News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 20 Guests are viewing this topic.

carutasul

adică insinuează că tocmai Umbrărescu n-are destule cunoștințe și intrări pe la instituțiile implicate :)

rocklee

Mai bine îi spuneau ...bai Dorine mai lasa si la altii cate o bucata de tort....

horatiu.cosma

Foarte amuzante și celelalte contestații. Spre exemplu chinezii atacă (evident) oferta turcilor de la Nurol de pe primul loc. Argumente:

- oferta nu este semnată de un reprezentant legal (e împuternicit de vicepreședinte, nu de președinte)  :lol:. Dacă le iese treaba asta, râd o săptămână  :lol:.
- nu apare în codul CAEN că Nurol știe să proiecteze și nu au declarat subcontractanți/terți pe partea de proiectare
- ca și experiență similară pe partea de proiectare, Nurol a pus Autostrada Gebze-Izmir. Chinezii zic că turcii mint, zicând că la o căutare rapidă pe net (wiki și altele) rezultă că turcii au fost 25% în societatea de proiect (autoritatea contractantă) a acelui PPP și că de fapt proiectarea a făcut-o IHI Infrastructure. Plus că Nurol a declarat niște intervale de proiectare (2011-2015) și finalizare execuție în 2016, imposibil, proiectarea trebuia finalizată mult mai rapid, nu se puteau construi proiectele respective într-un an.
- Verta Tel nu are ceva agrement tehnic pentru mutare/protejare instalații CF
- doar contract de prestări servicii (nu declarat subcontractor și nici terț) pentru instalațiile de forat
- managerul de proiect nu are experiența necesară; rezultă din LinkedIn

Ce zice Pizzarotti:
- depunctare incorectă pentru un managerul de proiect (probabil o eroare, aceeași persoană a primit de la CNAIR punctaj maxim pe altă licitație, are nu știu câte proiecte în portofoliu și pe proiectare și pe execuție etc)
- CNAIR nu a verificat dacă Nurol respectă anumite măsuri anti-dumping/subvenționare mascată ca operator din țară terță UE
- contract de prestări servicii cu un operator pe partea de fundații speciale fără a-l include în DUAE ca subcontractant declarat (ca la chinezi)
- aceeași treabă cu Verta-Tel
- nu este declarat un laborator de analiză și testare
- nu au ceva autorizări din partea Ministerului Mediului
- recomandarea primită de Nurol pentru Autostrada Gebze-Izmir e emisă de un partener privat care e tot investitor, nu de către beneficiarul lucrării
- nu sunt cuprinse în ofertă costul suplimentar și metodologia privind garanția suplimentară pentru dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație
- nu a identificat locația pentru organizarea de șantier
- chinezii nu au ceva expert pentru proiectarea îmbunătățirilor funciare categoria b, laborator pentru studii geo, garanție pentru aparatele de reazem și pentru rosturile de dilatație, șeful echipei de proiectare era eligibil în 2017 la CNAIR pe altă licitație pentru 3-4 proiecte de proiectare și acum a luat punctaj maxim, adică cel puțin 7 contracte de proiectare, cam aceleași argumente și împotriva Intrakat

Intrakat
- l-au propus manager de proiect pe Petros Katsias, fostul director Aktor până anul trecut  :bash:; l-a depunctat CNAIR pe domnul Katsias, deși are o experiență vastă cu nu mai puțin de 11 proiecte derulate ca PM. Evident că ST2 e printre cele 11 proiecte. Au explicat pe 10 pagini cât de grozav e Katsias și ce rău e CNAIR că l-a depunctat.
- au mai explicat în 10 pagini cum chinezii au certificat negativ de la Banca Mondială și ar trebui excluși
- încă 10 pagini despre distorsionarea concurenței, practici neloiale (din China), subvenționare externă și dumping
- Viaponte are certificat constatator negativ (dar aici e ok, poate fi înlocuit, fiind declarat doar subcontractor)
- Verta Tel nu are toate autorizațiile necesare (oferta Nurol), CNAIR a așteptat să obțină o parte din ele și abia apoi a cerut clarificări, în timp ce pe ei i-a depunctat pentru Katsias fără să ceară clarificări. Ce îl mai iubesc pe ză best PM in the world  :lol:
- recunosc și ei că au atacat la plezneală cu unele argumente motivând lipsa experților din ofertele contestate, așteptând accesul la ele pentru a putea motiva mai bine contestația

Păun

Se mai aude ceva de centura asta? se auzea ca vin turcii hotarati pe munca căci la aktorii vietii nu ma astept la nimic pana in iarna sau si mai rau primavara lui 2021.


voicul

Toate lumea stie ca nu se face primavara cu o masina, dar la Aktor este un inceput fulminant.  :lol:

mihai008

Pe lotul 3 - AKTOR si lotul 2 - ALSIM ALARKO trebuia sa inceapa executia din aprilie respectiv martie. E vreo pozitie oficiala vizavi de ce nu s-au inceput lucrarile inca?

mirceaVRo

E clar că nu se va face nimic anul ăsta dacă nu au început până acum , foarte trist ...

Attreyu

Păi ce, ordinul de execuție înseamnă mașini și muncitori în teren ?

Nu tati, că nu e FIDIC roșu.

Ordinul de execuție denotă faptul că se poate da startul la PROIECTARE.

Adică planuri, studii geotopo, exproprieri, etc.

Pe la anul pe vremea asta poate.

horatiu.cosma

^
Mai studiază puțin stadiul proiectelor că ești pe lângă subiect. Ordinul de începere pentru proiectare e dat din aprilie, mai și octombrie 2019 pe cele 3 loturi din sud.

paullie

Colega asa cum zice si Horatiu, cred ca esti intr-o eroare. Ai mai jos link cu sinteza pt A0.

http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=251.msg162981#msg162981

mihai008

Sigur, ordinele de incepere a proiectarii au fost date in aprilie si mai 2019 pt loturile 2 si 3. Perioada pt proiectare a fost stabilita la 12 luni, deci in mod normal ordinele de executie ar fi trebuit date in aprilie si mai 2020. Intrebarea era daca se stie de ce nu suntem in grafic?

mihai008

@Paullie, multumim frumos pt link. Eu sunt mai nou pe forum si nu am stiut de aceasta sinteza.
Iar pentru persoanele care au lucrat la pagina de sinteza si nu numai, jos palaria si un multumim din toata inima. E foarte multa informatie acolo si foarte bine detaliata cronologic. Efortul a fost consistent. Multumiri inca o data!

mirceaVRo

Cred că Attreyu a făcut poză la mașina firmei unde lucrează 😏😏...

ando01

In zona Bacu se fac niste lucrari langa o padurice de salcam, i-am intrebat cum de s-au apucat ca din cate stiu nu este totul finalizat si au zis ca indreapta terenul pentru constructia de case. Nu prea vad cum este posibil ca se lucreaza pe terenul ce ar trebui sa fie blocat pentru A0.