News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 13 Guests are viewing this topic.

Ionut

Deci e pe bune? Adica macar s-au inceput procedurile pe bune, nu sunt facute la misto licitatiile... da?

ciprebbe

Astăzi vom afla cine va depune oferte pentru AUTOSTRADA de centură care va lega A1 de A2.



Termenul pentru depunerea ofertelor expiră astăzi la ora 11:00, documentele urmând să fie deschise la ora 12:00.


Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) așteaptă astăzi candidaturi din partea constructorilor interesați de construcția AUTOSTRĂZII de centură a Capitalei.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ne umplem de PPPuri. Ia sa vedeti mii de km. Laser frate.

ciprebbe

#63
Austriecii de la Strabag îşi încearcă norocul şi pentru concesiunea centurii de sud a Capitalei.
QuoteInelul de centură de sud va avea 48 de kilometri. Costul estimat pentru construcţia sa nu este însă precizat, având în vedere că proiectul de construcţie în concesiune a fost scos la pachet cu operarea şi întreţinerea autostrăzii A1 Bucureşti-Piteşti şi A2 Bucureşti-Constanţa. În total, contractul se va ridica la circa 9 miliarde de lei (2 miliarde de euro).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iotu

QuoteConstructorii care au depus documentaţia pentru Autostradă de centură a Capitalei sunt:

I. Asocierea StraViA Sud
Membri asociere:
1.  STRABAG SE
2.  VINCI S.A / VINCI Construction Grands Projects / VINCI Construction Terrassement / AKTOR S.A / AKTOR Concessions S.A.
Lider asociere: STRABAG AG

II.  Asocierea
1.  ASTALDI CONCESSIONI S.R.L. / ASTALDI S.p.A / A4
2.  HOLDING S.p.A / EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. / ASTALROM S.A

III.  Asocierea
1.  TEHNOSTRADE S.R.L.
2.  SPEDITION UMB S.R.L.

IV.  Asocierea
1.  IMPREGILO S. p.A
2.  SALINI S.p.A

Sursa: http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/astazi-vom-afla-cine-va-depune-oferte-pentru-autostrada-de-centura-care-va-lega-a1-de-a2-178840.html

ciprebbe

Cu participantii astia si cu cei de ieri de pe A3 cred ca nu vom avea contestatii.... se va imparte frumos "cascavalul".
Sa dea cel de sus sa de atribuie ambele lucrari si sa le vedem gata in 3-4 ani, iar taxa sa fie rezonabila.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Interesant aici este ca Astaldi liciteaza separat - pe Comarnic-Brasov sunt cu Vinci. Adevarul ca acolo chiar este super complex proiectul, cel mai probabil acolo Vinci vor castiga. Cred ca aici pe sud si UMB poate face treaba foarte buna... doar ca nu stiu cum fac ei rost de atata banet... oricum iar sunt telefonate ofertele astea, se vor imparti.

Mai au promis Craiova-Pitesti...

ciprebbe

Si eu cred ca se vor impartii.
Avem pe Comarnic - Brasov 2 loturi(as paria ca vor fi 2 constructori acolo), aici pe 48 km iara poate fi "prelucrata" si vorba ta mai e si Craiova - Pitesti la oferta...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: Ionut on February 28, 2013, 07:48:02 PM
Interesant aici este ca Astaldi liciteaza separat - pe Comarnic-Brasov sunt cu Vinci. Adevarul ca acolo chiar este super complex proiectul, cel mai probabil acolo Vinci vor castiga. Cred ca aici pe sud si UMB poate face treaba foarte buna... doar ca nu stiu cum fac ei rost de atata banet... oricum iar sunt telefonate ofertele astea, se vor imparti.

Mai au promis Craiova-Pitesti...

Nu sunt impreuna la BV. Aici Italienii au venit in locul chienzilor. Asta e singura schimbare. Aici foarte tare va fi intretinerea. Iar Astaldi si Eurocosntruct deja sunt "pe felie".

Astaldi are deja contractul de dezapziere pe Cernavoda-Cta, Euroconstruct are cred ca alte contracte de intretinere si dezapzire

In plus...Astaldi practic este cea care a construit cam toata autostrada de la Pitesti la Constanta, cu mici exceptii. Deci stie perfect ce e acolo.
Drumurile noastre POATE;

weaz

#70
Este din ce in ce mai clar. Se va renunta la Rovigneta.
A3(bucata din munti spre concesionare) = taxata 30 de ani
A1+A0+A2 = taxate 30 de ani
Nu neg ca este ceva excelent ca le contruiesc unde nu sunt in primul rand si ca le repara si vom avea niste autostrazi la stadarde care le dorim cu totii. Problema principala e ca cele care exista deja sunt facute din banii contribuabililor(fie ei de oriunde din UE).
In cazul acesta apare o alta dilema. Cum se va calcula taxa pe fiecare din ele? Nu va exista o taxare pe 100km unitara ci diferentiata.  Cele care le construim acum cu bani de la UE(A1 Nord) vor intra si ele destul de repede sub incidenta taxarii si acolo clar nu poti aplica aceleasi taxe pe 100km. Dar presupun ca acolo va taxa statul direct. Si statul ia partea statului.
Sincer e un pret destul de piperat 5Euro/100km n momentul de fata cand Pitesti - Constanta va avea in jur de 370km(A0 included, estimare ochiometrica) => aprox 18euro cam 80 RON in ziua de azi 01.03.2013. Atunci o sa fie interesant sa mergi la mare. O noapte cazare o dai pe taxele de drum(dus/intors). Repet sunt complet de acord sa se faca si oricum taxa e clar o valoare estimata de altii si preluata aici fara nici o relevanta in viitorul apropiat.
Si toate astea daca se vor si face aceste autostrazi!

Telvanni

Voua nu vi se par cam putine doua benzi pe sens? Vorbim totusi de centura autostrada care ocoleste Bucurestiul si care este si parte a coridorului IV.

ciprebbe

Este o vorba prin popor: Multumeste-te cu putin ca sa primesti apoi mai mult!

Tinandu-se cont ca se face PPP daca construiesti din start cu 3 benzi / sens implica costuri cu cel putin 30-40% in + iar investitorii sunt convinsi ( ca si mine) ca nu vor incasa din taxe aceasta investitie suplimentara si atunci se prefera varianta asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Sargon1806

Sper doar sa aiba destula minte incat sa proiecteze autostrada in asa fel incat sa poate fi adusa la 3x3 in viitor. Deocamdata nu cred ca este nevoie de 3x3, in conditiile in care o legatura fluenta intre A1 si A2 ar rezolva problemele de pe actuala centura. Fara sensuri giratorii, fara viraje la stanga, fara treceri la nivel cu calea ferata... Eventual s-ar putea interzice TIR-urilor sa depaseasca pe cei 48 km. In Germania asa s-ar face. Doar ca acolo merg cam toate TIR-urile cu 90 km/h, pe cand aici am vazut niste jeguri de camioane tarandu-se cu 50-60 km/h pe Bucuresti-Pitesti. Cam nasol sa stai o ora in spatele unui asemenea camion...

Ionut

Momentan e OK 2x2... nicio problema. Mai ales ca va fi si centura "interna", actuala DNCB. E drept ca pe sud este o MIZERIE insa daca ii pui asfalt un 1x1 intern este OK cu un 2x2 extern-autostrada. Iar pe nord intre A1 si A2 vor fi 4 benzi (sunt deja intre Chitila si Voluntari). Au gandit bine sa faca autostrada pe sud si apoi pe nord, pe nord se circula cat de cat decent.