Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 14 Guests are viewing this topic.

toma

#30
Quote from: Ionut on April 23, 2012, 09:00:23 PM
Daca nu te deranjeaza da coordonatele exacte pe google unde ai casa pentru a ne uita si noi.
Nu stiu cum sa un coordonatele . Poti gasi in Corbeanca strada Spiralei colt cu Ogorului. Eu stau pe Ogorului colt cu Spiralei. Ogorului e strada dintre paduri pe lana care unde ar urma sa treaca unul dintre segmente.

Coordonatele sunt:
44.593139,26.047607

DIn ceea ce inteleg eu din schema centurii noi, privind si google maps cei din Ogorului colt cu Cordului ar urma sa fie expropriti, pentru ca pe acolo va intra noua centura.

Ionut

Toma, eu zic ca totusi nu ai de ce sa te ingrijorezi. E cam aproape, intr-adevar, insa daca te uiti aici:



... esti totusi OK. Deja din aceasta harta observi ca autostrada "musca" din padure. Pe harta pare ca vine f aproape de Ogorului (si este), insa banda desenata pe planul de situatie e ffff lata si oricum este, zic eu, destul de suficient la sud de tine pt a nu te ingrijora. Si oricum la sud de tine mai sunt construite case. Aproape sigur ei vor construi mai la sud, trecand prin padure, decat sa va exproprieze pe voi toti de-acolo... Plus ca de cand au facut cei de la IPTANA acest studiu sigur s-a mai construit si posibil sa fie nevoie sa treaca mai la sud. Ei au desenat asa ca sa salveze cat mai mult din paduri. Dar daca s-a construit mult vor sacrifica padurile pentru a evita sa va exproprieze, ar fi foarte costisitor.

Poate sunt si oameni priceputi la proiectare pe-aici si isi pot da cu parerea, avizata. :)

toma

Ionut, multumesc de raspuns. Problema e ca si in padure sunt casa, acolo sta Vantu de exemplu.

In desenul de mai sus daca ar trece prin padure ar da de case, daca ar trece asa cum e acum ar trebui multi expropriati care stau langa padure. Nu inteleg de ce nu au facut-o mai sus putin, mai in nord, peste Corbeanca. Asa, practic, autostrada daca ar trece prin padure ar trebui dati afara cei din padure si apoi intre cele doua padusi sunt case si pe Ogorului si pe strada paralela nu stiu cum se numeste exact de dupa podul cu trenul. Ar trebui ca centura sa treaca printre doua strazi de case sau doua randuri de case.

Dupa calculele mele ar trebui sa fie la un 500m de casa mea, daca ar fi asa cum e acum

Ionut

Mda, deci oricum fac tot expropriaza la greu...
Sa stii ca la 500 m distanta este OK, n-ar trebui sa te deranjeze, mai ales daca ai intre tine si autostrada si alte case.

toma

#34
Am pus o imagine de pe google maps. Se vede cum ar trebui sa treaca aproximativ. Daca o dau mai sus si nu taie coltul ala cu case loc ar fi, dar ar fi aproape si de casele din padure si aproape si de casele de dupa, cele care vin dupa dintre paduri. Am pus cu sageata rosie si zona caselor.

Eu sunt pe str Ogorului chiar la margine, sunt intre case, dar in zona de sud pe unde ar trece soseaua nu mai sunt case.

Ionut

Da, ceva de genul este in studiul IPTANA. Insa nu se stie daca asta va fi solutia finala... trebuie sa astepti. :)

Cristi232

@Toma
E clar ca pe fasia aceea unde nu sunt case, pe acolo va trece A.

Ionut

#37
Desi ar fi mers si pe threadul de autostrazi si pe A1 si pe A2, totusi pun aici pentru ca de fapt ideea cu aceasta concesiune este sa se construiasca A0. Deci motivul principal este de fapt A0, nu taxa in sine. Se da spre concesiune si A1 pana la Pitesti si A2 tocmai pentru a se merita pentru investitor. Insa ideea e sa facem A0. Sa ma corectati daca gresesc.

QuoteDe la Piteşti la Constanţa vom plăti taxă de autostradă

CNADNR a finalizat analiza aferentă Studiului de Fundamentare pentru Proiectarea, construirea şi finanţarea Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului Bucureşti şi întreţinerea şi operarea autostrăzii Piteşti-Constanţa. Când totul va fi gata, adică undeva în 2015, vom plăti taxă de autostradă.

Concluziile analizei CNADNR au fost trimise, împreună cu datele de la Ministerul Finanţelor Publice, spre avizare la EUROSTAT, pentru confirmarea faptului că realizarea acestui proiect nu va afecta deficitul bugetar al României.

Potrivit studiului menţionat, acest proiect este fezabil pentru a fi realizat prin concesiune, potrivit normelor EUROSTAT, întrucât "poate fi finanţat într-un sistem mixt – 31% plăţi de disponibilitate de la Guvernul României şi 69% venituri realizate din taxarea directă a utilizatorilor", se arată într-un comunicat al CNADNR - Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale.

Primul an de operare al întregii secţiuni Piteşti-Constanţa este estimat a fi 2015, durata de concesiune fiind stabilită la 30 de ani, potrivit datelor preliminare. Costul de capital total aferent construcţiei este de 1,13 miliarde de euro, reprezentând costurile pentru construirea Centurii Sud a Municipiului Bucureşti, reabilitarea Autostrăzii Bucureşti – Piteşti şi realizarea dotărilor necesare taxării.

sursa: Adevarul

Indirect inteleg ca pe Pitesti-A0-Constanta vom plati taxa nu din 2013, asa cum promiteau Boagiu si Nazare pe Coridorul IV, ci din 2015. Ar mai ramane atunci doar pe segmentele gata din Nadlac-Sibiu sa avem taxa... daca vom avea din 2013... logic asa ar fi din stirea asta.

E bine ca se reabiliteaza si Bucuresti-Pitesti. Poate o si largesc, desi nu cred ca studiul prevede asta.

Cristi232

Daca nu mai platim rovigneta pt A-uri, sunt de acord ca STATUL sa incaseze o taxa alocata intretinerii, daca tot el a construit.(el sau el+ue).
In rest, care privat construieste pe banii lui A-uri, acela sa incaseze taxa pt ce vrea el...dar sa si intretina drumul.
Pe principiul: construiesti-taxezi.

valexandru

Abia avem niste "cioturi" antice si de demult (Bucuresti-Pitesti) si deja ne gandim sa le taxam... :ohno:
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

marinz

#40
Doresc sa vand un teren de 900 m.p peste care va trece "A0* Inel autostrada de centura Bucuresti "  terenul este amplasat in zona Pantelimon-DN3.
Daca este cineva interesat de acest teren astept o modalitate de contact

Ionut

Oprescu s-a intalnit cu Silaghi pentru o discutie.

În cadrul aceleiaşi întâlniri, s-au discutat şi proiecte cu impact pe termen mediu şi lung, cum ar fi: modernizarea Gării de Nord şi a zonei adiacente, Inelul Feroviar din jurul Capitalei, primul tronson al autostrăzii A3 Bucureşti - Ploieşti (Şoseaua Petricani – Centura Bucureşti, km 0+000 – 6+550) precum şi Şoseaua de Centură din partea de Sud a Capitalei.

sursa: MT

Bine ar fi sa si inceapa ceva concret pentru centura de sud....

alexandrum

Adio, drum ocolitor: centura Capitalei a rămas fără finanţare după rectificarea bugetară  >:(
Se pare că la nivelul Ministerului Transporturilor există o prostie fără margini, în actuala guvernare.  :o
România, te iubesc!  :((

http://www.zf.ro/eveniment/adio-drum-ocolitor-centura-capitalei-a-ramas-fara-finantare-dupa-rectificarea-bugetara-9995923

Ionut

Stirea asta n-are nicio legatura cu centura de autostrada, este vorba despre centura normala, CB. Pusesem si eu stirea aici. Centura la nivel de autostrada e cu totul altceva.

alexandrum

Scuze, însă nu găsisem celălalt topic.  :-[