Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cutter

Răspunsuri privind problemele de pe Centura București Nord:



cutter

Răspunsuri privind defectele și avariile sesizate despre autostrăzi



disney

Quote from: cutter on November 05, 2015, 05:03:19 PM
În această dimineață, am cîștigat primul proces cu Compania Națională de Autostrăzi (CNADNR) la instanța de fond! Este vorba despre accesul la acele rapoarte privind liliecii de pe autostrada Lugoj-Deva pe care CNADNR mi l-a refuzat în februarie pe motiv că "legea privind accesul la informații de interes public se referă la informații, nu la documente".

Iată partea relevantă din decizie:

Quote
Obligă pârâtul să comunice reclamantului informaţiile solicitate prin cererea nr. 92/9647/13.02.2015, în termen de 30 de zile de la rămânerea definitivă şi irevocabilă a prezentei sentinţe.
Quote from: NGC20 on November 05, 2015, 05:35:20 PM
Cat s-a mai zbatut si disney pentru a obtine documente de la ei, iar ei au tot sustinut ca nu e vorba de documente, desi legea zice altceva !!!

Salut si eu victoria si il rog pe cutter sa puna aici si numarul sentintei.

Mai sunt cateva institutii care se fac la fel ca "ploua" si nu ofera documentele solicitate (mai ales in format electronic), dar probabil ca prin aceasta decizie, se va schimba situatia.

:cheers:

ciprebbe

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2006%2011%202015%20-%20Variante%20traseu%20Sibiu%20-%20Pitesti.pdf

CNADNR SA va pune la dispoziție, în acest sens, începând cu aceeași dată, pentru dezbateri,
forum.cnadnr.ro unde vor fi așteptate opiniile tuturor celor interesați, până la data de 11.12.2015.
Opiniile pe această temă pot fi transmise și pe pagina de facebook a companiei:
https://www.facebook.com/cnadnr.

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

astia nu sunt normali. Si pagina de Facebook si forum deodata? saltul, evolutia e atat de mare cat de la infintarea paginii de net pana acum.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

mai bine isi faceau cont aici decat sa-si faca forum propriu. :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

__dir

E mai bine decat deloc.

Oricum ii asteapta zile negre ;)

horatiu.cosma

Intrebari de final de an, legate de A3.

Pentru CoBra, trebuie intrebat cat va mai dura analizarea singurei oferte(UMB) pentru centura Comarnic. Pentru Rasnov-Cristian sunt mai multe oferte, deci probabil ca va mai dura cateva luni. Apoi, cand se va plati avansul pe Tg.Mures-C.Turzii? Cand sau pana la ce data se va porni licitatia pentru viaductul Gilau? Care e status-ul zonelor fara AC din Gilau-Nadasel? Cand se vor solutiona problemele care impiedica eliberarea AC-ului? In iarna 2015 au raspuns la o intrebare legata de revizuirea SF-ului pentru Mihaiesti-Suplacu de Barcau. Au raspuns ca Iptana revizuieste SF-ul vechi. Probabil ca au finalizat. Intrebarea ar fi daca intr-adevar e finalizat, si cand se are in vedere pornirea licitatiei pentru proiectare si constructie pentru loturi de pe acest sector? Cele 6 luni pentru finalizarea SF-ului tunel Meses au expirat. Pe aceleasi considerente pentru care s-a facut public documentele actuale din SF-ul pentru PiSi, ne puteti trimite informatiile legate de SFul acestui tunel? Cand se are in vedere lansarea licitatiei pentru proiectare si constructie pentru acest tunel? Nu in ultimul rand, s-a avizat ultima declaratie de proiectare a celor de la Corsan pe Suplacu-Bors? Si solicitam sa nu mai raspunda la intrebarile legate de termene cu vesnicul "in perioada imediat urmatoare", ci cu termene clare, asumate.

nenea_hartia

1) Intenționează CNADNR, prin DRDP București, să execute în viitorul apropiat o reparație capitală pe DN1 în zona montană, între Comarnic și limita de județ Prahova/Brașov? Starea drumului este deplorabilă: parapet deteriorat sau lipsa parapetelui inclusiv în zonele periculoase, surpări ale acostamentului sau chiar ale părții carosabile, ,,protejări" împotriva căderii în gol cu parapete de tip New Jersey din plastic (!), ziduri de sprijin deteriorate și care permit infiltrații de apă, rigole de scurgere înfundate, lipsă a marcajelor rutiere, porțiuni de drum des inundabile (zona gării Sinaia), etc. Care este explicația clară a lipsei totale a întreținerii acestui sector de drum de către DRDP București/SDN Ploiești, în timp ce pe sectorul aflat în administrarea DRDP Brașov/SDN Brașov drumul se prezintă de ani buni în condiții optime? Vă rugăm să nu ne sugerați că repararea foarte lentă a unor poduri între Posada și Sinaia reprezintă lucrări de întreținere curentă a structurii rutiere. Cine este persoana responsabilă care se ocupă de întreținere curentă la DRDP București/SDN Ploiești?

2) Există autorizație din partea DRDP București pentru accesul la drumul național a bisericii construite pe dreapta DN1, la km 81+900? Dacă nu, ce măsuri a luat DRDP București/SDN Ploiești pentru interzicerea accesului în și dinspre drumul național, inclusiv a virajelor foarte periculoase la stânga, peste două benzi de contrasens pe care se circulă cu viteza mare? Ne puteți pune la dispoziție autorizația emisă de DRDP București pentru construcția bisericii?


cutter

Răspunsuri CNADNR legate de problemele de pe Lugoj-Deva lot 2:


cutter

Am trimis către CNADNR următoarea solicitare legată de studiile de fezabilitate pentru autostrada Sibiu-Pitești și autostrada Sibiu-Făgăraș:


adiarc

din motive lesne de inteles , vechea conducere ( netransparenta si cu mentalitate comunista ),nu a mai raspuns de mult timp la intrebarile puse

propun reluarea tuturor intrebarilor fara raspuns,avand in vedere schimbarile recente din MT,CNADNR si la consilierii PM.....poate disney stie exact situatia

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Voi puneti intrebarile ca ma asigur eu ca ajung unde trebuie. :)

horatiu.cosma

#598
1. Care e data limita de solutionare a conflictului cu Pizarotti, pe lot 1 Sebes-Turda, la nodul A1/A10? Si cand spun solutionare, ma refer la una din cele doua posibilitati: reziliere sau aprobarea solutiei tehnice a constructorului.

2. Care e rezultatul expertizei facute pe lotul 2 Lugoj-Deva, sectiunea Dumbrava-Margina, ca urmare a informatiilor aparute in presa si pe forum legate de calitatea execrabila a solului folosit in terasamente?

3. Din ultimul raport al proiectantului Asocierea Spea Ingegneria Europea SA – Tecnic Consulting Engineering Romania SRL al SF-ului Sibiu-Pitesti, gradul de finalizare al SF-ului pe sectiunile de mijloc a autostrazii e unul foarte scazut. Practic, sansele ca studiul pe aceste sectiuni sa fie finalizat pana in iunie 2016 sunt aproape nule. Ce masuri CONCRETE vor fi luate pentru incadrarea proiectantului in termenul asumat, iar in cazul in care termenul este depasit, care sunt sanctiunile CONCRETE dispuse asupra Consitrans?

4. Au trecut aproximativ 6 luni de cand s-a dat ordinul de incepere pe centura Bacau, dar constructorul inca nu e in teren. Am inteles ca toata finantarea europeana a proiectului a fost mutata pe POIM, renuntand la fazarea acestuia. Cand se pot face primele plati spre constructor, pentru a incepe o activitate concreta in teren?

5. Care este situatia pe A3, sectorul Suplacu de Barcau - Bors, unde ultimele informatii arata o neintelegere intre membrii asociatiei castigatoare, sansele pentru reziliere fiind foarte mari? Cand se va ajunge la o concluzie in ceea ce priveste rezilierea?

6. S-a finalizat reactualizarea SF-ului pentru A3, sectiunea Suplacu de Barcau - Mihaiesti? In ce stadiu e realizarea SF-ului pentru tunel Meses, de pe A3? Mentionez faptul ca in octombrie 2015 au expirat cele 6 luni de la semnarea contractului pentru realizarea acestui SF.

7. Care e situatia zonelor fara autorizatie de constructie de pe lotul A3 Gilau-Nadasel (padurea de la km 5 si descarcarea in DN 1F de la Nadasel)? Mentionez faptul ca se implinesc 16 luni de cand UMB a intrat in teren si inca nu are autorizatie pentru aceste zone.

+- cam atat :).

dr4qul4

mai am eu 2:  Ce varianta de traseu a fost aleasa pentru constructia  autostrazii Sibiu-Pitesti? In cazul in care inca nu s-a luat o decizie pana in acest moment, cand ar putea fi facut acest lucru?

- Cand se va lansa licitatia pt constructia DNCB Sud?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024