Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 17 Guests are viewing this topic.

rocklee

de la sova citire  :D ....nu se va mai semna nici un contract de concesiune pina nu se va ...semna comarnic brasov !!!!....  iar acum hop :|.. ca se va semna  contractul pe A0 sud bucuresti....inainte de comarnic- bv  8)

Sargon1806

Pai nu zicea nimic de semnat. Daca e sa-l citam pe Sova, in mai s-ar "desemna" un constructor (ceea ce inseamna ca dialogul competitiv a avut sau va avea loc... probabil pe sest, ca spre deosebire de Comarnic-Brasov, aici nu a scos nimeni niciun sunet). Dupa desemnare urmeaza contestatii, solutionare, negocieri cu finantatorii (bancile) si probabil abandonarea proiectului. Oricum, daca vor ca A0 sa aiba vreo sansa sa fie finantabila, atunci trebuie sa se asigure ca inelul 1 va fi in continuare drum agricol, preferabil cu pamant, si din 2 in 2 km sa se mearga alternativ pe o banda...

Ionut

Desemnare, evident, nici vorba contract semnat. Nici pe Comarnic-Brasov nu avem de fapt contractul semnat... e doar un memorandum.

Tavi

iar plecam urechea la inepțiile șovăelnice dee cort?   :lies:

alecu26

se auzea in piata daca se intampla ceva pe A0. Ieseau primarii la declaratii, aici se va face organizarea...etc.

Poate in mai anul viitor ar fi o sansa.
Drumurile noastre POATE;

amarokTM

De la A1 la A2 o iau pe centura sau prin Bucuresti?
O sa plec din Timisoara dimineata, destinatie Murghiol (Tulcea).

Ionut

Depinde cand ajungi in oras. Daca ajungi in weekend, atunci mergi prin oras. Daca ajungi in timpul saptamanii, mergi pe centura de NORD. Sa nu te puna sfantu' sa mergi pe sud ca te impusti. PS: poate faci si poze pe unde mergi pe traseu, ai ce sa pozezi. A2 este foarte frumoasa dupa Cernavoda.

dr4qul4

Cea mai buna varianta este prin oras.

Pe centura nord se merita doar daca ajungi in militari in timpul saptamanii intre orele 7-9 sau 16-19

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Quote from: daniel_avram on May 31, 2014, 06:20:14 PM
am luat documentatia pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate pentru Autostrada de Centura Bucuresti Nord pentru cine doreste aveti link aici https://drive.google.com/file/d/0B2EEQQPznVuGZTIxS3BKOU96bDA/edit?usp=sharing

Are cineva cum sa citeasca fisiere .dwf?
Sunt acolo niste desene...

nenea_hartia

^ De citit e ușor, problema e la salvarea în .jpg, unde la mine se pierde mult din calitate :(. N-am idee de ce. Îmi cer scuze, le pun totuși așa, măcar vă faceți o idee. Poate altcineva e mai norocos la salvare.
Majoritatea planșelor sunt secțiuni transversale, lunguri, detalii de execuție și altele asemenea, așa că nu mi-am bătut capul cu ele. Planul de încadrare în zonă e cel știut de toți, iar planurile de situație sunt aici.

daniel_avram

Inca nu am reusit sa le convertesc intr-un fisier tip imagine dar am reusit in PDF vedeti daca la voi se vede bine la mine sunt ceva probleme.

https://drive.google.com/file/d/0B2EEQQPznVuGN2hCTDlYSGkzVTQ/edit?usp=sharing un exemplu.


iulius

Sa inteleg ca viitoarea centura de nord a capitalei va avea numai 9 noduri rutiere? in schimb calea de rulare va fi prevazuta cu 2+1 benzi pe sens, sau 3+1( cel mai indicat)? mersi. :)

bogdymol

Am deschis un singur profil transversal, cel peste DJ601A, si vad o latime a partii carosabile de 12 m (pe un sens). Asta inseamna 2 benzi + banda de urgenta pe fiecare sens.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

pe hartie arata bine , dar practica ne omoara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura