News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

cutter

Haideți să așteptăm să apară versiunea finală a Masterplanului (adică documentul de sute de pagini) și poate ne lămurim ce înseamnă acești termeni - dacă nu e clar, putem reveni atunci și să facem presiuni pentru o explicație convingătoare.

cove_adrian

Eu as forta si as intreba din nou la CNADNR de ce apar in MPGT acele denumiri din moment ce nu exista un STAS/normativ care sa le reglementeze? Si daca exista un corespondent in CE atunci care sunt specificatiile tehnice ale respectivelor cai de comunicatii?

Sunt doar denumiri generice sau cum?
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

disney

Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.









Anexa 1 a fost impartita in 3 bucati care trebuie recompuse intr-un ZIP. Nu stiu cat timp vor ramane acolo, deci luati-le cat mai repede.
Partea 1: https://hostr.co/Yg64ERTITpoc
Partea 2: https://hostr.co/RIb4ZMFIceyx
Partea 3: https://hostr.co/bKykxohf6B2P

@CNADNR: Multumim pentru amabilitate !!!  :cheers:

nirolf

#468
Întrebare:

De ce nu se renunta la marcajul de o banda si jumatate pe DN1C Cluj - Dej DN2 București - Roman, pentru a se crea mai bine 2 benzi pe un sens si o banda pe celalalt sens, alternativ? Aceasta ar fi o solutie simpla pentru reducerea accidentelor pe acest sector de drum.

Conform răspunsului CNADNR din 24 februarie 2015 (la solicitarea nr. 92/9466/12.02.2015) această transformare se poate aplica acolo unde între localități sunt distanțe mai mari de 5 km. În opinia mea DN2 îndeplinește această condiție pe o mare parte din lungimea sa.

;)

dr4qul4

Buna intrebare. Ar trebui adaugat 2+1 cu parapet median!!!
Ar merge chiar si in localitati
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

medicul de garda

Aveti rabdare, i-am intrebat eu de DN2 format 2+1 acum ceva timp. Inca astept raspunsul...
Trust me, I'm an east-european doctor!

MNU

La sectoarele de drum 2+1, in localitati, pentru a nu avea treceri de pietoni de 10,5m se poate rezolva foarte simplu cu refugii pe linia ce separa sensurile. Si ai doua segmente 7m + 3,5m.  :doh: :doh: :doh:

horatiu.cosma

Am mers azi de la Cluj la Zalau si mi-au sarit in ochi parapetii distrusi sau aproape distrusi din curbele foarte stranse de pe Meses. Mi-am adus aminte ca sunt in aceasta stare de multi ani. Ar trebui sa punem o intrebare civilizata CNADNR-ului in acest sens, fiindca la urmatoarea iesire in decor in acei parapeti aproape distrusi, soferii in cauza ii vor rupe de tot si vor cadea in gol. Sa vedeti atunci scandal si aruncat cu vina de la o institutie la alta. In rest, toate bune, drumul de la Cluj la Zalau se mentine extrem de bine de foarte multi ani fara reparatii majore si chiar fara o intretinere corespunzatoare.

disney

#473
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.





dr4qul4

@disney, te rog sa intrebi CNADNR despre Centura Bucuresti SUD:
- daca exista SF valabil. Daca da. Este pentru modernizare la standard de DX?
- Daca nu exista, cand se va lansa licitatie pt SF la standard de DX
- Daca exista, cand se va lansa licitatia pentru modernizare
- Si cel mai important, daca au de gand, pentru inceput, doar sa o largeasca la 4 benzi si apoi sa o aduca la standard de DX!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

^
Dupa ultimele informatii: [368126] / 02.12.2014: "COMPLETAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PENTRU "LARGIRE LA 4 BENZI A CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI SUD INTRE A2 KM 23+600 SI A1 KM 55+520" SI AMENAJARE PUNCT DE INTOARCERE IN SOLUTIE GIRATORIE PE CB IN ZONA AUTOSTRAZII A1" SI ELABORAREA DOCUMENTATIEI SUPORT PENTRU CEREREA DE FINANTARE"
    Oferte deschise in 18.12.2014 -> 3 oferte (1. TEHNO CONSULTING SOLUTION, 2. MAXIDESIGN, 3. LUCA WAY)
    Stadiu actual licitatie: Evaluare oferte
    Valoare estimata:  568.523,00 RON fara TVA

dr4qul4

Am vazut si eu asta, dar scrie 4 benzi, nu DX!!!
Diferenta intre cele 2 este enorma!
Consider ca trebuie sa punem presiune pe CNADNR sa faca direct DX, nu sa ne trezim cu o centura la fel ca cea de nord... Pentru ca va fi depasita ca trafic dinainte sa se inceapa santierul.
In MPGT scrie DX, atunci DX sa faca
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

O sa spuna ca deocamdata fac largirea la 2 benzi, si ulterior aducerea la standard de DX. Doar la noi exista atatea faze pentru un drum cate sunt nevoie pentru a prosti opinia publica.

MNU

Nu uitati... cu cativa ani (nu multi) in urma, si un DN 1+1 avea "regim de autostrada". :lol:

disney

#479
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile pe care le gasiti aici.