Author Topic: Autostrada A0 Centura Bucuresti  (Read 142944 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.904
  • Karma: +2062/-995
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #510 on: November 11, 2017, 11:48:07 PM »
In acest moment pe multe drumuri din Romania exista botle-neck-uri. Acestea fac o triere a traficului prin 2 metode: produc un ambuteiaj local si resp. indeamna multi soferi sa foloseasca alt traseu sau sa se lase de meserie.

In cazul centurii actuale Bucuresti nord cu 2x2, aceasta este delimitata de 2 astfel de botle-neck-uri, adica de zonele 1+1 de la capete. Astfel fluxul de vehicule care se varsa in zona 2+2 este cel mult unul care a putut trece prin zona 1+1. Ca atare acest flux FARA PROBLEME se descurca pe zona 2+2. Ca atare rezulta ca pe zona 2+2 nu sunt probleme si lasa impresia ca este suficient 2+2. DECI ATENTIE: ESTE BINE ACUM PE 2+2 PENTRU CA LA CAPETE AVEM 1+1.

Cand toata centura va fi 2+2, lucrurile se vor schimba dramatic. Atunci ambuteiajul se va crea in punctele de trafic minim de pe acest 2+2. De ex. sensuri giratorii. Sau zone cu asfalt de proasta calitate. Sau zone cu o banda inchisa pentru vreun santier sau vreun accident. Sau pur si simplu la urcarea pe un pasaj sau la o intersectie denivelata, dar care de pe bretele aduce multe vehicule in plus.

Aceeasi aparenta de WOW se circula excelent este si pe segmentele existente din A1. Ele sunt prea scurte si in ele se varsa trafic limitat de niste DN-uri 1+1, care mai trec si prin localitati. Cand A1 va fi complet Bucuresti-Szeghed, atunci s-ar putea sa se schimbe radical situatia. Si sa avem ambuteiaje exact acolo unde aveam si pe DN inainte sa apara A1. Adica la Arad, la Sebes, la Sibiu... :D. Poate chiar si la Pitesti uneori (acolo de ex. traficul de pe DN7C Curtea de Arges - Pitesti se va muta si el pe A1, se va dubla cu siguranta datorita legaturii bune si la unele ore s-ar putea sa conteze. Adaugat peste traficul Bucuresti-Sibiu si plus vehicule locale care merg numai pe centura Pitesti s-ar putea sa avem probleme seara si dimineata).


Asadar atentie mare. Cand spuneti ca un drum acum este fluent si OK nu uitati sa vedeti contextul.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.726
  • Karma: +2651/-556
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #511 on: November 12, 2017, 01:16:32 AM »
Cand A1 va fi complet Bucuresti-Szeghed, atunci s-ar putea sa se schimbe radical situatia. Si sa avem ambuteiaje exact acolo unde aveam si pe DN inainte sa apara A1. Adica la Arad, la Sebes, la Sibiu... :D.

Absolut corect...
Daca CNAIR/CNADNR ar fi avut viziune, atunci Sebes-Sibiu (sau Sibiu-Sbes, as you like...) ar fi trebuit sa fie prima sectiune de autostrada construita din start la 2x3.

La un moment dat va trebuie sa "duca" A1+A13 (pe Sibiu-Sebes) si A1+A10 pe Sebes-Sibiu...

Deocamdata avem 2x3 pe A3 Bucuresti-Moara Vlasiei....
Really ?... Mega-intersectia de la Moara Vlasiei ?....
Daca ar fi fost 2x3 pana la Dumbrava de PH, as fi inteles ca este pregtita sa primeasca A7...
Dar "optiunea" Bucuresti-Moara Vlasiei 2x3 imi spune ca au realizat doar o mega-parcare pentru intrarea in Bucuresti...
Iar A0 Sud in mod sigur nu va putea ajuta A3 "supra-alimentat cu A7"...
« Last Edit: November 12, 2017, 01:18:19 AM by TibiV »

panzer

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 484
  • Karma: +295/-37
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #512 on: November 12, 2017, 11:34:46 AM »
Pun si aici pt vizibilitate un traseu alternativ pt cei in tranzit intre A1 si A2. Valabil pentru masini mici, nu si pt tiruri. Drumurile acestea sunt toate ok desi trec prin sate.

Va recomand tuturor inca odata sa folositi DJurile in zona chiar daca e mai lung drumul daca suneti in tranzit. Mai jos un print screen despre cel mai usoara conexiune intre A1 si A2 prin nord.


vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.904
  • Karma: +2062/-995
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #513 on: November 12, 2017, 02:24:44 PM »
Off-topic, foarte pe scurt: @TibiV: pe A3 s-au dorit 3 benzi de la Bucuresti pana la Dumbrava, dar licitatia de la Moara Vlasiei pana la Ploiesti era deja in faza mai avansata si nu s-a mai putut modifica. Oricum, am impresia ca pasajele peste A3 pana la Dumbrava sunt de asa natura incat sa incapa inca o banda.



--------------------------------------------------------------------------

A0 sud e Ok pe 2 benzi (mai putin racordurile subdimensionate spre A1 si resp. dinspre A2). In schimb A0 nord posibil sa aibe nevoie si de 4 sau 5 benzi in unele locuri, pentru a nu exista risc de ambuteiaj. Toate astea independent de actuala centura, care si ea trebuie sa aibe peste tot 2+2 si complet denivelata si fara acces direct pentru riverani.
« Last Edit: November 12, 2017, 02:29:37 PM by vancouver »
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.261
  • Karma: +2446/-1093
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #514 on: November 13, 2017, 10:16:22 AM »
Eu cred ca uitati ceva.
DNCB 2x2 partial denivelat va fi ok. Spun partial, dar cu intrare numai prin dreapta, pentru ca sunt foarte multe strazi fara trafic unde nu e nevoie de denivelare completa. Bineinteles, nu vom tranti giratoriu acolo si ii vom obliga sa mearga pana la urmatorul nod sau pana la urmatorul giratoriu de intoarcere (lasam mijlocul pentru intoarcere si banda din exterior sa ramana doar pentru directia inainte)
A0 sud este ok cu 2 benzi. Asta daca nu cumva facem vreun aeroport  la berceni.
A0 nord - 2 benzi sunt de ajuns cu exceptia DN2-A3-DN1, unde vor fi necesare 3 benzi pe sens.
De ce spun ca sunt de ajuns 2 benzi pe celelalte zone? Pentru ca traficul greu va merge exclusiv prin sud, fiind mai scurt. Si eu inca sper ca vom avea si un DX Ploiesti-Targoviste-Gaesti,astfel incat tot traficul Moldova-Oltenia va ocoli Bucurestiul.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

vancouver

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.904
  • Karma: +2062/-995
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #515 on: November 14, 2017, 02:51:51 AM »
Clar cu DX sau A (Urziceni-)Ploiesti-Targoviste-Gaiesti lucrurile se schimba radical. Atunci nu numai ca ajunge A0 cu 2+2 deocamdata peste tot si doar lasata posibilitatea pe viitor sa se extinda la 3 benzi pe nord. Eu am promovat de mult ideea asta cu autostrada prin Targoviste, ca o centura indepartata prin nord-vest. Asta va impiedica si colmatarea A3 spre Bucuresti, atunci cand A7 se va revarsa in A3. Propunerea mea era chiar mai radicala, de a nu se face intentionat A0 prin nord-vest. Pentru a forta ca 100% din trafic sa o ia pe sud, respectiv pe est. Zona lipsa sa fie intre DN1 si A1. V-am mai bazâit cu ideea asta, asa ca nu mai insist.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti. Prioritate zero virgula zero: A0 centura Bucuresti. Importante: A7 Ploiesti - Bacau; A13 Sibiu - Brasov; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiesti - Brasov; A12 Pitesti - Craiova. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene (mix de fonduri).

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.882
  • Karma: +2640/-581
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #516 on: November 15, 2017, 07:40:17 AM »
Tabelul meu zice foarte clar ca ieri, 14.11.2017, a fost termenul limita pentru evaluarea ofertelor la A0 Sud toate cele 3 loturi. Presupun ca se amana. Noile termene?
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (27 noiembrie?) | A10 lot 4 (speram in decembrie)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,271 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.155
  • Karma: +2010/-33
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #517 on: November 15, 2017, 12:44:24 PM »
Noul termen este 12.01.2018 pentru fiecare lot.
National Geographic Channel

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 12.882
  • Karma: +2640/-581
Re: Autostrada A0 Centura Bucuresti
« Reply #518 on: November 15, 2017, 01:07:03 PM »
Wow, si-au luat de data asta marja de eroare.
Oferte deschise la 20.10.2017. Termen evaluare oferte la 12.01.2018.

2,75 luni. Tot ar fi bine, insa nici asta nu se va respecta. Greu cu sarmalele dupa sarbatori si revelion...
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (27 noiembrie?) | A10 lot 4 (speram in decembrie)
Exploatare: 747,95 km A și 0 km DX | Contractați: 187,271 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX