Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Credeam ca ai pus o intrebare de baraj asa la misto.

Daca intrebarea este pe bune, eu zic sa o transformam intr-una utila. De exemplu, am putea intreba:
1. Care este motivul pentru care, din momentul plecarii Dlui Nazare de la MT, nu se mai fac filmari din avion ale obiectivelor de infrastructura?
2. Planificati ca, in viitorul apropiat, sa reluati filmarile din avion ale obiectivelor de infrastructura?

sau, ceva mai precis/directiv:
3. Cand veti relua filmarile din avion ale obiectivelor de infrastructura, in special autostrazi?

Betuel

Păi Ionut întrebările postate de tine trebuie trimise la MT si nu la CNADNR pt ca ei so ocupat de filmări înainte. Dacă le trimiţi la CNADNR ei o sa te trimită tot la MT. Trebuie sa facem o listă cu întrebări si pt MT.

alecu26

^

culmea e ca exoista asemenea obligatii pe proiectele majore UE. Plus si obligatia site-ului de internet. Dar de la A2+A4 nu am prea mai vazut site de net a proiectului.
Drumurile noastre POATE;

MHN

^^
Mai sunt cateva, trecute si pe topicul de sinteza - Autostrazi in Romania: Sinteza
De exemplu: Transilvania (ex Bechtel), Arad-TM, Lugoj-Deva L1. Acestea pe langa A4.

sebba

eu, mai acid de altfel, as intreba cine raspunde, cine plateste si cand se va intampla asta, ptr daunele provocate de incompetenta, taraganare a lucrarilor, si toate chestiile care conduc la lipsa autostrazilor, la nefinalizarea la timp a proiectelor etc... si indirect la - poate e mult spus - subminarea economiei nationale
Sailing away! S/Y Haimana

chr

Nu pune intrebari la care nu  vrei sa afli raspunsul.
De raspuns nu raspunde nimeni.
De platit, platim cu totii, chiar acum - timp, nervi, dar in primul rand accidente mortale.

sebba

ah... da... deci ciocu mic si joc de glezne? de ce ne mai agitam atunci? sa-i dam dracu atunci si sa nu le mai punem nici o intrebare ca oricum nu ne incalzesc cu nimic raspunsurile lor in doi peri si la care in proportie de 99% stim deja sau putem anticipa raspunsul!

de fapt... chiar, sa nu le mai punem nici o intrebare sa nu cumva sa aibe vreodata motiv sa spuna ca nu au terminat nush ce lucrare la timp ptr ca au avut foarte multe solicitari din partea cetatenilor si a trebuit sa raspunda la ele in loc sa faca ce ar trebui sa faca!
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Cred ca e clar ca daca punem intrebari impertinente o sa raspunda evaziv sau vor ignora pur si simplu intrebarea. Daca avem pretentia sa fim mai destepti ca ei si chiar sa dovedim asta, putem intreba altceva, in spiritul problemei ridicate de tine. De exemplu, putem intreba:

Care este numarul de accidente grave (raniti respectiv persoane decedate) pe segmentele urmatoare de DN:
- DN7/DN1 intre Saliste si Cunta
- DN68A intre Soimus si Dumbrava
- DN7 intre Nadlac si Arad
... etc

Si putem trage singuri concluziile ca lipsa A1 intre X si Y inseamna A raniti si B morti.

sebba

ce urasc manusile astea pe care trebuie sa le folosim si ideea de a intoarce si celalalt obraz atunci cand suntem plezniti!
si ptr ce? ptr a ne cere dreptul de a avea o tara condusa de oameni cinstiti si direct interesati de bunastarea acesteia?
dar n-am ce face! accept ceea ce nu pot controla!

da, stiu, nu ma pot abtine! n-am decat o singura calitate: aceea de a-mi recunoaste toate defectele!
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

^
Pai aia am facut eu acum catva timp, cu o cerere catre Politia Rutiera. Vezi aici (e linkul de pe SSC... ca n-am mai gasit postarea mea de aici).

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

chr

@sebba
Fara suparare, dar aceste intrebari adresate MT/CNADNR au rolul de a obtine informatii, si atat.
Pentru reprosuri, pe deplin justificate de altfel, exista alte metode.
Cred ca este foarte neproductiv sa amestecam aceste lucruri.

bogdymol

#56
Intrebare:

Care este stadiul lucrarilor de reabilitare si largire a Centurii Bucuresti, sectoarele cuprinse intre A1-DN7, DN7-DN3, DN3-A2 (centura nord) si A1-A2  (centura sud)? Care este termenul de finalizare a acestor tronsoane si cati bani s-au alocat de la buget pentru aceste lucrari in anii 2013 si 2014?

Care este stadiul lucrarilor de reabilitare a DN76 Oradea - Brad?

Si o intrebare faina :D

Care va fi modalitatea de trecerea a frontierei in perspectiva finalizarii tronsonului de autostrada Nadlac-Arad, lot 1 si a tronsonului de autostrada Mako-Nadlac din Ungaria? Va fi realizat un punct de trecere a frontierei pe autostrada (sau in spatiul de servicii) sau va fi deviat traficul prin vechiul punct de trecere al frontierei Nadlac/Nagylak?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Mai pune una:
Sunt planuri pentru reabilitatea A2 intre Bucuresti si Fundulea (reasfaltare)?

misu1986

Daca se poate sa intrebam si ce se intampla cu reablitarea DN 5 Bucuresti - Adunatii Copaceni. Cand se va relicita acest contract? :(

Quote from: Mrs on February 25, 2014, 11:47:39 PM
Au disparut toate urmele de santier intre CFR Progresul si Adunatii-Copaceni. Drumul este rau spre foarte rau pe toata distanta (ma intorc in Ro in weekend si o sa fac cateva poze, pana atunci doar vorbe): :)
- CFR Progresul-Jilava/DNCB: drum prost fara strat de uzura, terenul pentru inca 2 benzi de circulatie lasat in paragina
- Jilava: drum prost spre Giurgiu, foarte prost spre Bucuresti, o banda este cu pana la 20cm mai jos decat cealalta, nimeni nu o foloseste...
- Jilava-1 Decembrie: Cat de cat ok, insa  s-a montat limitare de 50km/h cu 3km inainte de localitate si boschetarii isi fac veacul pe acolo cu radarul...
- 1 Decembrie: drum prost, fara strat de uzura si execrabil in dreptul "minunatiei" bucsariene de "case la pret de apartament" cu aspect de ferma de animale (fosta utilizare), gropi de zeci de cm adancime, adevarate capcane
- podul peste raul Arges: o adevarata paragina

In concluzie o mare bataie de joc... Cu toate ca drumul este tranzitat de sute/mii de masini, in special camioane, fiind singurul drum folosit catre Bg, Gr, Tr si toata Asia Mica

bogdymol

Care este stadiul proiectului legaturii dintre Drumul National 1 si Autostrada A3, in zona localitatii Tureni (la nord de Turda)?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele