News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

Dragosdimitrescu

Sunt semne ca vin turcii!
E posibil ca din obisnuinta sa dam foc ogoarelor, sa otravim fantanile si sa inchidem toate Megaimage-urile din Bragadiru si imprejurimi.

Duta C


rota

Cred ca aici e inceputul santierului. Din pacate nu vad ce firma lucreaza sau nr masinilor :(

Powered by API/PUM imgur uploader
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

razvan96

Incerc sa ma prind unde e facuta poza dar ma incurca parapetul. A2?

rota

da da, pe A2 fix la intrare, cam in dreptul satului Manolache
Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

Puffyk

Se pare ca "racaiala" va incepe prin septembrie. Ma refer la sapat, decopertat, etc....Daca va exista finantare si vor merge bine lucrurile(exproprieri), in 2-3 ani vom putea circula....
Speranta moare ultima!
Spun asta deoarece absolut toate declaratiile politice dadeau ca sigura inceperea lucrarilor in mai-iunie...

GDPR


pasadia

#1657
Luată de pe un grup de Facebook unde nu prea exista alte explicații legate de aceasta poveste. Dar pare a fi o oarecare disputa între UIP A0 și CESTRIN pe tema capacității nodurilor de pe A0.









Văd că atât A0*A1 cât și A0*A2 sunt realizate sub formă de trifoi ceea ce in principiu îmi pare a fi îndestulător daca va fi oarecum pe tiparul A4*DN3 de la Constanța. Adică mno, totul sta in lungimea bretelei separate de intrare /ieșire.

LE: din comentariile acelei postări se înțelege că turcii ar fi propus soluții mai scumpe decât ce prevedea SF-ul (vreo 38 milioane euro in plus). Și evident Ioniță și CESTRIN ne "apară" de această cheltuială cerând să fie implementat SF-ul așa cum a fost desenat in 2007.

carutasul

dacă te uiți de pe DN6 pe unde ar trebui să vină autostrada, vezi niște corturi care seamănă leit cu cele din litografiile cu Sinan Pașa, doar că din păcate sunt doar vânzătorii de ceapă care vând marfa la capătul terenului :) Mai spre Sabar către Măgurele am fost săptămâna trecută, e o floarea-soarelui de toată frumusețea, probabil vor să fie și ei mai umani și să ne lase să strângem recoltele întâi )

tom_sawyer


LauR

QuoteLuni, 06.07.2020, a avut loc o ședință de lucru organizată de CNAIR SA și condusă de ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor, Lucian Bode, la care au participat antreprenorii care derulează proiecte de infrastructură rutieră la Centura Bucureștiului, inclusiv pasajele rutiere și inelul A0.
• Centura Sud București Lot 1 –Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
• Centura Sud București Lot 2 - Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS
• Centura Sud București Lot 3 - Asocierea AKTOR S.A. – GRECIA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. ROMÂNIA
• Pasajul Berceni – asocierea SC TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - CONSTRUCŢII ERBASU SA - GRAFIC TENDS S.R.L
• Pasajul Domnești – Asocierea STRACO GRUP SRL – COMNORD SA – SPECIALIST CONSULTING SRL
• Pasajul Mogoșoaia – STRABAG SRL
• Pasajul Oltenița – Itinera Spa
• DN2-A2 – Tirrena SCAVI

Finalizarea proiectelor de infrastructură rutieră din jurul Bucureștiului reprezintă o prioritate a Guvernului Orban.  :bash:

Având în vedere că aceste proiecte sunt foarte importante pentru îmbunătățirea condițiilor de trafic în zona București-Ilfov, CNAIR a prezentat stadiul lucrărilor pe fiecare proiect, problemele și soluțiile discutate și acceptate cu respectivii antreprenori.

În urma discuțiilor, ministrul Transporturilor a solicitat elaborarea unui calendar pentru fiecare proiect în parte. Acolo unde este cazul, trebuie urgentate emiterea ordinelor de începere a lucrărilor. De asemenea, mobilizarea din șantiere trebuie să fie la nivelul cerințelor contractuale, astfel încât termenele asumate să fie respectate cu strictețe.

Ministrul Lucian Bode a cerut conducerii CNAIR realizarea unui grafic cu angajamentele antreprenorilor, pe care îl va urmări personal. De asemenea, a precizat că " vizitele vor fi foarte dese pe toate aceste șantiere și nu vor mai fi acceptate niciun fel de întârzieri nejustificate, în implementarea proiectelor. Vom urmări cu strictețe desfășurarea fiecărei etape din implementarea proiectelor din zona București – Ilfov. Din partea Guvernului, antreprenorii au sprijin necondiționat pentru finalizarea proiectelor, inclusiv finanțare asigurată", a declarat Lucian Bode, ministrul Transporturilor, Infrastructurii și Comunicațiilor.
#SantiereDeschise

MT pe Facebook

Cristian 74

@laurențiu
Eram curios, acel emoticon în mișcare cu ciocanul (bash) l-ai pus tu sau era pe pagina Ministerului Transporturilor? Că mă gândesc că poate și-au dat și ei seama ce inepții scriu și l-au scăpat...  :-[ :p
În ton serios, limbajul acesta de lemn este înfiorător și complet golit de sens. Ceva comunist de genul "am făcut o comisie care să se ocupe" sau "vom face, tovarăși!". Nu ar putea trece la ceva mai transparent în care să spună concret ce probleme sunt și cum se vor rezolva, dar mai ales niște termene care să fie respectate? Așa, să afle și alții. Îmi răspund eu însumi: nu, nu pot.

LauR

Eu l-am pus...  :lol:
Acum în campanie electorală atâtea se mai promit... Păcat că sunt mai mult vorbe decât fapte!

horatiu.cosma

Foarte interesantă contestația UMB pe A0 Nord lot 1. Ei au fost depunctați cu 9 puncte (17 în total, ei au luat 8 puncte) pe oferta tehnică la criteriul numit "Metodologia de realizare a contractului și planificarea resurselor tehnice și umane în corelare cu specificul și complexitatea activităților".

Fiți atenți cum se dau punctele pe criteriul ăsta:

- 8 puncte pentru ofertanții care prezintă o metodologie de implementare a contractului ce demonstrează o bună înțelegere a activităților stabilite în Cerințele Beneficiarului cu privire la Propunerea tehnică

- 17 puncte pentru ofertanții care prezintă o metodologie de implementare a contractului ce demonstrează o foarte bună înțelegere a activităților stabilite în Cerințele Beneficiarului și o bună documentare/analiză a proiectului cu privire la Propunerea tehnică.

Spicuiesc din subcriteriile acestui criteriu: " prezentarea interacțiunii cu personalul de management al Autorității Contractante, cu personalul Supervizorului, cu personalul Autorităților publice implicate în emiterea diverselor avize", "reprezentarea grafică și descrierea investigațiilor de diagnostiv intrusiv pentru zonele cu pontențial arheologic" etc.

Păi asta e Himalaia sau Groapa Marianelor (depinde cum privești) în materie de criterii 100% subiective. A mermelit ANAP luni de zile licitațiile astea pentru fiecare criteriu și pondere și a lăsat să treacă aberația asta?

Deci pentru niște povești vânătorești despre cum te vei purta cu CNAIR/inginerul și desene despre cum o să sapi după schelete unii iau 8 puncte, alții 17 puncte din 100, în funcție de "opinia" comisiei de evaluare.

Și culmea ironiei face ca UMB care ar trebui să ia 17 puncte din toate punctele de vedere să fie arsă. Nu e de mirare că au contestat, cred că l-au rănit în orgoliu pe Umbrărescu tare de tot.

Păcat că nu au folosit toate argumentele despre tratament egal/subiectivism/predictibilitate/modalitate clară și obiectivă de punctare înainte de depunerea ofertelor, când era etapa de analiză a documentației de licitație. Acum cred că e tardiv să fie modificat acel criteriu. Oricum, chiar dacă o să câștige cele 17 puncte, vor fi doar pe 3.


TibiV

Ca sa citez un citat celebru:

"Te doare mintea!..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)