianta scurta:
De ce zonele verzi din locurile si spatiile de parcare/servicii de pe autostrazi arata a fi neintretinute, desi exista contracte in acest sens?
De ce nu sunt schimbate parapetele ruginite sau degradate (in urma accidentelor) de pe autostrazi si de pe drumurile publice? De ce raman in aceasta stare cu anii, desi exista chiar si contracte de recuperare daune de la societatile de asigurari, cu scopul refacerii acestor elemente?!
Cine este responsabil sa-i verifice pe cei ce ar trebui sa le repare si sa le intretina?

Varianta lunga:
Va rugam sa descrieti pe scurt modalitatile prin care Ministerul Transporturilor controleaza si/sau verifica fie direct, fie prin CNADNR, prin DRDP-urile din teritoriu sau prin consultantii desemnati in acest scop, faptul ca societatile prestatoare contractate pentru reabilitarea, repararea si intretinerea cailor de transport (drumuri nationale si autostrazi) indeplinesc prevederile contractuale (dintre care am enumerat mai jos) din punct de vedere cantitativ, calitativ si in perioada convenita (prin contract), in cazul urmatoarelor elemente constructive, in toate situatiile in afara de cele in care responsabilitatea revine autoritatilor locale (de exemplu, pe portiunile de drumuri publice din interiorul localitatilor):
1. infrastructura drumurilor:
- inlocuirea parapetelor mediane si laterale, degradate in urma evenimentelor rutiere sau uzate moral (ruginite)
- inlocuirea indicatoarelor si panourilor de semnalizare rutiera, degradate in urma evenimentelor rutiere, necorespunzatoare sau uzate moral (ruginite)
2. locurile si spatiile de parcare, oprire si stationare:
- intretinerea periodica a spatiilor verzi (gazonul si iarba par a fi intretinute doar la schimbarea anotimpului, in loc de saptamanal sau lunar)
- efectuarea lucrarilor sezoniere (primavara si toamna) corespunatoare asupra plantatiilor
3. spatiile cuprinse intre autostrada/drum si bretele, in cazul nodurilor rutiere:
- intretinerea rigolelor, taluzurilor, a santurilor si a santurilor de garda
- intretinerea periodica a spatiilor verzi si a plantatiilor

disney

Raspunsul MT de azi referitor la Master Planul General de Transport





alecu26

oare putem sa speram la o asemenea deschidere si din partea CFR?
Drumurile noastre POATE;

disney

Au fost adresate urmatoarele intrebari pe 30 Martie catre CNADNR si asteptam raspuns.

1) Intrebari generale

a) De ce nu exista pagini oficiale de internet pentru autostrazile construite din fonduri europene, asa cum o cere acordul cu UE?
b) Cind va fi gata noua pagina oficiala de internet a CNADNR, cu informatii actualizate la zi si transparenta din partea CNADNR?
c) Ce Studii de Prefezabilitate si ce Studii de Fezabilitate sunt in lucru pentru loturi si / sau tronsoane de autostrazi cu posibila finantare europeana si care este termenul stabilit pentru finalizarea acestor studii?

2) Autostrada A6

a) In raspunsul Dumneavoastra din 17 Martie 2014 precizati ca in 2013 a fost elaborat Studiul de Prefezabilitate pentru sectiunea de autostrada Lugoj – Drobeta Turnu Severin din A6. Care sint concluziile studiului? Care sint variantele de traseu propuse pentru a fi studiate in viitorul Studiu de Fezabilitate?
b) Cind se va lansa licitatia pentru efectuarea Studiului de Prefezabilitate, respectiv Studiului de Fezabilitate pentru sectiunea de autostrada Drobeta Turnu Severin – Bucuresti al autostrazii Sudului, A6? Din care exercitiu bugetar sint prevazute fondurile pentru cele doua studii mai sus mentionate?

3) Autostrada A1

a) In se saptamina va fi lansata licitatia pentru lucrarile ramase pentru finalizarea tronsonului Arad – Pecica (fostul tronson Alpine) din autostrada A1?
b) Se intentioneaza modificarea intersectiei de autostrazi A1 / A6 de linga Lugoj astfel incit sa permita 2 benzi pe fiecare sens si implicit o siguranta sporita si o viteza mai mare de deplasare?
c) Ce solutie este adoptata in acest moment pentru terminarea lotului 3 (Impregilo) din autostrada A1 Orastie - Sibiu? Care este lungimea finala adoptata pentru tunnel?
d) Ramine valabil termenul de "Octombrie 2014" conform raspunsului CNADNR din 17 Martie 2014 pentru terminarea lotului 3 din autostrada Orastie – Sibiu? Daca nu mai e valabil, care este noul termen si ce se va intimpla cu contractul cu Impregilo?
e) In ce saptamina se va rezilia contractul cu Impregilo pentru lotul 3 din autostrada Orastie – Sibiu? Se va organiza o noua licitatie pentru lucrarile neterminate?
f) Se va face nod la Apoldu de Jos? Cind se va termina si deschide traficului portiunea de tronson Cunta - Apoldu de Jos?

4) Autostrada A4

a) Este CNADNR la zi cu plata lucrarilor pentru autostrada A4? Ce sume restante mai are de platit CNADNR catre constructor pentru autostrada A4 la data de 1 Aprilie 2014?
b) Cand se vor efectua platile pentru a putea fi date in folosinta nodurile rutiere Poiana si Ovidiu de pe A4 pentru a se putea face receptia lucrarilor intrucat in prezent inca se circula in regim de santier: iluminatul nu e functional, nu exista spatii de servicii/benzinarii.

5) Autostrada A10

Pentru autostrada A10 Sebes – Turda, sint prevazute 4 luni pentru proiectare si 18 luni pentru executie, deci in total 22 de luni. Intrucit inca nu a fost semnat contractul pe niciunul din tronsoane datorita contestatiilor, este evident ca termenul de 31 Decembrie 2015 pentru finalizarea autostrazii va fi depasit si ca se vor pierde fonduri europene. Se va pierde finantarea pentru toate lucrarile (chiar si pentru cele executate si platite pina la 31 Decembrie 2015, cit si pentru cele ramase de executat) prin depasirea termenului? Ce intentioneaza CNADNR sa faca in acest caz si cine este responsabil si va suporta pierderile?

disney

Au fost adresate urmatoarele intrebari pe 30 Martie catre MT si asteptam raspuns.

1) Cand veti relua filmarile din avion ale obiectivelor de infrastructura, in special autostrazi?

2) Cine raspunde, cine plateste si cand se va intampla acest lucru, pentru daunele provocate de incompetenta, de taraganare si intirziere a lucrarilor, si toate motivele care conduc la lipsa autostrazilor si la nefinalizarea la timp a proiectelor?

3) De ce zonele verzi din locurile si spatiile de parcare/servicii de pe autostrazi arata a fi neintretinute, desi exista contracte in acest sens?
De ce nu sunt schimbati parapetii ruginiti sau degradati (in urma accidentelor) de pe autostrazi si de pe drumurile publice? De ce raman in aceasta stare cu anii, desi exista chiar si contracte de recuperare daune de la societatile de asigurari, cu scopul refacerii acestor elemente?!
Cine este responsabil sa-i verifice pe cei ce ar trebui sa le repare si sa le intretina?

4) Va rog sa descrieti pe scurt modalitatile prin care Ministerul Transporturilor controleaza si/sau verifica fie direct, fie prin CNADNR, fie prin DRDP-urile din teritoriu sau prin consultantii desemnati in acest scop, faptul ca societatile prestatoare contractate pentru reabilitarea, repararea si intretinerea cailor de transport (drumuri nationale si autostrazi) indeplinesc prevederile contractuale (dintre care am enumerat mai jos) din punct de vedere cantitativ, calitativ si in perioada convenita (prin contract), in cazul urmatoarelor elemente constructive, in toate situatiile in afara de cele in care responsabilitatea revine autoritatilor locale (de exemplu, pe portiunile de drumuri publice din interiorul localitatilor):
a) infrastructura drumurilor:
- inlocuirea parapetilor mediani si laterali, degradati in urma evenimentelor rutiere sau uzati moral (ruginiti)
- inlocuirea indicatoarelor si panourilor de semnalizare rutiera, degradate in urma evenimentelor rutiere, necorespunzatoare sau uzate moral (ruginite)
b) locurile si spatiile de parcare, oprire si stationare:
- intretinerea periodica a spatiilor verzi (gazonul si iarba par a fi intretinute doar la schimbarea anotimpului, in loc de saptamanal sau lunar)
- efectuarea lucrarilor sezoniere (primavara si toamna) corespunzatoare asupra plantatiilor
c) spatiile cuprinse intre autostrada/drum si bretele, in cazul nodurilor rutiere:
- intretinerea rigolelor, taluzurilor, a santurilor si a santurilor de garda
- intretinerea periodica a spatiilor verzi si a plantatiilor

disney

Un alt coleg a adresat si el acum citeva zile citeva intrebari catre CNADNR si m-a rugat sa le postez aici ca sa le tinem evidenta.

1) In raspunsul CNADNR din 17 Martie 2014 precizati ca in 2013 a fost elaborat Studiul de Prefezabilitate pentru sectiunea de autostrada Lugoj – Drobeta Turnu Severin din A6. Care este numarul anuntului de participare si care este numarul anuntului de atribuire al contractului pentru efectuarea acestui studiu (intrucit nu poate fi gasit pe SEAP)?

2) Care este stadiul fizic al lucrarilor de reabilitare si largire a Centurii Bucuresti, sectoarele cuprinse intre A1-DN7, DN7-DN3, DN3-A2 (centura nord) si A1-A2  (centura sud)? Care este termenul de finalizare al acestor tronsoane si cati bani s-au alocat de la buget pentru aceste lucrari in anii 2013 si 2014? Care este situatia platilor la 1 Aprilie 2014 pentru aceste sectoare?

3) Care este stadiul fizic al lucrarilor de reabilitare a DN76 Oradea - Brad? Care este situatia platilor la 1 Aprilie 2014?

4) Care va fi modalitatea de trecerea a frontierei in perspectiva finalizarii tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1 si a tronsonului de autostrada Mako-Nadlac din Ungaria? Va fi realizat un punct de trecere a frontierei pe autostrada (sau in spatiul de servicii) sau va fi deviat traficul prin vechiul punct de trecere al frontierei Nadlac/Nagylak?

5) In raspunsul CNADNR din 11 Noiembrie 2013 se precizeaza ca "In prezent, Servicul Proiectare al Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Timisoara are in lucru trei variante de propuneri pentru amenajarea intersectiei drumului national DN7 Km 394+305 si DN76 Km 0+000, urmand ca dupa finalizarea proiectarii acestora si obtinerea avizului favorabil de la Serviciul Rutier al Inspectoratului de Politie al judetului Hunedoara, acestea sa fie inaintate CNADNR si Inspectoratului General al Politiei Romane - Directia Rutiera Bucuresti, in vederea aprobarii solutiei finale."

Care este solutia finala adoptata? Cand va fi realizata reconfigurarea intersectiei? Va rog sa imi transmiteti, in format electronic, plansele finale rezultate in urma proiectarii.

6) Cind se va plati de catre CNADNR avansul necesar pentru inceperea lucrarilor la tronsonul Gilau – Nadasel din autostrada A3?

7) Conform datelor prezentate, CNADNR a decontat in data de 3 Martie 2014, firmei Search Corporation, 1,159 milioane de lei pentru proiectarea autostrazii Brasov – Bors, sectiunea 1C Sighisoara – Târgu Mures? A fost finalizata proiectarea? Va rog sa imi transmiteti, in format electronic, plansele finale rezultate in urma proiectarii.

8) Primariile din zonele pe unde va trece autostrada A3 Comarnic - Brasov au primit deja plansele finale cu traseul acestei autostrazi. Va rog sa imi transmiteti, in format electronic, plansele finale cu traseul autostrazii A3 Comarnic-Brasov.

9) Pentru tronsonul A3 de 6,5 Km de la intrarea in Bucuresti, parte din Bucuresti - Ploiesti Km 0 – Km 19,5, a fost efectuata o plata de 22536313,34 RON pe data de 24 Martie 2014. Ce reprezinta acesti bani? Sint pentru lucrari deja executate pina la data de 1 Ianuarie 2014?
Este CNADNR la zi cu plata lucrarilor pentru acest tronson de 6,5 Km din A3? Ce sume restante mai are de platit CNADNR catre constructor pentru acest tronson, respectiv care este situatia platilor la data de 1 Aprilie 2014?

10) Cind a fost reziliat sau cind se va rezilia contractul pentru lucrarile la tronsonul A3 de 6,5 Km de la intrarea in Bucuresti, parte din Bucuresti - Ploiesti Km 0 – Km 19,5? Care este motivul pentru care se reziliaza contractul?

11) Care este bugetul alocat pe 2014 pentru acest tronson de 6,5 Km si ce portiune din acest tronson va fi inaugurata în cursul acestui an?

12) Cind s-a dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru Varianta de Ocolire Targu Mures?

13) In ce saptamina s-a dat sau se va da ordinul de incepere a lucrarilor pentru Varianta de Ocolire Bacau?

14) Cind se va deschide nodul de la Apoldu de Jos? Va fi permis accesul si pentru masini cu tonaj mare? Daca da, ce solutii s-au ales pentru drumurile de acces la nod?

dorum

Care sunt demersurile pt a obtine o autorizatie din partea CNADNR pt a filma lotul Nadlac - Arad lot 2 inainte de reinceperea lucrarilor la acest lot? Mentionam ca accesul forumistilor nu este permis de catre firma de paza angajata RAO Security.