Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

disney

Quote from: alecu26 on December 19, 2014, 09:29:13 AM
Pentru CFR:

1. De ce a fost eliminata din planurile de licitatii, procedura pentru efectuarea unui studiu privind alternativele de traseu pentru o linie ferata de mare viteza din Romania? Cand preconizati ca va fi relansata?

2. De ce nu a fost studiata in cadrul Master Plan General de Transport nici macar o singura linie nou construita de cale ferata? Este greu de crezut ca cerintele de transport ale Romaniei sunt aceleasi ca in ultimii 150, 100 sau 50 de ani, periaoda in care s-a dezvoltat cel mai mult reteaua de cai ferate. Un foarte bun tronson care ar putea fi cel putin testat in modelul MPGT ar fi o linie directa Sighisoara-Targu Mures. Va solicitam pe aceasta cale testarea ei.

3. Cand considerati ca va fi finalizata licitatia pentru desemnarea castigatorilor serviciilor de consultanta pentru reabilitarea Simeria-Km 614? Care este stdiul actual?
Au fost adresate astazi aceste intrebari.

disney

Quote from: alecu26 on December 15, 2014, 09:27:33 AM
intrebare catre Metrorex:

1. Care este stadiul procentual al diferitelor contracte aflate in prezent in derulare de catre Metrorex pe magistrala M4 M5?

2. Cand se estimeaza finalizarea lucrarilor la structura de rezistenta pe Magistrala M5, cele desfasurate sub actualul contract FCC-Astaldi-Delta ACM-AB Construct? aceasi intrebare pentru lucrarile de pe magistrala M4?

3. Cand se vor finaliza licitatiile pentru restul lucrarilor care trebuie efectuate inainte de punerea in functiune? finisaje statii, electromecanizare, etc?

4. Care este stadiul si cand se prezonizeaza lansarea licitatiilor de executie pentru alte tronsoane din M5? (Va rog sa prezentati termene realiste)

5. Care este stadiul pregatirii documentatiei (Studii de fezabilitate efectuate, in pregatire, licitatii, etc) pentru alte tronsoane de Metrou?
Au fost adresate astazi aceste intrebari.

NGC

Quote from: Ionut on September 16, 2014, 08:40:52 AM
:) Deci fain mesajul, like de la mine. E dificil sa ne organizam, trebuie sa facem o entitate juridica, e complicat. E o idee mai veche destul de greu de pus in aplicare pentru a avea totusi un rezultat.

Quote from: Ionut on September 16, 2014, 12:30:07 PM
^ Eu ma gandeam ca am avea mai mult impact impreuna, ca entitate juridica.

Ionut, ce se mai aude cu aceasta initiativa?

Ionut

Discutam intr-un cerc restrans sa facem ceva. Noutati in urmatoarele luni...

medicul de garda

Poate sa intrebe cineva la CNADNR care este situatia juridica a podurilor peste Dunare de la Festesti si Cernavoda?

Care parte din structura este in administrarea CNADNR si cine este resposabil pentru modernizare, podurile fiind in prezent intr-o stare deplorabila?
Avand in vedere ca CFR a inceput reabilitarea podurilor dunarene, ce se va intampla cu partea rutiera? Exista planuri pentru reabilitarea portiunii rutiere a podurilor in viitorul apropiat? Daca da, cand se estimeaza demararea procedurilor de atribuire?
Trust me, I'm an east-european doctor!


disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) In momentul de fata pe portiunea de drum dintre locul unde se desparte autostrada A1 catre Vest (lotul 2 din Nadlac - Arad) si pana acolo unde se ingusteaza la o banda pe sens spre Nord la capatul VO Arad, se pot observa indicatoare cu kilometrajul pe A1, desi teoretic A1 o ia spre Vest.
Va ramane aceasta portiune de drum marcata ca si A1 sau nu? Daca se vor modifica indicatoarele rutiere, cand anume este prevazut a se face acest lucru?
Ce indicativ va avea aceasta portiune?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

2) Care este stadiul fizic si financiar la data de 1 Ianuarie 2015 al obiectivului "Cresterea accesibilizarii Portului Constanta prin reabilitarea pasajului Filimon Sarbu" (Pasajul IPMC din Constanta)?
Cand va fi dat in folosinta?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

3) Va rog sa imi puneti la dispozitie in format electronic o copie a caietului de sarcini pentru contractul "Consultanta privind elaborarea Documentatiei de atribuire in vederea initierii procedurii de achizitie publica a Contractelor de concesiune a Spatiilor de Servicii aflate pe tronsoane de autostrada" incheiat cu KPMG Romania.
In cat timp de la semnarea contractului trebuie sa realize KPMG aceasta documentatie?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

4) Cand a fost dat ordinul de incepere pentru contractul "Constructia VO a Municipiului Caracal - Relicitare" semnat cu SECOL in 05.08.2014?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

5) Care este stadiul la data de 1 Ianuarie 2015 al lucrarilor ramase de executat la obiectivul de investitii "Reabilitarea si extinderea la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti pe sectorul cuprins intre DN7 (km 64+160) si DN2 (km 12+600)"?
Este vorba despre urmatoarele lucrari despre care ati estimat anul trecut, deci in Decembrie 2013, ca vor fi finalizate in 2014?
a) rampa bretelei 4 de la pasajul Chitila
b) sensul giratoriu aflat sub pasajul Chitila
c) separatorul de sens intre DN1A si km 2+140
Va rog sa oferiti detalii concrete pentru fiecare din aceste lucrari.
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

6) Care este stadiul la 1 Ianuarie 2015 al proiectului de constructie a unui pasaj denivelat pe DNCB peste DN1A la Mogosoaia, despre care ati estimat anul trecut, deci in Decembrie 2013, ca vor fi finalizate in 2014?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

7) Va readresez o intrebare la care nu ati raspuns. Care este motivul pentru care CNADNR se face ca ploua si nu raspunde?
Cine raspunde, cine plateste si cand se va intampla acest lucru, pentru daunele provocate de incompetenta, de taraganare si intirziere a lucrarilor, si toate motivele care conduc la lipsa autostrazilor si la nefinalizarea la timp a proiectelor?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

8) Pentru a putea depune plangere impotriva lor, va rog sa ne spuneti cine este responsabil sa-i verifice pe cei care ar trebui sa repare si sa intretina parapetii ruginiti sau degradati?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

9) Care este stadiul fizic si financiar la 1 Ianuarie 2015 pentru contractul "Proiectare si Executie Autostrada Timisoara - Lugoj, lot 2"?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

10) Sunteti ca curent cu faptul ca in Certificatul de Urbanism pentru lotul 4 din autostrada Lugoj - Deva al UMB exista o cerinta pentru a "rezolva" intersectia DN7 - DN76 din zona localitatii Soimus? De ce ati mai solicitat si firmei SELINA care se ocupa de reabilitarea DN76 in acel loc sa se ocupe de aproximativ acelasi lucru?
Care este stadiul actual? Cat mai dureaza pana la demararea lucrarilor de reamenajare a intersectiei?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

11) In raspunsul 92/62700 din 14.11.2014, pentru contractul 5R14 ati raportat un stadiu fizic de 7,32%, iar 2 saptamani mai tarziu, in fisa de raportare pentru AMPOST ati raportat un stadiu fizic de 73,50%, deci un procent de 10 ori mai mare.
Care este stadiul fizic CORECT la data de 1 Ianuarie 2015?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

12) Care sunt motivele pentru care CNADNR nu doreste realizarea de noduri de autostrazi cu bretele care sa aiba 2 benzi pe sens?
Va rog sa detaliati separat urmatoarele 3 cazuri:
a) Intersectia A10 - A3 de la Campia Turzii
b) Intersectia A1 - A10 de la Sebes
c) Intersectia A1 - A6 de la Lugoj
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

13) Cand au fost semnate sau se estimeaza a se semna contractele pentru fiecare din tronsoanele autostrazii Targu Mures - Ogra - Campia Turzii? Acestea sunt deja de prea mult timp in stadiul de evaluare oferte. Cate contestatii au fost pentru fiecare lot in parte?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

14) Cand a fost dat ordinul de incepere a lucrarilor pentru lotul 2 al autostrazii A1 Nadlac - Arad (fostul contract ALPINE)?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

disney

Au fost adresate astazi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) In raspunsul 92/54928 din 31.10.2014 ati precizat ca pentru centura Municipiului Radauti, contractul a fost incheiat in 2011 iar in prezent el este suspendat din lipsa de fonduri pe anul 2014.
In acelasi raspuns ati precizat ca pentru VO Alesd Sud si Alesd Nord contractele nu au fost semnate din cauza lipsei finantarii in anul 2014.
a) In ce data a fost suspendat contractul pentru centura Radauti?
b) Care sunt motivele pentru care cele doua contracte pentru VO Alesd Sud si Nord nu au fost imediat semnate, urmand ca apoi acestea, in caz de lipsa de fonduri, sa fie suspendate, ca si in cazul centurii Radauti?
De ce s-a procedat diferit?
c) Care sunt implicatiile legale in cele doua variante?
Va rugam sa detaliati separat
I) implicatiile legale pentru cazul semnarii si apoi a suspendarii
II) implicatiile legale in cazul amanarii semnarii cu mai bine de 6 luni
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

2) In data de 5 Noiembrie 2015 v-am prezentat o analiza a conflictelor rezultate in urma modificarii nodului A10 - A3 de la Campia Turzii si v-am solicitat punctul de vedere.
In raspunsul Dumneavoastra nr. 92/62913 din 14.11.2014, ati precizat ca "au fost inaintate spre analiza si aspectele sesizate de catre dumneavoastra. In acest sens, cum se va definitiva aceasta analiza, vom fi in masura sa va inaintam un punct de vedere avizat".
a) Care este rezultatul analizei Dumneavoastra? Cum va arata nodul final?
b) Care este punctul de vedere avizat al CNADNR in urma analizei?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

3) In vederea adresarii unei plangeri impotriva CNADNR, va rog sa imi precizati care este autoritatea care verifica aplicarea prevederilor Legii 544/2001 privind informatiile cu caracter public precum si respectarea acesti legi de catre CNADNR.
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

4) Este cunoscut faptul ca pentru lucrarea "Modernizare DN5 Bucuresti - Adunatii - Copaceni" contractul a fost semnatt in 07.11.2014 cu asocierea al carei lider este EUROCOGEN ANINOASA.
Cand a fost dat sau cand se va da ordinul de incepere a lucrarilor?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

5) Nu s-a intamplat nimic de la ultimul raspuns al CNADNR conform caruia in viitorul apropiat se vor curata rigolele de scurgere de pe centura Sibiu
Asadar, cand vor fi curatate rigolele de pe centura SB, lucru care reduce drastic siguranta si durata de viata a drumului?
Mentionam ca aceasta colmatare NU SE DATOREAZA ploilor din aceasta vara, ci se datoreaza faptului ca au fost curatate (doar rigolele de pe mijloc, dintre sensuri), O SINGURA DATA in cei 4 ani de la darea in exploatare in Decembrie 2010.
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

6) a) Care e stadiul actual al concesiunii pentru autostrada Pitesti-Craiova?
b) Care e stadiul actual al concesiunii pentru autostrada A0 Sud si intretinerea A1 Bucuresti - Pitesti + A2?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

7) A inceput sa curga perioada de garantie pentru vreo portiune din lotul 3 Orastie - Sibiu (lotul Impregilo) sau chiar pentru tot lotul? Daca da, care portiune/portiuni si despre ce este vorba?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

8) a) Care sunt argumentele care au condus la o avalansa de licitatii in lunile Mai si Iunie 2014 pentru elaborarea sau reactualizarea unor studii de fezabilitate, legate de proiecte care sunt imposibil de demarat la maxim 2 ani de la finalizarea studiului de fezabilitate, lucru care duce la pierderea unor sume importante de bani?
Toate acestea in conditiile in care multe proiecte IN EXECUTIE, se zbat pe loc si se degradeaza, din lipsa finantarii.
b) Care sunt argumentele pentru care a fost lansata in 17.12.2014 licitatia pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drum Expres Constanta-Tulcea-Braila", estimat la aproape 5,3 milioane de euro cu TVA, suma care ar putea fi folosita la construirea unui km de autostrada?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

9) Exista intentia din partea CNADNR de a realiza nod rutier care sa permita accesul pe autostrada A1 Sibiu-Orastie in dreptul orasului Cugir? Care este orizontul de timp?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

10) Cand va incepe executia variantei ocolitoare Barlad? Conform raspunsului la adresa nr. 4159 din 29.01.2013 aflam ca executia V.O. Barlad este propusa spre realizare in cadrul Programului Operational Transport 2014-2020. Prin urmare, va rugam sa ne oferiti un raspuns cu privire la data exacta (luna, zi) a inceperii executiei variantei ocolitoare Barlad.
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

11) De ce oare pe panourile autostradale care indica denumirea orasului unguresc "Szeged" nu se afla si denumirea neaosa romaneasca "Seghedin", conform unui obicei des intalnit in Europa?
De exemplu vecinii maghiari indica "Nagyvarad-Oradea-RO" sau "Bucarest-Bucuresti-RO", iar slovenii indica "Trst-Trieste-I" sau "Budimpesta-Budapest-H".
Deci, de ce avem doar indicatoare cu "Szeged-H", in loc de "Seghedin-Szeged-H"?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

12) Exista acordul de mediu pentru a se putea intra cu utilajele in padure pe tronsonul Gilau - Nadaselu? Daca nu, cand se preconizeaza obtinerea lui?
Va rugam sa nu ne luati drept prosti si sa raspundeti direct si la obiect.

adiarc

Cum intentioneaza CNADNR , intr-un orizont de timp decent , aprox 5-10 ani ,sa planteze perdele forestiere pe toti cei aprox 1300 de km de drumuri nationale si autostrazi ,unde s-a stabilit ca sunt necesare, atata timp cat in 2014 s-au plantat doar 8 km ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#369
Când va fii finalizat Master Planul ?
Va reamintesc ca România are cea mai scăzută rata de absorbție pe transporturi , din toate statele membre , lucru datorat in principal unor criterii subiective ,cel mai important dintre acestea fiind demararea cu deosebita intârziere a proiectelor.In timp ce noi nu avem nici măcar MP terminat si deja am pierdut un an din exercițiul 2014-2020, tari spre care tindem , cum ar fii Polonia , au început deja proiecte de autostrăzi pe actualul exercitiu financiar ?

Care este stadiul SF-ului pt autostrada Sibiu-Pitești ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

disney

#370
Aveti mai jos raspunsul CFR din 12.01.2015 la intrebarile pe care le gasiti aici.
Quote
Referior la pct.1

Obiectivul de investitii nu figureaza în proiectul de Master Planul General de Transport, transmis în august 2014, de consultantul AECOM si nici în proiectul de Program - POIM 2014-2020, aprobat de Comisia Europeana, în luna septembrie 2014.

Ca urmare, AM POS-T a redistribuit la rectificarea de buget din luna iulie 2014 sumele alocate pentru acest proiect.


Referior la pct.2

Dupa cum va este cunoscut, în prezent, sub coordonarea Ministerului Transporturilor, se deruleaza Proiectul de Asistenta Tehnica pentru elaborarea unui Masterplan General de Transport (MPGT), care are ca obiectiv definirea unei strategii de dezvoltare a sectorului de transport din Romania pe termen scurt, mediu si lung, respectiv pe un orizont de timp de 5-15 ani.

Compania Nationala de Cai Ferate CFR SA a transmis echipei care realizeaza Masterplan-ul o lista extinsa de proiecte vizand dezvoltarea infrastructurii feroviare pe  reteaua de cale ferata pe care o gestioneaza, inclusiv propuneri pentru construirea de linii noi de cale ferata. Acestea se refera la urmatoarele trasee:
-          Linia noua de cale ferata Valcele - Ramnicu Valcea
-          Linia de cale ferata Bucuresti Nord - Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti
-          Linia de cale ferata de mare viteza pe ruta Frontiera RO-HU - Bucuresti - Constanta

Aceste proiecte au fost analizate si prioritizate de echipa de consultanti care elaboreaza MPGT, pe baza analizei si previziunilor de trafic realizate de Modelul National de Transport.

In prezent, se asteapta varianta finala a Masterplanului, dupa dezbaterea publica a acestui document care avut loc în luna octombrie 2014, varianta care va propune sumele, sursele de finantare si perioadele de implementare pentru fiecare proiect propus.


Referior la pct. 3

Licitatia pentru desemnarea castigatorilor serviciilor de consultanta pentru reabilitarea liniei de cale ferata Simeria - Km 614 se va finaliza dupa solutionarea contestatiilor depuse la CNCS.

disney

#371
Aveti mai jos raspunsul Metrorex de astazi la intrebarile pe care le gasiti aici.
Quote
Urmare a solicitarii dumneavoastra  înregistrata cu numarul M.01/16992/23.12.2014, va comunicam urmatoarele:


1. Care este stadiul procentual al diferitelor contracte aflate în derulare de catre Metrorex pe Magistralele 4 si 5?

Magistrala 4: Extinderea cu doua statii de metrou, Laminorului si Straulesti, precum si un depou, un terminal multimodal - 34 %, la 31.12.2014.

Magistrala 5: Drumul Taberei - Pantelimon. Tronsonul 1. Drumul Taberei - Universitate. Sectiunea Raul Doamnei - Eroilor - structura de rezistenta - 60 %, la 31.12.2014.

Magistrala 5: Drumul Taberei - Pantelimon. Tronsonul 1. Romancierilor - statia Valea Ialomitei inclusiv depou si galeria de legatura - structura de rezistenta - 72 %, la 31.12.2014.


2. Cand se estimeaza finalizarea lucrarilor la structura de rezistenta pe Magistrala 5, cele desfasurate sub actualul contract FCC- Astaldi- Delta ACM- AB Construct? Cand se estimeaza finalizarea lucrarilor la structura de rezistenta pe Magistrala 4?

Magistrala 4: Extinderea cu doua statii de metrou, Laminorului si Straulesti, precum si un depou, un terminal multimodal - termenul de finalizare estimat 30.06.2016.

Magistrala 5. Drumul Taberei - Pantelimon. Tronsonul 1. Drumul Taberei - Universitate. Sectiunea Raul Doamnei - Eroilor - structura de rezistenta - termenul de finalizare estimat 30.09.2015.


3. Cand se vor finaliza licitatiile pentru restul lucrarilor care trebuie efectuate înainte de punerea în functiune (finisaje statii, electromecanizare, etc.) pentru M4 si M5?

Magistrala 4: Instalatii de siguranta traficului si informare dinamica, TVCI, radio, detectie     incendiu si efractie, precum si serviciile de proiectare aferente - demararea procedurii în semestrul II 2015.

Magistrala 5: Lucrari de cale de rulare, sina a III-a si fir aerian de contact. Finisaje si sisteme de instalatii - termenul programat pentru finalizarea procesului de evaluare este data de 24.02.2015.

Sistemul de siguranta si automatizare a traficului  inclusiv echipamentul de siguranta îmbarcat pe tren si sistemul de informare dinamica si sonorizare - demararea procedurii în semestrul I 2015.


4. Care este stadiul si cand se preconizeaza lansarea licitatiei de executie pentru alte tronsoane din Magistrala 5?

Pentru Magistrala 5. Tronsonul Iancului - Pantelimon - Structura -  se estimeaza lansare licitatie în cursul anului 2015.


5. Care este stadiul pregatirii documentatiei (studii de fezabilitate efectuate, studii de fezabilitate în pregatire, licitatii, etc.) pentru alte tronsoane de metrou?

Pentru Magistrala 4. Tronsonul Gara de Nord - Gara Progresul - a fost demarata procedura de achizitie a serviciilor de proiectare pentru întocmirea documentatiilor tehnice (studii de prefezabilitate).


Cu stima,

DIRECTOR GENERAL,
ing. Aurel RADU

disney

#372
Aveti mai jos raspunsul MT la intrebarile pe care le gasiti aici.





alecu26

referitor la raspunsul CFR:

frumos raspuns, zici ca e scris de unul de la gradini:

La punctul 1 spun ca s-a scos licitatia ca nu se va face HSR.

La punctul 2 (paragraf 3) spun ca una din liniile noi construite si prevazute in MP este HSR Constanta-Nadlac.

Iar alte linii noi, tot ce au reusit sa propuna este Valcea-Valcele (Terminata candva la nivel de 99%, dar acum degradata complet. Oricum nu se poate numi linie noua).

Iar cea de a doua....accesul in aeroportul Otopeni. O foarte lunga linie a caror km pot fi numarati pe degete.

Pacat. Si aici cel putin din punctul asta de vedere CNADNR are mai multa implicare si imaginatie decat CFR.
Drumurile noastre POATE;

carmen_moraru

#374
Quote from: Ionut on October 02, 2014, 09:24:13 AM
Quote from: NGC20 on October 02, 2014, 08:16:17 AM
Ma tot intreb cum au curajul sa vina cu astfel de raspunsuri si cum de nu se autosesizeaza nici o autoritate de control.  :o

Sesizati-le voi.
Salut baieti! Va urmaresc de ceva vreme si am zis sa va ajut si eu cu ceva, asa ca am scris atat catorva televiziuni si ziare, cat si mai multor parlamentari despre acele raspunsuri ale CNADNR, dar deocamdata nimeni nu s-a sinchisit macar sa raspunda. Sa vedem daca se schimba situatia dupa vacanta parlamentara.
Cine este autoritatea de control a CNADNR, pentru ca sa le scriu si lor?
@presa: Lasati mult de dorit!